Alauda Skrevet 28. juni #20501 Skrevet 28. juni Artig med Isabel på tur igjen. Noe helt annet enn de evige gardinene som åpner seg, iskaffe og halvsannheter fra sofaen. 4
Hatsumomo Skrevet 28. juni #20502 Skrevet 28. juni Alauda skrev (1 time siden): Artig med Isabel på tur igjen. Noe helt annet enn de evige gardinene som åpner seg, iskaffe og halvsannheter fra sofaen. Er det Tokyo turen? Eneste grunnen isåfall til at jeg gidder å ta turen innom snappen hennes.
Alauda Skrevet 28. juni #20503 Skrevet 28. juni (endret) Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Er det Tokyo turen? Eneste grunnen isåfall til at jeg gidder å ta turen innom snappen hennes. Nei, Stockholm nå. Dog litt sørgelig at viktigste attraksjonene på reisene er samme butikker som hun oppsøker i Dubai 🤣🥹 Endret 28. juni av Alauda 4 2
Hatsumomo Skrevet 28. juni #20504 Skrevet 28. juni Alauda skrev (22 minutter siden): Nei, Stockholm nå. Dog litt sørgelig at viktigste attraksjonene på reisene er samme butikker som hun oppsøker i Dubai 🤣🥹 Akkurat. Nei, da fortsetter jeg IR pausen enn så lenge. Kan ikke si jeg kjenner på noe tap. 1 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. juni #20505 Skrevet 28. juni J.k skrev (20 timer siden): Har hun sagt noe om hun har lagt med han nye fyren ? 😅 Nei… men gjør meg enda sikrere i løgnen hennes om at dette er en fyr hun akkurat har møtt… 😂 3
Helene J. Skrevet 28. juni #20506 Skrevet 28. juni Hva slags eventyr skal de på nå tro? Hun søker private jet.
Sirah Skrevet 28. juni #20507 Skrevet 28. juni Helene J. skrev (30 minutter siden): Hva slags eventyr skal de på nå tro? Hun søker private jet. Vil sikkert treffe Europa-nabo-gjøken tipper jeg 😃 1
Tippsi Skrevet 28. juni #20508 Skrevet 28. juni Sirah skrev (27 minutter siden): Vil sikkert treffe Europa-nabo-gjøken tipper jeg 😃 Noe må det vell være, virker som alle har fått poste forbud også. Men det har jo skjedd før, hun poste først. Hun har full kontroll over hele gjengen, alle må følge henne🙄 Hun betaler,så da er det bare å føye seg.. 1 10
Helene J. Skrevet 28. juni #20509 Skrevet 28. juni Sirah skrev (30 minutter siden): Vil sikkert treffe Europa-nabo-gjøken tipper jeg 😃 Jeg tenkte også det. 😀 Europanabogjøken kan ikke bli feil. 😅
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. juni #20510 Skrevet 28. juni Tippsi skrev (13 minutter siden): Noe må det vell være, virker som alle har fått poste forbud også. Men det har jo skjedd før, hun poste først. Hun har full kontroll over hele gjengen, alle må følge henne🙄 Hun betaler,så da er det bare å føye seg.. posteforbud på de andre ja… skjedd 1000 ganger før. Holde folket i spenning…🙄 2
Sirah Skrevet 28. juni #20511 Skrevet 28. juni Tippsi skrev (13 minutter siden): Noe må det vell være, virker som alle har fått poste forbud også. Men det har jo skjedd før, hun poste først. Hun har full kontroll over hele gjengen, alle må følge henne🙄 Hun betaler,så da er det bare å føye seg.. Tenkte det samme faktisk. La merke til nå at alle stoppet å poste på ca samme tidspunkt. Helene J. skrev (9 minutter siden): Jeg tenkte også det. 😀 Europanabogjøken kan ikke bli feil. 😅 Ja da er vi nødt til å treffe - da har vi dekket opp de fleste konspirasjonsteoriene 😅👏 2
Helene J. Skrevet 28. juni #20512 Skrevet 28. juni Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): posteforbud på de andre ja… skjedd 1000 ganger før. Holde folket i spenning…🙄 Hvis alle har blitt bedt med på noe crazy med den nye gjøken, får vel ingen høre noe før i morgen. Kan ikke vise tak, vegger, gulv eller isolasjon. 😆 2 1
Sirah Skrevet 28. juni #20513 Skrevet 28. juni Helene J. skrev (Akkurat nå): Hvis alle har blitt bedt med på noe crazy med den nye gjøken, får vel ingen høre noe før i morgen. Kan ikke vise tak, vegger, gulv eller isolasjon. 😆 For å ikke glemme negler 😅😅😅 1 1
Helene J. Skrevet 28. juni #20514 Skrevet 28. juni (endret) Sirah skrev (1 time siden): For å ikke glemme negler 😅😅😅 😅 Endret 28. juni av Helene J.
lajlaj Skrevet 28. juni #20515 Skrevet 28. juni Sirah skrev (15 minutter siden): Tenkte det samme faktisk. La merke til nå at alle stoppet å poste på ca samme tidspunkt. Ja da er vi nødt til å treffe - da har vi dekket opp de fleste konspirasjonsteoriene 😅👏 Jeg kan bidra med konspirasjonsteori: Man kan se romnummeret hennes på ene snappen. Sjukt risikabelt med tanke på hva gjengungdommer i Stockholm gjør for penger. 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. juni #20516 Skrevet 28. juni lajlaj skrev (34 minutter siden): Jeg kan bidra med konspirasjonsteori: Man kan se romnummeret hennes på ene snappen. Sjukt risikabelt med tanke på hva gjengungdommer i Stockholm gjør for penger. Altså … En ting med hun her dama er at hun legger opp til dette selv. Hun oppfører seg som en Kardashian😂 og alt skal være så hemmelig… Hadde aldri hatt problemer (som hun hevder..🤷🏼♀️) med stalkers og følgerne som er super nysgjerrig på henne om hun ikke hadde hypet seg selv opp på denne måten. Det er nemlig akkurat det hun gjør. Hyper seg selv opp og legger opp til drama osv…. 8
Bendie Skrevet 28. juni #20517 Skrevet 28. juni Hatsumomo skrev (3 timer siden): Akkurat. Nei, da fortsetter jeg IR pausen enn så lenge. Kan ikke si jeg kjenner på noe tap. Men likevel må du innom her for oppdatering. Det sier det meste, tenker jeg. 8
Hatsumomo Skrevet 28. juni #20518 Skrevet 28. juni Bendie skrev (3 minutter siden): Men likevel må du innom her for oppdatering. Det sier det meste, tenker jeg. Ja, det gjør det sikkert Jeg kan godt gå innom snappen hennes når det skjer noe av interesse, som når hun skal til Tokyo, men ellers har jeg fått nok av den daglige dosen med oppredd seng, iskaffe laging og hauler av diverse. 6 6
Bendie Skrevet 28. juni #20519 Skrevet 28. juni (endret) Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Ja, det gjør det sikkert Jeg kan godt gå innom snappen hennes når det skjer noe av interesse, som når hun skal til Tokyo, men ellers har jeg fått nok av den daglige dosen med oppredd seng, iskaffe laging og hauler av diverse. Guilty pleasure. Må innom å sjekke snappen. Vi bidrar mer enn gjennomsnittlig, alle i tråden og IR ler hele veien til banken. Endret 28. juni av Bendie 4
Hatsumomo Skrevet 28. juni #20520 Skrevet 28. juni Bendie skrev (4 minutter siden): Ja guilty pleasure. Må innom og sjekke snappen. Vi bidrar mer enn gjennomsnittelug alle i tråden og IR ler hele veien til banken. Helt klart. Men jeg må være ærlig å si at jeg driter litt i at jeg gir henne cash ved å se på snappen hennes, det er mer hva det gjør meg når jeg kaster bort tid på å se på slike monotone handlinger hun gjør som jo ikke gir meg noe. Men fordi hun har noe som er interessant innimellom så er det greit å titte innom når hun skal reise et sted som er interessant... det sagt, om jeg merker at hun skal bare gjenta seg selv når hun er i Tokyo med akkurat samme type innhold som når i Dubai f.eks så skipper jeg å se da også. Men SHEHED derimot - nekter jeg visst søren å gi visninger til, hun rir kun på Isabels rygg og har jo overhodet ingenting interessant å vise til, hun viser en kjedelig hverdag som ethvert menneske i min hverdag kunne vist. Det ser jeg ingen grunn til å bidra med penger gjennom visning til. 2 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå