Helene J. Skrevet tirsdag kl 07:54 #21321 Skrevet tirsdag kl 07:54 Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden): Isabel har også endret strategi. Hun begynner å snappe mye senere. Ofte legger hun ut første snap story I 15 tiden. Dette er 18.00 Dubai tid.. jeg tror hun er drittlei hele snap. Og sliter med at det tar opp en så stor del av livet hennes nå. Når hun nå tjener disse enorme summene på snap så føler hun seg nok tvungen til å fortsette.. men om hun liker dette? Eeeehhhh.. neeejj! Det tviler jeg på… Alt er ett spill for galleriet og millionene renner inn så lenge «betissene» klikker inn…. Du har rett i dette med tiden. Før begynte hun å poste rundt 14, så vi så det ved 11-tiden. 2
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 07:59 #21322 Skrevet tirsdag kl 07:59 Lefsebussen skrev (6 minutter siden): Du kan da ikke være provosert allerede før kl 10? Dagen er lang. 😜 Ha en fin dag, alle sammen! Ikke provosert en plass. Virker jeg provosert? Sitter bare her og nipper til teen min jeg 🫖☕️ Ha en fin dag lefsebussen 2
Fizzypo Skrevet tirsdag kl 08:03 #21323 Skrevet tirsdag kl 08:03 Tuppenoglillemor12 skrev (19 minutter siden): Isabel har også endret strategi. Hun begynner å snappe mye senere. Ofte legger hun ut første snap story I 15 tiden. Dette er 18.00 Dubai tid.. jeg tror hun er drittlei hele snap. Og sliter med at det tar opp en så stor del av livet hennes nå. Når hun nå tjener disse enorme summene på snap så føler hun seg nok tvungen til å fortsette.. men om hun liker dette? Eeeehhhh.. neeejj! Det tviler jeg på… Alt er ett spill for galleriet og millionene renner inn så lenge «betissene» klikker inn…. "Betissene"? Det er alt som trenges for at millionene fortsetter å renne inn? Du tror ikke at dine klikk og engasjement bidrar? Det hånes og les av Raad Squad, men jammen er det mange kritikere som bidrar til at Isabel kan fortsette å leve som mangemillionær og vise det frem til alle som vil se. Her er det jo et direkte korrelat mellom views og inntekt, så hver gang nysgjerrigheten tar overhånd blir man en av mange sponsorer til Isabel Raad sitt ekstravagante liv som man er kritisk til og angivelig syns er kjedelig og tafatt. Er man kritisk til henne så er det mest effektivt å blokkere henne fra snap. Ute av syne ute av sinn. 1 12
Fjellmonkey Skrevet tirsdag kl 14:00 #21324 Skrevet tirsdag kl 14:00 Jeg følger ikke Isabel, men jeg titter igjennom snapstory til flere influencere innimellom. Jeg har bare bitt meg merke til at Isabel sitt humør avhenger veldig av om hun har en og date eller ikke. Når hun ikke har en date eller gjøk som hun da kaller disse mannfolkene sine, så er hun konstant deprimert og gjør ingenting ut av livet sitt. Så fort det er en mann inn i bildet er hun helt i ekstase. Dette er jo veldig usunt, usunt forhold til seg selv, hun virker veldig lite trygg på seg selv og det og være alene. Hun prøver og ha slike spa kvelder når hun ikke dater, men sitter for det meste å gråter til sine «bestevenner» på snap. Helt utrolig slitsom og la menn styre livet sitt på den måten der. Hun er altfor desperat etter en mann og derfor tror jeg heller ikke hun kommer til og ende opp i noe forhold med det første, om det så skulle skje, tror jeg ikke det er et forhold som vil vare, da hun higer alt for mye etter dette. Eller er det bare meg? En annen litt artig ting jeg så på hennes snap i dag, var denne treningsøkten sin😅. 45 min på mølla også kaller hun seg for gym girl og bestille gym mat. Tredemølle er kondisjonstrening, skulle nesten trodd hun drev med styrketrening. Hun kan like så gjerne gå 45 min på Dubai mall enn og gå 45 min på mølla. Man trener gjerne litt styrke og avslutter med kondisjonstrening. Alt jeg har sett hun gjør som trening er og gå på denne tredemølla😂. 3 20
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl 15:10 #21325 Skrevet tirsdag kl 15:10 Fjellmonkey skrev (1 time siden): Jeg følger ikke Isabel, men jeg titter igjennom snapstory til flere influencere innimellom. Jeg har bare bitt meg merke til at Isabel sitt humør avhenger veldig av om hun har en og date eller ikke. Når hun ikke har en date eller gjøk som hun da kaller disse mannfolkene sine, så er hun konstant deprimert og gjør ingenting ut av livet sitt. Så fort det er en mann inn i bildet er hun helt i ekstase. Dette er jo veldig usunt, usunt forhold til seg selv, hun virker veldig lite trygg på seg selv og det og være alene. Hun prøver og ha slike spa kvelder når hun ikke dater, men sitter for det meste å gråter til sine «bestevenner» på snap. Helt utrolig slitsom og la menn styre livet sitt på den måten der. Hun er altfor desperat etter en mann og derfor tror jeg heller ikke hun kommer til og ende opp i noe forhold med det første, om det så skulle skje, tror jeg ikke det er et forhold som vil vare, da hun higer alt for mye etter dette. Eller er det bare meg? En annen litt artig ting jeg så på hennes snap i dag, var denne treningsøkten sin😅. 45 min på mølla også kaller hun seg for gym girl og bestille gym mat. Tredemølle er kondisjonstrening, skulle nesten trodd hun drev med styrketrening. Hun kan like så gjerne gå 45 min på Dubai mall enn og gå 45 min på mølla. Man trener gjerne litt styrke og avslutter med kondisjonstrening. Alt jeg har sett hun gjør som trening er og gå på denne tredemølla😂. Haha så enig!☺️💪🏽 Jeg dør innvendig når jeg hører henne si at hun er gym girl etter 40 min på mølla… Løft noe heller så kan vi snakke 🙄 5 3
annelis Skrevet tirsdag kl 15:17 #21326 Skrevet tirsdag kl 15:17 Noen som vet hvem er det hun dater nå? Jeg føler at det er samme historie hver gang. Ny mann- Maldivene- drama- ny mann. Jeg mistet oversikten over menn hun dater 3
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 15:18 #21327 Skrevet tirsdag kl 15:18 (endret) Fizzypo skrev (7 timer siden): "Betissene"? Det er alt som trenges for at millionene fortsetter å renne inn? Du tror ikke at dine klikk og engasjement bidrar? Det hånes og les av Raad Squad, men jammen er det mange kritikere som bidrar til at Isabel kan fortsette å leve som mangemillionær og vise det frem til alle som vil se. Her er det jo et direkte korrelat mellom views og inntekt, så hver gang nysgjerrigheten tar overhånd blir man en av mange sponsorer til Isabel Raad sitt ekstravagante liv som man er kritisk til og angivelig syns er kjedelig og tafatt. Er man kritisk til henne så er det mest effektivt å blokkere henne fra snap. Ute av syne ute av sinn. De aller fleste har ett tålig greit forhold til I sitt innhold, mens derimot denne gale gjengen RS lever seg helt inn i I sitt liv. Der er de med på de fleste turer I reiser og spiser sammen og med I. Handler i bøtter og spann uansett hva hun leverer. Ringer søsken, hoteller dersom ikke I er nok på Snap. Galskap! At man er kritisk til hva disse influenserene serverer er veldig bra så oppfordrer de fleste å ha øyne og ører åpne for hva som blir servert fra både I og andre influensere. Endret tirsdag kl 15:22 av Husomvarderfør . 2 6
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 15:20 #21328 Skrevet tirsdag kl 15:20 annelis skrev (2 minutter siden): Noen som vet hvem er det hun dater nå? Jeg føler at det er samme historie hver gang. Ny mann- Maldivene- drama- ny mann. Jeg mistet oversikten over menn hun dater Beklager å si det men jeg tror ikke det spøtt på henne. 4 9
Fizzypo Skrevet tirsdag kl 15:32 #21329 Skrevet tirsdag kl 15:32 Husomvarderfør skrev (1 minutt siden): De aller fleste har ett tålig greit forhold til I sitt innhold, mens derimot denne gale gjengen RS lever seg helt inn i I sitt liv. Der er de med på de fleste turer I reiser og spiser sammen og med I. Handler i bøtter og spann uansett hva hun leverer. Galskap! At man er kritisk til hva disse influenserene serverer er veldig bra så oppfordrer de fleste å ha øyne og ører åpne for hva som blir servert fra både I og andre influensere. Skjønner ikke hva dette svaret har med mitt innlegg å gjøre. Jeg trakk paralleller mellom det å gi oppmerksomhet til henne på snap og bidra til at hun får opprettholde månedlig millionlønn. Hva slags mennesker Raad Squad består av er fullstendig irrelevant i den sammenhengen. Å være kritisk til influencere er veldig viktig, men i dette tilfellet så livnærer ikke IR seg lenger av annonseinntekter med ulike samarbeidspartnere. Det hun tidligere brukte 1 år på tjene (Ivory, Nude, annonseinntekter på IG, tv-program) gjør hun nå på under 1 måned kun på Snapchat. Da nytter det lite å klikke seg innom kun for å være kritisk, det er direkte kontraproduktivt med mindre man i full naivitet tror at kritikk vil forandre henne. 1 1 2
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 15:41 #21330 Skrevet tirsdag kl 15:41 Fizzypo skrev (7 timer siden): "Betissene"? Det er alt som trenges for at millionene fortsetter å renne inn? Du tror ikke at dine klikk og engasjement bidrar? Det hånes og les av Raad Squad, Er man kritisk til henne så er det mest effektivt å blokkere henne fra snap. Beklager om du syns det ble feil i forhold til ditt innlegg. Jeg hang meg opp i Raad Squad og at om man bør blokkere om man er kritisk til I.
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 15:50 #21331 Skrevet tirsdag kl 15:50 Fizzypo skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke hva dette svaret har med mitt innlegg å gjøre. Jeg trakk paralleller mellom det å gi oppmerksomhet til henne på snap og bidra til at hun får opprettholde månedlig millionlønn. Hva slags mennesker Raad Squad består av er fullstendig irrelevant i den sammenhengen. Å være kritisk til influencere er veldig viktig, men i dette tilfellet så livnærer ikke IR seg lenger av annonseinntekter med ulike samarbeidspartnere. Det hun tidligere brukte 1 år på tjene (Ivory, Nude, annonseinntekter på IG, tv-program) gjør hun nå på under 1 måned kun på Snapchat. Da nytter det lite å klikke seg innom kun for å være kritisk, det er direkte kontraproduktivt med mindre man i full naivitet tror at kritikk vil forandre henne. Er like viktig å være kritisk hva I leverer på sin kanal. Kan nevne pro-ana, hennes usunne levesett bla. Hun er ett forbilde for mange og ja, jeg mener det er viktig å være kritisk til hennes kanal og reagere. Også når det gjelder hva hun leverer fra Nude og Ivory. 3 7
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 15:58 #21332 Skrevet tirsdag kl 15:58 Får henne opp på utforsk, er jo bare click bait overskrifter hele veien nå…. Hun virker rimelig desperat for tiden, men er vel ikke så rart siden følgertallene daler …. 5 4
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 16:05 #21333 Skrevet tirsdag kl 16:05 Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Får henne opp på utforsk, er jo bare click bait overskrifter hele veien nå…. Hun virker rimelig desperat for tiden, men er vel ikke så rart siden følgertallene daler …. Enig med deg. Følger heller ikke men får henne opp på utforsk. 3
Sirah Skrevet tirsdag kl 16:24 #21334 Skrevet tirsdag kl 16:24 annelis skrev (1 time siden): Noen som vet hvem er det hun dater nå? Jeg føler at det er samme historie hver gang. Ny mann- Maldivene- drama- ny mann. Jeg mistet oversikten over menn hun dater Vi har falt av lasset alle sammen etter Europagjøken og Naboen. Han siste ville hun kalle Maldivenegjøken, men en følger mente at det ville være å jinxe Maldivene. Vet ikke hva han endte opp med å hete. Septembergjøken er vel UFO-gjøken om jeg ikke husker feil. Altså - hvorfor i alle dager vet jeg dette? Jeg ser ikke på alt engang 😅 8
Angel75 Skrevet tirsdag kl 16:42 #21335 Skrevet tirsdag kl 16:42 Fizzypo skrev (1 time siden): Skjønner ikke hva dette svaret har med mitt innlegg å gjøre. Jeg trakk paralleller mellom det å gi oppmerksomhet til henne på snap og bidra til at hun får opprettholde månedlig millionlønn. Hva slags mennesker Raad Squad består av er fullstendig irrelevant i den sammenhengen. Å være kritisk til influencere er veldig viktig, men i dette tilfellet så livnærer ikke IR seg lenger av annonseinntekter med ulike samarbeidspartnere. Det hun tidligere brukte 1 år på tjene (Ivory, Nude, annonseinntekter på IG, tv-program) gjør hun nå på under 1 måned kun på Snapchat. Da nytter det lite å klikke seg innom kun for å være kritisk, det er direkte kontraproduktivt med mindre man i full naivitet tror at kritikk vil forandre henne. Hun reklamerer iallefall for lyko, premiumtek, og dr.deo (eller hva det heter. Så der har hun samarbeidspartnere. 3
Kønn Skrevet tirsdag kl 17:29 #21336 Skrevet tirsdag kl 17:29 Angel75 skrev (46 minutter siden): Hun reklamerer iallefall for lyko, premiumtek, og dr.deo (eller hva det heter. Så der har hun samarbeidspartnere. En lydbokapp også. 3
