Gjest Eivor.I Skrevet 1. juli 2025 #20581 Skrevet 1. juli 2025 Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Helt enig! 👍🏼 Kan prøve å være sykepleier i 100% stilling, med to barn ei stund.
agent Skrevet 1. juli 2025 #20582 Skrevet 1. juli 2025 Minipilla skrev (37 minutter siden): Jeg dør litt innvendig når hun får spørsmål om hun har det bra for hun ser så sliten ut og så svarer hun at hun trenger å slappe av. Altså helt seriøst? Hun har ikke en lilletå engang i virkeligheten. Slappe av!?!? Hun kan få seg en vanlig jobb da om det er så slitsomt å farte rundt i privatfly og shoppe for hundretusenvis. Jeg spyr. Slitsomt å ikke få utlevere Gjøkene , litt lei seg for det . Blir bra for henne med fylle ferie til Ibiza og Mykonos. 6 2
Alauda Skrevet 1. juli 2025 #20583 Skrevet 1. juli 2025 Nå bærer det nok ned til Europanaboen 😅 Under påskudd av andre planer der nede, for han har vel ikke akkurat tryglet henne om å komme. 1
agent Skrevet 1. juli 2025 #20584 Skrevet 1. juli 2025 Alauda skrev (30 minutter siden): Nå bærer det nok ned til Europanaboen 😅 Under påskudd av andre planer der nede, for han har vel ikke akkurat tryglet henne om å komme. Er det Ibiza og Mykonos?
Sirah Skrevet 1. juli 2025 #20585 Skrevet 1. juli 2025 Elsker at han har fått navnet Europanaboen 😅 2
agent Skrevet 1. juli 2025 #20586 Skrevet 1. juli 2025 Sirah skrev (1 minutt siden): Elsker at han har fått navnet Europanaboen 😅 Har hun fortalt at han har tilkalt henne 🫡🤣 1
Sirah Skrevet 1. juli 2025 #20587 Skrevet 1. juli 2025 agent skrev (Akkurat nå): Har hun fortalt at han har tilkalt henne 🫡🤣 Jeg har ikke kikket i dag så jeg vet ikke 😅
Sveits35 Skrevet 1. juli 2025 #20588 Skrevet 1. juli 2025 Sirah skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke kikket i dag så jeg vet ikke 😅 Lite gjøksnakk. Hun har sittet i møter i hele dag. Etterpå fortalte hun at det kommer produkter fra henne i dagligvaren. Det er jo en stor ting for henne. Gjetter på sirup jeg da
Sirah Skrevet 1. juli 2025 #20589 Skrevet 1. juli 2025 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Lite gjøksnakk. Hun har sittet i møter i hele dag. Etterpå fortalte hun at det kommer produkter fra henne i dagligvaren. Det er jo en stor ting for henne. Gjetter på sirup jeg da Spennende! Hun har sakt mange ganser at sirupen utelukkende skal selges på Ivorie 🤔 Kanskje det kommer ferdig laget iskaffe? 2
Sveits35 Skrevet 1. juli 2025 #20590 Skrevet 1. juli 2025 Sirah skrev (1 minutt siden): Spennende! Hun har sakt mange ganser at sirupen utelukkende skal selges på Ivorie 🤔 Kanskje det kommer ferdig laget iskaffe? Oi! Konkurrere med Tine? Da må hun matche Tine iskaffe «Mocha» både på smak og pris for min del. Sprekt om hun tør det 😃 1
Sirah Skrevet 1. juli 2025 #20591 Skrevet 1. juli 2025 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Oi! Konkurrere med Tine? Da må hun matche Tine iskaffe «Mocha» både på smak og pris for min del. Sprekt om hun tør det 😃 Jeg aner ikke, men det hadde jo vært midt i hennes gate 1
Sveits35 Skrevet 1. juli 2025 #20592 Skrevet 1. juli 2025 Sirah skrev (Akkurat nå): Jeg aner ikke, men det hadde jo vært midt i hennes gate Enig. En av oss skrev garantert fasiten.
Sirah Skrevet 1. juli 2025 #20593 Skrevet 1. juli 2025 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Enig. En av oss skrev garantert fasiten. Det tror jeg også 1
Lykkeligper Skrevet 1. juli 2025 #20594 Skrevet 1. juli 2025 Jeg forstår virkelig ikke hvordan Shehed tør å være så frekk og direkte mot Isabel Raad, spesielt når det er Isabel som betaler for absolutt alt – både leilighet, lønn og andre utgifter. Det virker dessuten som om Isabel har utelatt henne fra Ibiza-turen, noe som sier sitt. Vanligvis er jo Shehed alltid med på slike ting 4
firetoen Skrevet 1. juli 2025 #20595 Skrevet 1. juli 2025 Lykkeligper skrev (28 minutter siden): Jeg forstår virkelig ikke hvordan Shehed tør å være så frekk og direkte mot Isabel Raad, spesielt når det er Isabel som betaler for absolutt alt – både leilighet, lønn og andre utgifter. Det virker dessuten som om Isabel har utelatt henne fra Ibiza-turen, noe som sier sitt. Vanligvis er jo Shehed alltid med på slike ting Hva da hun?
Sølvpilen Skrevet 2. juli 2025 #20596 Skrevet 2. juli 2025 firetoen skrev (7 timer siden): Hva da hun? Humøret til Isabel har vært dårlig disse dagene, etter at de kom hjem fra Stockholm. Tror nok bare at hun er lei av å "gå på nåler" rundt Isabel. Energien hennes har ikke vært på topp. Det virker ikke som hun har så mye kontakt med Europa mannen lenger. 4
Gjest Eivor.I Skrevet 2. juli 2025 #20597 Skrevet 2. juli 2025 Godt hun bor i Dubai, tre timer foran. Hun poster jo ikke noe før klokken 14.
Gjest Helene J. Skrevet 2. juli 2025 #20598 Skrevet 2. juli 2025 Lykkeligper skrev (9 timer siden): Jeg forstår virkelig ikke hvordan Shehed tør å være så frekk og direkte mot Isabel Raad, spesielt når det er Isabel som betaler for absolutt alt – både leilighet, lønn og andre utgifter. Det virker dessuten som om Isabel har utelatt henne fra Ibiza-turen, noe som sier sitt. Vanligvis er jo Shehed alltid med på slike ting Kanskje søsknene sier tydeligere sine egne meninger når det er flere til stede eller når kamera er på?
Sveits35 Skrevet 2. juli 2025 #20599 Skrevet 2. juli 2025 Lykkeligper skrev (9 timer siden): Jeg forstår virkelig ikke hvordan Shehed tør å være så frekk og direkte mot Isabel Raad, spesielt når det er Isabel som betaler for absolutt alt – både leilighet, lønn og andre utgifter. Det virker dessuten som om Isabel har utelatt henne fra Ibiza-turen, noe som sier sitt. Vanligvis er jo Shehed alltid med på slike ting Shehed har vel en «venn» og en hund som hun ikke liker å reise fra, pluss at hun hater slike festeturer. Jeg gidder ikke gi den bygdehateren et eneste klikk, så dette gidder jeg ikke utforske særlig dypere. 7 3
Sveits35 Skrevet 2. juli 2025 #20600 Skrevet 2. juli 2025 En reflektert klok rant Isabel hadde i går om moderne dating. Jeg hadde garantert skaffet meg de barna jeg ønsket selv med en slik økonomi som hun har. En mann garanterer bare en ting og det er fremtidig trøbbel og deling av bo og unger. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå