Kønn Skrevet lørdag kl 21:09 #20841 Skrevet lørdag kl 21:09 Lerum skrev (1 time siden): Du må ikke tro det du leser på Jodel, der gjør de alt de kan for å spre eder og galle, og vrir og vender på alt for å vinkle det så dårlig som mulig. Jeg har ikke fulgt med på en stund selv, men trykket meg raskt gjennom fordi jeg var nysgjerrig pga Jodel, men fikk ganske raskt med meg at de skulle egentlig reise samme dag, men det gikk ingen fly til Dubai så Isabel ble en natt ekstra og reiser i morgen. Det har ingen ting med å sende hjem noen, det er ingen konflikt eller noe sånt… Og så er hun influenser da, så å få søsteren, eller hvem det skulle være, til å filme seg når hun går inn på et utested er vel ikke veldig merkelig å gjøre? Jeg er ingen fan, men det er lurt å være litt kritisk- både til influensere men også til hva du leser på sladresider. Isabel forer de med penger så om hun filmer litt innimellom er vel det minste lillesøster kan gjøre. Lillesøster bør lære og begynne å jobbe eventuelt ta seg en utdanning. 9
Zenhouse Skrevet lørdag kl 21:58 #20842 Skrevet lørdag kl 21:58 Lykkeligper skrev (1 time siden): Både enig og uenig her. Jeg vet ikke helt hvorfor, men ordet «overklasse» gir meg litt bismak. Hva regnes egentlig som overklasse – og hvem bestemmer det? Er det kun folk med gamle penger, etternavn og arv i ryggen som kvalifiserer? Hvis det er det vi går etter, så fortjener de faktisk minst - fordi de har ikke gjort noe for det. Er overklasse bare Emilie Stordalen og folk som er født med gullskje i munnen? I så fall heller jeg personlig mer mot å kalle noen som Isabel overklasse. Emilie har arvet en posisjon, mens Isabel har faktisk bygget seg opp selv – uansett om man liker måten det er gjort på eller ikke. Hun har måttet jobbe for å få det til, selv om det til tider er lettjente penger og mye handler om eksponering og image. Men faktum er: Hun har skapt en karriere helt uten å komme fra «riktig» familie, kontakter eller bakgrunn. Og ja, selvfølgelig er det forskjell på hva slags jobb man gjør. Men Isabel må fortsatt jobbe for å holde interessen oppe, produsere innhold, selge produkter og holde seg relevant. Hun får ikke bare utbytte årlig fra en familiebedrift mens hun ligger på hytta på Tjøme. Birkin-vesker, dyre klær og luksus er ikke lenger forbeholdt gamle penger eller folk med bestemte etternavn. Det er for alle som har råd – enten det er en jente fra østkanten som har spart av sykepleierlønna, eller en arving på Frogner. Og det er egentlig et sunnhetstegn i samfunnet – at økonomisk suksess ikke nødvendigvis er låst til én sosial klasse. Så selv om jeg ikke nødvendigvis beundrer alt Isabel gjør, og synes mye av bransjen hun opererer i er overfladisk, så klarer jeg faktisk å respektere at hun har bygget seg noe – uten hjelp hjemmefra. Det er mer enn man kan si om mange av de «ekte» overklassefolka. Uavhengig av hvordan hun leker å kle seg eller sminke seg, så er hun fortjent en Birkin mer enn mange av disse arvingene. Veldig bra at Hermes Oslo SELV ringte og tilbød henne den krokoodille-vesken, selv om de også fikk henne til å kjøpe mye annet (Alle må jo gjøre business). Så var det fortjent. Jeg er enig med deg. Men tror muligens ikke Hérmes er det. 1
refill Skrevet lørdag kl 22:05 #20843 Skrevet lørdag kl 22:05 Hva er det "vi må prate" om? (ref IR sin snap). Er på ferie uten nett (sånn nesten). 2 1
Sveits35 Skrevet lørdag kl 22:16 #20844 Skrevet lørdag kl 22:16 refill skrev (10 minutter siden): Hva er det "vi må prate" om? (ref IR sin snap). Er på ferie uten nett (sånn nesten). Tja.. kan det være snapinntekten har dalt drastisk og hun må prøve å røre litt i gryta? 1 5
Lykkeligper Skrevet lørdag kl 22:20 #20845 Skrevet lørdag kl 22:20 Zenhouse skrev (21 minutter siden): Jeg er enig med deg. Men tror muligens ikke Hérmes er det. Hermes er jo mer enig enn noen andre - manageren på Hermesbutikken i Oslo har kommentert «❤️❤️❤️» på innlegget hennes der hun kjøper krokodille vesken. Vi må faktisk bare akseptere at Brands liker Isabel. Hun er jo en utrolig god kunde å ha. 1
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:16 #20846 Skrevet lørdag kl 23:16 Sirah skrev (17 timer siden): Hun har hatt halsbetennelse en stund. Unskyld meg..men når man klarer å feste fra kl.12 på dagen til 05 om morgenen og jamrer ser gjennom snapper hvor ille hun har det. Nei vet du hva, jeg har ingen medlidenhet med henne nå! Ok, hun har hatt en halsbetennelse som hun fikk antibotika for av familielegen sin🥴 Man blir trøtt og sliten av å gå på antibotika ….og blandet med alkohol ….vet ikke jeg. Isabel lovet alle sine elskede følgere at NÅ skulle de alle bli med på reisen til Ibitza…nok engang! Hvor mange ganger skal Isabel love disse nesegrusene tilhengere sine at de blir med ! Kom ikke til meg å fortell at ikke de reisene kommer på hennes selvangivelse i Norge! Og en annen ting som en fikk pes for angående Bianca …Isabel har forgudet henne siden bloggen! Isabel forguder henne! 5 1
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:47 #20847 Skrevet lørdag kl 23:47 Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Vi er da bare midt i juli, det er mye sommer igjen 😂
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:59 #20848 Skrevet lørdag kl 23:59 Anonym012 skrev (På 11.7.2025 den 14.22): Ifølge boken deres kommer faktisk moren til Isabel fra en familie med bra økonomi. Tror nok d er veldig forståelig at om man flykter fra krig og elendighet og man starter helt fra bunnen av uten norskkunnskap eller viten om hvordan ting fungerer i et helt nytt land, vil man ikke være rik fra dag 1. Forsåvidt synes jeg det er mye mer imponerende å starte fra bunnen å klatre seg opp til rikdom (selv om jeg ikke synes influenser er et imponerende «yrke») enn å ha levd på mamma/pappapenger eller «old money»…😆 men… det er bare min mening. Er det noen som har etterspurt de to bøkene eller ? Vi vet jo hvordan Isabel omtalte sine fosterforeldre på sin blogg…som sikkert er slettet..? Skal hun lage en ny bok om sine fosterforeldre …det kunne bli spennende! 1
Sk57 Skrevet søndag kl 00:05 #20849 Skrevet søndag kl 00:05 Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Det viser bare at hun har mistet bakkekontakten og begrep om penger totalt. Og enda så opplever hun ingenting på disse turene.For et liv. 3 3
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 00:12 #20850 Skrevet søndag kl 00:12 Sk57 skrev (6 minutter siden): Og enda så opplever hun ingenting på disse turene.For et liv. Tragisk! 2 1
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 00:23 #20851 Skrevet søndag kl 00:23 (endret) Sk57 skrev (4 timer siden): Og enda så opplever hun ingenting på disse turene.For et liv. Er trist at hun håver inn millioner på snap…INNTEKTEN er snap…er bare så sykt ! Endret søndag kl 04:22 av Husomvarderfør . 3 1
Justlooking Skrevet søndag kl 00:32 #20852 Skrevet søndag kl 00:32 Nå kom jeg til å tenke på .. Isabel vil gjerne ha barn, men hun tok abort mens hun var sammen med Pierre? Hun skrev om det i bloggen den gang da. Det e jo opp til henne selvsagt.
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 01:33 #20853 Skrevet søndag kl 01:33 Justlooking skrev (58 minutter siden): Nå kom jeg til å tenke på .. Isabel vil gjerne ha barn, men hun tok abort mens hun var sammen med Pierre? Hun skrev om det i bloggen den gang da. Det e jo opp til henne selvsagt. Jeg vet,! Fort gjort! Jeg skal ikke være slem men veldig godt å se at noen vet hvor Isabel har vært og gjort! 1 1
Justlooking Skrevet søndag kl 02:27 #20854 Skrevet søndag kl 02:27 (endret) Kom over en gammel tråd, er det starten på den som er nå? Den er fra 2016 og overtok tydeligvis etter en annen som ble slettet. Endret søndag kl 03:04 av Justlooking Tillegg 1
Lefsebussen Skrevet søndag kl 05:19 #20855 Skrevet søndag kl 05:19 (endret) Ny dag, nye muligheter. Håper søndagen blir bedre for alle og enhver. Endret søndag kl 05:25 av Lefsebussen 2
firetoen Skrevet søndag kl 08:43 #20856 Skrevet søndag kl 08:43 Husomvarderfør skrev (8 timer siden): Er det noen som har etterspurt de to bøkene eller ? Vi vet jo hvordan Isabel omtalte sine fosterforeldre på sin blogg…som sikkert er slettet..? Skal hun lage en ny bok om sine fosterforeldre …det kunne bli spennende! Hæ? Hvorfor hadde det vært spennende?? 2
Sveits35 Skrevet søndag kl 09:44 #20857 Skrevet søndag kl 09:44 Det er nok noe som ikke selger som hakka møkk om dagen som plager Isabel. 3 3
dårligbrukernavn Skrevet søndag kl 10:19 #20858 Skrevet søndag kl 10:19 Har ikke vært hverken her eller på snappen på lenge, så har lest en del sider bakover: Forstått det slik at hun har vært i Europa med en angivelig «Europagjøk» (som menes er Naboen), men at det nå er «slutt» allerede… (kort oppsummert); Hva tenker dere nå da? At det var ENDA en runde med Naboen, men at det nå er «slutt» IGJEN? Eller hva er teoriene deres? Bare for å være oppdatert/henge med i «svingene» (konstruerte eller ei)? 💅🏻 Noen som kan oppdatere meg? 🙊🤓😇 1
Giu Skrevet søndag kl 10:26 #20859 Skrevet søndag kl 10:26 Sveits35 skrev (41 minutter siden): Det er nok noe som ikke selger som hakka møkk om dagen som plager Isabel. Tror det er noe som skjedde med europagjøken. Hun har ikke fortalt noen ting om hva som skjedde. De har nok ikke hatt så mye kontakt. Å det har sikkert såret henne 7
Giu Skrevet søndag kl 10:28 #20860 Skrevet søndag kl 10:28 dårligbrukernavn skrev (8 minutter siden): Har ikke vært hverken her eller på snappen på lenge, så har lest en del sider bakover: Forstått det slik at hun har vært i Europa med en angivelig «Europagjøk» (som menes er Naboen), men at det nå er «slutt» allerede… (kort oppsummert); Hva tenker dere nå da? At det var ENDA en runde med Naboen, men at det nå er «slutt» IGJEN? Eller hva er teoriene deres? Bare for å være oppdatert/henge med i «svingene» (konstruerte eller ei)? 💅🏻 Noen som kan oppdatere meg? 🙊🤓😇 Tror ikke det var naboen. Tror det er en anen hun har snakket med også har hun bare kastet seg på han. Å han ville bare bruke henne, 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå