Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

La hun ut bilder av seg selv i selve flyet eller bare av inventaret f.eks.? Mye kan photoshoppes nu for tiden 😊

Bare beina synes når hun sitter i setet🙂

• Liker 1
Skrevet
Alessi skrev (47 minutter siden):

Bare beina synes når hun sitter i setet🙂

Jaja. Det er veldig merkelig at hun kjørte vanlig fly på den lange reisen fra Dubai til Ibiza (går vel ikke direkte eller?) men privatfly fra ibiza til Oslo som tar under fire timer 😂😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Carina Dahl reklamerer for bikinien(e) hennes. Sett det to dager på rad nå.

Skrevet
Justlooking skrev (5 minutter siden):

Jaja. Det er veldig merkelig at hun kjørte vanlig fly på den lange reisen fra Dubai til Ibiza (går vel ikke direkte eller?) men privatfly fra ibiza til Oslo som tar under fire timer 😂😅

Ja…. Dette får man til å lure,,,

• Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg har ingen forklaring på det, men ser at det spekuleres veldig rundt omkring 😄

• Nyttig 1
Skrevet
Alessi skrev (48 minutter siden):

Ja, jeg har ingen forklaring på det, men ser at det spekuleres veldig rundt omkring 😄

Det skjønner jeg godt 😊 Om hun ikke forklarer mer om flyturene hvor ingen ting henger på greip, blir hun jo tatt i løgn igjen. Men influensere sørger jo alltid for mest mulig klikk og stort salg til fanbasen. Om sannheten kommer et stykke ned på listen så overgår klikk og salg alltid 😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Moni123 skrev (1 time siden):

Hun har jo sendt dem rundt til mange influencere. 

• Nyttig 3
Skrevet
Moni123 skrev (1 time siden):

Carina Dahl er like kroppsfiksert, hvis ikke mer. Hun tåler ikke å eldes, og er så stiv i maska atte fy.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Cami9 skrev (9 timer siden):

Haaland og Ødegaard er noe annet enn IR, kan ikke sammenlignes bittelitt en gang

Selvfølgelig. Eksempelet var nok ikke det beste, men det jeg ville frem til er at hun er nok ikke så stor stjerne  og kjendis som hun tror og iom at hun har vært på Ibiza hvor det garantert vært mye nordmenn  så er det tydeligvis ingen som har brydd seg om henne hvis de har sett henne. 
Se og Hør ville nok glatt delt bilder, de deler jo mer enn gjerne bilder av D kjendiser. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Isabel, du bør tenke over kroppsspråket ditt. Det avslører løgnene dine. Men kredit for fantasi story.

Du kaster på øynene og du ser veldig mye til venstre når du dikter opp denne historien. Når en lyver så trekkes øynene til venstre. Ansiktsuttrykket ditt er også litt anspent, og ikke sånn vi pleier å se deg. Vanligvis ser du mye mer inn i kameraet, nå gjør du ikke det, hodet ditt går veldig mye til høyre og venstre. Du sitter og fikler med håret ditt hele tiden når du prater, noe jeg ikke har sett deg gjøre før. 

Du er også veldig opptatt av at du skjønner det virker som oppdikting, noe som er unaturlig hvis du hadde snakket sant. Hadde du snakket sant, så hadde du ikke følt behov for å måtte forklare deg så mye. 

Jeg har fått avsmak, og blokkerer deg nå. Det er ikke ok at du skal tjene penger på juks og fanteri. Den isabel jeg begynte å følge i høst fasinerte meg, nå ser jeg en mindre flatterende side av deg.

Det er også meget unaturlig at venninnen til naboen skal ha filmet deg og europagjøken, og kommet bort til deg for å be om nummer så hun kunne sende til deg. Du oppfører deg som en klovn nå 🤡. Ingen grenser for fantasi historie for å tjene penger. Og alle disse menneskene du kjenner, som tilfeldigvis var på Ibiza på samme tid som deg, forventer du vi skal tro på det? ENORMT mange tilfeldigheter på denne helge turen. Bare flaut og bye bye, jeg gir deg ikke mere klikk, og jeg tror flere tenker det samme som meg. Noe skurrer veldig.

Endret av Really
Tilføying
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Really skrev (5 minutter siden):

Isabel, du bør tenke over kroppsspråket ditt. Det avslører løgnene dine. Men kredit for fantasi story.

Du kaster på øynene og du ser veldig mye til venstre når du dikter opp denne historien. Når en lyver så trekkes øynene til venstre. Ansiktsuttrykket ditt er også litt anspent, og ikke sånn vi pleier å se deg. Vanligvis ser du mye mer inn i kameraet, nå gjør du ikke det, hodet ditt går veldig mye til høyre og venstre.

Du er også veldig opptatt av at du skjønner det virker som oppdikting, noe som er unaturlig hvis du hadde snakket sant. Hadde du snakket sant, så hadde du ikke følt behov for å måtte forklare deg så mye. 

Jeg har fått avsmak, og blokkerer deg nå. Det er ikke ok at du skal tjene penger på juks og fanteri. Den isabel jeg begynte å følge i høst fasinerte meg, nå ser jeg en mindre flatterende side av deg.

Det er også meget unaturlig at venninnen til naboen skal ha filmet deg og europagjøken, og kommet bort til deg for å be om nummer så hun kunne sende til deg. Du oppfører deg som en klovn nå 🤡. Ingen grenser for fantasi historie for å tjene penger. Og alle disse menneskene du kjenner, som tilfeldigvis var på Ibiza på samme tid som deg, forventer du vi skal tro på det? ENORMT mange tilfeldigheter på denne helge turen. Bare flaut og bye bye, jeg gir deg ikke mere klikk, og jeg tror flere tenker det samme som meg. Noe skurrer veldig.

Hun kikker bort på moren sin som sitter der og hører på…..😅

• Liker 7
Skrevet
Justlooking skrev (10 timer siden):

Ikke merkelig i det hele tatt. Det ble booket «vanlige» flybilletter (business) til Ibiza - da hadde de ikke møttes. Så «svipper» han henne til Oslo med privatflyet sitt etter at de har hatt tre dager sammen og kjenner hverandre. Helt naturlig at det ble slik, vel…

• Liker 6
Skrevet

100k til mamma Raad i bursdagsgave. Da må hun vel skatte? 50k i julegave også. 

• Nyttig 6
Skrevet
Kønn skrev (5 minutter siden):

Siterer meg selv etter å ha sjekket. Man skal ikke skatte av gaver, men gaver over 100k pr år må føres i skattemeldingen. 

• Liker 2
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

Nei, hun må ikke skatte. Gaven må dog føres på skattemelding.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
firetoen skrev (53 minutter siden):

Nei, hun må ikke skatte. Gaven må dog føres på skattemelding.

Tror du de er oppegående nok til å endre skattemessig selv og føre dette opp?🤔

• Liker 8
Skrevet
Lili-S skrev (1 time siden):

Ikke merkelig i det hele tatt. Det ble booket «vanlige» flybilletter (business) til Ibiza - da hadde de ikke møttes. Så «svipper» han henne til Oslo med privatflyet sitt etter at de har hatt tre dager sammen og kjenner hverandre. Helt naturlig at det ble slik, vel…

Men landet det privatfly på Gardemoen den aktuelle dagen? Eller hoppet IR ut i fallskjerm?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå har jeg sett denne teatimen, og jeg har vel aldri vært mer mistroisk til noe hun har fortalt før.

De møttes på et online deitingsted og har sendt litt meldinger frem og tilbake de siste to årene. De bestemmer endelig at de skal treffes, og så er de rett på å oppføre seg som seriøse kjærester?

Mens hun forteller, ser hun dog ikke spesielt gira eller glad ut. Og hun har vist ekstremt mye iver og energi etter andre dates og nabo-eventyr.

Hun snakker om at de ikke forlot hotellet en hel dag, det var veldig green flag «at jeg bare ville ligge i armene hans en hel dag», og hun sier det med dødt ansikt. Ikke noe smil eller ‘glitter i øynene’.

Jeg trodde hun kanskje skulle på ferie med venninner, og lot som det var med en fyr for å skape engasjement, men jeg hadde ikke trodd det ville komme en så detaljert historie om denne fyren. Og det er jo veldig spesielt å ha en såpass detaljert historie om alt sammen hvis det ikke er sant?

Er det kanskje en eks? Jeg synes ikke det virker sannsynlig at det er naboen, for hun snakker jo ikke fint om han fra disse dagene, og hvorfor skulle hun gjøre det hvis det faktisk var han hun var der sammen med?

En annen ting … (ja, jeg henger meg opp i detaljer, og jeg aner ikke hvorfor) Jeg mener hun har sagt flere ganger mens hun deitet naboen at hun ikke ville at de skulle ha nærkontakt offentlig – holde hender, kysse, holde rundt hverandre. Det kan hende det er pga. at de var i Dubai, men jeg mener hun la det frem som at hun ikke likte det.

Nå forteller hun at hun og Europagjøken var veldig på hverandre, (etter at de traff hverandre for første gang samme dag/dagen før?) hun sier «eg like å holde hånd, eg like hvis min mann holder rundt meg»

Min mann? Store ord for et nytt bekjentskap. Jada, jeg skjønner at hun kanskje snakka i generelle termer, men det samsvarer bare ikke… Hun virker alt for komfortabel med en fyr hun nettopp har møtt.

Og hun skulle jo i hvert fall, uten noen tvil, og absolutt helt sikkert ha eget hotellrom. Men det var visst ikke så viktig allikevel, selv før hun traff mannen for aller første gang.

Ja, jeg ser at det hun sier irriterer meg for mye, og det er nok mitt cue til at jeg bør logge av 😁

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden):

Tror du de er oppegående nok til å endre skattemessig selv og føre dette opp?🤔

Endre skattemessig? Det har ingen skattemessig betyding men det er føringsplikt. Og ja, jeg tror de evner å føre det opp på en skattemelding 😆 

• Liker 2
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Siterer meg selv etter å ha sjekket. Man skal ikke skatte av gaver, men gaver over 100k pr år må føres i skattemeldingen. 

Dette gjelder gaver i penger og verdien til fysiske gaver (klær, vesker, turer o.l.) og følger kalenderåret. Så her har nok mammaR bikket beløpet og er skattepliktig. Skatteetaten får vi håpe følger med.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...