agent Skrevet søndag kl 17:40 #21701 Skrevet søndag kl 17:40 (endret) Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Men skinn fra storfe har du? Nei det har jeg ikke Her er det nyere video, like forferdelig Endret mandag kl 05:28 av agent 1 3
Hatsumomo Skrevet søndag kl 19:22 #21702 Skrevet søndag kl 19:22 (endret) Rapportert for avsporing i tråden. De som vil diskutere dyremishandling, kan opprette en egen tråd og drasse inn alle influensere og kjendiser som eier/kjøper produkter knyttet til mishandling, i en egen egnet tråd om det. Endret søndag kl 20:06 av Hatsumomo 6 4
Teflonhjernen Skrevet søndag kl 20:06 #21703 Skrevet søndag kl 20:06 Nå får jeg vel så ørene flagrer her inne, men det får så være. Så bildene av henne og han eksen, Pierre eller noe sånt. Så utrolig vakker hun var før hun fikset på alt og ble så mager. En skikkelig skjønnhet rett og slett. Synd hun ikke så det selv…. 9 2 3
Alex_rude Skrevet søndag kl 20:58 #21704 Skrevet søndag kl 20:58 Jeg tror denne Maldivene gjøken er full i shit. Girl getting played🤪. Skulle ikke mye overbevisning til.. 9
Sveits35 Skrevet mandag kl 06:00 #21705 Skrevet mandag kl 06:00 Alex_rude skrev (9 timer siden): Jeg tror denne Maldivene gjøken er full i shit. Girl getting played🤪. Skulle ikke mye overbevisning til.. Kan si mye om «overtenkingen» til Isabel. Men har hun noengang bommet? She’s getting played 👻 1
Sirah Skrevet mandag kl 09:41 #21706 Skrevet mandag kl 09:41 Så klart player han henne og det er hun nok veldig klar over selv også. 5
agent Skrevet mandag kl 09:52 #21707 Skrevet mandag kl 09:52 Sirah skrev (2 minutter siden): Så klart player han henne og det er hun nok veldig klar over selv også. Han har ikke noen forpliktelser ovenfor henne. Som hun har fortalt ,Maldive turen er for henne en k.tur. For hun trenger k. Fortalt i tea time flere ganger. Ang. Player så er de vel det begge to, hun kysser , flørter, gir ut nr. sitt rett som det er. Også blitt fortalt i tea time. Men hun innser vel snart at Dubai er veldig lite og de gjøkene hun jakter på er i samme omgangskrets. Får håpe hun stopper i tide, så hun ikke får ett alt for dårlig rykte. 2
Sveits35 Skrevet mandag kl 10:11 #21708 Skrevet mandag kl 10:11 Sirah skrev (29 minutter siden): Så klart player han henne og det er hun nok veldig klar over selv også. De player nok like mye 4
Tenkeselv Skrevet mandag kl 10:20 #21709 Skrevet mandag kl 10:20 Lykkeligper skrev (På 30.7.2025 den 16.06): Send PM Vil du dele link med meg også ?
Zenhouse Skrevet mandag kl 11:29 #21710 Skrevet mandag kl 11:29 Hmmm likte henne bedre fra den tiden hun ikke datet noe særlig. Ikke at det gjør noe å ha uforpliktende moro i seg selv, men hun virket litt snillere mot seg selv generelt på den tiden. Litt mer selvrespekt og selvkontroll? 3
agent Skrevet mandag kl 12:30 #21711 Skrevet mandag kl 12:30 Zenhouse skrev (59 minutter siden): Hmmm likte henne bedre fra den tiden hun ikke datet noe særlig. Ikke at det gjør noe å ha uforpliktende moro i seg selv, men hun virket litt snillere mot seg selv generelt på den tiden. Litt mer selvrespekt og selvkontroll? Helt enig med deg 👍 Nå blir det for mye exer og nye gjøker, gamle gjøker osv. 2
Sirah Skrevet mandag kl 12:33 #21712 Skrevet mandag kl 12:33 agent skrev (2 timer siden): Han har ikke noen forpliktelser ovenfor henne. Som hun har fortalt ,Maldive turen er for henne en k.tur. For hun trenger k. Fortalt i tea time flere ganger. Ang. Player så er de vel det begge to, hun kysser , flørter, gir ut nr. sitt rett som det er. Også blitt fortalt i tea time. Men hun innser vel snart at Dubai er veldig lite og de gjøkene hun jakter på er i samme omgangskrets. Får håpe hun stopper i tide, så hun ikke får ett alt for dårlig rykte. Sveits35 skrev (2 timer siden): De player nok like mye Helt enig med dere begge to. 4 1
PissiPus Skrevet mandag kl 16:28 #21713 Skrevet mandag kl 16:28 Er det Rami hun driver og legger ut clickbaits om? "Han viser bilder av daten" eller hva det var det stod i utforsk. 1
Sirah Skrevet mandag kl 16:30 #21714 Skrevet mandag kl 16:30 PissiPus skrev (2 minutter siden): Er det Rami hun driver og legger ut clickbaits om? "Han viser bilder av daten" eller hva det var det stod i utforsk. Garantert. Rami har lagt ut flere (sladda) bilder av daten sin.
LorettaLynn Skrevet mandag kl 16:53 #21715 Skrevet mandag kl 16:53 Dere som kjenner Dubai, hvor lett er det å finne en snill, trygg, kjekk og rik mann der? Jeg tror ikke det passer for I med k-tur. Det er litt enklere på film enn i virkeligheten. Hun vil jo ha mann og barn, da funker det ikke å late som om det er morsomt med andre ting. 1
Hatsumomo Skrevet mandag kl 17:09 #21716 Skrevet mandag kl 17:09 PissiPus skrev (39 minutter siden): Er det Rami hun driver og legger ut clickbaits om? "Han viser bilder av daten" eller hva det var det stod i utforsk. Ja, og folk er jo dumme som brød som velger å følge henne igjen pga det de kan jo bare følge han i stedet. 2
Korpsnerden Skrevet mandag kl 17:36 #21717 Skrevet mandag kl 17:36 Er det kaffebønner hun skal begynne å selge til matbutikker tro? Siden hun styrer så veldig med ny kaffemaskin, kvern, bønner osv.. Jeg tipper kaffekapsler og kaffebønner. 1
Sirah Skrevet mandag kl 18:00 #21718 Skrevet mandag kl 18:00 Korpsnerden skrev (22 minutter siden): Er det kaffebønner hun skal begynne å selge til matbutikker tro? Siden hun styrer så veldig med ny kaffemaskin, kvern, bønner osv.. Jeg tipper kaffekapsler og kaffebønner. Jeg tipper at det er noe i den gaten i alle fall! Men det var et himla godt forslag! Jeg har holdt en knapp på ferdig iskaffe.
Korpsnerden Skrevet mandag kl 18:02 #21719 Skrevet mandag kl 18:02 Sirah skrev (Akkurat nå): Jeg tipper at det er noe i den gaten i alle fall! Men det var et himla godt forslag! Jeg har holdt en knapp på ferdig iskaffe. Ja, det skrev jeg da hun først sa hun skulle starte med noe mot matbutikker, men dette kaffebønnerstyret virker så utypisk Isabell. Hun kjøper all mat, hun har vaskehjelp, hun kjøres rundt ... Så skal hun plutselig begynne å kverne egne kaffebønner? Da tenkte jeg at det må ha med salg å gjøre 😂😂 4
Sveits35 Skrevet mandag kl 18:11 #21720 Skrevet mandag kl 18:11 Greit nok at den stumpen hennes ikke «tåler» 7 timer rett opp og ned en hel flytur, men hvorfor skal Rami bli påspandert noen sinnsykt dyre flybilletter av henne? Tjener han ikke sine egne penger? 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå