Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Syntes folk er raske til å trekke dette kortet jeg også. Hva er mer galt i at Isabel (eller andre kvinner) har sex på første date enn at en mann gjør det samme?

Isabel ligger alt for lite, hun tar ting alt for seriøst. Livet kan være en lek og hun har penger til å ha veldig mye gøy med. Å rote inni eget hode og tenke så det knaker har ingen særlig godt av… det blir som å rote i en gammel søppeldunk, det dukker opp mye dritt som har best av å bare ligge i ro med lokket på. Brukt tid med en psykolog til matproblemer og vært totalt YOLO ellers tror jeg hadde vært det aller beste for Isabel. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sølvpilen skrev (55 minutter siden):

Ja, jeg er redd for at det er akkurat det som har skjedd. Om så, er det dårlig gjort. Kan ikke forstå at noen holder på sånn og at de synes at det er helt greit. Det er jo ikke første gang, dette skjer. 

Helt enig med deg. Greit å være nysgjerrig, men noe helt annet å faktisk gå ut slik noen av dem gjør.

• Liker 2
Skrevet
Lefsebussen skrev (4 timer siden):

Ingen som har kalt noen h_rer. I mitt innlegg skrev jeg at kjendiser har fløyet inn damer. Men jeg mente ikke leid inn damer. Det er bekjente. Venner/kk's, som I. selv kaller det.

⬇️⬇️

Gjesti7654 skrev (6 timer siden):

Jeg tror at problemet til Isabel er at hun har lyst til å finne noen som denne Europagjøken, en styrtrik reiseglad mann som skjemmer henne bort med hva hun vil, det er perfekt for henne. Men hun tror at hun er perfekt for dem også.

Desverre så tar nok ikke disse mennene henne seriøst, jeg vil ikke kalle henne for luksushore, men at de ser på henne som noe gøy og ikke noe langvarig er jeg ganske sikker på. 

Da er det ikke rart det blir kaos i hodet til I, når hun selv tror at hun er "nok" for sånne menn, men får bevist at hun ikke er det..  

Celia skrev (7 timer siden):

Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne.

Skrevet
Synne.h.e. skrev (20 timer siden):

Du misforsto. Det var en søndag hele tråden ble stengt ned helt til en onsdag, tror jeg. De fikk meg bannet i 90 dager. Fordi så mange slang seg på noe jeg hadde skrevet og alle de sidene møtte bli slettet. Det blir resultatet når folk ikke godtar ytringsfriheten her inne og tagger moderatorer for flisespikkeri....Det gjør de alltid, som over her. "Er dette innafor?" Voksne damer..Herregud🙄 Som å sladre til læreren som små bitches. Folk som gjemmer seg bak et anonymt nick. Takhøyden burde vært større eller høyere. Men folk tåler jo jack shit. Aldri min agenda, men ikke min feil at folk er sensitive.

Det er de anonyme trollene som vil ha denne makten og få folk bannet for ingenting.

Ut fra ditt nickname, så er du akkurat like anonym, som resten av trollene du refererer til. Min saklige kommentar vil være at mye av det du har skrevet, er direkte usaklig. Det går på annen person i forumet, og er sånn sett brukerdebatt, som ikke har noe med temaet for debatten å gjøre. Og sikkert ikke noe andre har lyst til å lese, og/eller engasjere seg i. Utrolig unødvendig å starte konflikt, med noen man ikke aner hvem er. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Isabel ligger alt for lite, hun tar ting alt for seriøst. Livet kan være en lek og hun har penger til å ha veldig mye gøy med. Å rote inni eget hode og tenke så det knaker har ingen særlig godt av… det blir som å rote i en gammel søppeldunk, det dukker opp mye dritt som har best av å bare ligge i ro med lokket på. Brukt tid med en psykolog til matproblemer og vært totalt YOLO ellers tror jeg hadde vært det aller beste for Isabel. 

Er veldig enig med deg. Samtidig så skjønner jeg at de som vil ha "familiepakka" og har bikket 30 år begynner å føle litt på presset. Men det er jo selvsagt da man må sette seg ned og ta et realistisk oppgjør med seg selv ifht forventninger. 

Isabel vil jo ha i pose og sekk. Hun vil ha en som lever et "influenserliv", men som også skal være rolig baby daddy. Men det vil hun jo heller ikke ha. For rolig og stabil er kjedelig. Jeg syntes hun må jekke ned kravene sine. Eller realitetsorientere seg, rettere sagt. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hovner opp i sola…. Er vanlig med fillers i leppene

Koker i kjeften 😄😄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sølvpilen skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er redd for at det er akkurat det som har skjedd. Om så, er det dårlig gjort. Kan ikke forstå at noen holder på sånn og at de synes at det er helt greit. Det er jo ikke første gang, dette skjer. 

Men hva skriver man til en fremmed person på insta? «Hei, jeg er bestevenninna til Isabel, og er medlem av vrnninneklubben hennes. Vil bare fortelle deg at vi NÅ vet at DU er naboen»🙈Hva får folk til å gjøre slikt? 

• Liker 8
Skrevet

Hva var det hun sa om sex i går?

Jeg har ikke fulgt med i helgen. Har hun vært på date på Ibiza og havna i halmen?

• Liker 1
Skrevet
Pusemusen skrev (17 minutter siden):

Hva var det hun sa om sex i går?

Jeg har ikke fulgt med i helgen. Har hun vært på date på Ibiza og havna i halmen?

Hadde det vært så vel. Nei, det har ikke vært så mye som et halmstrå i bevegelse. Det er bare noen her på KG som slutshamer henne fordi de VET at hun hadde sex med europagjøken. 

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (16 timer siden):

Må bare vise dere, har synet mitt blitt dårligere. 

Jeg synes det ser ut som brystene er større en hodet . 

ikke sjalu eller misunnelig 🫣🙈🫣

Men nå har hun visst snakket med Naboen,  så da er vi i gang igjen.

Screenshot_20250713_151448_Snapchat.jpg

Hva f*** er dette for en kommentar? Er det vanlig å kommentere kropp til folk igjen nå? Er ganske sikker på at hun ikke er åpen om spiseforstyrrelser og kropps dysmorfi for at du skal mobbe henne anonymt på forum. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
t1999 skrev (56 minutter siden):

Hva f*** er dette for en kommentar? Er det vanlig å kommentere kropp til folk igjen nå? Er ganske sikker på at hun ikke er åpen om spiseforstyrrelser og kropps dysmorfi for at du skal mobbe henne anonymt på forum. 

Det er lov å synes det er rart når hun tar så store implantater større enn hodet 😏

• Liker 18
Skrevet
t1999 skrev (1 time siden):

Hvis hun ikke vil ha fokus på kroppen,  burde hun forandre litt på kamera  vinklingen. Noen ganger  blir det litt meget og veldig komisk. 🫣😄

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet
Giu skrev (37 minutter siden):

Det er lov å synes det er rart når hun tar så store implantater større enn hodet 😏

Det er ikke mobbing, men fakta. Hun legger ut bildene selv,  det var noen fra flyplassen også. Når hun tar bilder/ filmer og brystene er i fokus må mann få lov til å kommentere litt. Iallefall når det blir bare så komisk 🙊🙈

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
agent skrev (3 minutter siden):

Det er ikke mobbing, men fakta. Hun legger ut bildene selv,  det var noen fra flyplassen også. Når hun tar bilder/ filmer og brystene er i fokus må mann få lov til å kommentere litt. Iallefall når det blir bare så komisk 🙊🙈

Endret av agent
  • Liker 1
Gjest Eivor.I
Skrevet
agent skrev (10 minutter siden):

Men må du kommentere det? 

Skrevet

Når det er så mye kverulering og krangling i tråden, så skjønner jeg at det er utrolig lite som skjer på snappen til Isabel :fornøyd:

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Når det er så mye kverulering og krangling i tråden, så skjønner jeg at det er utrolig lite som skjer på snappen til Isabel :fornøyd:

Hehe, det skjer absolutt ingenting der! 

• Liker 6
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (13 timer siden):

Ut fra ditt nickname, så er du akkurat like anonym, som resten av trollene du refererer til. Min saklige kommentar vil være at mye av det du har skrevet, er direkte usaklig. Det går på annen person i forumet, og er sånn sett brukerdebatt, som ikke har noe med temaet for debatten å gjøre. Og sikkert ikke noe andre har lyst til å lese, og/eller engasjere seg i. Utrolig unødvendig å starte konflikt, med noen man ikke aner hvem er. 

Er det å ha initialene sine anonymt, nå?? She eller SLh. Du kan sikkert finne det ved noen raske google- eller appsøk, ikke vet jeg.. Men deg, kan man aldri finne. Jeg kunne godt tatt fullt navn, og bilde av meg, men jeg vet ikke om det er lov. Poenget er at jeg står for alt jeg sier. Nettroll gjemmer seg. Alltid. Jeg har ryggrad, i motsetning til andre her.

Jeg har hatt denne brukeren i noen år og aldri brukt den.

Mest antakelig har folk likt å lese det når de kastet seg på hva jeg skreiv som pirajaer...Så det er ikke korrekt. Jeg har aldri hatt interesse med å diskutere med noen her inne, bare lufte tanker. Det er folk som skriver hver dag her, jeg kan telle på en gang mine ganger, og hver gang har andre klikket og en kaller meg Karen? Det er vel de som er det som klikker sånn. Jeg kan ikke noe for at jeg trigger mennesker. Jeg vet ikke om det er dem eller jeg som har makt, jeg, som får tråden stengt ned nesten en uke. Men det morsomme er at jeg her har aldri startet noe med noen, det jeg har sagt er mildt..Mildt.

Jeg har aldri startet konflikt med noen her de 3-5 gangene jeg har startet en kommentar. Er det å rette på noen litt å starte konflikt?? Et stedsnavn??Det blir debatt på flere sider fordi folk henger seg opp i det ene uskyldige svaret mitt. Du reagerer jo tydeligvis på alt du? Men det er ikke ukjent for meg at folk føler seg truet av meg, jeg har den energien tydeligvis, selv over nett. Hver gang jeg har skrevet danner folk en mobb og typ 20-40 personer som liker motstanderen sin kommentar mot meg og 10 personer som tar den ene i forsvar. Folk skulle bare visst hvordan jeg så ut, så hadde de hvert fall blitt misunnelige😂 Og du, harnoejegvilsi, jeg kunne godt gitt deg navnet mitt privat, men pga. tantene og trollene her så har de tatt bort meldingsunksjonen, dvs. begrense ytring, right....? Til de som påstår at det er så fritt her.......Jepp. Ikke lov å si så mye. Det er ikke lov å spore av temaet litt, da hopper de anonyme på deg og skulle du si noe om isabel som var for drøyt, gjør de det samme. Er jo mange som støtter henne også her inne, altså fans..Og hun moni123 var på fornavn med meg hun, Synne går alltid på person, ja så, altså, så hun husket meg de 3 gangene jeg har skrevet kort her altså, da må de jo hatt interesse av å lese det da, kjære harnoejegvilsi, i og med at de var på fornavn med meg etter 60 dagers ban påfulgt av 90 dager rett etterpå, innboks borte og alt jeg skreiv slettet bortsett fra det siste nylig.

Kom til meg og snakk om sensurering og ytringsfrihet, jeg vet litt😉😘

Jeg sluttet å se på henne for mange, mange uker siden, orket ikke mer. Deilig

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Synne.h.e. skrev (28 minutter siden):

Er det å ha initialene sine anonymt, nå?? She eller SLh. Du kan sikkert finne det ved noen raske google- eller appsøk, ikke vet jeg.. Men deg, kan man aldri finne. Jeg kunne godt tatt fullt navn, og bilde av meg, men jeg vet ikke om det er lov. Poenget er at jeg står for alt jeg sier. Nettroll gjemmer seg. Alltid. Jeg har ryggrad, i motsetning til andre her.

Jeg har hatt denne brukeren i noen år og aldri brukt den.

Mest antakelig har folk likt å lese det når de kastet seg på hva jeg skreiv som pirajaer...Så det er ikke korrekt. Jeg har aldri hatt interesse med å diskutere med noen her inne, bare lufte tanker. Det er folk som skriver hver dag her, jeg kan telle på en gang mine ganger, og hver gang har andre klikket og en kaller meg Karen? Det er vel de som er det som klikker sånn. Jeg kan ikke noe for at jeg trigger mennesker. Jeg vet ikke om det er dem eller jeg som har makt, jeg, som får tråden stengt ned nesten en uke. Men det morsomme er at jeg her har aldri startet noe med noen, det jeg har sagt er mildt..Mildt.

Jeg har aldri startet konflikt med noen her de 3-5 gangene jeg har startet en kommentar. Er det å rette på noen litt å starte konflikt?? Et stedsnavn??Det blir debatt på flere sider fordi folk henger seg opp i det ene uskyldige svaret mitt. Du reagerer jo tydeligvis på alt du? Men det er ikke ukjent for meg at folk føler seg truet av meg, jeg har den energien tydeligvis, selv over nett. Hver gang jeg har skrevet danner folk en mobb og typ 20-40 personer som liker motstanderen sin kommentar mot meg og 10 personer som tar den ene i forsvar. Folk skulle bare visst hvordan jeg så ut, så hadde de hvert fall blitt misunnelige😂 Og du, harnoejegvilsi, jeg kunne godt gitt deg navnet mitt privat, men pga. tantene og trollene her så har de tatt bort meldingsunksjonen, dvs. begrense ytring, right....? Til de som påstår at det er så fritt her.......Jepp. Ikke lov å si så mye. Det er ikke lov å spore av temaet litt, da hopper de anonyme på deg og skulle du si noe om isabel som var for drøyt, gjør de det samme. Er jo mange som støtter henne også her inne, altså fans..Og hun moni123 var på fornavn med meg hun, Synne går alltid på person, ja så, altså, så hun husket meg de 3 gangene jeg har skrevet kort her altså, da må de jo hatt interesse av å lese det da, kjære harnoejegvilsi, i og med at de var på fornavn med meg etter 60 dagers ban påfulgt av 90 dager rett etterpå, innboks borte og alt jeg skreiv slettet bortsett fra det siste nylig.

Kom til meg og snakk om sensurering og ytringsfrihet, jeg vet litt😉😘

Jeg sluttet å se på henne for mange, mange uker siden, orket ikke mer. Deilig

Nå merker jeg meg en disputt mellom deg og en/par andre. Jeg er ikke ute etter å ta deg. Ikke ute etter å starte konflikt med noen jeg eventuelt måtte være uenig med, på et forum. Jeg håper virkelig ikke at du tar det personlig, men noe av det som var skrevet, har ikke andre som leser, interesse av. Det var poenget mitt🫶

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...