Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alessi skrev (53 minutter siden):

Jeg hadde lenge håpet hun skulle besøke Ras al-Khaimah og Oman siden jeg har drømt om disse stedene siden barndommen. Dessverre hadde jeg ikke anledning til å følge da hun endelig dro dit, men etter hva jeg har forstått besto det mest av menyer og luksushotell. Litt dyreliv, men ikke mye. Da blir vel Tokyo og Italia likedan?

Jeg har bodd 3 år i Ras al Khaimah og vært i Oman flere ganger🥰

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Jenzen skrev (6 timer siden):

Begynt på sterke sovetabletter også nå ja…blir mye eeee og emmme framover da. Piller gjør deg glemsk og stygg

Hun tar vel bare melatonin? Noe som ikke gir de reaksjonene hun presenterer riktig nok, men om hun er redd for medisiner tar hun vel trolig ikke sterkere sovemedisiner..? Tipper hun tar melatonin og har fått med seg at man kan bli litt "gøy" på sovemedisiner. Jeg gir selv advarsler til folk de gangene jeg tar de med rød trekant 💀

• Liker 1
Skrevet
Humas skrev (3 timer siden):

Jeg skal virkelig ikke unnskylde henne, og jeg er så lei meg for alle følgerne hennes som ser opp til henne (kjenner flere..)

Men, prokrastinering, å utsette det man snakker om er ofte en traumerespons. Problemet er at hun ikke vil bli ‘frisk’ når hun har så mange usunne mestringsstrategier: - spiseforstyrrelser, vil ‘desperat’ bli elsket og beundret, men hun har et skadet/traumatisert indre barn. Hun opplever økonomisk ‘suksess’ men blir tommere og tommere. Hun har operert seg slik at menn gjerne vil ligge med henne, men ikke være sammen henne, fordi hun mangler selvinnsikt og ønsker at mennene skal gjøre henne lykkelige. Men forelskelse er noe flyktig, og uten at hun lærer å ‘elske seg selv’ og gi avkall på alle mestringsstrategiene vil hun fortsatt være dypt ulykkelig innerst inne. Men, sånn er verden, penger og ytre utseende tror man er veien til lykke - men de finnes egentlig i det motsatte, ‘i de nære ting’ i enkle gleder.

Godt innlegg. Dessverre er jo flere av de tingene hun nevnte som skulle få henne back on track nettopp fluktstrategier. Det kan se ut som avslapping og ivaretakelse, men mye av det er flukt eller tvang. Får håpe psykologen ikke er en som bare snakker henne etter munnen, men det nytter jo ikke hvor god psykologen eventuelt er om hun ikke klarer å ta grep. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (19 minutter siden):

Hun tar vel bare melatonin? Noe som ikke gir de reaksjonene hun presenterer riktig nok, men om hun er redd for medisiner tar hun vel trolig ikke sterkere sovemedisiner..? Tipper hun tar melatonin og har fått med seg at man kan bli litt "gøy" på sovemedisiner. Jeg gir selv advarsler til folk de gangene jeg tar de med rød trekant 💀

Tror du på alt hun sier og påstår? 👀 Melatonin tablettene hun tar har nok alltid vært sovetabletter… ikke sluk alt hun sier rått😉

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
refill skrev (22 minutter siden):

De sovemedisinene hun snakker om har jeg sett på story, der de lå blant andre ting på et nattbord. Det var ikke melatonin. Og de som jeg såg låg der kan du bli surrete av før du sovner. Så det var nok en slik hun tok i går. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Tror du på alt hun sier og påstår? 👀 Melatonin tablettene hun tar har nok alltid vært sovetabletter… ikke sluk alt hun sier rått😉

Om jeg slukte alt hun sier rått hadde jeg vel ikke trodd hun lyver om effekten. Kan ikke huske hun har nevnt noe om denne type effekt tidigere, uansett hva hun har tatt.

• Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

De sovemedisinene hun snakker om har jeg sett på story, der de lå blant andre ting på et nattbord. Det var ikke melatonin. Og de som jeg såg låg der kan du bli surrete av før du sovner. Så det var nok en slik hun tok i går. 

OK, da er det jo greit. Jeg har bare hørt snakk om melatonin 👍

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Ironisk nok sa hun på den storyen at hun hadde tatt en melantonin.. men så såg jeg altså noe helt annet oppi hjørnet av bildet. Det er derfor jeg husker det så godt, for jeg tenkte at «hun pynter litt på» 🫣

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Giu skrev (På 14.7.2025 den 8.59):

Det er lov å synes det er rart når hun tar så store implantater større enn hodet 😏

Det er lov å ikke være en drit også😏

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (13 minutter siden):

Mener hun har sagt at hun stort sett tar Melatonin, men at hun har "sterkere saker" til de periodene hvor hun trenger det. men at hun ikke liker å ta dem, så derfor tar hun dem svært skjeldent. Mulig jeg husker feil.

• Liker 5
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Mener hun har sagt at hun stort sett tar Melatonin, men at hun har "sterkere saker" til de periodene hvor hun trenger det. men at hun ikke liker å ta dem, så derfor tar hun dem svært skjeldent. Mulig jeg husker feil.

Det gir mening. Og er i såfall bra. Jaja, før jeg blir arrestert på det vil jeg påpeke at det beste er selvsagt å klare seg uten, men alle er ikke blessed med godt sovehjerte ✌️

• Liker 3
Skrevet

Hmmmm, er det bare meg, eller? Jeg er konstant skeptisk til det IR sier, fordi man ikke vet om det er sant eller bløff eller noe midt imellom… 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
refill skrev (29 minutter siden):

Det gir mening. Og er i såfall bra. Jaja, før jeg blir arrestert på det vil jeg påpeke at det beste er selvsagt å klare seg uten, men alle er ikke blessed med godt sovehjerte ✌️

Ja er jo bra at man holder seg til Melatonin, kjenner mange som tar det. Kjenner mange som må ty til sovetabeletter også. Selv er jeg heldigvis blessed når det kommer til soving, men veldig mange er ikke det som du sier.

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Hun tar nok Stillnoct/Zolpidem. Hun beskriver typiske " bivirkninger" fra denne. Melatonin er jo ikke en sterk sovemedisin, og folk blir ikke rørete av den. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Cornett skrev (13 timer siden):

Veldig merkelig å legge ut så mye om den psykiske helsen akkurat nå, siden Anniken nettopp gjorde dette😔Vil hun ha samme sympati og klokk??? 

Hele gjengen i girls of Oslo driver med dette. Det er noe som skurrer. 

• Liker 4
Skrevet
Kønn skrev (5 minutter siden):

Hele gjengen i girls of Oslo driver med dette. Det er noe som skurrer. 

Har de også adhd alle sammen?. Det er blitt veldig utbredt hos influencere 😅

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor kan hun ikke på lik linje med å re opp sengen og lage iskaffe, ta med «elsklingene» sine på tur hver morgen? Hun RÅTNER i leiligheten sin.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (6 minutter siden):

Det er vel noe med å få sympati. Alt er så fint å dele, åpenhet……. De hjelper andre, (tror de) eller det er unnskyldningen. Ikke rart de blir ‘psyke’ av å brette ut hele livet sitt til flere hundretusen. Den beste medisinen er nok å legge vekk telefonen. Ingen av dem hadde snappet så mye om det ikke var penger, mye penger i det. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Lurer på hvor mye Isabel tjener på Snapchat nå? I 2023 var det vel 90.000 om dagen som er 2,7 mill i måneden. Om det nå er f.eks. 150.000 om dagen er det 4,5 mill i måneden. Det er ganske vanvittig og hun betaler ikke all verden i skatt heller. Merkelig av Snapchat å betale ut så mye, hopper ikke de fleste over reklamene også? Det kan da umulig vare evig for noen av influencerne?

• Liker 5
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Jeg leste en vei at veldig mange som jobber innenfor media eller med some har adhd til tusen. At adhd ofte var grunnen til den enorme kreativiteten eller at man kunne stå i deadlinepresset eller ha det oppmerksomhetsbehovet. Jeg finner det ikke igjen og husker ikke om det var en pålitelig kilde, men jeg har tenkt på det mange ganger i ettertid. Slår man opp ADHD i ordboken får man mest sannsynlig opp et bilde av Herman Flesvik om du skjønner hvor jeg vil? 😅 Så at mange innenfor dette «yrket» har ADHD er kanskje ikke så rart egentlig? 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...