Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke sett det selv, men jeg har en mistanke om at dette er "planlagt" slik at hun slipper å utbrodere om snabelsafari etterpå. Tror du ikke?

Hmm, en liten tanke🤔..hvor ble det av mensensmertene hennes denne gangen🤔?

• Liker 3
Skrevet
Tippsi skrev (12 minutter siden):

Hmm, en liten tanke🤔..hvor ble det av mensensmertene hennes denne gangen🤔?

Hun har sikkert pakket de fantastiske varmepatchesene 🤪

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (29 minutter siden):

Her er veskene, for dere som lurte🫣

Screenshot_20250809_070901_Discord.jpg

Nydelige vesker😍

• Liker 1
Skrevet

Når hun sitter på first class og filmer seg selv sutre med et glass champagne så ser man en mann i videoen. Utrolig respektløst, vil tro at de som reiser førsteklasse vil ha litt diskresjon. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
huldra_hildur skrev (1 minutt siden):

Nydelige vesker😍

Absolutt. Men brunt til mint? Og mørkebrunt til rosa?

Det handler om merker mer enn faktisk stil.

Endret av lajlaj
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
lajlaj skrev (Akkurat nå):

Absolutt. Men brunt til mint? Og mørkebrunt til rosa?

Ser ikke noe rart i det, synes både veskene og kjolene ser smashing ut og passe bra sammen 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Første daten på Maldivene: 

Hun er trøtt og full og han går og trener? 
Var det bare hun som drakk eller er han på full på trening? 
Legger ikke han seg kl.22 eller noe sånt? 
Men, i kveld spm er deres første kveld sammen så er han oppe lenge, men tenker at å trene nå er lurt? 

Veldig spesielt.

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Det blir jo bare verre og verre. Men det er jo det som drar inn penga.💵💵💵💵

Alle søsknene har begynt på samme måten. Spesielt Rami. Hvem TROR de at de er? Hjernedøde hele gjengen.  Er det ingen av dem som har en skikkelig jobb?  Ser dessverre ut som at mora også syns at dette er helt normalt.  Skammelig 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Alle søsknene har begynt på samme måten. Spesielt Rami. Hvem TROR de at de er? Hjernedøde hele gjengen.  Er det ingen av dem som har en skikkelig jobb?  Ser dessverre ut som at mora også syns at dette er helt normalt.  Skammelig.  Er det ingen som har ansvar for disse influenserne ?? Må da være et byrå eller noen de er underlagt? Flere av dem er jo rett og slett ødeleggende, spesielt for unge og naive jenter 

• Liker 3
Skrevet

Er det bare jeg som stusset på hva Rami og Sidra gjorde i bryllupet? Er de så nære brudeparet også? Mulig jeg ikke har fått med meg noe her, bare synes det var litt spesielt. 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
huldra_hildur skrev (1 time siden):

Nydelige vesker😍

Som absolutt ikke passer til de kjolene.. Veskene og kjolene er fine hver for seg men ikke sammen. Sidts sin veske spesielt passer ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Enig! Og mora er lat…. Som resten av gjengen. Jeg blir skikkelig provosert av disse menneskene. Er glad jeg ikke gir de klikk lengre…

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Som absolutt ikke passer til de kjolene.. Veskene og kjolene er fine hver for seg men ikke sammen. Sidts sin veske spesielt passer ikke.

Synes kjolene og veskene var fine sammen

• Liker 2
Skrevet
Gjokstad skrev (18 minutter siden):

Er det bare jeg som stusset på hva Rami og Sidra gjorde i bryllupet? Er de så nære brudeparet også? Mulig jeg ikke har fått med meg noe her, bare synes det var litt spesielt. 🤷🏼‍♀️

Hva gjorde de?

Skrevet

Tråden er ryddet fôr ryktespredning. 

Sol, admin. 

Skrevet
firetoen skrev (31 minutter siden):

Hva gjorde de?

Sidra og Rami var med til India der også Synnøve var med. Kanskje de ble kjent da og derfor ble invitert?

• Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (3 minutter siden):

Sidra og Rami var med til India der også Synnøve var med. Kanskje de ble kjent da og derfor ble invitert?

I tillegg har jo begge vært med flere flere shooter med Ivorie så vil jo tro at de kjenner hverandre etterhvert.

• Liker 2
Skrevet
lajlaj skrev (11 timer siden):

IMG_7815.png

Oisann… Medaljens bakside dette altså. Selvfølgelig trenger ikke folk å betale skatt når samfunnet bruker slaver! Alt blir jo «gratis» for de rike da. Det er motbydelig

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

I tillegg har jo begge vært med flere flere shooter med Ivorie så vil jo tro at de kjenner hverandre etterhvert.

Ja, det kan forsåvidt hende. Tenkte ikke på de tingene som er nevnt :) 

Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Det blir jo bare verre og verre. Men det er jo det som drar inn penga.💵💵💵💵

Forferdelig at det går an å tjene penger på sånt vås. Burde vært ulovlig 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...