LorettaLynn Skrevet 27. juli #21521 Skrevet 27. juli Sveits35 skrev (3 minutter siden): Tenker at det er gjensidige forventninger. Isabel vet hva hun begir seg ut på. MEN det var noen gode innlegg over her om at hun er i overkant delulu og det er jeg helt enig i. Hun vil være dritkul, men ønsker nok innerst inne noe mer enn «gamet» gir på en måte.. Det er ikke lett for noen som begir seg ut på dating og amorøse saker i 2025. Det er et «hælvette» Bra hvis det er gjensidig og håper hun får det fint, og at han er snill mot henne. At hun enkelt kan trekke seg hvis det ikke skulle bli som forventet. 3
Sveits35 Skrevet 27. juli #21522 Skrevet 27. juli LorettaLynn skrev (2 minutter siden): Bra hvis det er gjensidig og håper hun får det fint, og at han er snill mot henne. At hun enkelt kan trekke seg hvis det ikke skulle bli som forventet. Jeg ser levende for meg scenarioet om denne mannen ikke holder mål. Stakkars fyr 😂 3
Måne Rampelyset Skrevet 27. juli #21523 Skrevet 27. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 3 1
Harnoejegvilsi Skrevet 27. juli #21524 Skrevet 27. juli Lykkeligper skrev (På 26.7.2025 den 20.09): Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover. Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten. Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker. Jeg blokka hun fra utforsk for en tid tilbake. Fjernet blokkingen og har ho i utforsk nå. Klikker meg inn til reprise innimellom. For det ER jo det samme hele tiden. Enten er hun laaaaangt nede, eller som nå, høyt oppe. Begrenser seg selv hvor spennende ett enkelt menneske klarer være. Nå fenger ikke rikdommen hennes meg. Ikke appellerer bikiniene og reklamene hennes heller. Usynlige skyberter er døll. Princess treatment det samme. Berget av klær er for meg, ekkelt, all den tid jorda lider max, pga overforbruk, der hun fremstår som en versting. Så nei….Jeg blir aldri en følger….. 6 17
Gjest Eivor.I Skrevet 28. juli #21525 Skrevet 28. juli Det blir faktisk veldig spennende med den neste M-turen. Artig med litt action igjen. Ha en fin dag der ute, alle sammen. 🫶
Kønn Skrevet 28. juli #21526 Skrevet 28. juli Eivor.I skrev (13 minutter siden): Det blir faktisk veldig spennende med den neste M-turen. Artig med litt action igjen. Ha en fin dag der ute, alle sammen. 🫶 Action? Bilder av frokostbuffet, lunsjbuffé og iskaffeglass, sykle rundt i bikini som går langt opp i der sola aldri skinner og ranter om soverutiner. Ja, godt vi er forskjellige 😀 5 22
Sveits35 Skrevet 28. juli #21527 Skrevet 28. juli Eivor.I skrev (21 minutter siden): Det blir faktisk veldig spennende med den neste M-turen. Artig med litt action igjen. Ha en fin dag der ute, alle sammen. 🫶 Jeg ser også fram til litt mer action, det har vært rolig på snappen hennes lenge nå. Men det er ofte enda roligere når hun er sammen med en mann, så mistenker enda kjedeligere innhold når hun er på Maldivene. Hvis du ikke fikk med deg barista-snappene hennes i går, anbefaler jeg å sjekke snappen hennes før de er borte. Hysterisk klønete og de snappene viser hvorfor hun har så mange følgere. En er jo nødt å elske den klovnen ☺️ 2
Gjest Eivor.I Skrevet 28. juli #21528 Skrevet 28. juli Sveits35 skrev (35 minutter siden): Jeg ser også fram til litt mer action, det har vært rolig på snappen hennes lenge nå. Men det er ofte enda roligere når hun er sammen med en mann, så mistenker enda kjedeligere innhold når hun er på Maldivene. Hvis du ikke fikk med deg barista-snappene hennes i går, anbefaler jeg å sjekke snappen hennes før de er borte. Hysterisk klønete og de snappene viser hvorfor hun har så mange følgere. En er jo nødt å elske den klovnen ☺️ Ja. 😄 Jeg tror det er rolig på snappen så lenge alt klaffer med en mann på tur. Men jeg tviler på at alt klaffer denne ganger. Derfor tror jeg hun kommer til å dele noe som blir artig for oss.