Cami9 Skrevet tirsdag kl 17:44 #21337 Skrevet tirsdag kl 17:44 Fjellmonkey skrev (3 timer siden): Jeg følger ikke Isabel, men jeg titter igjennom snapstory til flere influencere innimellom. Jeg har bare bitt meg merke til at Isabel sitt humør avhenger veldig av om hun har en og date eller ikke. Når hun ikke har en date eller gjøk som hun da kaller disse mannfolkene sine, så er hun konstant deprimert og gjør ingenting ut av livet sitt. Så fort det er en mann inn i bildet er hun helt i ekstase. Dette er jo veldig usunt, usunt forhold til seg selv, hun virker veldig lite trygg på seg selv og det og være alene. Hun prøver og ha slike spa kvelder når hun ikke dater, men sitter for det meste å gråter til sine «bestevenner» på snap. Helt utrolig slitsom og la menn styre livet sitt på den måten der. Hun er altfor desperat etter en mann og derfor tror jeg heller ikke hun kommer til og ende opp i noe forhold med det første, om det så skulle skje, tror jeg ikke det er et forhold som vil vare, da hun higer alt for mye etter dette. Eller er det bare meg? En annen litt artig ting jeg så på hennes snap i dag, var denne treningsøkten sin😅. 45 min på mølla også kaller hun seg for gym girl og bestille gym mat. Tredemølle er kondisjonstrening, skulle nesten trodd hun drev med styrketrening. Hun kan like så gjerne gå 45 min på Dubai mall enn og gå 45 min på mølla. Man trener gjerne litt styrke og avslutter med kondisjonstrening. Alt jeg har sett hun gjør som trening er og gå på denne tredemølla😂. Oh yes! Når hun ikke dusjer etter trening en gang, så er hun ikke særlig svett 4
Fizzypo Skrevet tirsdag kl 18:11 #21338 Skrevet tirsdag kl 18:11 Husomvarderfør skrev (1 time siden): Er like viktig å være kritisk hva I leverer på sin kanal. Kan nevne pro-ana, hennes usunne levesett bla. Hun er ett forbilde for mange og ja, jeg mener det er viktig å være kritisk til hennes kanal og reagere. Også når det gjelder hva hun leverer fra Nude og Ivory. Bevisstgjøring på kritikkverdige sider ved hennes virksomhet er viktig, det gjelder også utenfor KG. Kun på den måten kan man kanskje endre andres syn. Jeg skjønner bare ikke hva som er formålet med å skrive kritiske innlegg dersom man stadig innhenter kilden til sin kritikk fra Snapchat og dermed etterlater views som igjen genererer inntekt - og da snakker jeg ikke om deg. Det blir som å være kritisk til en bedrift, men fortsatt handle derfra. Det var det som var poenget i mitt innlegg. Når betalingssystemet er slik det er nå så mener jeg det mest effektive er å blokkere henne eller avfølge hvis man klarer å motstå fristelsen hver gang hun dukker opp på utforsk. Angel75 skrev (13 minutter siden): Hun reklamerer iallefall for lyko, premiumtek, og dr.deo (eller hva det heter. Så der har hun samarbeidspartnere. Ok, men det er ikke hovedinntektskilden. 2 3
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 18:47 #21339 Skrevet tirsdag kl 18:47 Fizzypo skrev (28 minutter siden): Bevisstgjøring på kritikkverdige sider ved hennes virksomhet er viktig, det gjelder også utenfor KG. Kun på den måten kan man kanskje endre andres syn. Jeg skjønner bare ikke hva som er formålet med å skrive kritiske innlegg dersom man stadig innhenter kilden til sin kritikk fra Snapchat og dermed etterlater views som igjen genererer inntekt - og da snakker jeg ikke om deg. Det blir som å være kritisk til en bedrift, men fortsatt handle derfra. Det var det som var poenget i mitt innlegg. Når betalingssystemet er slik det er nå så mener jeg det mest effektive er å blokkere henne eller avfølge hvis man klarer å motstå fristelsen hver gang hun dukker opp på utforsk. Ok, men det er ikke hovedinntektskilden. Takk for fint svar😊 Man har jo bare Snap og gå utifra. (Og Instagram ) Har friskt i minne det Pierre og I drev med tidligere og Reme instutisjonen gir ikke så mye tillit spør du meg. Derfor følger jeg med. Bare så det er sagt så har jeg aldri handlet fra I, selv om strandtøy og bikinier har vært fristende 🙈 3 2
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 18:54 #21340 Skrevet tirsdag kl 18:54 Måtte bare inn å titte litt nå og jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Dame på 31 skal knulle som fy og hun vil ha pikk! Og fansen hyller hennes utsagn. Når jeg tenker meg om så sier mor dette også. Orker ikke. Mye mulig jeg er prippen men dette er helt hinsides spør du meg. 7 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå