Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme jeg blir smått misunnelig når jeg ser Shehed drar inn over 44 k på første 11 dagene som betalt snapper. Det er jo voldsomme summer for en "nybegynner" 😮 Ser jo andre influensere som har holdt på lenger tjener mye mindre enn det. Det blir jo fort over 100k i mnd på bare snap.. Klart man ikke gidder søke vanlige jobber igjen da. Tipper jo Rami da har jo enda mer enn det og blir jo fort over 1 mill i året da.. Og her jobber man rææva seg i vanlige jobber for halvparten av det der. Sukk... Ja nei innrømmer lett jeg blir misunnelig, haha. Føler jo søskenene har fått mye av følgerne "gratis" pga Isabel da. :D

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Criador skrev (10 minutter siden):

Føler jo søskenene har fått mye av følgerne "gratis" pga Isabel da. :D

Mye? De har fått alle følgerne fra henne såklart, ingen som vet hvem disse var før Isabel. De har jo ikke noe profil som tilsier at de skulle bli oppdaget uten henne.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Mye? De har fått alle følgerne fra henne såklart, ingen som vet hvem disse var før Isabel. De har jo ikke noe profil som tilsier at de skulle bli oppdaget uten henne.

I know! Andre mer interessante influensere har jobbet ræva av seg for å nå samme nivå følgere, og tjener mindre. Men sånn er det jo med mye, rike blir rikere.. Må ha penger for å tjene penger osv osv. Og joda, jeg sier ikke at jeg ikke unner familien dette.. Meeen ja, jeg er likevel misunnelig 🤣 Skulle gjerne dradd inn 100k i mnd på å snappe i stedet for å jobbe ræva av meg i lavtlønnsyrke. 😛

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Criador skrev (22 minutter siden):

I know! Andre mer interessante influensere har jobbet ræva av seg for å nå samme nivå følgere, og tjener mindre. Men sånn er det jo med mye, rike blir rikere.. Må ha penger for å tjene penger osv osv. Og joda, jeg sier ikke at jeg ikke unner familien dette.. Meeen ja, jeg er likevel misunnelig 🤣 Skulle gjerne dradd inn 100k i mnd på å snappe i stedet for å jobbe ræva av meg i lavtlønnsyrke. 😛

Ja, du kan så si. 

Det spørs nå da, om de klarer å opprettholde visninger og følgere over tid, mulig Rami klarer det pga at han bor i Dubai og har et visst innhold som kan være interessant for folk, men Shehed har jeg ikke troen på. Det er nok interessant nå fordi hun MÅ snappe og opprettholde aktivitet, men det må jo være grenser for hvor mange som er interessert i å se daglige turer med Gucci, hauls fra Normal og hennes daglig gjøremål i Oslo. Men Raadsquad er jo en hardfør gjeng som gjerne vil please Isabel på alle områder, så hvem vet (vi snakker altså folk som bor i kalde Norge som kjøper 10 stk Ivorie bikinier fordi... Isabel liksom ).

Endret av Hatsumomo
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja ikke godt å si. Men det er mange influsensere som er gørr kjedelige, er ytterst få jeg gidder følge med på, hehe. 😛 Men merker så fort de får annonsekroner så er det filming av alt av husarbeid ja,

• Liker 1
Skrevet
Criador skrev (20 minutter siden):

Må innrømme jeg blir smått misunnelig når jeg ser Shehed drar inn over 44 k på første 11 dagene som betalt snapper. Det er jo voldsomme summer for en "nybegynner" 😮 Ser jo andre influensere som har holdt på lenger tjener mye mindre enn det. Det blir jo fort over 100k i mnd på bare snap.. Klart man ikke gidder søke vanlige jobber igjen da. Tipper jo Rami da har jo enda mer enn det og blir jo fort over 1 mill i året da.. Og her jobber man rææva seg i vanlige jobber for halvparten av det der. Sukk... Ja nei innrømmer lett jeg blir misunnelig, haha. Føler jo søskenene har fått mye av følgerne "gratis" pga Isabel da. :D

Dette er så sykt at jeg har ikke ord faktisk…😳🥹 Jeg syns faktisk det er provoserende. Greit nok med Isabel og Rami for de lager faktisk innhold.. men resten av gjengen?! Nei vet du hva… De to andre søstrene kommer nok til å få en reality check når pengene ikke lengre ruller inn.. synes hele den gjengen der er noen late freeloaders som ikke gidder jobbe.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Dette er så sykt at jeg har ikke ord faktisk…😳🥹 Jeg syns faktisk det er provoserende. Greit nok med Isabel og Rami for de lager faktisk innhold.. men resten av gjengen?! Nei vet du hva… De to andre søstrene kommer nok til å få en reality check når pengene ikke lengre ruller inn.. synes hele den gjengen der er noen late freeloaders som ikke gidder jobbe.

Sidra får ikke penger, hun har ikke stjerne til tross for over 50,000 følgere.  Jeg tror heller ikke hun kommer til å oppnå stjerne da hun virker så usikker og sky, har bare kikket innom innholdet hennes et par ganger og det er ikke noe å skryte av.

Endret av Hatsumomo
småfeil
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Sidra får ikke penger, hun har ikke stjerne til tross for over 50,000 følgere.  Jeg tror heller ikke hun kommer til å oppnå stjerne da hun virker så usikker og sky, har bare kikket innom innoldet hennes et par ganger og det er ikke noe å skryte av.

hjelper ikke å bare ha 50k følgere, de må ha ganske mange visninger og storyer over lang tid for å bli vurdert også. Ser jo andre influensere med mye mer følgere enn det, og de har heller ikke, feks hun Mathea Bjørndalen som baker og lager mat, hun snapper nok for lite til å få reklame. Men ja.. Rami, Sidra, Isabel og Shehed deler jo veldig mye likt. I alle fall når de er sammen. Holder å se en av de, haha. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Criador skrev (2 minutter siden):

.. Rami, Sidra, Isabel og Shehed deler jo veldig mye likt. I alle fall når de er sammen. Holder å se en av de, haha. 

Ja, man skulle tro det. Men RaadSquad er nok sitt ansvar bevisst ;) 

Skrevet
Måne Rampelyset skrev (19 timer siden):

Tråden er ryddet for avsporing, hets og krenkelser.

Måne, admin. 

Å fjerne fakta rundt designere og konserngrupper er tåpelig. Norge er et lite land hvor det er svært gjennomsiktig hvor de som studerer innenfor mote- og klesdesign havner etter endt studie. Hvem som får jobber hvor og hvem som ikke får jobber umiddelbart etter studier er oversiktlig, likeså hvem som utmerker seg med bransjepriser, vi snakker om en så liten bransje. Skifter en designer beite fra Bik Bok til Ivorie så går dette som ild i tørt gress mellom designerne. Er en designer gravid sitter andre designere klare for å søke lenge før stillingsannonsen er kommet på Finn.no. Vi snakker om Norge og i en bransje hvor knapt 20 tar seriøse stuider i året på landsbasis etter videregående skole.

Lønningsnivået er også oversiktlig - og hvem som følger tariffer eller ikke. Her bør @Måne Rampelysetsette seg inn i bransjen. Starten kan være å lese seg opp på Jobbi.no og lese på konserninformasjonen som er skrevet inn der, samt å lese seg opp på hjemmesidene til de ulike konsernene og merkene.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Ja, du kan så si. 

Det spørs nå da, om de klarer å opprettholde visninger og følgere over tid, mulig Rami klarer det pga at han bor i Dubai og har et visst innhold som kan være interessant for folk, men Shehed har jeg ikke troen på. Det er nok interessant nå fordi hun MÅ snappe og opprettholde aktivitet, men det må jo være grenser for hvor mange som er interessert i å se daglige turer med Gucci, hauls fra Normal og hennes daglig gjøremål i Oslo. Men Raadsquad er jo en hardfør gjeng som gjerne vil please Isabel på alle områder, så hvem vet (vi snakker altså folk som bor i kalde Norge som kjøper 10 stk Ivorie bikinier fordi... Isabel liksom ).

Så santN😂😂 det der har jeg virkelig lurt på. Hva skal de med alle de bikiniene og hvorfor lager hun så mange bikinier??

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
girl1995 skrev (3 minutter siden):

Så santN😂😂 det der har jeg virkelig lurt på. Hva skal de med alle de bikiniene og hvorfor lager hun så mange bikinier??

Sånn at alle bestevenninnene får en hver 🤣🤣🤣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
girl1995 skrev (11 minutter siden):

Kanskje fordi det er billig å lage (lite stoff), og fansen kjøper.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Når jeg leser litt kommentarer hos Isabel så ser jeg jo at en god del kjøper tingene hun lanserer i alle farger. Noen har sikkert dilla på for eks badetøy, but still - det er vel mer fan girl atferd. Ganske fascinerende mtp at følgerskaren hennes er voksne kvinner, men det har jo vært gode innlegg i denne tråden tidligere om denne kjøpergruppen. 

Vedr Rami og Shehed. Jeg har ikke sett noe særlig på Shehed etter at hun fikk stjerne/inntekt. Tidligere kunne hun være ok å følge innimellom når hun snakket litt om irakisk kultur, laget mat ol for eks. Men content for contentets skyld det orker jeg ikke helt. At både hun og Rami har fått massiv drahjelp av Isabel er jo ikke noe tvil om, men å holde oppe engasjementet på snap må de jo klare selv. Å bare ha følgere er ikke nok. Rami står nok mye mer på egne ben. De fleste følgerne er nok RS, men jeg ser han har ganske mye menn og som følgere. Han er en ung mann i Dubai som lever "drømmelivet" med kule biler, kompiser og hotte søstre. Han klarer seg sikkert bra 😅

• Liker 3
Skrevet
refill skrev (10 timer siden):

Når jeg leser litt kommentarer hos Isabel så ser jeg jo at en god del kjøper tingene hun lanserer i alle farger. Noen har sikkert dilla på for eks badetøy, but still - det er vel mer fan girl atferd. Ganske fascinerende mtp at følgerskaren hennes er voksne kvinner, men det har jo vært gode innlegg i denne tråden tidligere om denne kjøpergruppen. 

Vedr Rami og Shehed. Jeg har ikke sett noe særlig på Shehed etter at hun fikk stjerne/inntekt. Tidligere kunne hun være ok å følge innimellom når hun snakket litt om irakisk kultur, laget mat ol for eks. Men content for contentets skyld det orker jeg ikke helt. At både hun og Rami har fått massiv drahjelp av Isabel er jo ikke noe tvil om, men å holde oppe engasjementet på snap må de jo klare selv. Å bare ha følgere er ikke nok. Rami står nok mye mer på egne ben. De fleste følgerne er nok RS, men jeg ser han har ganske mye menn og som følgere. Han er en ung mann i Dubai som lever "drømmelivet" med kule biler, kompiser og hotte søstre. Han klarer seg sikkert bra 😅

Rami har nok truffet et slags hull i markedet vil jeg tro, så jeg har trua på at han kan stå på egne bein.

De fleste andre mannlige influensene som Oscar Westerlin, Christian Brennhovd og den gjengen spiller jo på hard festing, damer og et grisete kvinnesyn. 

Rami derimot er en kjekk ung mann, respektfull mot kvinner og han viser et helt annet innhold enn resten av gutta. Hos han er det ikke flest mulig shotter, men kule biler, herlige kamerater og faktisk innhold. I tillegg er han jo vanvittig god til å filme!

• Liker 17
Annonse
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (17 timer siden):

Enkelte føles som om de har en personlig vendetta gående, jeg orker ikke lese de innleggene lengre, det blir for banalt.

Samme her, hopper over. Synes det ødelegger tråden også. Evig mas om at ingen liker henne . Hun vil aldri bli gift , og stadig fantasier og drømmer om at hun skal feile. Det hopper også fra  tid til og annen « ny profil» som hiver seg på 

kunne ønske det ble en opprydning der profiler med flere en en bruker , og som svarer seg selv , ble renset ut. Hadde nok sluppet en del av ekkoet da 

Når det er sagt  er det bra med kritiske røster, men når det tydelig blir personlig er det noe annet 

Endret av Lana01
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Sorry altså, men jeg synes Shehed er dørgende kjedelig – og IR har vært det lenge. Hun må jo være stresset nå som hun ikke lenger kan lage like mye innhold om naboen? En mer barnslig og dobbeltmoralsk 31-åring skal man lete lenge etter.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Rami har nok truffet et slags hull i markedet vil jeg tro, så jeg har trua på at han kan stå på egne bein.

De fleste andre mannlige influensene som Oscar Westerlin, Christian Brennhovd og den gjengen spiller jo på hard festing, damer og et grisete kvinnesyn. 

Rami derimot er en kjekk ung mann, respektfull mot kvinner og han viser et helt annet innhold enn resten av gutta. Hos han er det ikke flest mulig shotter, men kule biler, herlige kamerater og faktisk innhold. I tillegg er han jo vanvittig god til å filme!

så enig!. 

• Liker 2
Skrevet
girl1995 skrev (23 minutter siden):

Hun må jo være stresset nå som hun ikke lenger kan lage like mye innhold om naboen? 

Tror ikke hun stresser med det. Hun er allerede igang med å snakke om andre gjøker. Og flere gjøker vil det bli

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor tar ikke Isabel ut lønn i ivory ? Skjønner at hun investerer men gjør de andre eierne også det eller bare hun . Skal hun aldri ta ut lønn 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...