Sveits35 Skrevet 28. juli #21529 Skrevet 28. juli Eivor.I skrev (23 minutter siden): Ja. 😄 Jeg tror det er rolig på snappen så lenge alt klaffer med en mann på tur. Men jeg tviler på at alt klaffer denne ganger. Derfor tror jeg hun kommer til å dele noe som blir artig for oss. Ja det hadde blitt artig! Jeg håper hun og Pierre slår seg sammen på turer, det tror jeg kunne blitt hysterisk 🤭😀 1
Sveits35 Skrevet 28. juli #21530 Skrevet 28. juli Den Maldivene-turen kunne blitt kjempebra underholdning om Isabel løser ting på en liknende måte som Kristin Gjelsvik. Hun viser ikke samboeren sin, men bruker han som artig content og de har morsomme samtaler der han enten har ryggen til eller ikke vises på kamera. Nå har Isabel sagt flere ganger at den mannen hun skal møte er kjempeartig, så kanskje han blir med på «leken» og hjelper henne litt. 4
Really Skrevet 28. juli #21531 Skrevet 28. juli Mistet enda flere følgere, idag 379,6k følgere. Folk er lei iskaffe og reklame for bikinier. 4 10
Sirah Skrevet 28. juli #21532 Skrevet 28. juli Really skrev (12 minutter siden): Mistet enda flere følgere, idag 379,6k følgere. Folk er lei iskaffe og reklame for bikinier. Jeg er altså så dritt lei av de bikiniene! Tror hun hadde gjort smart i å vist de reklamene litt sjeldnere. Nå virker de bare mot sin hensikt tror jeg. Skjønner jo at hun må promotere, men det er noe som heter less is more. 9 7
Really Skrevet 28. juli #21533 Skrevet 28. juli Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg er altså så dritt lei av de bikiniene! Tror hun hadde gjort smart i å vist de reklamene litt sjeldnere. Nå virker de bare mot sin hensikt tror jeg. Skjønner jo at hun må promotere, men det er noe som heter less is more. Da er vi to som er lei bikinier 😅 Og ja, du har rett, det blir alt for mye reklame. Hadde hun vist en eller 2 bikinier, så hadde det vært nok reklame den dagen, men hun skal absolutt vise alle hun har. Det blir uinteressant. Igår var bare så alt for mye, jeg trykket meg kjapt igjennom til jeg ikke gadd mer. 9
Sirah Skrevet 28. juli #21534 Skrevet 28. juli Really skrev (2 minutter siden): Da er vi to som er lei bikinier 😅 Og ja, du har rett, det blir alt for mye reklame. Hadde hun vist en eller 2 bikinier, så hadde det vært nok reklame den dagen, men hun skal absolutt vise alle hun har. Det blir uinteressant. Igår var bare så alt for mye, jeg trykket meg kjapt igjennom til jeg ikke gadd mer. Ja og jeg syntes jo egentlig at bikiniene er skikkelig fine, så det beviser jo at det virker mot sin hensikt 😅 Helt enig. Vis en eller to, eventuelt snakk litt om den hun har på seg. Skjønner jo at det er reklame hun lever av, så litt må man jo tåle! Men hele den bikiniregla burde hun ta litt sjeldnere. Den er kort og greit alt for lang. 4
Sveits35 Skrevet 28. juli #21535 Skrevet 28. juli Sirah skrev (20 minutter siden): Ja og jeg syntes jo egentlig at bikiniene er skikkelig fine, så det beviser jo at det virker mot sin hensikt 😅 Helt enig. Vis en eller to, eventuelt snakk litt om den hun har på seg. Skjønner jo at det er reklame hun lever av, så litt må man jo tåle! Men hele den bikiniregla burde hun ta litt sjeldnere. Den er kort og greit alt for lang. Kunne vært noe kortere den «reklamesnutten» ja.. En måned igjen nå, så blir det høstkolleksjon. Jeg er veldig nysgjerrig på hva som kommer i dagligvare! Det blir jo et et nytt nivå for henne 🤑
Celia Skrevet 28. juli #21536 Skrevet 28. juli Dagens planer på det som skal bli «verdens beste mandag for å sette standard for uken»: * Beachclub - men for overskyet og varmt. * Kjøpe blomster - men peonene er finere på torsdag * Trene - men venter til i morgen isteden * Jobbe - men teamet har ferie denne uken God mandag ! 5 15
Lykkeligper Skrevet 28. juli #21537 Skrevet 28. juli Celia skrev (11 minutter siden): Dagens planer på det som skal bli «verdens beste mandag for å sette standard for uken»: * Beachclub - men for overskyet og varmt. * Kjøpe blomster - men peonene er finere på torsdag * Trene - men venter til i morgen isteden * Jobbe - men teamet har ferie denne uken God mandag ! Blir vell å bare råtne hjemme. Men herregud tenk så mange timer hun sitter alene hjemme.. det er ikke godt for helsen 5 8
Hatsumomo Skrevet 28. juli #21538 Skrevet 28. juli Celia skrev (2 timer siden): Dagens planer på det som skal bli «verdens beste mandag for å sette standard for uken»: * Beachclub - men for overskyet og varmt. * Kjøpe blomster - men peonene er finere på torsdag * Trene - men venter til i morgen isteden * Jobbe - men teamet har ferie denne uken God mandag ! 😂 3
Murukleiven Skrevet 28. juli #21539 Skrevet 28. juli Er det rart at de begge bor i Dubai og kan lett treffe hverandre når som helst, men de velger å reise til Maldivene?? Synes det er litt pussig. 6 5
agent Skrevet 28. juli #21540 Skrevet 28. juli Murukleiven skrev (14 minutter siden): Er det rart at de begge bor i Dubai og kan lett treffe hverandre når som helst, men de velger å reise til Maldivene?? Synes det er litt pussig. Oppmerksomhet og Click 🤭 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå