Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at det har vært lite posting kan like gjerne være fordi de har hengt med folk som ikke ønsker eksponeringen.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ladyoftheflowers skrev (19 minutter siden):

Det at det har vært lite posting kan like gjerne være fordi de har hengt med folk som ikke ønsker eksponeringen.. 

Og hun vet når hun gjør dette får hun et voldsomt oppsving i antall seere når hun er tilbake med de evinnelige tea timene (bokstavelig talt timene) sine etterpå. De galne sitter å venter med klamme hender på at hun skal opptre igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Minipilla skrev (49 minutter siden):

Og hun vet når hun gjør dette får hun et voldsomt oppsving i antall seere når hun er tilbake med de evinnelige tea timene (bokstavelig talt timene) sine etterpå. De galne sitter å venter med klamme hender på at hun skal opptre igjen. 

Og hun blir etterlyst hos sine søsken. Altså galne følgere tar kontakt med hennes søsken for å spør om det har skjedd noe.

Endret av Angel75
La til en setning
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Noen som kjenner til familien sier at halvparten av bok nr 2 er oppspinn. Det kan selvfølgelig være løse rykter. Er opplysningene i boken sertifisert på noen som helst måte? 

Dette lurer jeg og på. Ville trådt forsiktig rundt spørsmål om morens opplevelser av vold i barndom, det er utrolig sårt å komme frem og snakke om, enda verre å ikke bli trodd. Men det er jo mange deler i boka som ikke handler om dette, og jeg har noen tvil om det moren sier. Feks som at hun sa at hun var med i militæret engang på I sin snap. Barna trodde henne ikke på dette heller.
Vi vet hun kan lyve, hun løy jo til I og S for å få dem hjem, da hun sa at faren var borte men han ikke var det. Kanskje blanding av litt oppspinn og muligens språkforvirring? Og hvem sa at det var mye oppspinn?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg syntes det er bra at hun tar litt snappauser jeg. Hun trenger det garantert. Bare være tilstede.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Anonym012 skrev (34 minutter siden):

Dette lurer jeg og på. Ville trådt forsiktig rundt spørsmål om morens opplevelser av vold i barndom, det er utrolig sårt å komme frem og snakke om, enda verre å ikke bli trodd. Men det er jo mange deler i boka som ikke handler om dette, og jeg har noen tvil om det moren sier. Feks som at hun sa at hun var med i militæret engang på I sin snap. Barna trodde henne ikke på dette heller.
Vi vet hun kan lyve, hun løy jo til I og S for å få dem hjem, da hun sa at faren var borte men han ikke var det. Kanskje blanding av litt oppspinn og muligens språkforvirring? Og hvem sa at det var mye oppspinn?

Enig. Og det finnes alltid tre sider av en sak. Din, min og sannheten. Ting kan oppfattes vidt forskjellig - alt ettersom hvilket utgangspunkt man har.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Helene J.
Skrevet
Sirah skrev (25 minutter siden):

Jeg syntes det er bra at hun tar litt snappauser jeg. Hun trenger det garantert. Bare være tilstede.

Hun må jo få LITT fred. Folk begynner å mase og ønske at hun skal poste mer jevnlig. Som om de betaler en månedssum og ikke får det de betaler for. 

Gjest Eivor.I
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 8.7.2025 den 23.19):

…så tilbake på hotellet og ligge i senga. 
Må være kjedeligste ferie ever. 
Sikker mye spennende å finne på hvis ikke været er det beste. 
Nei, jeg må bare droppe å se på 🙄

På sidelinjen. Men Hedda Schroeter Skaug har humor. 😀

Skrevet
Anonym012 skrev (4 timer siden):

Ifølge boken deres kommer faktisk moren til Isabel fra en familie med bra økonomi. Tror nok d er veldig forståelig at om man flykter fra krig og elendighet og man starter helt fra bunnen av uten norskkunnskap eller viten om hvordan ting fungerer i et helt nytt land, vil man ikke være rik fra dag 1. 

Forsåvidt synes jeg det er mye mer imponerende å starte fra bunnen å klatre seg opp til rikdom (selv om jeg ikke synes influenser er et imponerende «yrke») enn å ha levd på mamma/pappapenger eller «old money»…😆 men… det er bare min mening. 

Tror ikke du tar poenget mitt….

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Nå skal jeg bruke ett ord som IR bruker selv om seg selv.

Hvis IR og Bianca I som begge er store på sine områder, står sammen eller et sammen på noe.

Kan vi se fort hva som er Classy og hva som er Russerhore.

Får håpe hun lærer noe av Bianca,  hvis de omgås på Ibiza. 

Begge er store innenfor sine business,  men samtidig så forskjellige. 

Noe å strekke seg etter for frøken Raad 

Bianca er jo blodharry!? 

Kan ikke forstå at man skal sammenlige dem. Isabel er like bra som henne i så fall.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Stay skrev (4 minutter siden):

Bianca er jo blodharry!? 

Kan ikke forstå at man skal sammenlige dem. Isabel er like bra som henne i så fall.

👀😂

• Liker 2
Skrevet
Stay skrev (26 minutter siden):

Bianca er jo blodharry!? 

Definer blodharry🫣  hvis det er det jeg tror, er det nok IR som kommer under den kategorien 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 5
Gjest Eivor.I
Skrevet
Helene J. skrev (1 time siden):

Hun må jo få LITT fred. Folk begynner å mase og ønske at hun skal poste mer jevnlig. Som om de betaler en månedssum og ikke får det de betaler for. 

Ja. Men da bør hun ikke si at hun skal ta oss med på alt.

Skrevet

Må være fryktelig kjedelig å betale over 100.000 for en ferie også fortsetter følger antallet å synke…

Hvem gidder å følge med? Iskaffe, bikini, yapping på solseng eller vanlig  seng 🥱😴

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Definer blodharry🫣  hvis det er det jeg tror, er det nok IR som kommer under den kategorien 🫣

💯💯💯👏🏽👏🏽👏🏽

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lawyer skrev (23 timer siden):

2 jenter på 19/20 år på Ibiza. Hva de gjør? Henger på rommet med mor på tur🙆🏻‍♀️Som attpåtil sitter og snakker til kamera om seg selv. Fy fader så trasig. Isabel må slutte!! La de jentene få gjøre sin greie da. 

Hu som skulle på DEN partyturen med jentegjengen som hun sa😂 Ikke sett noe til noen jentegjeng, og alt hun gjør er jo å sove og bestille mat og iskaffe🙈 Direkte flaut å se og høre på hele greia! Stakkars M og S😂

• Liker 20
  • Nyttig 1
Gjest Helene J.
Skrevet
Teflonhjernen skrev (24 minutter siden):

Må være fryktelig kjedelig å betale over 100.000 for en ferie også fortsetter følger antallet å synke…

Hvem gidder å følge med? Iskaffe, bikini, yapping på solseng eller vanlig  seng 🥱😴

120000,- for hotell, 80 for fly én vei. Blir sikkert 250000,- for denne uka.

Skrevet
Helene J. skrev (6 minutter siden):

For å ligge og sove bort hele turen🙈🙈🙈

• Nyttig 12
Skrevet
Helene J. skrev (5 minutter siden):

Huff….syntes faktisk litt synd på henne nå….hun vil være så mye som hun ikke er dessverre….virker som om hun er litt «tom» nå og vet ikke helt hva hun skal legge ut, prøver desperat å legge ut ting som fenger. Ikke mye jeg har sett, men den ferien virker gørrkjedelig… 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Huff….syntes faktisk litt synd på henne nå….hun vil være så mye som hun ikke er dessverre….virker som om hun er litt «tom» nå og vet ikke helt hva hun skal legge ut, prøver desperat å legge ut ting som fenger. Ikke mye jeg har sett, men den ferien virker gørrkjedelig… 

Akkurat dette er mitt poeng… Desverre så klarer hun aldri å passe inn med den gjengen der. Det blir så overfladisk og påtatt. Er flaut/vondt å se på🙈 Nei… penger gjør en ikke alltid lykkeligere. Jeg tror om I hadde hatt en brøkdel av snap inntekten hadde hun kunnet levd godt og fortsatt hatt beina på jorda. Hun har totalt mistet både bakkekontakt og seg selv…

• Liker 5
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...