Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

(ble nyposting av gammelt innlegg av en eller annen grunn)

Endret av Alauda
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lajlaj skrev (1 minutt siden):

Har hun filmet seg selv ha sex, mener du? Skjerpings.

Hun SNAKKER jo om det hele tiden og alt dette innholdet er lett for eventuelle barn å finne. Hadde du vært stolt om det var moren din ??

• Liker 9
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Hun SNAKKER jo om det hele tiden og alt dette innholdet er lett for eventuelle barn å finne. Hadde du vært stolt om det var moren din ??

Om moren min hadde klart å manipulere 380 000 mennesker til å gjøre henne til millionær ved å ikke måtte gjøre en dritt, så hadde jeg vært stolt av henne, ja.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
lajlaj skrev (Akkurat nå):

Om moren min hadde klart å manipulere 380 000 mennesker til å gjøre henne til millionær ved å ikke måtte gjøre en dritt, så hadde jeg vært stolt av henne, ja.

Det sier mye om deg. MEN det var ikke svar på spørsmålet 

• Liker 10
Skrevet
lajlaj skrev (4 minutter siden):

Når hun allerede fant ut at hun skulle pushe når det viste seg at han la seg tidlig, og at det var en deal breaker så tenker jeg at det ikke er rom i henne for ulikheter. I tillegg ønsker hun å «eie» den hun samtidig ikke vil forplikte seg til. For når hun roter og graver for å finne fallgruver (aka «driver du med andre»), så er det noe feil. Du kan ikke eie den du holder på med.  Enten så er du tilstede for den personen eller så leter du etter feil.

Og kanskje ikke helt optimalt å stenge seg inne på ei øy midt ute i havet med en fyr du såvidt kjenner, «bare for gøy» - når du er så nevrotisk og eiesyk at du ikke klarer å bare ha det gøy. 

Halleluja 👏👏..spot on

• Liker 6
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Det sier mye om deg. MEN det var ikke svar på spørsmålet 

Fordi jeg synes du overdriver. Hun forteller at hun har sex - hvem har ikke sex? Hun forteller ingen detaljer. 

• Liker 6
Skrevet
lajlaj skrev (6 minutter siden):

Ja DET er virkelig noe å være stolt av. Du snakker om at andre må skjerpe seg !!

• Liker 5
Skrevet
lajlaj skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg synes du overdriver. Hun forteller at hun har sex - hvem har ikke sex? Hun forteller ingen detaljer. 

OMG

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (2 minutter siden):

Absolutt INGEN andre influensere oppfører seg sånn.  Syns du dette er normalt? Mange har bedt henne kutte ut og sier at dette hører privatlivet til,  men det gir hun blaffen i og ber folk holde kjeften.  På en uforståelig måte syns hun dette er tøft av ei dame på 31 år.  Det er  barnslig og hodeløs oppførsel 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (8 minutter siden):

Absolutt INGEN andre influensere oppfører seg sånn.  Syns du dette er normalt? Mange har bedt henne kutte ut og sier at dette hører privatlivet til,  men det gir hun blaffen i og ber folk holde kjeften.  På en uforståelig måte syns hun dette er tøft av ei dame på 31 år.  Det er  barnslig og hodeløs oppførsel 

Absolutt ingen influenser tjener de summene Isabel Raad gjør. Så hvem er mest suksessfull da? Hva er det som hører privatlivet til mener du? Det er jo ren underholdning. Hvis du hadde klaget på overforbruket hadde jeg forstått deg. Men denne snerpenheten din blir bare tåpelig i mine øyne 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (5 minutter siden):

Absolutt ingen influenser tjener de summene Isabel Raad gjør. Så hvem er mest suksessfull da? Hva er det som hører privatlivet til mener du? Det er jo ren underholdning. Hvis du hadde klaget på overforbruket hadde jeg forstått deg. Men denne snerpenheten din blir bare tåpelig i mine øyne 

SEX hører privatlivet til. Hvis du følger henne så har du vel sett at mange ber henne SLUTTE å legge ut om sånt. Det er bare patetisk 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Maia3 skrev (13 timer siden):

Klart menn er "interessert " i henne. Det ryktes nok fort at med henne blir det snabelridning. En vakker dag vil alt dette slå kraftig tilbake og ingen vil ha noe med henne å gjøre. Fatter ikke at ikke hun har mer selv selvrespekt.  Det er SÅ  patetisk.  Virkelig noe å være stolt av om hun får barn en gang.  Stakkars dem

Det virker som du mener at sex er noe man skal skamme seg over å ha? Hun er singel og det er da absolutt ingen skam i å ha sex med forskjellige typer. 

Jeg tror du må jobbe litt med dine egne fordommer og skamfølelse her

• Nyttig 9
Skrevet
Maia3 skrev (6 minutter siden):

SEX hører privatlivet til. Hvis du følger henne så har du vel sett at mange ber henne SLUTTE å legge ut om sånt. Det er bare patetisk 

Nei det har jeg ikke sett og om jeg hadde sett det ville jeg humret godt for meg selv mens jeg nippet til teen min

• Liker 3
Skrevet

Hun klarer tydeligvis ikke la være å åpne alle sluser for følelser, til tross for at hun forsøker å overbevise seg selv og andre om at hun skal være helt cool. Imidlertid burde det jo være klart at å bli «flydd inn» som en dukke på første klassse og rett inn i suiten hans ikke er måten om man vil møtes med respekt.

Synes litt synd på henne, stakkars rike pike.

• Liker 16
Skrevet

Jeg ser for meg at Maldivenegjøken gledet seg til 4 dager med snabelsafari, og at hun virkelig har vært med på den planen. Men så kom mensen, han får seg ikke noe, og har kastet bort en enorm sum med penger for å få Isabel til Maldivene. Så nå er han sur for at han ikke får ligge, og hun er skuffet fordi det viste seg at han bare ville ha sex.

• Liker 31
  • Nyttig 3
Skrevet
Fiin skrev (7 minutter siden):

Jeg ser for meg at Maldivenegjøken gledet seg til 4 dager med snabelsafari, og at hun virkelig har vært med på den planen. Men så kom mensen, han får seg ikke noe, og har kastet bort en enorm sum med penger for å få Isabel til Maldivene. Så nå er han sur for at han ikke får ligge, og hun er skuffet fordi det viste seg at han bare ville ha sex.

Her tror jeg du er spot-on!!

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (42 minutter siden):

Absolutt ingen andre? Anbefaler deg å høre podcastene Høvla og G-punktet. Samt de fleste jentepodcastene vi har i Norge.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Fiin skrev (20 minutter siden):

Hvis dette er det faktiske tilfellet, så må hun virkelig ta seg sammen. Da tenker jeg at hun sikkert har et ikke veldig bra rykte i enkelte kretser i Dubai. Men, klesstilen lever jo opp til et kanskje ikke så bra rykte, er jo ofte ikke overlatt noe til fantasien og det meste er jo på utstilling dessverre.
Men, det er jo bare trist hvis det er slik. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg syns at dere ødelegger tråden med denne slut shamingen! Å fremstille en person som nærmest en luksusprostituert på denne måten slår bare tilbake på dere selv, og man får inntrykk av at det sitter en del frustrerte og forsømmende kjerringer (i alle aldre) og hamrer på tastaturet. 

Raad har funnet en nisje som selger og selvsagt kjører hun på med mer av det som virker. Jeg er helt sikker på at vissheten om at det sitter så mange med stramme lepper og misbilligende ansiktsutrykk kun gir henne glede. Ka-ching hele veien til banken. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Jeg syns at dere ødelegger tråden med denne slut shamingen! Å fremstille en person som nærmest en luksusprostituert på denne måten slår bare tilbake på dere selv, og man får inntrykk av at det sitter en del frustrerte og forsømmende kjerringer (i alle aldre) og hamrer på tastaturet. 

Raad har funnet en nisje som selger og selvsagt kjører hun på med mer av det som virker. Jeg er helt sikker på at vissheten om at det sitter så mange med stramme lepper og misbilligende ansiktsutrykk kun gir henne glede. Ka-ching hele veien til banken. 

Tenker at det er bedre å være kritisk til livsstilen hennes enn å være en av «elsklingene» som kjøper alt hun reklamerer for og behandler henne som sin beste venninne. sier hun lag jul i august (eller når det var) så gjør de det. 
De tror de har mensen samtidig pga de er så mye «sammen» , de kontakter folk om hun ikke er på på en stund, de sover ikke om hun er ute og drikker osv osv. 
Bare for å presisere så sier jeg ikke at du er RS altså !! 
Så tenker jeg at vi andre som har et mer nøkternt forhold til Isabel også skal få uttrykke hva vi tenker og mener. 
Isabel bryr seg ikke om verken de kritiske eller elsklingene, hun bryr seg bare om en ting og det er penger. 
Nå ser jeg bare innom hos henne innimellom, men den Isabel jeg fulgte i fjor sommer er helt, helt borte. 

• Liker 12
  • Nyttig 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...