lajlaj Skrevet 29. juli #21581 Skrevet 29. juli Sirah skrev (1 time siden): Hun snapper ja Hva heter hun der?
Celia Skrevet 30. juli #21582 Skrevet 30. juli Hun finner på mer nå, hvis det blir noe av- som sikkert både er morsomt og bra for henne - og for contemt 👌
Sirah Skrevet 30. juli #21583 Skrevet 30. juli lajlaj skrev (8 timer siden): Hva heter hun der? alexvackenfeldt 2
Angel75 Skrevet 30. juli #21584 Skrevet 30. juli agent skrev (9 timer siden): Har hun fortalt det ? Ingen hemmelighet at de bodde på samme hotell, men Isabel og co var jo nesten ikke utafor hotell rommet. Hun fortalte dette på snap. Hun virket nesten litt starstrucked når hun fortalte om det. 1
Sirah Skrevet 30. juli #21586 Skrevet 30. juli Danseskjørt skrev (25 minutter siden): Jeg finner ikke Isabel på snap når jeg søker? Sjekk om du har blokkert henne ved en feil.
Ugresset Skrevet 30. juli #21587 Skrevet 30. juli Det må være stressende for henne å se følgertallene synke. Hun får inntekter av alle visninger, så antallet i seg selv er ikke det viktigste, men fortsetter tallene å synke med 100 følgere om dagen har hun potensielt 0 følgere om 10 år. Ift at det er hennes hovedinntektskilde er ikke 10 år lenge. Jeg ville stresset av meg håret av det, men jeg ville også gjort en ordentlig innsats for å endre den negative utviklingen. Det hun gjør nå funker ikke i lengden. 1 10
Danseskjørt Skrevet 30. juli #21588 Skrevet 30. juli Sirah skrev (4 timer siden): Sjekk om du har blokkert henne ved en feil. Hvordan sjekker jeg det?🥴
Lykkeligper Skrevet 30. juli #21589 Skrevet 30. juli Ugresset skrev (1 time siden): Det må være stressende for henne å se følgertallene synke. Hun får inntekter av alle visninger, så antallet i seg selv er ikke det viktigste, men fortsetter tallene å synke med 100 følgere om dagen har hun potensielt 0 følgere om 10 år. Ift at det er hennes hovedinntektskilde er ikke 10 år lenge. Jeg ville stresset av meg håret av det, men jeg ville også gjort en ordentlig innsats for å endre den negative utviklingen. Det hun gjør nå funker ikke i lengden. Mange sier at «det er langt flere som følger med enn som følger henne», men jeg tror interessen er dalende uansett. Det er sommer, folk har ferie og prioriterer å nyte livet fremfor å følge med på hverdagen hennes i Dubai. Ærlig talt – mange av følgerne hennes har sikkert en mer spennende og innholdsrik ferie enn det hun har selv. Så hvorfor skulle de bruke tiden sin på å høre henne skravle? Hun har forsøkt å sparke i gang flere «tea time»-historier uten særlig respons, og selv om hun har vært ute og shoppet en del, har det ikke gitt noe særlig napp det heller. Nå står ballett og annet småtteri på agendaen, men det virker ikke som om folk bryr seg. Jeg sjekker Diskord kanskje én til to ganger om dagen, og der ligger alt oppsummert – selv dét begynner å bli kjedelig. 8 1
Ford3000 Skrevet 30. juli #21590 Skrevet 30. juli Lykkeligper skrev (8 minutter siden): Mange sier at «det er langt flere som følger med enn som følger henne», men jeg tror interessen er dalende uansett. Det er sommer, folk har ferie og prioriterer å nyte livet fremfor å følge med på hverdagen hennes i Dubai. Ærlig talt – mange av følgerne hennes har sikkert en mer spennende og innholdsrik ferie enn det hun har selv. Så hvorfor skulle de bruke tiden sin på å høre henne skravle? Hun har forsøkt å sparke i gang flere «tea time»-historier uten særlig respons, og selv om hun har vært ute og shoppet en del, har det ikke gitt noe særlig napp det heller. Nå står ballett og annet småtteri på agendaen, men det virker ikke som om folk bryr seg. Jeg sjekker Diskord kanskje én til to ganger om dagen, og der ligger alt oppsummert – selv dét begynner å bli kjedelig. Har du link til Disk ord? Har spurt tidligere i tråden.
Lykkeligper Skrevet 30. juli #21591 Skrevet 30. juli Ford3000 skrev (9 minutter siden): Har du link til Disk ord? Har spurt tidligere i tråden. Send PM
Sirah Skrevet 30. juli #21592 Skrevet 30. juli Danseskjørt skrev (2 timer siden): Hvordan sjekker jeg det?🥴 Usikker, sikkert inne på noe innstillinger Har bare sett at hun har sagt det noen ganger
agent Skrevet 30. juli #21593 Skrevet 30. juli (endret) Sirah skrev (8 timer siden): alexvackenfeldt Så på snappen hennes i dag, house tour. Delikat og fin leilighet, hun er virkelig flink på interiør. 😍😍 Endret 30. juli av agent 5
Sirah Skrevet 30. juli #21594 Skrevet 30. juli agent skrev (43 minutter siden): Så på snappen hennes i dag, house tour. Delikat og fin leilighet, hun er virkelig flink på interiør. 😍😍 Ja hun er superflink! 2
agent Skrevet 30. juli #21595 Skrevet 30. juli lajlaj skrev (18 timer siden): Bianca Ingrosso fulgte Isabel på Instagram før Ibiza. Vil tro Isabel er kjent blant influensere i Skandinavia. De følger vel hverandre, hadde vært rart ellers. 1
agent Skrevet 30. juli #21596 Skrevet 30. juli Sirah skrev (21 minutter siden): Ja hun er superflink! Vi gikk vel på en liten avsporing nå. Ber om unnskyldning på forhånd.🫢🤭🫣
Sirah Skrevet 30. juli #21597 Skrevet 30. juli agent skrev (Akkurat nå): Vi gikk vel på en liten avsporing nå. Ber om unnskyldning på forhånd.🫢🤭🫣 Unnskyld 🫣 Lett å ta feil! 🙃 1
refill Skrevet 30. juli #21598 Skrevet 30. juli Danseskjørt skrev (4 timer siden): Hvordan sjekker jeg det?🥴 Gå på profilen din, innstillinger ⚙️, Og nesten helt på bunnen finner du blokkerte brukere.
Danseskjørt Skrevet 30. juli #21599 Skrevet 30. juli refill skrev (5 minutter siden): Gå på profilen din, innstillinger ⚙️, Og nesten helt på bunnen finner du blokkerte brukere. Takk🙌🏼 1
Amber Skrevet 30. juli #21600 Skrevet 30. juli Hvor ofte fikser hun egentlig neglene sine😳 er jo overhodet ingen ettervekst på hennes! Går hun hver uke..? What a waste 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå