Sirah Skrevet 3. juni 2025 #19921 Skrevet 3. juni 2025 Helene J. skrev (56 minutter siden): Jeg fikk sirupen i dag. God, men vanvittig søt. Jeg trengte bittelitt. Tenkte på I, hvor mye hun har oppi. 😆 Så bra Gleder meg til min kommer! Jeg er egentlig glad i sånn skikkelig søt iskaffe, men kanskje holde litt igjen da 😅
Alauda Skrevet 3. juni 2025 #19922 Skrevet 3. juni 2025 Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen. 12 2
Sirah Skrevet 3. juni 2025 #19923 Skrevet 3. juni 2025 Alauda skrev (19 minutter siden): Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen. Det har jeg også lagt merke til. Skjønner jo at hun må reklamere for egne ting, men jeg er så dritt lei av de bikiniene og det glasset nå 😅 13 1 9
Harnoejegvilsi Skrevet 3. juni 2025 #19924 Skrevet 3. juni 2025 Det jeg har merket meg over tid er hvor grei hun er med familien sin. Men, til forskjell fra Sophie Elise, som titt og stadig har giveaways der følgerne kan vinne, foreks vintage vesker, eller fra hennes eget brand, som en takk for at de følger, eller implisitt, er med å gjøre henne rikere, så er Isabel direkte gjerrig! Joda, hun ga bort en veske, og en matchate i fjor. Sum summarium er hun likevel gjerrige med elsklingene sine😅 Nå går det vel 5 min så er det vel STOR giveaway på gang 😂 (spekulasjon 😅) 12 1 10
Pigaloppa Skrevet 3. juni 2025 #19925 Skrevet 3. juni 2025 Alauda skrev (2 timer siden): Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen. Blir som å se på Tv shop fra "gamle dager" 😀 9 9
fredsliijle Skrevet 3. juni 2025 #19926 Skrevet 3. juni 2025 Pigaloppa skrev (5 minutter siden): Blir som å se på Tv shop fra "gamle dager" 😀 🤣🤣👏👏 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. juni 2025 #19927 Skrevet 3. juni 2025 Alauda skrev (2 timer siden): Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen. Enig… Også i dag har hennes kollega Nora Haukland lansering på sitt eget vippemerke Nemesis. Ser ikke I nevner noe om dette på sine kanaler og støtter henne.. SE og resten av gjengen gjør det. Hun er veldig ego… 5 9
Velinda Skrevet 3. juni 2025 #19928 Skrevet 3. juni 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Enig… Også i dag har hennes kollega Nora Haukland lansering på sitt eget vippemerke Nemesis. Ser ikke I nevner noe om dette på sine kanaler og støtter henne.. SE og resten av gjengen gjør det. Hun er veldig ego… Veldig ego,alt hun gjør er i egen interesse og noe hun kan tjene på,når hun skryter på Insta over at hun har kjøpt bil til broren så ble det bilkjøpet til noe hun kan lage content og tjene penger på,hvem skryter så mye som hun gjør?ingen.Hun skrøt også over at hun ga en mill fra egen lommebok til noen i India men ingen har hørt et pip om de pengene etterpå,hvorfor ska hun backe Nora når hun ikke kan bruke det i egen vinning,SE er mye mer ydmyk og støttende med andre en det Egobel er 5 5
Pigaloppa Skrevet 3. juni 2025 #19929 Skrevet 3. juni 2025 Helene J. skrev (6 timer siden): Jeg fikk sirupen i dag. God, men vanvittig søt. Jeg trengte bittelitt. Tenkte på I, hvor mye hun har oppi. 😆 Vi får bare håpe hun slipper unna fettlever og demens, noe som kan skje ved jevnlig og stort inntak av sukker. 5 2
Sveits35 Skrevet 3. juni 2025 #19930 Skrevet 3. juni 2025 Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden): Det jeg har merket meg over tid er hvor grei hun er med familien sin. Men, til forskjell fra Sophie Elise, som titt og stadig har giveaways der følgerne kan vinne, foreks vintage vesker, eller fra hennes eget brand, som en takk for at de følger, eller implisitt, er med å gjøre henne rikere, så er Isabel direkte gjerrig! Joda, hun ga bort en veske, og en matchate i fjor. Sum summarium er hun likevel gjerrige med elsklingene sine😅 Nå går det vel 5 min så er det vel STOR giveaway på gang 😂 (spekulasjon 😅) Forskjellen på disse to damene er formidabel karrieremessig da. Isabel har til nå aldri blitt sparket hverken av sponsorer eller samarbeidspartnere på grunn av uakseptabel oppførsel. Nå er enda et nytt firma på gang for Isabel med store investeringer, så dette blir spennende. 4 2
Harnoejegvilsi Skrevet 3. juni 2025 #19931 Skrevet 3. juni 2025 (endret) Sveits35 skrev (9 minutter siden): Forskjellen på disse to damene er formidabel karrieremessig da. Isabel har til nå aldri blitt sparket hverken av sponsorer eller samarbeidspartnere på grunn av uakseptabel oppførsel. Nå er enda et nytt firma på gang for Isabel med store investeringer, så dette blir spennende. Jeg snakker ikke om hvem de er ifht sponsorer og samarbeidspartnere. Hvor ser du det? Jeg snakker om en influencer som setter pris på følgere, og som lodder ut eget brand, vesker osv. (SE) Og en Isabel som er såååå mye nærmere sine følgere, men som sjelden gir noe tilbake. Og det til tross for at folk blakker seg for å støtte henne, til enda mere rikdom. Joda, så kan man sikkert si at SE deler for å få flere følgere, mere penger osv. Men det bryr jo jeg, og sikkert mange med meg, ikke oss om. Fordi? Jo man får noe tilbake. Isabel ho viser, bikini, bikini, bikini. Iskaffeglass, Iskaffeglass, Iskaffeglass. Poenget mitt er, om man skreller det ned til rota- Isabel tenker EGEN vinning, HELE tiden. Og jo mer man tenker på det, jo mer ekkelt blir det! Hele bransjen er som igler på pengeboka til folk. Endret 3. juni 2025 av Harnoejegvilsi Konkretiser 10 5
Sveits35 Skrevet 3. juni 2025 #19932 Skrevet 3. juni 2025 Harnoejegvilsi skrev (13 minutter siden): Jeg snakker ikke om hvem de er ifht sponsorer og samarbeidspartnere. Hvor ser du det? Jeg snakker om en influencer som setter pris på følgere, og som lodder ut eget brand, vesker osv. (SE) Og en Isabel som er såååå mye nærmere sine følgere, men som sjelden gir noe tilbake. Og det til tross for at folk blakker seg for å støtte henne, til enda mere rikdom. Joda, så kan man sikkert si at SE deler for å få flere følgere, mere penger osv. Men det bryr jo jeg, og sikkert mange med meg, ikke oss om. Fordi? Jo man får noe tilbake. Isabel ho viser, bikini, bikini, bikini. Iskaffeglass, Iskaffeglass, Iskaffeglass. Poenget mitt er, om man skreller det ned til rota- Isabel tenker EGEN vinning, HELE tiden. Og jo mer man tenker på det, jo mer ekkelt blir det! Hele bransjen er som igler på pengeboka til folk. Sånn er det. De driver butikk. Den ene med ekstremt mer suksess enn den andre. 3
Pigaloppa Skrevet 3. juni 2025 #19933 Skrevet 3. juni 2025 Sveits35 skrev (35 minutter siden): Sånn er det. De driver butikk. Den ene med ekstremt mer suksess enn den andre. Eller så kan man si at den ene (Isabel ) er den mest kyniske av de 5 5
Sveits35 Skrevet 3. juni 2025 #19934 Skrevet 3. juni 2025 Pigaloppa skrev (5 minutter siden): Eller så kan man si at den ene (Isabel ) er den mest kyniske av de Alt etter øyet som ser tenker jeg. 5
Hatsumomo Skrevet 3. juni 2025 #19935 Skrevet 3. juni 2025 Velinda skrev (1 time siden): Veldig ego,alt hun gjør er i egen interesse og noe hun kan tjene på,når hun skryter på Insta over at hun har kjøpt bil til broren så ble det bilkjøpet til noe hun kan lage content og tjene penger på,hvem skryter så mye som hun gjør?ingen.Hun skrøt også over at hun ga en mill fra egen lommebok til noen i India men ingen har hørt et pip om de pengene etterpå,hvorfor ska hun backe Nora når hun ikke kan bruke det i egen vinning,SE er mye mer ydmyk og støttende med andre en det Egobel er Bare sånn apropos, om du vil virke som du har noe fare med, så anbefaler jeg å slutte å skrive "Egobel". Da fremstår du som du er 12 år. 7 9
Hatsumomo Skrevet 3. juni 2025 #19936 Skrevet 3. juni 2025 Sirah skrev (10 timer siden): Jeg har reagert på dette jeg også. Livet kan komme i veien for alle, men syntes det kommer i veien veldig ofte. Håper de har samme regler i Dubai (og Maldivene) som i norge at man må betale om man avlyser i siste liten. Da får i det minste de som jobber betalt. Enig, MYE reklame for tiden og må si jeg kunne ikke brydd meg mindre om at hun klinte med en franskmann heller. Da var det pause igjen, gitt. Til hun drar til Tokyo - da blir det forhåpentligvis noe content verdt å følge med på. 2
Korpsnerden Skrevet 3. juni 2025 #19937 Skrevet 3. juni 2025 Nå skal hun lage noe som skal selges i dagligvare. Hva blir det da? Bringebær med sjokoladetrekk? Ferdig iskaffe? 😅
Sirah Skrevet 3. juni 2025 #19938 Skrevet 3. juni 2025 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Enig, MYE reklame for tiden og må si jeg kunne ikke brydd meg mindre om at hun klinte med en franskmann heller. Da var det pause igjen, gitt. Til hun drar til Tokyo - da blir det forhåpentligvis noe content verdt å følge med på. Ja det er veldig kjipt content nå syntes jeg. Hun bor jo i en kjempespennende by og kunne jo lagd mye mer artig innhold enn bikinier, iskaffe og Burj Kalifa. Syntes Rami er mye flinkere enn henne til å gjøre hverdagen interessant selv om han heller egentlig ikke gjør så voldsomt mye spennende bestandig. Tokyo blir spennende ja! Det ser jeg frem til 3
Sirah Skrevet 3. juni 2025 #19939 Skrevet 3. juni 2025 Korpsnerden skrev (1 minutt siden): Nå skal hun lage noe som skal selges i dagligvare. Hva blir det da? Bringebær med sjokoladetrekk? Ferdig iskaffe? 😅 Jeg lurte på akkurat det samme? Men det der var gode forslag 😅
Velinda Skrevet 3. juni 2025 #19940 Skrevet 3. juni 2025 Hatsumomo skrev (23 minutter siden): Bare sånn apropos, om du vil virke som du har noe fare med, så anbefaler jeg å slutte å skrive "Egobel". Da fremstår du som du er 12 år. ok 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå