Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden):

Akkurat dette er mitt poeng… Desverre så klarer hun aldri å passe inn med den gjengen der. Det blir så overfladisk og påtatt. Er flaut/vondt å se på🙈 Nei… penger gjør en ikke alltid lykkeligere. Jeg tror om I hadde hatt en brøkdel av snap inntekten hadde hun kunnet levd godt og fortsatt hatt beina på jorda. Hun har totalt mistet både bakkekontakt og seg selv…

Når mann prøver så hardt å være noe mann ikke er, blir det som regel feil.

Det er IR ett skole eksempel på. Det tar sikkert på å måtte passe de røverhistoriene hun har fortalt , er ikke greit å bli tatt i løgn.

Forventer sikkert at alt blir glemt å hun kan gå tilbake til normalen i Dubai dvs

senga, bestille mat, iskaffe se på seriene sine , Dubai mall osv.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helene J. skrev (6 timer siden):

Hun må jo få LITT fred. Folk begynner å mase og ønske at hun skal poste mer jevnlig. Som om de betaler en månedssum og ikke får det de betaler for. 

Vell, om folk blir leie av å vente på at frk Raad skal stå opp av senga og skape litt interessant content, da kan det jo hende hun får mere fred enn ønsket😊

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Dalakua skrev (1 time siden):

Er Isabel syk?

Hun har hatt halsbetennelse en stund.

Skrevet
Dalakua skrev (2 timer siden):

Er Isabel syk?

Så syk at hun fester fra dagtid til kl 0500…… 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Kønn skrev (59 minutter siden):

Så syk at hun fester fra dagtid til kl 0500…… 

Noen skrev at hun bare ligger i senga. 

• Liker 1
Skrevet
Dalakua skrev (22 minutter siden):

Noen skrev at hun bare ligger i senga. 

Er ganske åpenbart at hun er ute å kjører…. Dessverre. Psykisk sykdom.. det vises veldig godt på henne at hun er syk.

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (58 minutter siden):

Er ganske åpenbart at hun er ute å kjører…. Dessverre. Psykisk sykdom.. det vises veldig godt på henne at hun er syk.

Ja, hun sier hun er sliten. Det er tydelig hun er psykisk sliten, og derfor ligger i senga ustanselig. Jeg har aldri vært på ferie og måttet ligge i senga og bestille roomservice og se på love Island. (Eller hva hun ser på til stadighet) 

Ja, jeg får vondt av henne. Samtidig er det på tide hun tar tak i problemene sine og søker hjelp. Det er ikke normalt å ikke klare å være i ro på en plass i noen få dager før hun blir urolig og søker "bedre" destinasjoner. Hun er urolig, og klarer ikke finne roen. Verken i Dubai, Norge eller Ibiza. Pengebruken hennes er heller ikke normal, no matter hvor mye penger hun har. Hun søker stadig etter noe som hun ikke klarer finne, før hun har fått hjelp med depresjon og psyken. Varseltegnet Isabel bør ta på alvor, er at hun ikke klarer å komme seg opp om morningen. Deprimerte har problemer med å stå opp om morningen, og har problem med aktiviteter, deprimerte vil aller helst sove.

Vær så snill isabel, søk hjelp. Ta medisiner du eventuelt trenger. Og dette mener jeg godt. Innerst inne vet hun det selv at hun er psykisk syk. Det er ikke en skam og være deprimert, vis styrke og ta tak før alt går rett vest....

Endret av Really
  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 8
Gjest Helene J.
Skrevet

Hun rømmer nok fra følelsene. Jeg får oppriktig vondt av henne. Sender henne og dere alle en klem, jeg. 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (15 timer siden):

Tror ikke du tar poenget mitt….

Poenget ditt skjønner jeg og jeg sa jeg var enig med deg. Kredibiliteten forsvinner desverre når du bringer opp at de kommer fra Irak og det var unødvendig. Det var mitt poeng bare😌

• Liker 6
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Helt klart psykisk syk🎯 Hun skulle holdt seg i ro i Dubai, gått fast til psykolog og fått utredning. Fått behandling og bearbeidet det som trengs. Lurer bare på om det har gått lang tid, og dess lenger man venter jo vanskeligere blir det å ta tak i det. Synes det er så dumt at faren er i nærværet hennes, det kan umulig hjelpe på.

vet ikke om det er flere her inne som vet at moren hennes er visstnok diagnosert med borderline flere ganger, det tror jeg og sliter på. 

Endret av Anonym012
Mer info
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym012 skrev (13 minutter siden):

Helt klart psykisk syk🎯 Hun skulle holdt seg i ro i Dubai, gått fast til psykolog og fått utredning. Fått behandling og bearbeidet det som trengs. Lurer bare på om det har gått lang tid, og dess lenger man venter jo vanskeligere blir det å ta tak i det. Synes det er så dumt at faren er i nærværet hennes, det kan umulig hjelpe på.

vet ikke om det er flere her inne som vet at moren hennes er visstnok diagnosert med borderline flere ganger, det tror jeg og sliter på. 

Ja det er veldig tragisk faktisk… Jeg tror det har gått altfor langt nå. Og hvor er familien oppi dette? De må da kunne prøve å snakke henne til fornuft å søke hjelp? Virker som de er mer opptatt av pengene som ruller inn… 

ser nå at moren er på vei til Dubai. Og det er sikkert pga Isabel ikke vil og klarer være alene..

jaja.. det var den sommeren med planer om både Cannes, St tropez, portisano, mykonos, Tokyo, London, Paris etc etc.   (ironisk) 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Ja det er veldig tragisk faktisk… Jeg tror det har gått altfor langt nå. Og hvor er familien oppi dette? De må da kunne prøve å snakke henne til fornuft å søke hjelp? Virker som de er mer opptatt av pengene som ruller inn… 

ser nå at moren er på vei til Dubai. Og det er sikkert pga Isabel ikke vil og klarer være alene..

jaja.. det var den sommeren med planer om både Cannes, St tropez, portisano, mykonos, Tokyo, London, Paris etc etc.   (ironisk) 

Portisano er ikke et sted, tror du blander mellom Portofino og Positano☺️

Skrevet
Synne.h.e. skrev (11 minutter siden):

Portisano er ikke et sted, tror du blander mellom Portofino og Positano☺️

Positsno da…. Du skjønte vel hva det sko stå?😅

• Hjerte 2
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Ja, hun sier hun er sliten. Det er tydelig hun er psykisk sliten, og derfor ligger i senga ustanselig. Jeg har aldri vært på ferie og måttet ligge i senga og bestille roomservice og se på love Island. (Eller hva hun ser på til stadighet) 

Jeg tror det handler like mye om at selv om hun er på Ibiza eller hvilken som helst destinasjon så er dagene like. Hun jobber ikke annet enn noen teams møter innimellom. Dagene består i kaffe når hun står opp, så dasse rundt resten av dagene, bestille mat og shoppe. Dette er uavhengig av hvor hun er i verden. For oss andre normale mennesker så består hverdagen i jobb, hus og hjem. Når vi får ferie er det et herlig avbrekk fra hverdagen. Da har vi ikke behov for å ligge i senga på hotellrommet hele dagen for vi ønsker å fylle dagene med sol og bad og besøk på restaurant. Men dette gjør hun hver dag hele året. Da er det ikke noe nytt å være et annet sted enn elskede Dubai. 

• Liker 10
Skrevet
Minipilla skrev (16 minutter siden):

Jeg tror det handler like mye om at selv om hun er på Ibiza eller hvilken som helst destinasjon så er dagene like. Hun jobber ikke annet enn noen teams møter innimellom. Dagene består i kaffe når hun står opp, så dasse rundt resten av dagene, bestille mat og shoppe. Dette er uavhengig av hvor hun er i verden. For oss andre normale mennesker så består hverdagen i jobb, hus og hjem. Når vi får ferie er det et herlig avbrekk fra hverdagen. Da har vi ikke behov for å ligge i senga på hotellrommet hele dagen for vi ønsker å fylle dagene med sol og bad og besøk på restaurant. Men dette gjør hun hver dag hele året. Da er det ikke noe nytt å være et annet sted enn elskede Dubai. 

Ja.. Isabel har ferie året rundt

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden):

Positsno da…. Du skjønte vel hva det sko stå?😅

Ha ha, så skriver du det feil igjen.. Nei, jeg skjønte ikke det, fordi du diktet opp et sted, pirkete, men men, google så du vet neste gang

• Liker 3
Skrevet
Synne.h.e. skrev (4 minutter siden):

Ha ha, så skriver du det feil igjen.. Nei, jeg skjønte ikke det, fordi du diktet opp et sted, pirkete, men men, google så du vet neste gang

Djizes ok….. 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Helene J.
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Ja.. Isabel har ferie året rundt

Fysisk, men ikke mentalt. Det er jo et evig mas fra følgerne om å levere. Det er et konstant stress ikke jeg hadde taklet.

Skrevet
Synne.h.e. skrev (6 minutter siden):

Sitter ute i sola å skriver og driter faktisk i stavefeil når jeg nesten ikke klarer se skjermen på tlf…. Herregid🤡

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...