Minipilla Skrevet i går, 06:19 #20181 Skrevet i går, 06:19 Mener hun seriøst at hun skal til en europeisk by med en mann hun aldri har møtt…samme helgen som naboen skal til samme by? Tilfeldigvis? Hvis det stemmer tar hun løgnene til nytt nivå. 4 10
Sirah Skrevet i går, 09:46 #20182 Skrevet i går, 09:46 Minipilla skrev (3 timer siden): Mener hun seriøst at hun skal til en europeisk by med en mann hun aldri har møtt…samme helgen som naboen skal til samme by? Tilfeldigvis? Hvis det stemmer tar hun løgnene til nytt nivå. At hun velger å servere oss en røverhistorie er jo greit nok. Skjønner godt at hun ikke alltid forteller sannheten med så mange judaser som følger med og som tydelegvis er ute etter å ødelegge. Men denne gangen tror jeg det gikk litt fort i svingene når hun planla historien sin 😅 3 2
Sveits35 Skrevet i går, 10:45 #20183 Skrevet i går, 10:45 Hun har skapene fulle av klær hun aldri har brukt, det bugner av klær i hele leiligheten. Og nå skal hun ut å kjøpe nye outfit til denne turen i helgen?? Seriøst den første gangen jeg lukket snap og ikke orker å hverken se eller høre mer. Det pleier å holde å «zappe» forbi litt, men nå holder det. Det blir for dumt. 8 1 18
agent Skrevet i går, 10:56 #20184 Skrevet i går, 10:56 Sirah skrev (1 time siden): At hun velger å servere oss en røverhistorie er jo greit nok. Skjønner godt at hun ikke alltid forteller sannheten med så mange judaser som følger med og som tydelegvis er ute etter å ødelegge. Men denne gangen tror jeg det gikk litt fort i svingene når hun planla historien sin 😅 Røverhistorier er noe hun har drevet med lenge. Men det blir vanskeligere å kamuflere dem. Men skulle ikke hele familien til Tokyo? 4 3
Sirah Skrevet i går, 11:20 #20185 Skrevet i går, 11:20 Sveits35 skrev (33 minutter siden): Hun har skapene fulle av klær hun aldri har brukt, det bugner av klær i hele leiligheten. Og nå skal hun ut å kjøpe nye outfit til denne turen i helgen?? Seriøst den første gangen jeg lukket snap og ikke orker å hverken se eller høre mer. Det pleier å holde å «zappe» forbi litt, men nå holder det. Det blir for dumt. Helt enig. Jeg har derimot litt lyst til å få med meg når hun drar på Love Luxury. Ikke fordi jeg syntes hun trenger enda en veske, men fordi jeg følger dem på TikTok og hadde vært gøy å sett det i virkeligheten. agent skrev (21 minutter siden): Røverhistorier er noe hun har drevet med lenge. Men det blir vanskeligere å kamuflere dem. Men skulle ikke hele familien til Tokyo? Ja det har hun, fult forståelig. Men denne gangen henger ikke historien sammen i det hele tatt. Jo de skulle det, men de sliter vist med å finne en dato hvor alle kan. Shehed må jo ha pass til Gucci blant annet. Det burde jo ikke være så himla vanskelig da Shehed er den eneste som faktisk har en reel forpliktelse, altså Gucci. Resten burde jo bare tilpasse seg henne. 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 15:14 #20186 Skrevet i går, 15:14 Jeg er så sjokkert over denne shoppingen og pengebruken😳 Hun tjener fett på snap det skjønner jeg.. men hun lever som om hun er billionær! Ikke billionærer kaster bort så mye penger som hun gjør… Hun tjener svimlende summer - ja.. Men å legge seg til disse vanene/uvanene med enormt forbruk av klær og ræl??!! Plutselig går snap til helvete… hva gjør hun da?🙄 7 8
Zenhouse Skrevet i går, 15:27 #20187 Skrevet i går, 15:27 Det blir som en spiral hun vikler seg mer og mer inn i. Den ene reisen etter den andre må overgå den forrige. Eller ta den helt ut andre veien- som i Vietnam. Det må stoppe litt opp på ett punkt. Eller? 3 6
Hatsumomo Skrevet i går, 17:45 #20188 Skrevet i går, 17:45 (endret) Har hun virkelig mistet nesten 3.000 følgere eller det noe som har skjedd på Snap som gjør at hun mister følgere (det har jo skjedd før)? Ser Sheded har mistet rundt 300 følgere. Endret i går, 17:45 av Hatsumomo 1 1 3
Teflonhjernen Skrevet 23 timer siden #20189 Skrevet 23 timer siden Hatsumomo skrev (17 minutter siden): Har hun virkelig mistet nesten 3.000 følgere eller det noe som har skjedd på Snap som gjør at hun mister følgere (det har jo skjedd før)? Ser Sheded har mistet rundt 300 følgere. Folk blir vel lei av å se det samme dag ut og dag inn pluss en kvalmende pengebruk på klær som hun kaster i en haug og aldri bruker. Utover det så er det jo bare reklame i det vide og brede. Dessuten er vel folk lei av fantasi historier om gjøker og judaser. 8 12
Måne69 Skrevet 23 timer siden #20190 Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (20 minutter siden): Folk blir vel lei av å se det samme dag ut og dag inn pluss en kvalmende pengebruk på klær som hun kaster i en haug og aldri bruker. Utover det så er det jo bare reklame i det vide og brede. Dessuten er vel folk lei av fantasi historier om gjøker og judaser. Enig med du. Tror du er inne på det vesentlige som skjer. 7
Måne69 Skrevet 22 timer siden #20191 Skrevet 22 timer siden (endret) Må bare le litt av hele skuespillet her. Tydeligvis er det judaser ( elsker den fantasien om judaser 😂) som forteller I om hva som blir sagt her inne😂 Eller kanskje det er I som leser selv 🙃 Som om Rami hadde vært rolig og stille i båten om Isabel skulle møte en i Europa og I kun har tekstet med , neppe! Har sett hvor overbeskyttende hvor Rami har vært så den kjøper ikke jeg! Endret 22 timer siden av Måne69 . 5
Teflonhjernen Skrevet 22 timer siden #20192 Skrevet 22 timer siden Måne69 skrev (2 minutter siden): Må bare le litt av hele skuespillet her. Tydeligvis er det judaser ( elsker den fantasien om judaser 😂) som forteller I om hva som blir sagt her inne😂 Som om Rami hadde vært rolig og stille i båten om Isabel skulle møte en i Europa og I kun har tekstet med , neppe! Har sett hvor overbeskyttende hvor Rami har vært så den kjøper ikke jeg! Helt enig, har aldri trodd på det der judas vissvasset hennes😅 Tror det er mye fante historier der, alt for penger…. 8
Sirah Skrevet 22 timer siden #20193 Skrevet 22 timer siden Måne69 skrev (2 minutter siden): Må bare le litt av hele skuespillet her. Tydeligvis er det judaser ( elsker den fantasien om judaser 😂) som forteller I om hva som blir sagt her inne😂 Eller kanskje det er I som leser selv 🙃 Som om Rami hadde vært rolig og stille i båten om Isabel skulle møte en i Europa og I kun har tekstet med , neppe! Har sett hvor overbeskyttende hvor Rami har vært så den kjøper ikke jeg! Det var et veldig godt poeng ja! Så dette MÅ være en person de kjenner siden Rami tydeligvis syntes det er greit at hun reiser. Han har jo virket ganske overbeskyttende ovenfor henne før? Eller husker jeg helt feil nå? 2 1
Måne69 Skrevet 21 timer siden #20194 Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (11 minutter siden): Det var et veldig godt poeng ja! Så dette MÅ være en person de kjenner siden Rami tydeligvis syntes det er greit at hun reiser. Han har jo virket ganske overbeskyttende ovenfor henne før? Eller husker jeg helt feil nå? Du har helt rett. Rami har alltid vært overbeskyttende overfor I tidligere. Konspirasjon..nja 2
Måne69 Skrevet 21 timer siden #20195 Skrevet 21 timer siden (endret) Teflonhjernen skrev (19 minutter siden): Helt enig, har aldri trodd på det der judas vissvasset hennes😅 Tror det er mye fante historier der, alt for penger…. Det judasgreiene, hatere har I brukt både når hun hadde blogg, YouTube så den er brukt opp! Endret 21 timer siden av Måne69 . 4 1
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #20196 Skrevet 21 timer siden Måne69 skrev (22 minutter siden): Må bare le litt av hele skuespillet her. Tydeligvis er det judaser ( elsker den fantasien om judaser 😂) som forteller I om hva som blir sagt her inne😂 Eller kanskje det er I som leser selv 🙃 Som om Rami hadde vært rolig og stille i båten om Isabel skulle møte en i Europa og I kun har tekstet med , neppe! Har sett hvor overbeskyttende hvor Rami har vært så den kjøper ikke jeg! Åh hva har hun sagt nå om KG da? Orker ikke å gå inn på snappen hennes for å høre gjennom 10 timer med mas før hun kommer til poenget 🙈 1
Måne69 Skrevet 21 timer siden #20197 Skrevet 21 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Åh hva har hun sagt nå om KG da? Orker ikke å gå inn på snappen hennes for å høre gjennom 10 timer med mas før hun kommer til poenget 🙈 I tar opp at man tror hun skal møte naboen. I har ikke nevnt KG men det kommer jo tydeligvis herfra …fra noen judaser😉 En skrev at Rami visste at hun skulle treffe naboen og da rantet hun at Rami absolutt ikke ville godta hun møtte naboen. Bullshitt fra ende til annen. Endret 21 timer siden av Måne69 . 7 1
Sommer48 Skrevet 21 timer siden #20198 Skrevet 21 timer siden Zenhouse skrev (5 timer siden): Det blir som en spiral hun vikler seg mer og mer inn i. Den ene reisen etter den andre må overgå den forrige. Eller ta den helt ut andre veien- som i Vietnam. Det må stoppe litt opp på ett punkt. Eller? Uff… jeg er lei Maldivene. Fine hotell hun har vært på i det siste, men jeg må ikke reise på noen av dem… 😏 1 1
Pigaloppa Skrevet 20 timer siden #20199 Skrevet 20 timer siden Måne69 skrev (1 time siden): I tar opp at man tror hun skal møte naboen. I har ikke nevnt KG men det kommer jo tydeligvis herfra …fra noen judaser😉 En skrev at Rami visste at hun skulle treffe naboen og da rantet hun at Rami absolutt ikke ville godta hun møtte naboen. Bullshitt fra ende til annen. Rami liker jo naboen 1
Måne69 Skrevet 20 timer siden #20200 Skrevet 20 timer siden Pigaloppa skrev (1 minutt siden): Rami liker jo naboen Nettopp😊 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå