Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eivor.I skrev (7 timer siden):

Den nye Birkin-veska til kjæresten til EBH koster 4.5 mill. 

Å hva så sa de🥴 Er det 12 eller 14 krokkodillebarn som blir ofret😇

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Istapp skrev (9 timer siden):

Sjekker aldri innom hennes snap, kjøper ikke produkter som relateres til hennes navn - bidrar ikke til den uhelsen både psykisk og fysisk som utspiller seg gjennom kronasj til IR as hos IR. Følger med her og kjenner lusa på veggen, så har mer enn nok info. 

Flere bør avfølge og blokkere. Det som utspiller seg gjennom IRs gjøren og laden, samt hva pengene hun har tjent/tjener ikke har medført. Hvor det ikke er blitt "bedre" hverdagsliv helsemessig for IR. Hun er et blide på psykisk og fysisk uhelse og at man ikke blir verken gladere, "rikere venne-og familiemessig eller mer classy med overflod av penger.

👏🏽👏🏽👏🏽 Enog! Har nå sluttet å gå innom hennes kanaler… Og hele søppelfamilien..🙄

Vil ikke støtte galskapen!

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Istapp skrev (9 timer siden):

Sjekker aldri innom hennes snap, kjøper ikke produkter som relateres til hennes navn - bidrar ikke til den uhelsen både psykisk og fysisk som utspiller seg gjennom kronasj til IR as hos IR. Følger med her og kjenner lusa på veggen, så har mer enn nok info. 

Flere bør avfølge og blokkere. Det som utspiller seg gjennom IRs gjøren og laden, samt hva pengene hun har tjent/tjener ikke har medført. Hvor det ikke er blitt "bedre" hverdagsliv helsemessig for IR. Hun er et blide på psykisk og fysisk uhelse og at man ikke blir verken gladere, "rikere venne-og familiemessig eller mer classy med overflod av penger.

Og på tross av at det lyser mistrivsel av dama, presterer hun å si "jeg lever drømmelivet". Enten sier hun dette av gammel vane eller så mener hun at mye penger = drømmeliv. Er vel helst det siste.

Endret av Alessi
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkeligper skrev (16 timer siden):

Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover.

Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten.

Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker.

Har fulgt mindre med siden jeg var på ferie, og avfulgte henne for en uke siden eller noe sånt. Sjekker tråden her oftere enn snappen hennes. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns faktisk diskord kontoen er mest spennende å følge med på - der legger oppretteren ut bilder og folk kommenterer underveis. I tillegg blir det skrevet et litt avsnitt om hva overskriftene og storyene handler om. Jeg prøvde å legge til link, men det er tydeligvis ikke lov her på kvinneguiden

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkeligper skrev (3 timer siden):

Jeg brukte et par minutter på å telle gjennom trådene og kom lett over ti innlegg som bare var avsporing og tull før jeg ga meg. Dette handler ikke om at noen blir "krenket", men om at forumet mister fokus når det fylles med useriøse innlegg.

Det er faktisk en grunn til at vi ønsker å holde trådene ryddige og relevante – ikke alle henger her daglig for å småprate eller kose seg med interne spøker. Mange kommer innom for å diskutere det forumet faktisk er ment for, og da er det frustrerende å måtte bla seg gjennom haugevis av tull for å finne de innleggene som faktisk bidrar.

Slike innlegg gjør dessverre også at brukere med seriøse spørsmål eller refleksjoner gir opp å delta, fordi det blir en lite innbydende tone og lav terskel for at alt skal bli avsporet. Og når det først ropes "krenka!" hver gang noen påpeker det, fremstår det mest som et forsøk på å latterliggjøre folk som bare ønsker at forumet skal fungere som tenkt.

Hvis noen synes det blir for mye kritikk eller "bitching", så er det helt greit å ta en pause, men da bruker du knappen øverst til høyre og logger deg av for en periode. Du begynner ikke å skrive innlegg om hvor mye sukker lefsene dine inneholder - ekstremt barnslig og veldig slitsomt å bla gjennom slikt. Dette er også imot retningslinjene, så med mindre du vil sitte i karantene for å bidra med slikt tull, så slutter du. For det å svare med enda flere useriøse innlegg løser ingenting – det skaper bare mer arbeid for moderatorene og mer støy for alle oss andre. 

HUSK at slike innlegg kan føre til at nettopp DU blir satt i karantene og må vente en uke før du kan delta igjen - så oppfør deg om du vil være her.

La moderatorene gjøre jobben sin. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenk å kjøpe en kaffemaskin fra SMEG for flere tusen kroner også vet du ikke engang hvordan du bruker det…

• Liker 9
Skrevet

Ler av at hun skriver at søndager skal være slow, er ikke alle dager i livet hennes slow? Hun betalte 500kr for kino alene i går, det var kun for å se filmen - men så kom mat og drikke i tillegg. Ingen kino opplevelse er verdt så mye penger. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeligper skrev (23 minutter siden):

Tenk å kjøpe en kaffemaskin fra SMEG for flere tusen kroner også vet du ikke engang hvordan du bruker det…

Har sendt deg en PM :)

• Hjerte 1
Skrevet
elien skrev (3 minutter siden):

Har sendt deg en PM :)

Å! Jeg skal sjekke 😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Lykkeligper skrev (5 timer siden):

Jeg brukte et par minutter på å telle gjennom trådene og kom lett over ti innlegg som bare var avsporing og tull før jeg ga meg. Dette handler ikke om at noen blir "krenket", men om at forumet mister fokus når det fylles med useriøse innlegg.

Det er faktisk en grunn til at vi ønsker å holde trådene ryddige og relevante – ikke alle henger her daglig for å småprate eller kose seg med interne spøker. Mange kommer innom for å diskutere det forumet faktisk er ment for, og da er det frustrerende å måtte bla seg gjennom haugevis av tull for å finne de innleggene som faktisk bidrar.

Slike innlegg gjør dessverre også at brukere med seriøse spørsmål eller refleksjoner gir opp å delta, fordi det blir en lite innbydende tone og lav terskel for at alt skal bli avsporet. Og når det først ropes "krenka!" hver gang noen påpeker det, fremstår det mest som et forsøk på å latterliggjøre folk som bare ønsker at forumet skal fungere som tenkt.

Hvis noen synes det blir for mye kritikk eller "bitching", så er det helt greit å ta en pause, men da bruker du knappen øverst til høyre og logger deg av for en periode. Du begynner ikke å skrive innlegg om hvor mye sukker lefsene dine inneholder - ekstremt barnslig og veldig slitsomt å bla gjennom slikt. Dette er også imot retningslinjene, så med mindre du vil sitte i karantene for å bidra med slikt tull, så slutter du. For det å svare med enda flere useriøse innlegg løser ingenting – det skaper bare mer arbeid for moderatorene og mer støy for alle oss andre. 

HUSK at slike innlegg kan føre til at nettopp DU blir satt i karantene og må vente en uke før du kan delta igjen - så oppfør deg om du vil være her.

Sikkert helt riktig det du skriver, men jeg lurer egentlig litt på om noen faktisk tar en tråd om en influenser seriøst? 
Diskuterer en faktisk Isabel på et seriøst nivå? Helt alvorlig? 
Jeg henger her inne som et tidsfordriv og bryr meg egentlig lite om hva som blir skrevet, det jeg leser tar jeg med en klype salt og det jeg selv klarer å lire av meg her inne er heller ikke voldsomt gjennomtenkt eller seriøst/alvorlig. «Bitcher» noen til meg så blir jeg ikke lei meg, jeg syntes det er morsomt med innlegg slik som tidligere Lefsebussen hadde. Jeg sporet også av her om kvelden ved å syntes det var trist at Ozzy 🖤er gått bort og dette handler jo heller ikke om Isabel. 
Men, om jeg har rotet i ryddigheten  her inne så beklager jeg det. 
Skulle jeg også mot formodning (siden noen har rapportert meg flere ganger visstnok) bli stengt ute et par uker, så går det også veldig greit, KG er en mikroskopisk del av mitt liv. 

Ha en fortsatt god s☀️mmerkveld 💛

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det er egentlig samme opplegget. Europafyren var på Ibiza og ville ha Isabel hos seg. Maldivene-fyren vil på ferie til Maldivene og vil ha Isabel hos seg. Det er vel slik de single, rike guttene gjør det. 

Endret av Dalakua
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Dalakua skrev (9 minutter siden):

Det er egentlig samme opplegget. Europafyren var på Ibiza og ville ha Isabel hos seg. Maldivene-fyren vil på ferie til Maldivene og vil ha Isabel hos seg. Det er vel slik de single, rike guttene gjør det. 

Det er sånn rike kvinner gjør det! De hadde ikke hatt henne hos seg om ikke Isabel utnytter at de vil ha henne hos seg. Hun har sine behov som alle andre. Hun leker med rike menn, vi andre leker oss med… ja.. muligens ikke fullt så rike menn. Og så har vi femtitallskvinnene her på tråden som gjør «anskrik» bare noe antyder at kvinner har sine behov de også.. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Det er sånn rike kvinner gjør det! De hadde ikke hatt henne hos seg om ikke Isabel utnytter at de vil ha henne hos seg. Hun har sine behov som alle andre. Hun leker med rike menn, vi andre leker oss med… ja.. muligens ikke fullt så rike menn. Og så har vi femtitallskvinnene her på tråden som gjør «anskrik» bare noe antyder at kvinner har sine behov de også.. 

Du har rett i det. De leker samme lek.

• Nyttig 2
Skrevet
Dalakua skrev (11 minutter siden):

Det som er forskjellen med Gjøker som k.rundt og IR som k.rundt. De blir ikke deprimert og lei seg for at jenta/dama ikke blir hodestups forelsket. De tenker ikke forhold, giftemål  og baby. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (17 minutter siden):

Dalakua skrev (16 minutter siden):

Forskjellen er at Isabel involverer seg i stor grad og åpner opp for de store følelser og muligheter. Hun vil så gjerne ha en rik mann som bestemmer alt, men det må bestemmes helt i tråd med hennes ønsker, og som samtidig er romantisk og følsom. En som bærer henne på gullstol, mens hun bare skal ta seg ut og være sexy og vente på hans neste utspill. Hun er rett og slett veldig «delulu», for å bruke hennes eget uttrykk. Hun ber om å bli såret.

Endret av Alauda
  • Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Følger det ingen forventninger med fra han som betaler? Er det ikke sånn lenger i 2025? 

• Liker 3
Skrevet

Selv om en inntekt på fire millioner høres imponerende ut, tyder Isabels valg av dramatiske overskrifter midt på dagen – som «Han lå med venninna mi» – på at alt kanskje ikke går like bra som det ser ut. Det kan hende inntektene har falt den siste tiden, og at slike grep brukes for å trekke oppmerksomhet og holde engasjementet oppe. 

• Nyttig 10
Skrevet
Dalakua skrev (45 minutter siden):

Det er synd at Isabel har fått stempelet som «call girl», særlig fordi hun – i motsetning til mange andre i Dubai – faktisk tjener pengene sine selv og dekker en stor del av sine egne utgifter. Problemet ligger i hvordan hun har valgt å fremstille seg. I stedet for å løfte frem sin rolle som forretningskvinne, har hun i stor grad frontet menn, luksus og jakten på en rik kjæreste. Det narrativet har ikke akkurat styrket hennes troverdighet.

Hun har også gitt inntrykk av høye forventninger til dem hun dater – hvem husker vel ikke dramaet rundt at naboen ikke ga henne bursdagsgave? Hun har tidligere sagt at hun tar inspirasjon fra tvillingene Olsen og deres standarder, men budskapet hennes har ikke blitt oppfattet slik. Nå ser vi konsekvensene av det – brikkene har falt feil.

Til syvende og sist: Man blir oppfattet som det man viser utad. Isabel kan godt være mer enn et image, men så lenge hun selger en overflate preget av overflod og romantisk dramatikk, må hun også regne med at folk kaller en spade for en spade.

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
LorettaLynn skrev (9 minutter siden):

Følger det ingen forventninger med fra han som betaler? Er det ikke sånn lenger i 2025? 

Tenker at det er gjensidige forventninger. Isabel vet hva hun begir seg ut på. MEN det var noen gode innlegg over her om at hun er i overkant delulu og det er jeg helt enig i. Hun vil være dritkul, men ønsker nok innerst inne noe mer enn «gamet» gir på en måte.. Det er ikke lett for noen som begir seg ut på dating og amorøse saker i 2025. Det er et «hælvette»

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...