Hallepalle2 Skrevet 3. juni #19941 Skrevet 3. juni Pigaloppa skrev (56 minutter siden): Eller så kan man si at den ene (Isabel ) er den mest kyniske av de Det er vel ingen som er har vært mer kynisk enn Sofie Elise opp gjennom årene. Hun selger jo alt, og er det en diagnose hun ikke har vært innom? 5 6
Sveits35 Skrevet 3. juni #19942 Skrevet 3. juni Sirah skrev (9 minutter siden): Jeg lurte på akkurat det samme? Men det der var gode forslag 😅 Lukter voksesmerter snart. «Noen» er veldig ivrige på å smi mens jernet er varmt og jeg tviler på om det gagner Isabel i det lange løp med disse grådige bakfolka. 5
Velinda Skrevet 3. juni #19943 Skrevet 3. juni Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Det er vel ingen som er har vært mer kynisk enn Sofie Elise opp gjennom årene. Hun selger jo alt, og er det en diagnose hun ikke har vært innom? Hun har vært den verste på kynisme men jeg synes hun har vokst opp(litt)
Sirah Skrevet 3. juni #19944 Skrevet 3. juni Sveits35 skrev (8 minutter siden): Lukter voksesmerter snart. «Noen» er veldig ivrige på å smi mens jernet er varmt og jeg tviler på om det gagner Isabel i det lange løp med disse grådige bakfolka. Nei det kan du si...
Janne1975 Skrevet 3. juni #19945 Skrevet 3. juni Pigaloppa skrev (2 timer siden): Vi får bare håpe hun slipper unna fettlever og demens, noe som kan skje ved jevnlig og stort inntak av sukker. Ingen fare for å få fettlever når man bare later som man spiser for snapinnhold 11 3
Harnoejegvilsi Skrevet 3. juni #19946 Skrevet 3. juni Janne1975 skrev (47 minutter siden): Ingen fare for å få fettlever når man bare later som man spiser for snapinnhold Ja, det der har jeg undret meg over. Jeg spiser MYE mindre mat. Ikke i nærheten så mye sukker. Likevel er jeg normalvektig+, mens Isabel er sylslank. Ingen bodyshaming, for synes hun er ei veldig pen dame. Det kan ingen ta fra henne. Undrer meg bare over at hun slipper så lett unna med både matinntak og alt dette sukkeret. (Med tanke på at hun sjelden trener) 3 3
Pigaloppa Skrevet 3. juni #19947 Skrevet 3. juni Harnoejegvilsi skrev (8 minutter siden): Ja, det der har jeg undret meg over. Jeg spiser MYE mindre mat. Ikke i nærheten så mye sukker. Likevel er jeg normalvektig+, mens Isabel er sylslank. Ingen bodyshaming, for synes hun er ei veldig pen dame. Det kan ingen ta fra henne. Undrer meg bare over at hun slipper så lett unna med både matinntak og alt dette sukkeret. (Med tanke på at hun sjelden trener) Kan det ha noe med at kroppsfettet er permanent borte å gjøre? Hun er jo ikke fremmed for inngrep for å få den kroppen hun ønsker seg. 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. juni #19948 Skrevet 3. juni Harnoejegvilsi skrev (11 minutter siden): Ja, det der har jeg undret meg over. Jeg spiser MYE mindre mat. Ikke i nærheten så mye sukker. Likevel er jeg normalvektig+, mens Isabel er sylslank. Ingen bodyshaming, for synes hun er ei veldig pen dame. Det kan ingen ta fra henne. Undrer meg bare over at hun slipper så lett unna med både matinntak og alt dette sukkeret. (Med tanke på at hun sjelden trener) Hun tar bare en bit eller to. Overivrig og helt i ekstase når hun åpner disse matboksene, hun er utsultet.. Bekrefter bare nok en gang at det hun sier om at hun har spiseforstyrrelse stemmer. Er så lei dette matfokuset.🙄 9 9
Pigaloppa Skrevet 3. juni #19949 Skrevet 3. juni Hallepalle2 skrev (1 time siden): Det er vel ingen som er har vært mer kynisk enn Sofie Elise opp gjennom årene. Hun selger jo alt, og er det en diagnose hun ikke har vært innom? Blir vell alt etter som øyet som ser. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. juni #19950 Skrevet 3. juni Pigaloppa skrev (4 minutter siden): Kan det ha noe med at kroppsfettet er permanent borte å gjøre? Hun er jo ikke fremmed for inngrep for å få den kroppen hun ønsker seg. Tror heller mer at hun «lever på» flytende føde som kaffi, vann og matcha… 10 3
Rotekopp2021 Skrevet 3. juni #19951 Skrevet 3. juni Pigaloppa skrev (7 minutter siden): Kan det ha noe med at kroppsfettet er permanent borte å gjøre? Hun er jo ikke fremmed for inngrep for å få den kroppen hun ønsker seg. Det er nok en kombinasjon. Fettsuging flere steder på kroppen (da legger man vanskelig på seg igjen på de stedene) i tillegg til at hun sulter seg store deler av tiden. Man ser det jo ofte, at hun bestiller masse mat men så ligger alt bortsett fra 2-3 små biter igjen. Hun drar jo frem det samme godteriet i månedsvis, og lager et narrativ om at hun mesker seg med mat og samtidig er undervektig. Veldig typisk adferd for anorektikere. 8 8
Janne1975 Skrevet 3. juni #19952 Skrevet 3. juni Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Hun tar bare en bit eller to. Overivrig og helt i ekstase når hun åpner disse matboksene, hun er utsultet.. Bekrefter bare nok en gang at det hun sier om at hun har spiseforstyrrelse stemmer. Er så lei dette matfokuset.🙄 Takk, helt enig og akkurat det jeg tenkte selv 4
Janne1975 Skrevet 3. juni #19953 Skrevet 3. juni Rotekopp2021 skrev (3 minutter siden): Det er nok en kombinasjon. Fettsuging flere steder på kroppen (da legger man vanskelig på seg igjen på de stedene) i tillegg til at hun sulter seg store deler av tiden. Man ser det jo ofte, at hun bestiller masse mat men så ligger alt bortsett fra 2-3 små biter igjen. Hun drar jo frem det samme godteriet i månedsvis, og lager et narrativ om at hun mesker seg med mat og samtidig er undervektig. Veldig typisk adferd for anorektikere. Nettopp. Veldig lett å se. Nå tar hun to bit og så går hun over på å snappe noe helt annet. Og samme bilde av bringebærsjokolade hver gang 4 3
Glassnudler Skrevet 3. juni #19954 Skrevet 3. juni Alauda skrev (8 timer siden): Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen. Jeg valgte å avfølge i dag, bl.a pga det du skriver. Når meg ikke helt, litt rart/kjedelig med alt innholdet om forhold og shopping. Synes det kan være spennende å se innblikk fra andre sine liv rundt om på jorda, men her sa det stopp for meg for denne gang. Kanskje jeg som har blitt kjedelig😅🤷🏼♀️ 4 8
Really Skrevet 4. juni #19955 Skrevet 4. juni Glassnudler skrev (4 timer siden): Jeg valgte å avfølge i dag, bl.a pga det du skriver. Når meg ikke helt, litt rart/kjedelig med alt innholdet om forhold og shopping. Synes det kan være spennende å se innblikk fra andre sine liv rundt om på jorda, men her sa det stopp for meg for denne gang. Kanskje jeg som har blitt kjedelig😅🤷🏼♀️ Innholdet hennes de siste dagene, har vært ikke noe innhold. Bare reklame og gørr kjedelig. Kommer til å avfølge jeg også. Ser hun er nede i 381,7 følgere nå, så hun har mistet en del følgere siste uken. Drittlei av bikinier, iskaffe og matcha. Og ikke minst drittlei av å høre en 31 åring snakke om gjøker, kunne tro hun var en tenåring. 6 16
Pigaloppa Skrevet 4. juni #19956 Skrevet 4. juni Rotekopp2021 skrev (8 timer siden): Det er nok en kombinasjon. Fettsuging flere steder på kroppen (da legger man vanskelig på seg igjen på de stedene) i tillegg til at hun sulter seg store deler av tiden. Man ser det jo ofte, at hun bestiller masse mat men så ligger alt bortsett fra 2-3 små biter igjen. Hun drar jo frem det samme godteriet i månedsvis, og lager et narrativ om at hun mesker seg med mat og samtidig er undervektig. Veldig typisk adferd for anorektikere. Har lagt merke til at det ser ut som hun har motstand på å putte mat i munnen, og hun ser ikke ut til å nyte noe av det hun spiser. Av egen erfaring er jeg enig med alt du skriver. 2 9
apokryf Skrevet 4. juni #19958 Skrevet 4. juni Helene J. skrev (26 minutter siden): Vær så snill og la kropp og mat ligge. det er jo hovedinnholdet hennes på snap? så vi kan ikke snakke om det? okeeei....? 4 15
Sirah Skrevet 4. juni #19959 Skrevet 4. juni apokryf skrev (34 minutter siden): det er jo hovedinnholdet hennes på snap? så vi kan ikke snakke om det? okeeei....? Nå står det ganske tydelig i forumreglene at diskusjoner rundt spiseforstyrrelser ikke skal forekomme, så vi risikerer at tråden blir stengt. Det samme gjelder negative kommentarer om kropp. Dette burde egentlig ikke være nødvendig å presisere engang, for enkelte ting er så personlig at vi bør holde oss for gode til å diskutere det uansett. 2 6
Harnoejegvilsi Skrevet 4. juni #19960 Skrevet 4. juni Pigaloppa skrev (5 timer siden): Har lagt merke til at det ser ut som hun har motstand på å putte mat i munnen, og hun ser ikke ut til å nyte noe av det hun spiser. Av egen erfaring er jeg enig med alt du skriver. Det er tydelig at hun har aversjon mot mat. Det kommer frem når hun tester noe hun ikke liker, og får denne spesielle munnen (som noen finner sjarmerende) samtidig som hun sier- nei, NEI. Men, hun er jo åpen om at hun har/har hatt spiseforstyrrelser. Hun har i tillegg et enormt behov for å vise en tynn sexy kropp. Jeg vet ikke med dere, men de jeg kjenner på 31 år, er voksne ansvarlige kvinner. Ja, nettopp Kvinner. I forhold til mat fremstår Isabel som et barn. Jeg håpet for hennes del, at dette er noe hun både har et egetfokus på, samt får hjelp med. 6 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå