Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Stemmer det… men hun forsnakker seg i løgnene sine gang på gang.. nå skal de ha suite..

Det var vel med han som ville besøke henne der i september det var snakk om at han skulle ha egen villa? 

Nå har hun jo sagt hun skal på liggetur hele langhelgen (som jeg ikke vet om er en helg men samma det). 

Mulig jeg har misforstått men. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Det var vel med han som ville besøke henne der i september det var snakk om at han skulle ha egen villa? 

Nå har hun jo sagt hun skal på liggetur hele langhelgen (som jeg ikke vet om er en helg men samma det). 

Kan godt være meg som har misforstått også. Det gjøkeredet begynner å bli rimelig fult😂

• Liker 4
Skrevet
Really skrev (15 timer siden):

379,8 K følgere idag. Hun mister ca 100 følgere hver dag nå. Jeg var inne og kikket, og det var gørr kjedelig. Nå må hun finne på noe nytt, hvis ikke faller inntekten. Tipper hun merker det allerede.

Greia er jo at hun må jappe mindre og faktisk fylle livet sitt med innhold, men det klarer hun ikke. Og hvor sjukt trist er ikke det når du kan droppe 500 000 på en shoppingtur, men ikke klarer å gå en tur engang?

• Liker 12
Skrevet

Orker ikke…🙄🙈 Hun gadd ikke trene etter shoppingen for hun hadde fått inn nok skritt i dag….🙄 Tydelig hun «trener» for å gå ned i vekt:holde vekten og ikke styrke og forme kroppen. 🙄🤡 Hun er slapp i fisken… hadde det ikke vært for plastikken hadde hun sett enda mer skranglete ut..

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Zenhouse skrev (3 timer siden):

Sa ikke hun at innholdsmessig var det mye bedre å flytte til Dubai, at det var lettere å lage innhold derfra? Jeg tok en kjapp titt på «Get your guide», er jo plenty aktiviteter og severdigheter hun kunne tatt følgerne med på. Kanskje ikke så mye utendørs på denne årstiden, men da innendørs. Og da mener jeg ikke Dubai Mall. 

Hun flyttet ikke dit for bedre innhold. Men for null skatt ☺️ Enkelt og greit. Det samme med 1000 andre snap influensaer….

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Nok jeg som har misforstått😅

Skrevet
agent skrev (13 timer siden):

Nei hu får reservere noen krokodille babyer,  så det blir en ny veske. Det kan få humøret litt opp.

Fy faen. 

• Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden):

Stemmer det… men hun forsnakker seg i løgnene sine gang på gang.. nå skal de ha suite..

Apropos å forsnakke seg. I dag da hun skulle forsvare at hun skulle ut å shoppe så sa hun, «jeg har jo ikke shoppet siden før jeg reiste til Ibiza med Dubaigjøken»… Dubaigjøken, ikke Europagjøken🙈

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Det kommer til å skjære seg helt med pastillgjøken. Han høres jo ut til å være et enda større rutinemenneske enn naboen. Det er vel derfor han reiser først også. Trenger oversikt og sørge for at alt er etter planen. Bare jeg som spekulerer. Men tenk om det skjærer seg helt. Det er liksom vanskelig å tro at alle de guttene hun drar på tur med er like fantastiske.

• Liker 4
Skrevet
Lefsebussen skrev (2 timer siden):

Det kommer til å skjære seg helt med pastillgjøken. Han høres jo ut til å være et enda større rutinemenneske enn naboen. Det er vel derfor han reiser først også. Trenger oversikt og sørge for at alt er etter planen. Bare jeg som spekulerer. Men tenk om det skjærer seg helt. Det er liksom vanskelig å tro at alle de guttene hun drar på tur med er like fantastiske.

Hun snubler bare over ukompatible menn for tiden. Personlighetsmessig passer hun sammen med latsabber, men de har dessverre ikke det viktigste hun søker i en mann, nemlig penger. Hun må nok gjøre noen justeringer, enten i kravene hun har til en framtidig mann eller med sitt eget liv og rutiner.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Gud vet hvor disse mennene dukker opp fra. Vet ikke om IR er litt naiv, men det skal ikke stikkes under en stol at mange av disse jentene som er populære på Insta livnærer seg på et ord som slutter på -titusjon. Selv om hun tjener sine egne penger og er selvstendig, så tror jeg hun fort kan fremstå som en av disse jentene som blir flydd verden rundt for å "underholde rike menn.

Pluss at menn snakker og deler erfaringer og erobringer, det er ikke utenkelig at hun kan fort bli en snakkis.

Det som gir meg bakoversveis er at hun, bittelille berta, velger å reise vekk med en mann hun ikke kjenner. Helt vilt. Snakk om å sette seg selv i farlige situasjoner.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Murukleiven skrev (38 minutter siden):

Gud vet hvor disse mennene dukker opp fra. Vet ikke om IR er litt naiv, men det skal ikke stikkes under en stol at mange av disse jentene som er populære på Insta livnærer seg på et ord som slutter på -titusjon. Selv om hun tjener sine egne penger og er selvstendig, så tror jeg hun fort kan fremstå som en av disse jentene som blir flydd verden rundt for å "underholde rike menn.

Pluss at menn snakker og deler erfaringer og erobringer, det er ikke utenkelig at hun kan fort bli en snakkis.

Det som gir meg bakoversveis er at hun, bittelille berta, velger å reise vekk med en mann hun ikke kjenner. Helt vilt. Snakk om å sette seg selv i farlige situasjoner.

Hvorfor tror du at hun fort kan framstå som prostituert? Klarte du ikke å stave hele ordet? 
Greit at Isabel er svært petit og populær blandt menn, men tror du virkelig «traktor-Laila» er en type dame som hadde satt seg i en situasjon der hun ikke var trygg? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden):

Hun flyttet ikke dit for bedre innhold. Men for null skatt ☺️ Enkelt og greit. Det samme med 1000 andre snap influensaer….

Joda. Men forandrer ikke at hun sa hun kunne lage mer/bedre innhold derfra. 

• Nyttig 1
Skrevet
Lefsebussen skrev (3 timer siden):

Det var det første jeg tenkte også. Naboen var jo definisjonen på rigid og rutinepreget. Han her er høres jo ut som om han er MYE værre!

• Liker 5
Skrevet (endret)

@Sveits35Du trenger ikke å være så hard. Å spørre om en person ikke klarer å stave et ord, er ikke hyggelig og totalt unødvendig. 

Endret av Helene J.
  • Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (28 minutter siden):

Klarte du ikke å stave hele ordet? 

Jeg valgte å lese innlegget ditt. Du er blokkert hos meg. Jeg angrer jeg leste når jeg ser du fremdeles er ufin. 

Respekter andre har andre meninger enn deg. Og begynn og oppfør deg.  Du forstod veldig godt hva personen skrev, så jeg skjønner meg ikke på kveruleringen din. Du kan umulig ha det godt med deg selv. Og det står jeg for 100 %. Siter meg gjerne, men det blir IKKE lest for du er motbydelig.

Endret av Really
  • Liker 3
  • Hjerte 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (14 minutter siden):

Hvorfor tror du at hun fort kan framstå som prostituert? Klarte du ikke å stave hele ordet? 
Greit at Isabel er svært petit og populær blandt menn, men tror du virkelig «traktor-Laila» er en type dame som hadde satt seg i en situasjon der hun ikke var trygg? 

Morsom. Ulike forum har ulike regler, var usikker på hva som var okay å si her inne. 

Fordi de som prostituerer seg og legger ut samme content på insta som IR, livnærer seg på den måten. De blir flydd ut til yachter og svindyre feriesteder og tar seg godt betalt for å være en rik manns leketøy. En Instagram profil full av Birkin og luksusreiser gir også en indikasjon på at det koster å delta i personens liv.

Insta-hookers? Sites say they expose 'Instagram models' who are really prostitutes | Fox News

Jeg mener på ingen måte at IR er dette, men hun fremstår på lik måte.. That's it.

Ingen sier at Traktor Laila ikke kan bli overfalt eller voldtatt, men menn som overgriper har en tendens til å gå for kvinner som er små og lettere å gjøre til bytte. Lettere å dominere ei på 160cm og 45 kilo enn ei røslig dame på 175 og 90kg. Uansett, Laila eller Isabel, å fly ut for å treffe en mann helt alene er risky business, uansett hvilken str du er.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet
Helene J. skrev (26 minutter siden):

@Sveits35Du trenger ikke å være så hard. Å spørre om en person ikke klarer å stave et ord, er ikke hyggelig og totalt unødvendig. 

Enig faktisk. Det var unødvendig skrive det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Så at noen på Jodel nevnte søppeløya Thilafushi. Neste gang IR drar alene til Maldivene, bør hun absolutt besøke Thilafushi. Man kan få omvisning der. Jeg nevnte det en gang her på KG. Hadde vært interessant å se hvordan hun ville reagere på en tur dit. Selve symbolet på overforbruk. Søppelberg på søppelberg. 

Endret av Alessi
Glemte å legge ved link
  • Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
Alessi skrev (3 timer siden):

Så at noen på Jodel nevnte søppeløya Thilafushi. Neste gang IR drar alene til Maldivene, bør hun absolutt besøke Thilafushi. Man kan få omvisning der. Jeg nevnte det en gang her på KG. Hadde vært interessant å se hvordan hun ville reagere på en tur dit. Selve symbolet på overforbruk. Søppelberg på søppelberg. 

Helt forferdelig 🤬 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...