Sirah Skrevet 13. mai #19661 Skrevet 13. mai Lana01 skrev (1 minutt siden): Enig. Det er trist ,at enkelte blir som hardt revet med, at man til de grader håper og drømmer om å se personen(e) feile , vil dem vondt Leste inne på tråden til Pilotfrue her om dagen. Hun får oppleve mye av det samme , fra enkelte . Trist Jeg har vært inne å lest i tråden til Sophie Elise innimellom og der er det også mye ufattelig stygt. Jeg er ikke akkurat spesielt fan av alt hun gjør jeg heller, men å skrive om mennesker på den måten... Syntes det er helt vilt. En ting er å være kritisk (noe som ofte er vel fortjent), noe annet er å være direkte stygg. 5 1
Bendie Skrevet 13. mai #19662 Skrevet 13. mai Lana01 skrev (17 minutter siden): Enig. Det er trist ,at enkelte blir som hardt revet med, at man til de grader håper og drømmer om å se personen(e) feile , vil dem vondt Leste inne på tråden til Pilotfrue her om dagen. Hun får oppleve mye av det samme , fra enkelte . Trist Ja, tror noen føler seg mislykket i eget liv og drømmer og dermed blir IR og andre symbolet på vellykket. Jo større de blir, jo mer vokser forakten. En kan se på Bianca Ingrosso og hvilket hat hun får. Disse personene blir trekkplaster for personer, som ikke har det bra i eget liv og de håper at disse personene skal føle på de samme, som de selv og rakker ned på utseende og væremåte, at de ikke har venner og at andre rundt de ikke holder ut med de. Alt de håper på er at disse personene skal lese hva «folk egentlig mener» De er lett å skille på kritikk som saklig og hva som ikke er det. I sær når ethvert innlegg inneholder stikk og hvordan de formidler hva de leser ut av innholdet på snap osv…. 9
Neket Skrevet 13. mai #19663 Skrevet 13. mai Nå er det heldigvis blitt så vanskelig å klikke bort reklamen, så da begrenser det seg hva og hvem jeg gidder følge med på. Shehed er blokkert etter sine uttalelser om alle jobbene hun har hatt, Cubus to dager i uken, også på skole og eksamensvakt, og nå var Snapchat jobben hennes. Hun hadde bare vært arbeidsledig siden februar 🤪Hun virker jo helt lobotomert, men sånn skal man jo ikke si. Unnskyld! 3 5
Guris Skrevet 13. mai #19664 Skrevet 13. mai (endret) Really skrev (4 timer siden): Jeg har ignorert deg @Sveits35Fordi du gjentakende er ufin med brukere i tråden. Du har kalt meg løgner 2 ganger. Sånt tull gidder jeg ikke lese. Du kommer med falske anklagelser. Jeg trykket vis dette innlegget fordi jeg ble nysgjerrig på hva du kom med denne gangen. Men jeg angrer. Nå kalte du meg og andre brukere for sprø. Slike stygge påstander har jeg aldri kommet med mot andre i denne tråden. For meg virker det som du har mye aggresjon ideg. Anbefaler deg å søke hjelp. Ingen vits å sitere meg igjen, du er fortsatt ignorert, og jeg kommer aldri til å lese dine siteringer igjen. Les gjennom hva du skrev en gang, så forstår du kanskje hvor slem du er. Kan ikke forstå at du ikke er utestengt. Rett og slett usmakelig er du, og det er årsaken til at folk blokkerer/ignorerer deg. HELT enig, man vet at det er noe stygt med et meget primitivt ordforråd om brukere, så ingen vits i å lese. De elsker endeløse brukerdebatter og avsporinger så bedre å bare ignorere de totalt. Vi går nok ikke glipp av noe interessant ! Den lille gruppen Jeg har blokkert ble så interressert i å kritisere og krangle med andre brukere så de totalt glemte hvem denne tråden faktisk handler om 🤦🏻 De kan jo lage en ny tråd mer som en 'fan page' for I, for da vil nok kritikere holde seg unna. Det er faktisk utrolig at folk ikke har evnen til å se hvem I er og hvor dårlig hun oppfører seg mot de rundt seg. Moren hennes satt jo i sjokk når hun ble overkjørt vedr. julen og må tenke seg å sitte på landsbygden i England, som sikkert er veldig langt unna hennes ønske. Som da hun dro med moren til Maldivene selv om moren veldig mange ganger har sagt at dit vil hun IKKE. Oman og Saudi er steder hun kan ta med moren. Endret 13. mai av Guris 3 7
Hatsumomo Skrevet 13. mai #19665 Skrevet 13. mai Sirah skrev (1 time siden): Jeg har vært inne å lest i tråden til Sophie Elise innimellom og der er det også mye ufattelig stygt. Jeg er ikke akkurat spesielt fan av alt hun gjør jeg heller, men å skrive om mennesker på den måten... Syntes det er helt vilt. En ting er å være kritisk (noe som ofte er vel fortjent), noe annet er å være direkte stygg. Jeg klarer ikke lenger å lese i Sophie sin tråd for der er det KUN eddik og galle uansett om hun gjør/sier noe bra eller ei. Ble så lei av av å lese pisset folk lirte av seg dag ut og dag inn. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av det. 4
Hatsumomo Skrevet 13. mai #19666 Skrevet 13. mai Neket skrev (5 minutter siden): Nå er det heldigvis blitt så vanskelig å klikke bort reklamen, så da begrenser det seg hva og hvem jeg gidder følge med på. Shehed er blokkert etter sine uttalelser om alle jobbene hun har hatt, Cubus to dager i uken, også på skole og eksamensvakt, og nå var Snapchat jobben hennes. Hun hadde bare vært arbeidsledig siden februar 🤪Hun virker jo helt lobotomert, men sånn skal man jo ikke si. Unnskyld! Skjønner ikke helt at Shehed skal klare å leve av snap, da skal hun jammen ha mer interessant innhold enn turer med Gucci,matlaging, vaske huset ig hauls fra Normal liksom 😄 4 1
Sirah Skrevet 13. mai #19667 Skrevet 13. mai Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Jeg klarer ikke lenger å lese i Sophie sin tråd for der er det KUN eddik og galle uansett om hun gjør/sier noe bra eller ei. Ble så lei av av å lese pisset folk lirte av seg dag ut og dag inn. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av det. Nei ikke jeg heller. Ikke at det er noe veldig stort tap for meg å ikke få lese om SE, men innimellom er det jo gøy å følge med. Neket skrev (7 minutter siden): Nå er det heldigvis blitt så vanskelig å klikke bort reklamen, så da begrenser det seg hva og hvem jeg gidder følge med på. Shehed er blokkert etter sine uttalelser om alle jobbene hun har hatt, Cubus to dager i uken, også på skole og eksamensvakt, og nå var Snapchat jobben hennes. Hun hadde bare vært arbeidsledig siden februar 🤪Hun virker jo helt lobotomert, men sånn skal man jo ikke si. Unnskyld! Hva har skjedd med reklamen?
Neket Skrevet 13. mai #19668 Skrevet 13. mai Sirah skrev (44 minutter siden): Nei ikke jeg heller. Ikke at det er noe veldig stort tap for meg å ikke få lese om SE, men innimellom er det jo gøy å følge med. Hva har skjedd med reklamen? Trykker man på den, kommer det opp «Gå til hjemmeside» eller lignende. Det vil jo ikke jeg, så trykker på nytt og nytt (på forskjellig sted på skjermen, ellers åpner den forbaskede siden seg) og etter å ha trykket sånn 4 ganger rundt på skjermen, får man den endelig bort. Sjekket snap nå, ser ut som de har tatt det bort igjen?
Velinda Skrevet 13. mai #19669 Skrevet 13. mai Hallepalle2 skrev (1 time siden): Egobel? Man skulle jo tro at det var ungdomsskoleelever som har inntatt forumet. Voksne folk har ikke behov for slike patetiske kallenavn. Men Pimpen,Bimbo og Tennisfaen er ok syns du? 8 13
Hallepalle2 Skrevet 13. mai #19670 Skrevet 13. mai Velinda skrev (21 minutter siden): Men Pimpen,Bimbo og Tennisfaen er ok syns du? Det er omgangstonen i en familie som jeg ikke har noen relasjon til. Så ja, hva IR kaller søsken og mor er helt greit, men diverse kallenavn på menn er like teit som Egobel, absolutt. Men to feil gjør ikke én rett. 6 1
agent Skrevet 13. mai #19671 Skrevet 13. mai (endret) Har dette blitt en tråd der mann skal gjøre narr av andre som har andre meninger og oppfattelser ? Har det blitt en mobbe tråd ? Er det ikke bedre å bare hopper over det mann ikke liker. Det er tross alt ISABEL RAAD vi skal utveksle meninger og observasjoner om. SKJERP DERE 🫶 Endret 13. mai av agent 3 11
Sirah Skrevet 13. mai #19672 Skrevet 13. mai Neket skrev (2 timer siden): Trykker man på den, kommer det opp «Gå til hjemmeside» eller lignende. Det vil jo ikke jeg, så trykker på nytt og nytt (på forskjellig sted på skjermen, ellers åpner den forbaskede siden seg) og etter å ha trykket sånn 4 ganger rundt på skjermen, får man den endelig bort. Sjekket snap nå, ser ut som de har tatt det bort igjen? Jeg har ikke lagt merke til det, men kanskje jeg bare har hatt flaks! Godt det er vekk, håper ikke det kommer igjen.
Velinda Skrevet 13. mai #19673 Skrevet 13. mai agent skrev (3 timer siden): Har dette blitt en tråd der mann skal gjøre narr av andre med uenige meninger og oppfattelser ? Har det blitt en mobbe tråd ? Er det ikke bedre å bare hopper over det mann ikke liker. Det er tross alt ISABEL RAAD vi skal utveksle meninger og observasjoner om. SKJERP DERE 🫶 Er så enig,er en heksejakt her inne til tider og spekulering i hvem brukerene er,syns enkelte er skikkelig stygg,ser ut som om noen av de har flere brukere også 1 3 1
Pistasjnøtter Skrevet 13. mai #19674 Skrevet 13. mai Isabel har blitt til en case. Våkne, re senga, iskaffe, reklame for Ivorie og Nude. Hun er svært ensom og har ingen nære i Dubai utenom søskene. Hun kjøper seg selskap via servitører, shop assistants, skredder, sjåfører og baristaer. Dagene går på repeat; våkne, re sengen, iskaffe, savne familien, bestille mat, se på reality, skape drama rundt naboen, shoppe. Det er så tragisk å se hvordan hun bidrar til forsøpling og matsvinn, og mengdene klær hun handler som bare blir liggende i en koffert, i et skap eller i en pose. Hun fyller hele rom, det vitner om programmet «Hoarders». 8 2 14
agent Skrevet 13. mai #19675 Skrevet 13. mai Idag ble jeg skuffet over IR og familien, da IR skulle vise frem krokodille baby vesken til moren. Men observerer at hun IKKE nevner hva den er laget av, moren spurte om det det ekte skinn. Hun var bare glad hun hadde fått den , prisen ligger ca på 500 000 . Lurer på hva Karen tenker om det, hun skal visstnok være en dyrevenn . Eller er hun samme type dyrevenn som sin søster. Synes hele frekvensen var shamefull. 5 15
Guris Skrevet 14. mai #19676 Skrevet 14. mai (endret) agent skrev (8 timer siden): Idag ble jeg skuffet over IR og familien, da IR skulle vise frem krokodille baby vesken til moren. Men observerer at hun IKKE nevner hva den er laget av, moren spurte om det det ekte skinn. Hun var bare glad hun hadde fått den , prisen ligger ca på 500 000 . Lurer på hva Karen tenker om det, hun skal visstnok være en dyrevenn . Eller er hun samme type dyrevenn som sin søster. Synes hele frekvensen var shamefull. Egobel har vel latt den ligge på boden en stund i håp om at folk skal glemme grusomhetene. Normalt sett ville hun nevnt at det er 'croc' som hun alltid snakket om før, men nå skjønner hun jo at det ikke er så populært. Begge søstrene var Jo med å å kjøpte vesken og var så begeistret, så 'dyrevenn' begrenser seg til de hundene og kattene de møter ( ja og skilpadder og delfiner når det kan snappes og generere penger) . Ideologier stikker ikke så dypt med denne familien. Endret 14. mai av Guris 9 1 8
Guris Skrevet 14. mai #19677 Skrevet 14. mai Pistasjnøtter skrev (9 timer siden): Isabel har blitt til en case. Våkne, re senga, iskaffe, reklame for Ivorie og Nude. Hun er svært ensom og har ingen nære i Dubai utenom søskene. Hun kjøper seg selskap via servitører, shop assistants, skredder, sjåfører og baristaer. Dagene går på repeat; våkne, re sengen, iskaffe, savne familien, bestille mat, se på reality, skape drama rundt naboen, shoppe. Det er så tragisk å se hvordan hun bidrar til forsøpling og matsvinn, og mengdene klær hun handler som bare blir liggende i en koffert, i et skap eller i en pose. Hun fyller hele rom, det vitner om programmet «Hoarders». Og sånn vil det fortsette, om både 2 og 5 år vil det være akkurat det samme. 8 1
Sølvpilen Skrevet 14. mai #19678 Skrevet 14. mai agent skrev (8 timer siden): Idag ble jeg skuffet over IR og familien, da IR skulle vise frem krokodille baby vesken til moren. Men observerer at hun IKKE nevner hva den er laget av, moren spurte om det det ekte skinn. Hun var bare glad hun hadde fått den , prisen ligger ca på 500 000 . Lurer på hva Karen tenker om det, hun skal visstnok være en dyrevenn . Eller er hun samme type dyrevenn som sin søster. Synes hele frekvensen var shamefull. Dette skuffet meg også. Om hun tror at vi glemmer hva denne vesken er laget av, tar hun feil. Videoen jeg så, har brent seg fast på netthinnen 😪. 4 1 5
Guris Skrevet 14. mai #19679 Skrevet 14. mai (endret) I vil aldri slutte med den dårlige oppførselen sin og de dårlige valgene sine nå hun har heiagjengen sin som applauderer alt hun gjør. Endret 14. mai av Guris 5 3
Kvins Skrevet 14. mai #19680 Skrevet 14. mai Guris skrev (21 minutter siden): I vil aldri slutte med noe av den dårlige oppførselen sin og de dårlige valgene sine nå hun har heiagjengen sin som applauderer alt hun gjør uansett. Les meldingen fra Mona i Raadsquad. Hun synes det flott at I driter i dyrevelferd. Tenk om noen hadde flådd hunden til Mona og I levende for å lage en veske og sendt de videon av 'moroa'. Hadde de ledd da tro ? Les det Mona skriver en gang til. Her er det du som misforstår Guris. 5 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå