Ford3000 Skrevet 18 timer siden #21121 Skrevet 18 timer siden Hun tjener 4 millioner i måneden kun på sosiale medier. Det er hinsides sykt. Selv om hun er aldri så kjedelig, tjener hun godt. Hun vet hva hun gjør.Summen fortalte hun på snap i dag. 1 1
Kønn Skrevet 18 timer siden #21122 Skrevet 18 timer siden Ford3000 skrev (2 minutter siden): Hun tjener 4 millioner i måneden kun på sosiale medier. Det er hinsides sykt. Selv om hun er aldri så kjedelig, tjener hun godt. Hun vet hva hun gjør.Summen fortalte hun på snap i dag. Sykt. Sitter og snakker om at hun skal ha wolk in med lys til veskene sine. Samtidig som hun ikke bryr seg fordi hun vil jorde seg. Ingen ting av det hun sier henger på greip. 2 2
agent Skrevet 18 timer siden #21123 Skrevet 18 timer siden (endret) Kønn skrev (35 minutter siden): Hun tar Imovane. Sett pakningen i snaabelbaggen, Det er vondt å være vitne til forfallet. Hvor er de to søstrene og ‘vennene’ når hun trenger dem som mest. Jeg synes faktisk synd på henne, samtidig som jeg er forbanna på hvordan hun manipulerer svake sjeler. Snap er giftig. Kan mann egentlig stole på det hun forteller er sant? Plutselig kan Europagjøken nordisk. Det hun skrev ang. når hun tok sovetablett, at hun ble rar og gjorde mange ting. Mann blir trøtt av de, min erfaring er at jeg har null interesse av å chatte med gjøker. Alt blir så dumt. Hva med alt hun skulle gjøre? NADA det var puddingen, tennis,pilates,trening , sunnere kosthold osv osv. Hun var då stolt av seg selv, fordi hun ikke gikk til D Mall ??? Men hun er for feig til å gjøre det som er riktig. Skaffe seg profesjonelle folk som kan hjelpe henne, med det mentale og fysiske. Unnskyldning, redd for å ta medisiner??? Blir bare for dumt, bli voksen og ta ansvar er det hun må gjøre. Eller så kommer hun ikke til å ha noen rundt seg lenger, som pårørende er det måte på hva mann må tåle. Endret 18 timer siden av agent
Sveits35 Skrevet 18 timer siden #21124 Skrevet 18 timer siden Kønn skrev (52 minutter siden): Da må hun betale skatt vet du. Til landet som har sørget for både henne og resten av familien. Men det eneste som er bra med Norge er vannet og den friske luften. De hater nordmenn. Hater er et veldig sterkt ord. Men at både Rami og Shehed har avslørt en forakt for nordmenn stemmer. Det henger nok sammen med det miljøet de omgås. Og det stikker dypt så lenge de ikke klarer å beherske seg på kamera. 5
Istapp Skrevet 18 timer siden #21125 Skrevet 18 timer siden Kønn skrev (39 minutter siden): Hun tar Imovane. Sett pakningen i snaabelbaggen, Det er vondt å være vitne til forfallet. Hvor er de to søstrene og ‘vennene’ når hun trenger dem som mest. Jeg synes faktisk synd på henne, samtidig som jeg er forbanna på hvordan hun manipulerer svake sjeler. Snap er giftig. Synes du synd på henne? Hvorfor det? Hun er voksen og gjør handlingene, valgene helt bevisst selv. Hun er kynisk og kalkulerende og svært bevisst hva hun tjener penger på. Mener du hun trenger verge og ikke er tilregnelig og ikke kan anses som selvstendig? 4
Sveits35 Skrevet 18 timer siden #21126 Skrevet 18 timer siden Ford3000 skrev (15 minutter siden): Hun tjener 4 millioner i måneden kun på sosiale medier. Det er hinsides sykt. Selv om hun er aldri så kjedelig, tjener hun godt. Hun vet hva hun gjør.Summen fortalte hun på snap i dag. Tenker hun brukte mai/juni-utbetalingene som mal da hun skrøt av inntekten på Snap. Ikke mulig at hun har tjent max den siste måneden. 1 1
lajlaj Skrevet 18 timer siden #21127 Skrevet 18 timer siden (endret) agent skrev (16 minutter siden): Kan mann egentlig stole på det hun forteller er sant? Plutselig kan Europagjøken nordisk. Det hun skrev ang. når hun tok sovetablett, at hun ble rar og gjorde mange ting. Mann blir trøtt av de, min erfaring er at jeg har null interesse av å chatte med gjøker. Alt blir så dumt. Hva med alt hun skulle gjøre? NADA det var puddingen, tennis,pilates,trening , sunnere kosthold osv osv. Hun var då stolt av seg selv, fordi hun ikke gikk til D Mall ??? Men hun er for feig til å gjøre det som er riktig. Skaffe seg profesjonelle folk som kan hjelpe henne, med det mentale og fysiske. Unnskyldning, redd for å ta medisiner??? Blir bare for dumt, bli voksen og ta ansvar er det hun må gjøre. Eller så kommer hun ikke til å ha noen rundt seg lenger, som pårørende er det måte på hva mann må tåle. Forstår godt at noen er redd for å ta narkotikaklassifiserte medisiner der bivirkningene hysjes ned. (det skrives forresten ”man” og ikke ”mann”. Måtte bare kommentere det nå siden du skriver det i omtrent hvert innlegg 🙈) Endret 18 timer siden av lajlaj 4 1 1
Ford3000 Skrevet 17 timer siden #21128 Skrevet 17 timer siden Sveits35 skrev (15 minutter siden): Tenker hun brukte mai/juni-utbetalingene som mal da hun skrøt av inntekten på Snap. Ikke mulig at hun har tjent max den siste måneden. Tja, ikke si det. Folk følger jo med som slaver, spesielt de på raadaquad. Summene vil vel alltid gå litt opp og ned uansett ila en måned. Jeg følger litt med selv, men er ikke sånn at jeg gidder å se hver dag eller hele dager. Hun er blitt ganske så kjedelig. For øvrig litt flau, ser noen andre skrev hva hun tjente litt tidligere i dag. Jeg misset en side der en bruker hadde skrevet det. Beklager! 2
Sveits35 Skrevet 17 timer siden #21129 Skrevet 17 timer siden Ford3000 skrev (5 minutter siden): Tja, ikke si det. Folk følger jo med som slaver, spesielt de på raadaquad. Summene vil vel alltid gå litt opp og ned uansett ila en måned. Jeg følger litt med selv, men er ikke sånn at jeg gidder å se hver dag eller hele dager. Hun er blitt ganske så kjedelig. For øvrig litt flau, ser noen andre skrev hva hun tjente litt tidligere i dag. Jeg misset en side der en bruker hadde skrevet det. Beklager! Inntekten på Snap henger sammen med annonser mellom snappene. For å tjene 130.000 kroner dagen er kreatøren nødt å pøse ut med snapper. Det har ikke Isabel gjort den siste måneden. Eller har hun det? 2
Nuwanda2 Skrevet 17 timer siden #21130 Skrevet 17 timer siden Anemoi skrev (3 timer siden): Fin kommentar. 👍🏻 Dersom IR åpner opp for og slipper til fagfolk innenfor psykiatri, eller psykologer - vil de snu opp ned på livet hennes på en måte hun absolutt ikke ønsker. Hun er bekvem med å ha det slik som hun har det, og tør/vil/kan ikke gå for noen alternativer. Man ser jo akkurat det samme hos Sophie Emilie. De antyder begge både den ene og andre diagnosen og psykiske vansker - men å få fagfolk inn i bildet - nei takk!!!! Det er både trist og lett å gjennomskue, de lurer ingen. Takk. 🙂 1 1
Kønn Skrevet 17 timer siden #21131 Skrevet 17 timer siden Istapp skrev (26 minutter siden): Synes du synd på henne? Hvorfor det? Hun er voksen og gjør handlingene, valgene helt bevisst selv. Hun er kynisk og kalkulerende og svært bevisst hva hun tjener penger på. Mener du hun trenger verge og ikke er tilregnelig og ikke kan anses som selvstendig? Som jeg skriver synes jeg synd på henne samtidig som jeg er fly forbanna på hvordan hun kynisk manipulerer svake sjeler. Jeg har et ambivalent forhold til henne. Jeg mener hun bør logge av og slutte galskapen. Men sål lenge hun tjener fett på dette vil hun fortsette. Dama er ødelagt. Og ja, hun kan ikke skylde på oppveksten i det uendelige. Hun har selv et ansvar for å komme seg videre i livet. Det vi er vitne til er galskap satt i system. 1 6
Kønn Skrevet 17 timer siden #21132 Skrevet 17 timer siden Shehed sa noe omstille alle var pedofile der de vokste opp. Et sted ved Stavanger. Husker ikke akkurat hvor det var. Og hun er müslim. Muhammed giftet seg med Fatima 9 år. Bare nevner det. 1 3
Ford3000 Skrevet 17 timer siden #21133 Skrevet 17 timer siden Sveits35 skrev (12 minutter siden): Inntekten på Snap henger sammen med annonser mellom snappene. For å tjene 130.000 kroner dagen er kreatøren nødt å pøse ut med snapper. Det har ikke Isabel gjort den siste måneden. Eller har hun det? Hun har jo hatt varierte dager, så om hun har hatt få snapper med reklame én dag, kan hun jo ha hentet det inn andre dager? Nå har ikke jeg fulgt 100% med på hele snappen hennes så jeg kan ikke si det for sikkert. Bare fått med meg en og annen laber dag i det siste, og i dag som var full-on, vanlig dag. Mye videoer, særlig lange, genererer en del reklame hos meg ser jeg. 1
Anonym012 Skrevet 17 timer siden #21134 Skrevet 17 timer siden Bare sier dette: det er modig å oppsøke hjelp og ta hånd om problemene sine. Det krever en viss mengde selvinnsikt også. Dama er over 30 å har slitt siden hun var ungdom med mye av samme problemene og har enda ikke tatt tak i det. Hvis hun ikke vil det nå, tviler jeg på at hun vil det senere. De fleste ubehandlede blir bare verre med årene… Hørte dere at hun sa at hun kan ikke få barn før hun har bearbeidet alt hun sliter med? Da bør hun jo ha startet forever ago… En ting er å gå til behandling, en annen er å ta alt innover seg, godta og akseptere, og deretter begeve seg vekk fra giftige mønster. Har null tro på at hun vil gjøre dette. Trist bare. 2 8
Lykkeligper Skrevet 17 timer siden #21135 Skrevet 17 timer siden Det er litt morsomt å tenke på hvordan Isabel hadde sett for seg en klassisk «hot girl summer» – med fester, flørter og kanskje en og annen styrtrik mann. Samtidig planla de svenske søstrene en helt annen type sommer: en «classy lady summer». De drømte om en rolig, stilfull tur til St. Tropez, med shopping, lange lunsjer, gode middager, dype samtaler og spaserturer i vakre gater. Målet deres var å skape minner – ikke fylleminner, men ekte, gode minner. De fortalte at fjorårets sommer bare ble kaotisk, slitsom og altfor dyr – og det verste var at de knapt husker noe av det. I år ønsket de å gjøre en helomvending. De følte seg mer voksne og ville feriere med stil og innhold. Isabel derimot, var fortsatt i en helt annen modus. For henne handlet sommeren fortsatt om å feste, møte nye menn og leve et liv med høy puls og lav kontroll. Men ærlig talt – jeg tror mange er lei av den livsstilen. De fleste som ferierer i slike miljøer nå, er i forhold eller ser etter noe mer enn bare tilfeldige flørter. Mange har vokst fra den fasen – bortsett fra Isabel, som virker fast bestemt på å tviholde på et bilde som kanskje ikke matcher virkeligheten lenger. To ting har blitt veldig tydelige, ikke bare for meg, men for mange som følger henne: 1. Isabel trenger profesjonell hjelp for sin mentale helse Det er nesten ironisk hvor rask hun var til å løpe til Volvat i fjor sommer for å ta alle mulige fysiske helsesjekker og betale tusenvis av kroner. Men når det gjelder den psykiske helsen, er det helt stille. Ingen bilder, ingen oppdateringer, ingenting som tyder på at hun snakker med noen eller prioriterer det. Det er tydelig at hun bærer på ubehandlede traumer – og det virker som en blanding av ting hun har opplevd gjennom livet, oppveksten, måten hun takler motgang på, og hvordan hun snakker til seg selv. Slike ting tærer, og ingen venninne i verden kan gjøre en person frisk fra det. Venner kan lytte, støtte og vise omsorg, men det trengs en profesjonell for å jobbe seg gjennom det. Hun burde brukt tiden i Dubai på nettopp det: gått i terapi, tatt yogatimer, spist næringsrikt, og funnet litt ro i stedet for å fylle dagene med støy og fasader. 2. Hun jager en livsstil hun egentlig ikke har tilgang til Ja, hun har penger – nok til å kjøpe det hun vil og reise hvor hun vil. Men det er også tydelig at hun prøver å presse seg inn i et miljø hun ikke helt har tilgang til. Den posten hvor hun spurte om noen hadde «info på private jet», sier egentlig alt. Det er ikke vanskelig å finne – man googler, og får opp selskaper med WhatsApp-numrene sine og alt. Men det var ikke informasjon hun manglet – det var tilhørighet. Det var et desperat forsøk på å vise at hun «hører hjemme» i den verdenen. Hun ønsker så sterkt å fremstå som en som er vant med «Eurotour-liv», champagne på privatfly, fine restauranter og luksus. Men det er åpenbart for alle at hun fortsatt er en «newbie» – en «wannabe» mer enn en insider. Og det gjennomskuer folk. Hun hadde kommet mye lenger med å være seg selv: morsom, ekte og ærlig. For når man prøver for hardt å imponere, mister folk interessen. I tillegg virker det som hun er typen som trenger å være midtpunktet i vennegjengen. Og det er nok vanskelig å få til når man har med seg venninner som Johanna – som er ekstremt pen og tydeligvis får det meste servert på sølvfat i Dubai. Hun fikk jo 50.000 kr i gave fra typen til søsteren sin sin kompis, og noen kjøpte visstnok et Bvlgari-armbånd til henne for 300.000 kr i fjor. Det setter nok Isabel i skyggen – og det tror jeg hun takler dårlig. For jeg har tenkt litt, og tenkt «Kan det være at det er Isabel som ikke ønsker å møte opp, og bli med ut?» Fult mulig, når du er vandt til å få all oppmerksomhet her hjemme - men ting ikke er helt det samme i Dubai. Det øser det jo av utrolig mange flotte og smellvakre damer. 4 10
Anemoi Skrevet 17 timer siden #21136 Skrevet 17 timer siden Lykkeligper skrev (4 minutter siden): Det er litt morsomt å tenke på hvordan Isabel hadde sett for seg en klassisk «hot girl summer» – med fester, flørter og kanskje en og annen styrtrik mann. Samtidig planla de svenske søstrene en helt annen type sommer: en «classy lady summer». De drømte om en rolig, stilfull tur til St. Tropez, med shopping, lange lunsjer, gode middager, dype samtaler og spaserturer i vakre gater. Målet deres var å skape minner – ikke fylleminner, men ekte, gode minner. De fortalte at fjorårets sommer bare ble kaotisk, slitsom og altfor dyr – og det verste var at de knapt husker noe av det. I år ønsket de å gjøre en helomvending. De følte seg mer voksne og ville feriere med stil og innhold. Isabel derimot, var fortsatt i en helt annen modus. For henne handlet sommeren fortsatt om å feste, møte nye menn og leve et liv med høy puls og lav kontroll. Men ærlig talt – jeg tror mange er lei av den livsstilen. De fleste som ferierer i slike miljøer nå, er i forhold eller ser etter noe mer enn bare tilfeldige flørter. Mange har vokst fra den fasen – bortsett fra Isabel, som virker fast bestemt på å tviholde på et bilde som kanskje ikke matcher virkeligheten lenger. To ting har blitt veldig tydelige, ikke bare for meg, men for mange som følger henne: 1. Isabel trenger profesjonell hjelp for sin mentale helse Det er nesten ironisk hvor rask hun var til å løpe til Volvat i fjor sommer for å ta alle mulige fysiske helsesjekker og betale tusenvis av kroner. Men når det gjelder den psykiske helsen, er det helt stille. Ingen bilder, ingen oppdateringer, ingenting som tyder på at hun snakker med noen eller prioriterer det. Det er tydelig at hun bærer på ubehandlede traumer – og det virker som en blanding av ting hun har opplevd gjennom livet, oppveksten, måten hun takler motgang på, og hvordan hun snakker til seg selv. Slike ting tærer, og ingen venninne i verden kan gjøre en person frisk fra det. Venner kan lytte, støtte og vise omsorg, men det trengs en profesjonell for å jobbe seg gjennom det. Hun burde brukt tiden i Dubai på nettopp det: gått i terapi, tatt yogatimer, spist næringsrikt, og funnet litt ro i stedet for å fylle dagene med støy og fasader. 2. Hun jager en livsstil hun egentlig ikke har tilgang til Ja, hun har penger – nok til å kjøpe det hun vil og reise hvor hun vil. Men det er også tydelig at hun prøver å presse seg inn i et miljø hun ikke helt har tilgang til. Den posten hvor hun spurte om noen hadde «info på private jet», sier egentlig alt. Det er ikke vanskelig å finne – man googler, og får opp selskaper med WhatsApp-numrene sine og alt. Men det var ikke informasjon hun manglet – det var tilhørighet. Det var et desperat forsøk på å vise at hun «hører hjemme» i den verdenen. Hun ønsker så sterkt å fremstå som en som er vant med «Eurotour-liv», champagne på privatfly, fine restauranter og luksus. Men det er åpenbart for alle at hun fortsatt er en «newbie» – en «wannabe» mer enn en insider. Og det gjennomskuer folk. Hun hadde kommet mye lenger med å være seg selv: morsom, ekte og ærlig. For når man prøver for hardt å imponere, mister folk interessen. I tillegg virker det som hun er typen som trenger å være midtpunktet i vennegjengen. Og det er nok vanskelig å få til når man har med seg venninner som Johanna – som er ekstremt pen og tydeligvis får det meste servert på sølvfat i Dubai. Hun fikk jo 50.000 kr i gave fra typen til søsteren sin sin kompis, og noen kjøpte visstnok et Bvlgari-armbånd til henne for 300.000 kr i fjor. Det setter nok Isabel i skyggen – og det tror jeg hun takler dårlig. For jeg har tenkt litt, og tenkt «Kan det være at det er Isabel som ikke ønsker å møte opp, og bli med ut?» Fult mulig, når du er vandt til å få all oppmerksomhet her hjemme - men ting ikke er helt det samme i Dubai. Det øser det jo av utrolig mange flotte og smellvakre damer. Veldig bra kommentar! IR ønsker et liv hun ikke kan få - både pga psykisk helse, bakgrunn og personlighet. 1 1
refill Skrevet 17 timer siden #21137 Skrevet 17 timer siden Anonym012 skrev (5 minutter siden): Hørte dere at hun sa at hun kan ikke få barn før hun har bearbeidet alt hun sliter med? Da bør hun jo ha startet forever ago… En ting er å gå til behandling, en annen er å ta alt innover seg, godta og akseptere, og deretter begeve seg vekk fra giftige mønster. Har null tro på at hun vil gjøre dette. Trist bare. Jeg er veldig enig og har skrevet noe i samme duren for noen sider siden. Samtidig så vet jeg også hvor lang tid det kan ta å bli klar for for eksempel traumeterapi. Jeg skal begynne nå, etter 10 år (!), fordi jeg ikke har klart å koble på følelsene. Jeg har snakket og snakket, men har ikke vært klar emosjonelt. MEN, jeg har også i den prosessen for å komme dit gått to år 🥵 i terapi for å tåle følelsene mine. Blitt "tvunget" til å stå i det med psykologen gang på gang på gang, uten å rømme. Og jeg vet da søren om man kan gjøre det online? Den "self caren" hun holder på med nå er jo bare opprettholding av destruktive mestringsstrategier. Rutiner som ikke utfordrer (trygghet). Serier (flukt). Og ikke minst bekreftelse fra Raadsquad som er som vann på mølla. Hun har skapt seg en verden som er trygg - av det destruktive slaget. 3 4 5
Harnoejegvilsi Skrevet 16 timer siden #21138 Skrevet 16 timer siden Jeg blokka henne for lenge siden. Fjernet blokkingen og har henne i utforsk. Altså JEG føler jeg lever et mer spennende liv. Med familien i solveggen, nyte en is, fundere på hvordan jeg skal ordne det inne, kose meg med gode nyheter jeg har fått. Jeg tror vi alle lever mer innholdsrike liv. Minus pengene. Jeg ser et menneske i Isabel, som nå, etter å ha vært borte fra henne, ser en alminnelig dame. Livet hennes toppes ikke lenger av en hvinende stemme i fullt kaos for å overbevise følgerne om at her er jenta som lever livet/hot girl summer. Vi skal ikke kommentere kropp, men ved å se på henne, ser man sykelighet, som hun trenger hjelp for. Hun presser kropp og ribbein frem i monitor. Hun er et farlig forbilde. Og jeg garanterer at hun trigger noe, hos de som trigges kan. Jeg har seriøst en dårlig følelse for fremtiden hennes, om hun ikke nå tar tak i livet sitt. Penger kan gjerne være veien til lykke. Brukt ufornuftig straks vegen til h… Folk må slutte å følge henne. Ikke for egen del, nødvendigvis, men for hennes del. 8
Anonym012 Skrevet 16 timer siden #21139 Skrevet 16 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig enig og har skrevet noe i samme duren for noen sider siden. Samtidig så vet jeg også hvor lang tid det kan ta å bli klar for for eksempel traumeterapi. Jeg skal begynne nå, etter 10 år (!), fordi jeg ikke har klart å koble på følelsene. Jeg har snakket og snakket, men har ikke vært klar emosjonelt. MEN, jeg har også i den prosessen for å komme dit gått to år 🥵 i terapi for å tåle følelsene mine. Blitt "tvunget" til å stå i det med psykologen gang på gang på gang, uten å rømme. Og jeg vet da søren om man kan gjøre det online? Den "self caren" hun holder på med nå er jo bare opprettholding av destruktive mestringsstrategier. Rutiner som ikke utfordrer (trygghet). Serier (flukt). Og ikke minst bekreftelse fra Raadsquad som er som vann på mølla. Hun har skapt seg en verden som er trygg - av det destruktive slaget. Uffda håper du finner styrke til å fortsette selv om det er vanskelig❤️ jeg heier på deg🥰 jeg har gått til behandling selv for barndomstraumer og vet hvor viktig det er å ha gode mennesker rundt seg, og å ikke presse seg. jeg tror også at det er svært vanskelig å åpne seg opp om traumene. Problemet, tror nå jeg… er at om hun skulle snakket med sakkyndig om traumene sine, kan jeg aldri i verden se for meg at en psykolog ville sagt : kjør på, vær rundt faren din, drikk alkohol og handle uten stopp!! eller si alt det Isabel vil høre- en psykolog vil komme med sine gode råd og disse må Isabel selv ta i bruk. Og jeg ser ikke for meg at hun vil slutte å være rundt skadelig miljø, slutte med destruktiv atferd, slutt å kutte ut mennesker med engang de sier noe motsatt av hennes mening. Det er nokså vanskelig å åpne seg opp, men det er hva hun kommer til å gjøre for å endre på seg selv og miljøet rundt jeg har mine tvil til. En annen ting - bare meg som synes det er rart at småsøskene synes det er fair at I og S må være rundt sin voldelige far? De har riktignok tatt valget selv men det er jo ikke sunt eller bra? Og føler det er presset litt på dem, fra mor og småsøskene. Kanskje jeg tar feil 1 1
Turkis Sau Skrevet 16 timer siden #21140 Skrevet 16 timer siden (endret) Husomvarderfør skrev (11 timer siden): Takk som spør , jeg har det strålende etter en uke med turnus ,masker og kilovis med klær 😂🥴 Skal skjerpe meg, ha en fin dag🙏 Nynner rolig på "🎵The circus is back in town🎶 " Endret 16 timer siden av Turkis Sau 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå