Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (5 timer siden):

Merkelig lege denne vennen, tar diagonser over telefon og skrive ut resepter uten noe mer.. burde denne legen være lege egentlig?

Vil tro at om det kommer rette instanser for øret er det mulig at det får konsekvenser. Og at familien Raad da må få seg legetime og ta rette prøver før det skrives ut resept. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Anonym012 skrev (4 timer siden):

Ja jeg er enig, det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor hun har latt han inn i livet igjen. Hun hater onklene sine som slo ihjel moren, men far har hun «tilgitt».
Det er ikke så enkelt. Jeg synes bare alt virker rart og unaturlig, og jeg tror ikke hun vil bli bedre i miljøet rundt seg.

Penger for at barnevern ikke grep inn fjerner ikke skaden som allerede er skjedd. Spiseforstyrrelse kan være hennes måte for kontroll. 
Jeg ser ikke for meg at hun vil bli bedre slik hun holder på nå. 

Slo ikke moren ihjel... Det stemmer jo ikke, hun lever jo hun og utnytter Norges trygdegoder til fulle. 

Erstatningen som ble gitt i rettsforliket er jo symbolsk sum og står i forhold til "omfanget" verken mer eller mindre. Se andre erstatningssaker så ligger erstatningssummen betraktelig høyere enn det I og søsteren fikk. Alvorlighetsgraden, skadeomfanget osv. er tatt i betraktning, men I bruker dette på lik linje som alle andre content.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Istapp skrev (12 minutter siden):

Slo ikke moren ihjel... Det stemmer jo ikke, hun lever jo hun og utnytter Norges trygdegoder til fulle. 

Erstatningen som ble gitt i rettsforliket er jo symbolsk sum og står i forhold til "omfanget" verken mer eller mindre. Se andre erstatningssaker så ligger erstatningssummen betraktelig høyere enn det I og søsteren fikk. Alvorlighetsgraden, skadeomfanget osv. er tatt i betraktning, men I bruker dette på lik linje som alle andre content.

Hvorfor skriver du slik? Om hun har fått innvilget uførestønad så har hun en grunn til det. 

Jeg syns det er både smålig og pinlig med slike kommentarer!

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Istapp skrev (33 minutter siden):

uansett sum kan ikke ta vekk den permanente skaden på psyken. Se på saken med Diddy å Cassie, hun fikk en enorm sum men ble ikke «kurert» fra alle traumene…

At hun er uføretrygdet er jo blant annet fordi hun ikke kan jobbe fordi hun ble slått så mye. Det var en talemåte, ikke ta det så bokstavelig. Det høres ut som du tar voldelige menn i forsvar med måten du skriver på…….

Hallepalle2 skrev (24 minutter siden):

Hvorfor skriver du slik? Om hun har fått innvilget uførestønad så har hun en grunn til det. 

Jeg syns det er både smålig og pinlig med slike kommentarer!

Helt enig med deg. Pinlig

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Istapp skrev (47 minutter siden):

Så du mener det ikke er berettighet ? Uføretrygd og erstatninger.? Uti fra hva?  Din synsing på jodel og kg?  Hvorfor slik forakt? 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Det virker som hun ikke tror gjøkene følger henne på snap. Det ville heller vært rarere om de ikke søkte henne opp der.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kikket på henne litt i dag og hun er jo selvdestruktiv, tenker jeg. Drar til Ibiza uten å være frisk og lever på sukker og masse alkohol liksom. Og våkner med rusten stemme og halsvondt og lurer på hva som skjer. Altså:hæ:.. Når man har vært syk og kvikner igjen, så starter man jo med å jobbe litt igjen, stelle seg igjen, prøver seg ut en tur osv. Gjør ikke de fleste det?! Tar det litt sakte og heler kroppen og drikker mye vann osv. Man drar ikke rett på russetur til Ibiza, for så å lure på hvorfor kroppen svikter. Nesten bare trist å se på. Hun er over 30. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 16
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg håper hun kan filme mer av omgivelsene. Jeg ser ikke forskjell på hvor hun er. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Helene J. skrev (2 minutter siden):

Jeg håper hun kan filme mer av omgivelsene. Jeg ser ikke forskjell på hvor hun er. 

Hun viser jo ingenting lenger. Alt er blitt så hemmelig.  Litt kjipt syntes jeg da😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Snurrevipp skrev (25 minutter siden):

Hun viser jo ingenting lenger. Alt er blitt så hemmelig.  Litt kjipt syntes jeg da😅

Ja hva ser vi på disse turene egentlig,  jo: iskaffe, noen mat tallerkener, og en haug av reklame for bikinier o.l   og skåling i bobbler 🥂🍾.. å gjøk historier på repit 🙄

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Tippsi skrev (45 minutter siden):

Ja hva ser vi på disse turene egentlig,  jo: iskaffe, noen mat tallerkener, og en haug av reklame for bikinier o.l   og skåling i bobbler 🥂🍾.. å gjøk historier på repit 🙄

Det er visst slutt på gjøkhistorier også.

• Liker 3
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Men likevel klikkes det inn på hennes plattform og dermed bidrar til IR as sin økonomiske tilværelse, forstå det den som kan? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun begynner å ligne veldig på Caroline Nitter nå i ansiktet… Kanskke dette er hennes nye «thinspo»?👀🤔

utrolig hvor lik de er nå pga kraftig undervekt og samme opererte nesa…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Istapp skrev (1 time siden):

Men likevel klikkes det inn på hennes plattform og dermed bidrar til IR as sin økonomiske tilværelse, forstå det den som kan? 

Det er nok av samme grunn som du går hit og sjekker, selv om det ikke gir klikk for I.

Endret av Lefsebussen
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Istapp skrev (1 time siden):

Går nå opp og ned som en jojo det følgertallet hennes. Jeg ser ikke lenger på snappene hennes, men tallet følger jeg med på - håpet er jo at det skal gå såpass ned at hun ser seg nødt til å forandre på innholdet sånn at hun velger å skape innhold som er interessant igjen. Vel og merke på en god måte - ikke ørten banale clickbait’s, mer vettløs shopping og flere ferier med bare reklame og snapper av henne mens hun ligger på noe og slapper av. Føler hun «slapper av» 90% av tiden hun er på snapp, det er vel ingen som jobber så lite som henne. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Kikket på henne litt i dag og hun er jo selvdestruktiv, tenker jeg. Drar til Ibiza uten å være frisk og lever på sukker og masse alkohol liksom. Og våkner med rusten stemme og halsvondt og lurer på hva som skjer. Altså:hæ:.. Når man har vært syk og kvikner igjen, så starter man jo med å jobbe litt igjen, stelle seg igjen, prøver seg ut en tur osv. Gjør ikke de fleste det?! Tar det litt sakte og heler kroppen og drikker mye vann osv. Man drar ikke rett på russetur til Ibiza, for så å lure på hvorfor kroppen svikter. Nesten bare trist å se på. Hun er over 30. 

Hun har vel ikke noe valg. Hun må jo være konstant på for å hente inn inntekter etter dagene hun var på Ibiza med han duden.

• Liker 1
Skrevet
Lykkeligper skrev (På 6.7.2025 den 15.23):

Det varer ikke evig. Vi har sett det før – influencere som svever høyt en periode, men som faller brått når interessen daler. Isabel har verken et management, et profesjonelt team eller noen rundt seg som kan gi ærlige tilbakemeldinger eller hjelpe henne med å tenke langsiktig. Alt handler om øyeblikket – om å være synlig her og nå, uten tanke for hva som kommer senere.

Men virkeligheten innhenter alle før eller siden. Når oppmerksomheten forsvinner og følgerne vender blikket mot neste navn i feeden, står man plutselig igjen alene – uten plan, uten retning. Det er da konsekvensene melder seg. Det er da man ser hva man kunne ha bygget, men ikke gjorde. Og det er da hun kommer til å angre.

Isabel kommer ikke til å være interessant for alltid og hun burde bremse utgiftene sine før utgiftene innhenter henne. Hun tjener jo bra men når du bruker penger som hun gjør, varer det ikke i all evighet. Altså, hun snakker om å invistere i vesker og klokker men leier leilighet, det henger ikke på greip og det sier litt om hvor hun ligger an økonomisk. Geir han hjelpe alt han vil, men om hun ikke bremser litt kommer livsstilen hun fører nå å stoppe av seg selv.

Tenker det blir med henne som de andre jentene som ikke er like poppis lenger, de begynner å yachte eller finne seg en rik ekling å sponse de - forhåpentligvis gjør hun det bedre enn det

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Murukleiven skrev (22 minutter siden):

Isabel kommer ikke til å være interessant for alltid og hun burde bremse utgiftene sine før utgiftene innhenter henne. Hun tjener jo bra men når du bruker penger som hun gjør, varer det ikke i all evighet. Altså, hun snakker om å invistere i vesker og klokker men leier leilighet, det henger ikke på greip og det sier litt om hvor hun ligger an økonomisk. Geir han hjelpe alt han vil, men om hun ikke bremser litt kommer livsstilen hun fører nå å stoppe av seg selv.

Tenker det blir med henne som de andre jentene som ikke er like poppis lenger, de begynner å yachte eller finne seg en rik ekling å sponse de - forhåpentligvis gjør hun det bedre enn det

Jeg kunne faktisk ikke vært mer enig i det du skriver. Geir er en regnskapsfører som gjør det han skal innenfor de timene og det honoraret han får betalt for – verken mer eller mindre. Den ene måneden kjøpte jo Isabel en bil til Rami for 650.000 kroner, og rett etterpå øredobber til seg selv for over 150.000. Da er hun allerede godt over det budsjettet hun selv har sagt hun skal holde seg innenfor når det gjelder shopping.

Jeg tviler på at Geir bryr seg så mye – hvorfor skulle han? Det er jo ikke hans økonomi. Han ler sikkert og sier noe som: "Jaja, du har jo råd til det," og så går han videre – han får jo betalt uansett. Samtidig virker det som Isabel tror hun gjør gode investeringer. Og ja, å investere i vesker og klokker kan være smart – men ikke alle kjøpene hennes er like gjennomtenkte.

Hermès-vesker har høy verdi og kan absolutt være gode investeringer. Men mye av det andre hun kjøper, kan diskuteres. For eksempel har Lady Dior ikke særlig god videresalgsverdi. Chanel, derimot, har økt betraktelig i verdi – men det gjelder særlig de som kjøpte for flere år siden. Jeg kjøpte en Chanel-veske for rundt 40.000 for ni år siden, og i dag koster den samme vesken 150.000. Den har faktisk steget i verdi, og jeg kan få mye igjen for den om jeg selger den. Men det er jo nettopp poenget: Man må faktisk selge det for at det skal regnes som en investering. Hvis man bruker det, sliter det ut, og til slutt gir det bort til en søster eller venninne – da er det ikke en investering, da er det bare forbruk.

I tillegg brukte hun enorme summer på å bo på Nobu Hotel i Ibiza. Jeg skal ikke lyve – det hotellet ser helt ærlig dårlig ut. Har du sett rommene? Hun kunne lett ha leid en mye finere Airbnb med havutsikt til en langt lavere pris.

Og så er det noe med det sosiale rundt henne også. Det virker som de svenske venninnene hennes er der sammen med partnerne sine og familiene deres. Jeg så på Instagram-kontoene til søstrene – de er i Ibiza med både egne foreldre og foreldrene til typen til hun ene. Jeg tror ikke de kommer til å droppe familiene sine for å henge med Isabel og to 20-åringer.

I tillegg virker hun slitsom å reise med. Alt skal tilpasses hennes humør og dagsform. Hvis ferien ikke passer henne eller hun er trøtt, virker det som om alle andre må tilpasse seg. Hadde det ikke vært bedre å la jentene gjøre det de vil, mens hun selv slapper av på hotellet med smågodt og Love Island

• Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet

Har helt ærlig ingenting til overs for Shehed. Synes ikke hun er morsom når hun klager og syter over alt og ingenting, og kaller det "å være karen" for noen som kommer fra så enkle kår, og ha det så vondt er hun ekstremt bortkjemt, fisefin og sytete. Liker isabell fordi hun har ihvertfall ene foten i bakken, men Shehed er ute å flyr med sugarmommy i bakhånd. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (På 6.7.2025 den 1.41):

Hun eter jo bare usunt jo, og relativt mye? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...