Velinda Skrevet 28. mai 2025 #19861 Skrevet 28. mai 2025 lajlaj skrev (2 timer siden): Når 380 000 personer følger henne slavisk og hun har solgt seg inn som en parasosial venninne, så er det ekstremt viktig å ha en kritisk lupe over henne. Forøvrig er jeg enig i at mange innlegg har gått langt over streken. Ser forøvrig ut som den verste gjengen har tatt seg en pause fra KG. Eller en ufrivillig en. Den verste gjengen?du ser på deg selv som en av de gode da? 2 3
Sveits35 Skrevet 28. mai 2025 #19862 Skrevet 28. mai 2025 Velinda skrev (2 minutter siden): Den verste gjengen?du ser på deg selv som en av de gode da? Det er nok mange her inne som ser på seg selv som «bedre» enn hetserne, meg selv inkludert 2 1
Sirah Skrevet 28. mai 2025 #19863 Skrevet 28. mai 2025 Hatsumomo skrev (46 minutter siden): Litt usikker egentlig. Hvorfor skal hans forhold til sin eks være annerledes enn hennes eks, Pierre? Det vet jo vi ikke noe om, er bare Isabel som virker å tenke at det er annerledes på et vis. I tillegg var de jo aldri et par/kjærester fordi de i følge henne «begge er så skadet» og vil ikke binde seg på den måten. Neivel, da blir det jo rart å bry seg så altfor mye om ekser som er besøk osv. Er vel heller tvilsomt at eksen hadde fått komme på besøk hos naboen dersom han og Isabel tok steget og ble et par - da hadde jo såklart spillereglene for forholdet også endret seg. Enig i dette. Hadde jeg vært Isabel så hadde jeg nok ikke likt det, så jeg forstår reaksjonen hennes. Samtidig så er/var de ikke eksklusive så naboen står så klart fritt til å gjøre hva han vil. Det er tydelig at begge to er "skadet" som du sier, og da blir det mye rare reaksjoner fra begges side. Og jeg syntes faktisk Isabel har et poeng når hun nevner forskjellen mellom Pierre og Voldemort. Nå vet jo ikke vi om denne eksen er Naboens Pierre, eller naboens Voldemort. Men det er kanskje derfor det hele er så komplisert. 7
Velinda Skrevet 28. mai 2025 #19864 Skrevet 28. mai 2025 Sveits35 skrev (34 minutter siden): Det er nok mange her inne som ser på seg selv som «bedre» enn hetserne, meg selv inkludert Jeg syns du er en av de fine her inne ❤️ 1 1
lajlaj Skrevet 28. mai 2025 #19865 Skrevet 28. mai 2025 (endret) Velinda skrev (1 time siden): Den verste gjengen?du ser på deg selv som en av de gode da? Du vet hva/hvem jeg mener med det jeg skrev og hvilken tone det har vært på de innleggene. Endret 28. mai 2025 av lajlaj 2
Alfakrøllen Skrevet 28. mai 2025 #19866 Skrevet 28. mai 2025 Frøkenfryden skrev (1 time siden): De var ikke kjærester og hadde ikke blitt enige om å ikke flørte med andre. Men skulle si fra om de lå med andre. Så det er faktisk ok i min bok. Hun kan ikke nekte forpliktelse og forhold men kreve kjærestebehandling. Akkurat. Om hun faktisk hadde reagert på det hadde det ikke vært annet enn hyklersk. Til tross for at hun enda har en nær relasjon med sin egen eks-kjæreste Pierre. 4 2
Strikkemamsen Skrevet 28. mai 2025 #19867 Skrevet 28. mai 2025 Hvilken influenser er det hun mener der mannen var utro
Alauda Skrevet 28. mai 2025 #19868 Skrevet 28. mai 2025 Strikkemamsen skrev (59 minutter siden): Hvilken influenser er det hun mener der mannen var utro Aner ikke. Er det én ting som er uinteressant, så er det å høre én influenser jabbe om en annen. 5
Gjesti7654 Skrevet 28. mai 2025 #19869 Skrevet 28. mai 2025 Alauda skrev (20 minutter siden): Aner ikke. Er det én ting som er uinteressant, så er det å høre én influenser jabbe om en annen. WizardLiz 1
agent Skrevet 29. mai 2025 #19870 Skrevet 29. mai 2025 (endret) Noen andre som har sett dette, veldig bra forklart av Tim K 👏 Endret 29. mai 2025 av agent 1 4
Sirah Skrevet 29. mai 2025 #19871 Skrevet 29. mai 2025 agent skrev (1 minutt siden): Noen andre som har sett dette, veldig bra forklart av Tim K 👏 Kan du komme med en kort oppsumering? Jeg gikk på snappen til Tim Kristian for å se, men måtte trykke meg gjennom 5 dager med snap så jeg orket ikke 🙈 2 1
agent Skrevet 29. mai 2025 #19872 Skrevet 29. mai 2025 Sirah skrev (24 minutter siden): Kan du komme med en kort oppsumering? Jeg gikk på snappen til Tim Kristian for å se, men måtte trykke meg gjennom 5 dager med snap så jeg orket ikke 🙈 Når hun reklamerer for dette produktet, tror det var olje rens ( ikke kapp av meg hodet hvis det er feil🙈) Det skal masseres inn ca 1 minutt, og så skal det skylles med vann. Men ikke sånn IR gjør, hun bare tar litt vann i ansiktet. Tim K tar vann hendene/fingerene, så skaldet masseres inn i ansiktet ca 1 minutt. Da blir det hvitt, han forklarte veldig godt. Så skal det taes bort. Hvis ikke blir porene tette og du får uren hud. Rart hun ikke veit dette, ettersom hun er i bransjen selv. Dette er kort fortalt 😃 4 2
Sirah Skrevet 29. mai 2025 #19873 Skrevet 29. mai 2025 agent skrev (1 minutt siden): Når hun reklamerer for dette produktet, tror det var olje rens ( ikke kapp av meg hodet hvis det er feil🙈) Det skal masseres inn ca 1 minutt, og så skal det skylles med vann. Men ikke sånn IR gjør, hun bare tar litt vann i ansiktet. Tim K tar vann hendene/fingerene, så skaldet masseres inn i ansiktet ca 1 minutt. Da blir det hvitt, han forklarte veldig godt. Så skal det taes bort. Hvis ikke blir porene tette og du får uren hud. Rart hun ikke veit dette, ettersom hun er i bransjen selv. Dette er kort fortalt 😃 Ahhh tusen takk 😃 1
agent Skrevet 29. mai 2025 #19874 Skrevet 29. mai 2025 Sirah skrev (34 minutter siden): Kan du komme med en kort oppsumering? Jeg gikk på snappen til Tim Kristian for å se, men måtte trykke meg gjennom 5 dager med snap så jeg orket ikke 🙈 🤣 men det var 5 dager med interessant snapping, fra sykesengen og hjem. Du skulle ha sett det ansiktet og hevelsen. De leppene 🤣🤣🤣 2
Sirah Skrevet 29. mai 2025 #19875 Skrevet 29. mai 2025 agent skrev (2 minutter siden): 🤣 men det var 5 dager med interessant snapping, fra sykesengen og hjem. Du skulle ha sett det ansiktet og hevelsen. De leppene 🤣🤣🤣 Ja jeg så litt og det var mye interessant ja 😅 Stakkars for en sjau! Jeg liker Tim Kristian, men 5 dager på en gang ble litt voldsomt 😅 1
agent Skrevet 29. mai 2025 #19876 Skrevet 29. mai 2025 Sirah skrev (1 minutt siden): Ja jeg så litt og det var mye interessant ja 😅 Stakkars for en sjau! Jeg liker Tim Kristian, men 5 dager på en gang ble litt voldsomt 😅 Ja når det blir alt på en gang, det forstår jeg 🙈 Men flink i faget sitt er han og veldig god til å forklare. De hudpakkene han har laget er gull. Lurer på om jeg må bestille en av dem 🫣💸 4
Sirah Skrevet 29. mai 2025 #19877 Skrevet 29. mai 2025 agent skrev (5 minutter siden): Ja når det blir alt på en gang, det forstår jeg 🙈 Men flink i faget sitt er han og veldig god til å forklare. De hudpakkene han har laget er gull. Lurer på om jeg må bestille en av dem 🫣💸 Ja han virker veldig flink og han er engasjert. Jeg har tenkt på det samme selv! Har så utrolig lite peiling på hudpleie så har brukt han for litt tips jeg også 3 1
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2025 #19879 Skrevet 30. mai 2025 Nå skal jeg drite meg litt ut her. Blir jo ikke influensert har jeg sagt hele tiden. Not me!!! Nope nope nope. 🤦🏼♀️ Meeen, den ene bikinitrusen syntes jeg skiller seg ut og jeg liker stilen på den, var grei nok pris - så jeg kjøpte, er jo _nesten_ litt flau over det 🫣 Må svelge stoltheten og innrømme at den passet perfekt og var like fin som den så ut på snappene. Kan ikke uttale meg om kvaliteten på alt hun selger, men den trusa var det helt vanlig godkjent bikini-kvalitet over. 7 2
agent Skrevet 30. mai 2025 #19880 Skrevet 30. mai 2025 Er det flere som mener det samme? Men det som er fint , ingen filter på bildet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå