J.. Skrevet 18 timer siden #20881 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (42 minutter siden): jeg stussa veldig over når hun havna på samme rom som han?🤔 Hva skjedde med «jeg skal i hvert fall ha EGET rom» og «jeg ligger ALDRI på første date»…. Man begynner jo å lure her. Må man ha sex fordi man deler rom/seng med noen,da? 1 1
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #20882 Skrevet 18 timer siden Vi er kommet der, ja. Man ser seg ikke for gode til å kalle andre kvinner for horer fordi de har sex. Jeg ser ikke denne betegnelsen på eventuelle menn hun har sex med? Jeg trodde oppriktig talt at man var kommet lenger i 2025. Kvinner er visst kvinner værst, enda. 4 8
Celia Skrevet 18 timer siden #20883 Skrevet 18 timer siden J.. skrev (8 minutter siden): Må man ha sex fordi man deler rom/seng med noen,da? Sa at de var på rommet et helt døgn uten å gå ut i det hele tatt .. Kan selvsagt ha spilt kort eller noe 7
Lefsebussen Skrevet 18 timer siden #20884 Skrevet 18 timer siden Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Vi er kommet der, ja. Man ser seg ikke for gode til å kalle andre kvinner for horer fordi de har sex. Jeg ser ikke denne betegnelsen på eventuelle menn hun har sex med? Jeg trodde oppriktig talt at man var kommet lenger i 2025. Kvinner er visst kvinner værst, enda. Ingen som har kalt noen h_rer. I mitt innlegg skrev jeg at kjendiser har fløyet inn damer. Men jeg mente ikke leid inn damer. Det er bekjente. Venner/kk's, som I. selv kaller det. 1
Sirah Skrevet 18 timer siden #20885 Skrevet 18 timer siden Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Vi er kommet der, ja. Man ser seg ikke for gode til å kalle andre kvinner for horer fordi de har sex. Jeg ser ikke denne betegnelsen på eventuelle menn hun har sex med? Jeg trodde oppriktig talt at man var kommet lenger i 2025. Kvinner er visst kvinner værst, enda. Syntes folk er raske til å trekke dette kortet jeg også. Hva er mer galt i at Isabel (eller andre kvinner) har sex på første date enn at en mann gjør det samme? 3 1
Lefsebussen Skrevet 18 timer siden #20886 Skrevet 18 timer siden Celia skrev (13 minutter siden): Sa at de var på rommet et helt døgn uten å gå ut i det hele tatt .. Kan selvsagt ha spilt kort eller noe 😂 6
Celia Skrevet 17 timer siden #20887 Skrevet 17 timer siden (endret) Sirah skrev (21 minutter siden): Syntes folk er raske til å trekke dette kortet jeg også. Hva er mer galt i at Isabel (eller andre kvinner) har sex på første date enn at en mann gjør det samme? Det er ikke det saken gjelder her- her gjelder det at hun selv har sagt flere ganger at hun er ferdig med den tiden og at hun ikke ønsker ons lenger men å langsomt bygge grunnlaget for noe mer og varig og at hun vil prøve å beskytte seg mot å bli såret fysisk og psykisk inkl å få sykdommer Endret 17 timer siden av Celia 1 2
Neket Skrevet 17 timer siden #20888 Skrevet 17 timer siden Lefsebussen skrev (1 time siden): Ja. Har hørt om kjendiser som har fløyet damer til seg, mens de er på ferie. Har de under oppholdet. Trenger ikke være kjendis for å gjøre sånt 😇
Lefsebussen Skrevet 17 timer siden #20889 Skrevet 17 timer siden (endret) Neket skrev (6 minutter siden): Trenger ikke være kjendis for å gjøre sånt 😇 Enig i det! Men er du så rik at du bruker privatfly til det formålet, er du som regel ikke helt anonym for omverdenen. De kommer i hvertfall ikke med lefsebussen. 😅 Endret 17 timer siden av Lefsebussen 4
Lefsebussen Skrevet 17 timer siden #20890 Skrevet 17 timer siden (endret) Lefsebussen skrev (54 minutter siden): . Endret 16 timer siden av Lefsebussen
