Justlooking Skrevet 18. juni 2025 #20201 Skrevet 18. juni 2025 Driver hun å fantasere om forskjellige menn? Hun har sikkert draget på noen, hun er jo ganske søt til tross for alle operasjoner osv., så hvorfor skal hun fantasere om noen eventuelt uoppnåelige? Ikke vet jeg , leser bare her 😊 Samtidig tjener hun visstnok enorm mye på de trofaste følgerne som tydeligvis kjøper massevis av alt hun selger. Skjønner i såfall at hun da ikke velger en med dårlig økonomi f.eks., som eventuelt må forsørges 😅
Gjest Måne69 Skrevet 19. juni 2025 #20202 Skrevet 19. juni 2025 (endret) Justlooking skrev (4 timer siden): Driver hun å fantasere om forskjellige menn? Hun har sikkert draget på noen, hun er jo ganske søt til tross for alle operasjoner osv., så hvorfor skal hun fantasere om noen eventuelt uoppnåelige? Ikke vet jeg , leser bare her 😊 Samtidig tjener hun visstnok enorm mye på de trofaste følgerne som tydeligvis kjøper massevis av alt hun selger. Skjønner i såfall at hun da ikke velger en med dårlig økonomi f.eks., som eventuelt må forsørges 😅 Konspirasjon min er at hun lager greie med Europa gjøken…har naboen i bakhånd og vips er naboen tilbake 😂 Hun påstår hun selger millioner…..vis oss det! Ingenting sier ar hun selger for millioner. Endret 19. juni 2025 av Måne69 .
Murukleiven Skrevet 19. juni 2025 #20203 Skrevet 19. juni 2025 Hallepalle2 skrev (På 9.6.2025 den 13.34): Det er sjelden jeg får med meg de eviglange enetalene, men hun snakket om å leie en leilighet i New York og leve Gossip girl livet en stund. Jeg tror det er noe slikt som må til, for livet i Dubai og på Maldivene er så grundig oppbrukt. Jeg er ikke innom snap mer enn et par ganger i uken nå, og går ikke glipp av en ting. Tror hun, med sin bakgrunn i midtøsten skal holde seg langt unna USA, nå som ting er som det er der. Jeg hadde ikke risikert å dra dit nå. 9 2
Zenhouse Skrevet 19. juni 2025 #20204 Skrevet 19. juni 2025 Murukleiven skrev (2 timer siden): Tror hun, med sin bakgrunn i midtøsten skal holde seg langt unna USA, nå som ting er som det er der. Jeg hadde ikke risikert å dra dit nå. Hadde blitt fornyet innhold på snap om ikke annet om hun hadde blitt internert og kastet ut av USA på bakgrunn av «mistenkelig reiseaktivitet» 😆 😆 Ex antall hyppige reiser mellom Dubai, Oman og Saudi-Arabia. En bror som er med på disse reisene, som også reiser ofte mellom Irak og Dubai. 14
Sirah Skrevet 19. juni 2025 #20205 Skrevet 19. juni 2025 Zenhouse skrev (5 timer siden): Hadde blitt fornyet innhold på snap om ikke annet om hun hadde blitt internert og kastet ut av USA på bakgrunn av «mistenkelig reiseaktivitet» 😆 😆 Ex antall hyppige reiser mellom Dubai, Oman og Saudi-Arabia. En bror som er med på disse reisene, som også reiser ofte mellom Irak og Dubai. Faktisk et veldig godt poeng dette. Spesielt sånn som situasjonen er i området nå. 4
lajlaj Skrevet 19. juni 2025 #20206 Skrevet 19. juni 2025 Gah, måtte selvfølgelig inn nå på grunn av det som står her (trodde jeg hadde blokkert henne??). Om det virkelig er sant om Europa-gjøken så er det utrolig merkelig at hun ikke har lært at det er verdens rødeste flagg med en mann som gjør ALT for deg før han har møtt deg. Har hun ikke lært av Basketgjøken? Og så preiker hun om at han her har gjort mer for henne enn naboen noensinne med bursdagene................ Var det ikke noen som hadde fått verdens fineste bursdagsgave? Er ikke favorittkjeksen på døra en virkelig fin greie? Noen må bestemme seg for om de liker fyrverkeri og løgner eller kjeks og trygghet. 7 18
Teflonhjernen Skrevet 19. juni 2025 #20207 Skrevet 19. juni 2025 lajlaj skrev (26 minutter siden): Gah, måtte selvfølgelig inn nå på grunn av det som står her (trodde jeg hadde blokkert henne??). Om det virkelig er sant om Europa-gjøken så er det utrolig merkelig at hun ikke har lært at det er verdens rødeste flagg med en mann som gjør ALT for deg før han har møtt deg. Har hun ikke lært av Basketgjøken? Og så preiker hun om at han her har gjort mer for henne enn naboen noensinne med bursdagene................ Var det ikke noen som hadde fått verdens fineste bursdagsgave? Er ikke favorittkjeksen på døra en virkelig fin greie? Noen må bestemme seg for om de liker fyrverkeri og løgner eller kjeks og trygghet. Selv om jeg har avfølget så går jeg inn innimellom og ser, men må bare gå rett ut igjen for jeg blir jo bare provosert av alt det vaset (og løgner) hun lirer av seg. Alle kommentarene til RS som tror på absolutt ALT hun sier og gjør. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg kjenner ei som er RS og hun øse ut bilder av Ivorie glass med iskaffe og nå sirup. Hun er både oppegående og supersøt, RS kan være hvem som helst 😆 5
Natu Skrevet 19. juni 2025 #20208 Skrevet 19. juni 2025 Jeg har aldri trodd at naboen var noe hun fant på. Men Europagjøken og alt det der, hun vinner snart en Oscar for kreative løgner😂 Hva blir det neste? Sykt å se hvordan hun hele tiden må toppe innholdet sitt. Om ett år har hun vel en oppdiktet nabobaby ingen får se. Var forresten herlig å avfølge henne og bare lese her 👍🥳 6 1 8
Turkis Sau Skrevet 19. juni 2025 #20210 Skrevet 19. juni 2025 HMK skrev (På 16.6.2025 den 8.35): Jeg prøver å ikke bruke energi på det, men kan ikke hjelpe for at jeg blir provosert når Shehed er et så bortskjemt fjols at hun nekter å spise maten hun fikk levert med foodora fordi sausen hadde kommet bortpå risen. På tide å begynne å snakke om barna på Gaza som sulter ihjel, slik som vi som vokste opp på 80-tallet fikk høre "tenk på de fattige barna i Afrika"? Tør vedde på at ingen av dem hadde sutret over at sausen touchet risen. Det er liksom bare så jævlig pinlig. Hold kjeft og spis opp maten din. What the actual fuck?! Så glad jeg ikke gir noen i den familien klikk lenger. Går det an å blir mer fjernet fra virkeligheten? Nei fy faen. 14
lajlaj Skrevet 20. juni 2025 #20211 Skrevet 20. juni 2025 (endret) Ahhh. I dag avslørte hun seg på storyen. Naboen ble nok avslørt på Maldivene, eller så ble hun for redd av hele opplegget, så hun har faket at det er blitt slutt og nå rebrandet naboen som Europagjøken. De har sikkert bestemt seg for å gå videre med relasjonen og hun innser at hun har delt alt for mye intime detaljer om han. Hun sier at neste person hun skal være sammen med skal hun ikke dele så mye etc. og holde mye tilbake, ikke dele meldinger osv. Så dette er nok et forsøk på å gi naboen privatlivet tilbake. Hvorfor ellers ville hun reist til Europa til en person hun aldri hadde hørt stemmen til? Det virker utrolig desperat for ei dame? Fint at hun innser hun har delt for mye, men det må være en mind fuck å skulle lyve såpass mye nå fremover og late som relasjonen er fersk når den ikke er det. Endret 20. juni 2025 av lajlaj 6 4
Sirah Skrevet 20. juni 2025 #20212 Skrevet 20. juni 2025 lajlaj skrev (52 minutter siden): Ahhh. I dag avslørte hun seg på storyen. Naboen ble nok avslørt på Maldivene, eller så ble hun for redd av hele opplegget, så hun har faket at det er blitt slutt og nå rebrandet naboen som Europagjøken. De har sikkert bestemt seg for å gå videre med relasjonen og hun innser at hun har delt alt for mye intime detaljer om han. Hun sier at neste person hun skal være sammen med skal hun ikke dele så mye etc. og holde mye tilbake, ikke dele meldinger osv. Så dette er nok et forsøk på å gi naboen privatlivet tilbake. Hvorfor ellers ville hun reist til Europa til en person hun aldri hadde hørt stemmen til? Det virker utrolig desperat for ei dame? Fint at hun innser hun har delt for mye, men det må være en mind fuck å skulle lyve såpass mye nå fremover og late som relasjonen er fersk når den ikke er det. Jeg tror nok det er noe lignende. Jeg syntes det er veldig rart at ikke familien setter seg på bakbeina ang Europagjøken. Hadde det vært noen i min familie eller vennekrets som hadde prøvd å gjøre et sånt stunt så hadde jeg seriøst lenka dem fast i leiligheten! Det er jo fullstendig galskap å reise til et annet kontinent for å tilbringe en helg med en mann man har FaceTimet i 37 minutter! Det gir ingen mening! 5 3
agent Skrevet 20. juni 2025 #20213 Skrevet 20. juni 2025 lajlaj skrev (1 time siden): Ahhh. I dag avslørte hun seg på storyen. Naboen ble nok avslørt på Maldivene, eller så ble hun for redd av hele opplegget, så hun har faket at det er blitt slutt og nå rebrandet naboen som Europagjøken. De har sikkert bestemt seg for å gå videre med relasjonen og hun innser at hun har delt alt for mye intime detaljer om han. Hun sier at neste person hun skal være sammen med skal hun ikke dele så mye etc. og holde mye tilbake, ikke dele meldinger osv. Så dette er nok et forsøk på å gi naboen privatlivet tilbake. Hvorfor ellers ville hun reist til Europa til en person hun aldri hadde hørt stemmen til? Det virker utrolig desperat for ei dame? Fint at hun innser hun har delt for mye, men det må være en mind fuck å skulle lyve såpass mye nå fremover og late som relasjonen er fersk når den ikke er det. Har ikke klikka meg innpå idag, sa hun det var Naboen? Så M og J er i europe nå, hun skal vel treffe bestevenninnene . HOT GIRL SUMMER, men tror M har med samboeren.
lajlaj Skrevet 20. juni 2025 #20214 Skrevet 20. juni 2025 (endret) agent skrev (53 minutter siden): Har ikke klikka meg innpå idag, sa hun det var Naboen? Så M og J er i europe nå, hun skal vel treffe bestevenninnene . HOT GIRL SUMMER, men tror M har med samboeren. Nei, men det er ganske tydelig at det er det, hun snakket veldig mye om å beskytte personvernet til "nestemann" og hvordan føflekksammenligningen skremte henne. Så det er lett å connect the dots, en slags restart for relasjonen til naboen. For hun prøvde å gjøre et stort poeng ut av at hun skulle facetime han såkalte europagjøken for første gang, men med tanke på hvor hysterisk hun vanligvis er, så var det litt åpenbart at hun prøvde hardt å late som hun var veldig spent. Endret 20. juni 2025 av lajlaj 2 2
Teflonhjernen Skrevet 20. juni 2025 #20215 Skrevet 20. juni 2025 Så mye teorier her inne 😆 Syntes det virker syklig det der med å skulle holde såååå hemmelig hvem hun dater. Hun er jo ikke så kjent liksom. Hvis hun er så redd for at folk skal finne ut hvem det er så må hun jo ikke si et ord om noe. Alt dette greiene og drama er jo bare for å tjene penger. Hun mister følgere hele tiden nå, så nå tilspisser disse gjøk historiene seg til å bli enda mer pikante. Vil tro at 99,9 % av Norges befolkning blåser en lang en i hele Isabel Raad. Hun gjør seg så mye større og rikere enn hun egentlig er. Verden vil bedras! 4 2 8
lajlaj Skrevet 20. juni 2025 #20216 Skrevet 20. juni 2025 Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Så mye teorier her inne 😆 Syntes det virker syklig det der med å skulle holde såååå hemmelig hvem hun dater. Hun er jo ikke så kjent liksom. Hvis hun er så redd for at folk skal finne ut hvem det er så må hun jo ikke si et ord om noe. Alt dette greiene og drama er jo bare for å tjene penger. Hun mister følgere hele tiden nå, så nå tilspisser disse gjøk historiene seg til å bli enda mer pikante. Vil tro at 99,9 % av Norges befolkning blåser en lang en i hele Isabel Raad. Hun gjør seg så mye større og rikere enn hun egentlig er. Verden vil bedras! Med tanke på 380 000 følgere så går ikke regnestykket ditt opp. 1 2
Sirah Skrevet 20. juni 2025 #20217 Skrevet 20. juni 2025 Teflonhjernen skrev (29 minutter siden): Så mye teorier her inne 😆 Syntes det virker syklig det der med å skulle holde såååå hemmelig hvem hun dater. Hun er jo ikke så kjent liksom. Hvis hun er så redd for at folk skal finne ut hvem det er så må hun jo ikke si et ord om noe. Alt dette greiene og drama er jo bare for å tjene penger. Hun mister følgere hele tiden nå, så nå tilspisser disse gjøk historiene seg til å bli enda mer pikante. Vil tro at 99,9 % av Norges befolkning blåser en lang en i hele Isabel Raad. Hun gjør seg så mye større og rikere enn hun egentlig er. Verden vil bedras! Problemet er jo bare at noen av disse få prosentene som faktisk bryr seg er fullstendig koko. You know who blant annet. 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20. juni 2025 #20218 Skrevet 20. juni 2025 Hvorfor skal hun gjøre denne «europagjøken» så viktig??!😅 «han sender sin security for å hente meg på flyplassen» eller om han skulle bli med securityen i bilen å hente henne… 🙄 Altså… What the Hally Berry is going on?😂😅 7
agent Skrevet 20. juni 2025 #20219 Skrevet 20. juni 2025 lajlaj skrev (2 timer siden): Nei, men det er ganske tydelig at det er det, hun snakket veldig mye om å beskytte personvernet til "nestemann" og hvordan føflekksammenligningen skremte henne. Så det er lett å connect the dots, en slags restart for relasjonen til naboen. For hun prøvde å gjøre et stort poeng ut av at hun skulle facetime han såkalte europagjøken for første gang, men med tanke på hvor hysterisk hun vanligvis er, så var det litt åpenbart at hun prøvde hardt å late som hun var veldig spent. Ble så nysgjerrig at jeg måtte innom å titte, helt enig med deg. Alt er skuespill, hun flakker med blikket. 2 1
Murukleiven Skrevet 20. juni 2025 #20220 Skrevet 20. juni 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Hvorfor skal hun gjøre denne «europagjøken» så viktig??!😅 «han sender sin security for å hente meg på flyplassen» eller om han skulle bli med securityen i bilen å hente henne… 🙄 Altså… What the Hally Berry is going on?😂😅 What the Helly??? Det er naboen. Garantert. Hvis ikke, er hun spinnvill som reiser for å treffe en mann hun ikke kjenner. Det han driver med er lovebombing på høyt nivå + at hun er bittelita og helt forsvarsløs - galskap! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå