Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lefsebussen skrev (4 timer siden):

Jeg tror hun omgåes kretser der dette er helt vanlig. Se bare på de rikeste i verden. De blir usunne forbilder for hverandre.

Se på dama til Bezos.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Eivor.I
Skrevet
Margit777 skrev (20 minutter siden):

Se på dama til Bezos.

Ja. Og alle de seriene, med fokus på kropp og utseende. 

Skrevet

Isabel har i hvert fall et elendig immunforsvar… synes hun er syk ganske ofte.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pistasjnøtter skrev (Akkurat nå):

Isabel har i hvert fall et elendig immunforsvar… synes hun er syk ganske ofte.

Er det rart da? Hun spiser jo ikke…. Lever på iskaffi…👀

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden):

Er det rart da? Hun spiser jo ikke…. Lever på iskaffi…👀

Ja, iskaffe og store mengder sukker.

• Liker 5
Skrevet
Kønn skrev (6 timer siden):

Hvis hun vil ha en normal mann med gode holdninger bør hun legge om og oppføre seg som en jordnær dame med sunne interesser. Hun er pr i dag milevis unna det. 

Hvorfor det? For å lure til seg en stakkars jordnær mann?

Hun er jo alt annet enn en jordnær dame.

Nei, hun får bli som hun er, så treffer hun nok en gjøk som er like overfladisk. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Turkis Sau skrev (1 time siden):

Hvorfor det? For å lure til seg en stakkars jordnær mann?

Hun er jo alt annet enn en jordnær dame.

Nei, hun får bli som hun er, så treffer hun nok en gjøk som er like overfladisk. 

Når hun beskriver hva slags type mann hun vil ha, så vil nok ikke en slik type mann være interessert i ei som henne slik hun er pr i dag. Så da må hun nok legge om. Det var slik jeg mente det. 

• Liker 8
Skrevet
Kønn skrev (41 minutter siden):

Når hun beskriver hva slags type mann hun vil ha, så vil nok ikke en slik type mann være interessert i ei som henne slik hun er pr i dag. Så da må hun nok legge om. Det var slik jeg mente det. 

Ja jeg skjønte det, og helt enig.

Poenget mitt var bare at hun kan fortsette å være seg selv, i stedet for å lure til seg en stakkars jordnær mann 😅

• Nyttig 2
Skrevet
Turkis Sau skrev (8 timer siden):

Ja jeg skjønte det, og helt enig.

Poenget mitt var bare at hun kan fortsette å være seg selv, i stedet for å lure til seg en stakkars jordnær mann 😅

Ok, men jeg er litt usikker på hvem hun egentlig er i det virkelige livet. Tror kanskje ikke hun vet det selv heller. Hvem er Isabel egentlig? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lefsebussen skrev (3 timer siden):

Ble det ikke noe mer med han nye?

Hun er nok sur/skuffa..😅 hun var nok ikke så spesiell for han allikevel eller så var hun bare ei av mange…. Isabel tåler ikke slikt vet dere☺️ 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Gjest Helene J.
Skrevet

Jeg er bare 11 år eldre enn I. Men allikevel skjønner jeg ikke hva de unge driver med i dag. De treffes, har sex, men dater ikke. Og om de dater, så er de ikke eksklusive. Og kjærester er de i hvertfall ikke. Ikke rart det blir mye styr og komplisert!

Skrevet

Isabel og Pierre skulle blitt låst inn på samme rom uten mobil i et par døgn. Tenker de kunne funnet ut av saker og ting da. Livets sirkel

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hun er nok sur/skuffa..😅 hun var nok ikke så spesiell for han allikevel eller så var hun bare ei av mange…. Isabel tåler ikke slikt vet dere☺️ 

Eller så var han bare en fantasi figur hun måtte slutte å lyve om fordi hun ble gjennomskuet. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Eller så var han bare en fantasi figur hun måtte slutte å lyve om fordi hun ble gjennomskuet. 

Hvis det er sant, kan mann jo lure på hvor gammel hun egentlig er oppi topplokket. Skulle tro alderen har stått stille fra hun var 16-20 år.

Samme gjelder stilen hennes, kan virke som hun står stille, på mange plan.

• Nyttig 11
Skrevet
agent skrev (34 minutter siden):

Hvis det er sant, kan mann jo lure på hvor gammel hun egentlig er oppi topplokket. Skulle tro alderen har stått stille fra hun var 16-20 år.

Samme gjelder stilen hennes, kan virke som hun står stille, på mange plan.

Vi kan vel alle skrive under på at hun ikke oppfører seg som en 31 åring. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)

I. har vært syk i 3 dager og er lei og kjeder seg. Håper selvsagt at det ikke er noe alvorlig og at hun raskt er på beina igjen. Men dette blir for dumt. Tenk på alle som er hjemme i årevis. Sikkert mange av de 380.000 hun henvender seg til. I tillegg tjener hun flere tusen hver dag!

Endret av Helene J.
Skrevet

Selv om Isabel nå er syk, virker det som om hverdagen hennes ikke har forandret seg nevneverdig sammenlignet med da hun var frisk. Rutinen hennes ser ut til å være den samme: hun går med de lange kjolene, drikker iskaffe og ser på Love Island. Det var også dette som førte til diskusjonen med Shehed. Shehed påpekte at Isabel uansett tilbringer mesteparten av tiden hjemme – enten hun er i Norge eller i Dubai – og at hun selv er langt mer ute blant folk, ikke minst på grunn av hunden sin, Gucci.

Isabel ble irritert og mente at det ikke teller, og at hun faktisk er ute mer enn Shehed – men at hun tilbringer mye tid hjemme fordi hun elsker leiligheten sin. Samtidig er det lett å forstå hvorfor hun ofte er hjemme: hun har verken et normalt hverdagsliv i Dubai eller mange venner å være sosial med,  og sannheten er at du henger ikke med venner hverdag hele tiden i en alder av 30+. Hun står opp når det passer henne, og selv om hun betalte en enorm sum for medlemskap på et treningssenter, endte hun opp med å ikke bruke det. Så ingen form for hverdag, ingen trening, ingen gitt tid satt for jobb - utenom mandagene (?) 😅 Nå bor hun praktisk talt inne på Dubai Mall, og dagene går stort sett med til shopping, men hva er så gøy med å shoppe så mye når du aldri får brukt det. 

Sånn sett har jo Shehed, Sidra og Rami mer hverdag enn Isabel. De har venner de henger med, kjæreste å være sammen med, Rami trener etc. 

Når det gjelder bedriftene Nude og Ivorie, virker det heller ikke som hun har en veldig aktiv rolle. Det virker mer som om hun fungerer som ansiktet utad, mens det er de ansatte på kontoret – med vanlige 8–16-jobber – som står for det faktiske arbeidet. 

Så forstår egentlig ikke hvorfor hun syter, hun gjør jo basically alt det hun til vanligvis gjør når hun er frisk 😅 ! Bare at nå er hun i Oslo og ikke Dubai. 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet

Noen som vet hvorfor hun går på p-piller nå? Hun ville jo ikke gå på det da hun «hang» med naboen, men plutselig nå i det siste?

(Har ikke fått det med meg før hun nevnte det nå nylig…)

• Nyttig 1
Skrevet

Så putrer tallene nedover igjen for Isabel, mens Shehed øker sitt tall - forstå den som kan. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...