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #20891 Skrevet 16 timer siden J.. skrev (2 timer siden): Må man ha sex fordi man deler rom/seng med noen,da? Poenget mitt var at det var Isabel selv som var så klar i sin tale at hun absolutt ikke skulle dele rom.. osv osv… 2 1
Anemoi Skrevet 16 timer siden #20892 Skrevet 16 timer siden Gjesti7654 skrev (4 timer siden): Jeg tror at problemet til Isabel er at hun har lyst til å finne noen som denne Europagjøken, en styrtrik reiseglad mann som skjemmer henne bort med hva hun vil, det er perfekt for henne. Men hun tror at hun er perfekt for dem også. Desverre så tar nok ikke disse mennene henne seriøst, jeg vil ikke kalle henne for luksushore, men at de ser på henne som noe gøy og ikke noe langvarig er jeg ganske sikker på. Da er det ikke rart det blir kaos i hodet til I, når hun selv tror at hun er "nok" for sånne menn, men får bevist at hun ikke er det.. Dette er en svært forvirret ung dame som overanalyserer seg selv langt ut på viddene. Muligens for å ha noe å snakke til følgerne om, muligens for selvtrøst. 4
Frøkenfryden Skrevet 16 timer siden #20893 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (23 minutter siden): Poenget mitt var at det var Isabel selv som var så klar i sin tale at hun absolutt ikke skulle dele rom.. osv osv… Jeg stussa og over det, det var noe av grunnen til at jeg slet med å tro på den historien. Det var noen slike rare ting 7
Sølvpilen Skrevet 16 timer siden #20894 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (4 timer siden): Ut I fra hva Isabel har fortalt så ser jeg mest for meg at det er Fabian? Men det er helt sikkert ingen av disse to stakkarene heller 😅 Satan jeg er imponert over stalkerskilsa til de som finner disse mennene. Han første har skiftet profil bilde på Intstragram, i løpet av de siste timene.
Sirah Skrevet 16 timer siden #20895 Skrevet 16 timer siden Sølvpilen skrev (2 minutter siden): Han første har skiftet profil bilde på Intstragram, i løpet av de siste timene. Såpass ja. Men er det samme fyren på det nye bildet? Er bare det han har nå jeg har sett.
Sølvpilen Skrevet 15 timer siden #20896 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Såpass ja. Men er det samme fyren på det nye bildet? Er bare det han har nå jeg har sett. Det er et veldig uklart bilde av en mann og en dame. Tatt en vinderdag. Snø på bilde.
Sirah Skrevet 15 timer siden #20897 Skrevet 15 timer siden Sølvpilen skrev (15 minutter siden): Det er et veldig uklart bilde av en mann og en dame. Tatt en vinderdag. Snø på bilde. Huff tenk de to mennene blir spammet ned av Raadsquad nå da. Greit at vi også er nysgjerrige, men tviler på at noen her er gale nok til å sammenligne føflekker. 2
Sølvpilen Skrevet 15 timer siden #20898 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (8 minutter siden): Huff tenk de to mennene blir spammet ned av Raadsquad nå da. Greit at vi også er nysgjerrige, men tviler på at noen her er gale nok til å sammenligne føflekker. Ja, jeg er redd for at det er akkurat det som har skjedd. Om så, er det dårlig gjort. Kan ikke forstå at noen holder på sånn og at de synes at det er helt greit. Det er jo ikke første gang, dette skjer. 1 1
Pistasjnøtter Skrevet 15 timer siden #20899 Skrevet 15 timer siden Har hun sagt noe om påfyll på leppene? De ser veldig svulmende ut! 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #20900 Skrevet 15 timer siden Pistasjnøtter skrev (1 minutt siden): Har hun sagt noe om påfyll på leppene? De ser veldig svulmende ut! Hovner opp i sola…. Er vanlig med fillers i leppene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå