Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som hun strør om seg med penger, titusenvis av kroner på business class flybilletter, er det rart hun ikke kan spandere enkeltrom på søsknene sine. Tipper de hadde foretrukket dét.

• Liker 8
Skrevet
Sveits35 skrev (På 6.8.2025 den 16.21):

Ser litt rart ut med den bamsen, enig i det. Snakker dere slik om folk som sutter på en nikotinpinne? Eller de som må ha alkohol for å gidde å være ute sosialt? Altså, hvor er en stakkars bamse på skalaen av patetiske «krykker»?

Finnes sikkert egne sider for nikotin og alkohol. Denne siden diskuterer vi IR.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Finnes sikkert egne sider for nikotin og alkohol. Denne siden diskuterer vi IR.

Røyker du? 😂

• Liker 2
Skrevet
Alauda skrev (11 timer siden):

Sånn som hun strør om seg med penger, titusenvis av kroner på business class flybilletter, er det rart hun ikke kan spandere enkeltrom på søsknene sine. Tipper de hadde foretrukket dét.

Hvorfor det?? Bare fordi de er av ulikt kjønn?

Skrevet
Alauda skrev (11 timer siden):

Er det noen grunn til at de ikke kunne ordnet det selv, om det var ønskelig?

• Liker 2
Skrevet
lajlaj skrev (34 minutter siden):

Hvorfor det?? Bare fordi de er av ulikt kjønn?

Overhodet ikke.

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Er det noen grunn til at de ikke kunne ordnet det selv, om det var ønskelig?

Isabel betaler vel uansett for alt, og lillesøster kan vel ikke betale noe som helst.

Endret av Alauda
  • Liker 2
Skrevet
Alauda skrev (5 minutter siden):

Overhodet ikke.

Svar på spørsmålet da

Skrevet
lajlaj skrev (1 minutt siden):

Svar på spørsmålet da

De fleste foretrekker vel å ha eget rom og seng og slippe å dele med søsken/venner/whatnot.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå må vi jo bare gå ut i fra at de er fornøyde med denne ordningen siden den er som den er? De bruker jo ikke akkurat å gå stille i dørene om de er misfornøyde med noe noen av dem. Det er jo uansett ikke noe vi trenger å henge oss opp i.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Røyker du? 😂

Nope 😇 

Så du slipper å spørre, jeg drikker ikke alkohol.  Så jeg håper du er ferdig med avsporingen.🤭

Det er ikke populært med temaer som ikke er IR relaterte.

Så om hver og en røyker eller drikker alkohol,  har ikke noe på denne siden å gjøre.😎

Men vi kan diskutere IR's drikking

Det synes jeg personlig er lite classy, noe som hun streber etter å være.

Om hun røyker det veit jeg ingen ting om, verken lovlig eller ulovlig pinner.

Endret av agent
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Nope 😇 

Så du slipper å spørre, jeg drikker ikke alkohol.  Så jeg håper du er ferdig med avsporingen.🤭

Så om hver og en røyker eller drikker alkohol,  har ikke noe på denne siden å gjøre.😎

Her inne diskuteres mye rart. Alt fra krokodiller til hva som er mest patetisk av å klamre seg til en bamse kontra å sutte på en nikotinpinne. 

Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Nope 😇 

Så veldig classy er ikke drikkingen hennes nei, men hun ser ut som om hun er rågøy å være på fest med syntes jeg! Men nå er jeg glad i å ta meg en skikkelig "harryfest" innimellom også, så mulig jeg er litt innhabil 😅

Hun har sagt flere ganger at hun hater røyk :)

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (15 minutter siden):

Her inne diskuteres mye rart. Alt fra krokodiller til hva som er mest patetisk av å klamre seg til en bamse kontra å sutte på en nikotinpinne. 

Når det blir diskutert er det relatert til IR og hennes ikke eksisterende omsorg for dyr i fangenskap. Som har blitt nevnt før IR kjøper vesker laget av krokodiller. Det er krokodiller som har blitt født i fangenskap,  så mennesker som IR kan kjøpe vesker laget av krokodille unger.  For at hun tror hun blir mer classy, lykkelig, ekstase,  men det er blod harry og dobbelmoralsk.

Jo faktisk kan vi diskutere det her,  hver gang hun sier hun er dyrevenn og er motstander av dyr i fangenskap .

Men det som ikke er relevant er om jeg har det eller ei.

Endret av agent
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (15 minutter siden):

Så veldig classy er ikke drikkingen hennes nei, men hun ser ut som om hun er rågøy å være på fest med syntes jeg! Men nå er jeg glad i å ta meg en skikkelig "harryfest" innimellom også, så mulig jeg er litt innhabil 😅

Det som er greia med henne, hun streber etter å være classy.  Men atferden viser det motsatte. Hun har 400tusen følgere,  så litt ansvar har hun.

Bra for deg det, harry fester var jeg med på for ca 30 år siden🙈 å det ble ikke dokumentert til 400 000 ukjente mennesker .

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (28 minutter siden):

Men hun liker menn som røyker sigar, har jeg sett.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Alessi skrev (10 minutter siden):

Bare hvis det er veldig dyre sigarer, eller?

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (29 minutter siden):

Det som er greia med henne, hun streber etter å være classy.  Men atferden viser det motsatte. Hun har 400tusen følgere,  så litt ansvar har hun.

Bra for deg det, harry fester var jeg med på for ca 30 år siden🙈 å det ble ikke dokumentert til 400 000 ukjente mennesker .

Ja det er jo et godt poeng, hun streber jo etter å være classy. Det gjør jo ikke de fleste andre som fester på den måten.

Altså, med fare for å høres ut som en alkoholiker her - jeg drikker svært sjeldent. Stort sett om jeg drikker så er det "classy drikking", kan jeg si det sånn uten å høres helt fjern ut? Men innimellom er det gøy å slå ut håret og bare ha det "harry-gøy". Jeg snakker ikke bygdefest i værste hjemmebrentstil, men danse og synge og gi litt faen i om noen syntes en er teit og fjollete. Men ja, jeg er glad for at de fleste i min omgangskrets ikke har 400.000 følgere de deler det med 🤣

Alessi skrev (22 minutter siden):

Det er mye mulig :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Alauda skrev (1 time siden):

De fleste foretrekker vel å ha eget rom og seng og slippe å dele med søsken/venner/whatnot.

"De fleste"? De fleste er vel sosiale mennesker som liker å være sammen med flokken sin. Det du beskriver høres mer unormalt. jobbreise og slippe å dele rom med kollega, of course. Men å reise med familie og være stuet inne på hvert sitt rom? Weird. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Men streber hun virkelig etter å være classy? For meg omfavner hun nyrik, harry russerhore-estetikken og levemåten så til de grader, så det hadde ikke falt meg inn å tolke det som at hun streber etter å være classy. At hun skulle ønske hun var mer classy, ja, men mer som en erkjennelse av at det er hun absolutt ikke.

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...