Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Hele denne situasjonen hadde vært så enkel å løse, bare hun hadde sett litt innover seg selv og jekket SINE forventninger og krav ned til en standard som hadde vært levelig for også han. 

Men det virker hun å være enten for stolt til å gjøre eller ha for lite selvinnsikt til å forstå. De vil jo begge ha hverandre, men det er bare hun som ikke klarer å senke standarden sin for hvordan hun skal ha ting. Det er jo bare tragisk og nå selvpiner hun seg gjennom sorgen når løsningen er så enkel og rett foran henne. 

Enig i dette. Kan faktisk ikke huske at hun noen gang har uttrykt at hun gjør noe med ham fordi det betyr mye for ham. Og lagt det frem slik på snap. F eks trener når hun er trett, fordi han vil ha henne med. Drar på overnatting fordi han spurte og ønsket det veldig, selv om det ikke passer helt den kvelden egentlig osv. 

• Liker 10
Skrevet

Blir så irritert av henne nå! 

Hele tiden har hun selv sagt, jeg er singel, vi er ikke kjærester, jeg er ikke forelska.

Nå er det et "brudd", hun er singel igjen, vil aldri bli forelska igjen, han har gjort det slutt, bla bla bla. Melke for alt man kan! Skulle tro det var et ekteskap som tok slutt liksom. 

• Liker 7
  • Nyttig 12
Skrevet
261010 skrev (4 minutter siden):

Blir så irritert av henne nå! 

Hele tiden har hun selv sagt, jeg er singel, vi er ikke kjærester, jeg er ikke forelska.

Nå er det et "brudd", hun er singel igjen, vil aldri bli forelska igjen, han har gjort det slutt, bla bla bla. Melke for alt man kan! Skulle tro det var et ekteskap som tok slutt liksom. 

Og så har de vært "sammen" i et kvarter... 😂😂

• Liker 12
Skrevet

Ny lansering i morgen.. Masse drama, løgn og bedrag før den tid.. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Disse 'gullmedaljene" og charmesene får du andre- og tredjegradsforbrenning av hvis du ligger i solen.

Bare verdt å merke seg.

Screenshot_20250521_143823_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Turkis Sau skrev (4 minutter siden):

Disse 'gullmedaljene" og charmesene får du andre- og tredjegradsforbrenning av hvis du ligger i solen.

Bare verdt å merke seg.

Burde vært i plastikk vel !?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Bare verdt å merke seg.

De er laget for at Ivorie skal brennes inn i squaden😂

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (13 minutter siden):

🤣🤣🤣 den var god 👏👏🤭

• Liker 6
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (30 minutter siden):

Magisk 😅😅😅😅

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Krokodille veske og krokodille tårer 🫩

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (59 minutter siden):

Problemet er bare at når puppene blir skviset sammen en hel dag i solen,  kommer det til å stå IVAR mellom puppene. 😅

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Helene J. skrev (4 minutter siden):

Problemet er bare at når puppene blir skviset sammen en hel dag i solen,  kommer det til å stå IVAR mellom puppene. 😅

😂😂😂

• Liker 3
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

😂 Hun har baktanker med det meste 👍🏻

• Liker 5
Skrevet

Kan virke som de har hatt et oppvask møte. Rami setter grenser for seg selv og tilbringer mesteparten av tiden med kamerater. De går på en restaurant som Rami har plukket ut, har vel aldri skjedd før. Isabel gir uttrykk for at hun er så glad for at Rami har sitt eget liv. Men når Rami forlater henne i leiligheten, setter isabel opp et lei meg ansikt, og rusler inn i stua og sier: Uff der er så stille her. Hun trives åpenbart ikke alene, og ville nok aller helst hatt rami på overnatting.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (2 minutter siden):

Kan virke som de har hatt et oppvask møte. Rami setter grenser for seg selv og tilbringer mesteparten av tiden med kamerater. De går på en restaurant som Rami har plukket ut, har vel aldri skjedd før. Isabel gir uttrykk for at hun er så glad for at Rami har sitt eget liv. Men når Rami forlater henne i leiligheten, setter isabel opp et lei meg ansikt, og rusler inn i stua og sier: Uff der er så stille her. Hun trives åpenbart ikke alene, og ville nok aller helst hatt rami på overnatting.

Jeg fikk nesten vondt av henne når Rami dro. Misforstå meg riktig, Rami er 21 år og han SKAL ha sitt eget liv. Det er ikke hans jobb å underholde storesøster. Det var likevel så tydelig at hun var ensom og ønsket selskap av han.

• Liker 4
Annonse
Skrevet (endret)
Sirah skrev (7 minutter siden):

Jeg fikk nesten vondt av henne når Rami dro. Misforstå meg riktig, Rami er 21 år og han SKAL ha sitt eget liv. Det er ikke hans jobb å underholde storesøster. Det var likevel så tydelig at hun var ensom og ønsket selskap av han.

Ja det gjorde litt vondt å se, hun så oppriktig lei seg ut når hun gikk inn i stua. Tydelig hun er ensom og sliter med å bo alene. Men samtidig synes jeg det er unødvendig av henne å sette opp det ansiktet til Rami. Mulig han fikk litt vond samvittighet. 

Endret av Really
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (1 minutt siden):

Ja det gjorde litt vondt å se, hun så oppriktig lei seg ut når hun gikk inn i stua. Tydelig hun er ensom og sliter med å bo alene. Men samtidig synes jeg det er unødvendig av henne å sette opp det ansiktet til Rami. Mulig han fikk litt vond samvittighet. 

Helt enig med deg, det var vondt å se. Men det er ikke Rami sitt ansvar å underholde henne, han skal leve sitt eget liv. Isabel er strengt tatt mer med sin familie enn jeg er med min og min familie bor i samme land som meg. Riktignok i et annet fylke slik at det er unaturlig at vi sees hele tiden, men de er ikke en lang flyreise unna.

• Liker 5
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Det kan nok hende det er vennene til R som har snakket med han og fått han til å se ting. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Really skrev (2 timer siden):

Det er riktig og sundt av Rami å sette grenser ellers vil hun dominere totalt, og flott at han har venner og prioriterer de istedenfor å alltid leve hennes liv som å bli med å lukte på skyllemiddel som i går. Han legger opp til normal kontakt med en søster som å spise en middag sammen. Han har klart å bygge opp en vennekrets både i Norge og nå i Dubai. Men det Jeg synes er smakløst er at han tar henne med til kles butikker og får henne til å betale. Synes det er respektløst. Synes også det er frekt å kalle henne 'sugar mom' foran andre når hun betaler.

I regnet nok ikke med at han skulle bli så selvstendig og få så mye venner i Dubai når hun overtalte han til å flytte. Hun ønsket og regnet nok med at han skulle være mye mere tilgjengelig enn det han er. Han kommer til å ha mindre og mindre tid med henne jo mere penger han tjener selv, bare vent å se.

Hun legger ofte planer på hans vegne uten å spørre om han kan, som å dra til Sjømannskirken på 17. Mai være med henne i går når han kom tilbake o.s.v.

Så kanskje det bare er familie dynamikken at de utnytter hverandre.

Endret av Guris
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Hadde hun vært en god venn så hadde hun kunnet invitert Alex på besøk nå eller Newa, Golnaz, Martine, Anniken, o.s.v. men ingen gidder å komme.  Hun kunne til og med vært gift og hatt barn 🤷🏻 

• Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...