Guris Skrevet 10 timer siden #19241 Del Skrevet 10 timer siden Kønn skrev (50 minutter siden): Ja, og om det er noen som har kontaktet menn, så kan vel ikke I stå til ansvar for det. Så hvorfor er hun så dramatisk? Kun kontent og krystaller. Hun sier ingen ting om at hun har svart disse mennene. Hvor mange gidder å følge henne om datinglivet uteblir? Om hun klarer å få seg et forhold er vel det som engasjerer mest. Hun hadde nok delt screenshots av samtalene hvis det var sant, hun deler jo samtaler hele tiden. (Sensurer bort navn og bilde) Og disse såkalte mennene er vel tøffe nok til å håndtere noen spørsmål fra noen damer!? Er jo bare å blokkere profiler hvis det blir for mye. I er god på eventyrfortellinger ! 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10 timer siden #19242 Del Skrevet 10 timer siden Guris skrev (13 timer siden): Ja mye mulig det, men at kun 2-3 menn er kontaktet er vel ikke veldig dramatiskt og ikke er de 'psyko' eller gale pga. dette, heller mer ensomme som du nevner. La de nå sitte å studere tomler og føflekker hvis det gir de noe mening i hverdagen. Men det burde jo være lett å se hvem det er hvis de kontakter disse 2-3 mennene!? Bare be de om profilen deres !? I er drama så det holder og smører på for å skape engasjement i hennes ellers kjedelige liv. Hun sa en annen gang det hendte at absolutt alle mennene hun fulgte ble kontaktet av to-tre falske kontoer. Til og med kameratene til broren hennes. Skjønner jo at hun syntes at det er litt voldsomt 🙈 Men for all del, vil de sammenligne tommelnegler og føflekker så gjerne for meg, men jeg må jo innrømme at jeg syntes det er voldsomt spesielt å sende melding til en random fyr på Instagram: Hei! Ser du biter negler og har føflekker på (sett inn riktig kroppsdel). Er du naboen? 🙃 Da har du gått fra blodfan/blodhater til stalker i mine øyne. Mummy1 skrev (9 timer siden): I dag har jeg avfulgt og blokkert både I og søstrene. Gjør nok det samme med broren ( eg nekter å kalle han Baddie ), men vil gi ham en sjanse. Jeg har fulgt dem lenge, men fikk en helt ny og herlig kveld uten dem i dag 🙂❤️ Alle må gjøre som de vil, men for meg ble dette helt "Texas" Har det skjedd noe spesielt nå? Jeg har tilbragt store deler av helgen i det virkelige livet og det var deilig 🤩 Fansy skrev (35 minutter siden): Helt enig. En ting er å være nyskjerrig å leke gjett hvem. Men å ta steget å sende meldinger ? For hva? Hva ønsker de å oppnå? Sykt Jeg skal innrømme at jeg er nysgjerrig selv jeg, men SÅ nysgjerrig er jeg altså ikke 🙈 Syntes det er voldsomt spesielt og ganske creepy 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 10 timer siden #19243 Del Skrevet 10 timer siden Tror hun at alle millionene renner inn uten at det er en bakdel. Det er prisen å betale. Men om det er sant at menn blir kontaktet er det jo sykt. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 9 timer siden #19244 Del Skrevet 9 timer siden Var innom og så litt nå…orker ikke høre så hopper forbi alt, stopper bare og leser meldingene hun legger ut. Herremintid å mye svada folk klarer å lire av seg, halvparten av de er jo hobbypsykologer som analyserer hvorfor hun gjør som hun gjør, sårbarheten hennes, barndommen osv. Den andre halvparten eeeeeelsker henne uansett og kommer aldri til å slutte å følge henne. Sikkert ikke helt i vadder alltid jeg heller alltid, men fy det er mye skruller der ute 😆 Ha en god søndag 🤩 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9 timer siden #19245 Del Skrevet 9 timer siden Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Var innom og så litt nå…orker ikke høre så hopper forbi alt, stopper bare og leser meldingene hun legger ut. Herremintid å mye svada folk klarer å lire av seg, halvparten av de er jo hobbypsykologer som analyserer hvorfor hun gjør som hun gjør, sårbarheten hennes, barndommen osv. Den andre halvparten eeeeeelsker henne uansett og kommer aldri til å slutte å følge henne. Sikkert ikke helt i vadder alltid jeg heller alltid, men fy det er mye skruller der ute 😆 Ha en god søndag 🤩 Nei vi er garantert ikke helt i vater vi heller, men føler at vi jevnt over ikke er fult så.... hvordan skal jeg fremlegge dette på en ok måte... engasjerte? 😅 Jeg hørte gjennom store deler av ranten hennes nå og helt ærlig så forstår jeg henne. Det må jo være sykt creepy for henne også når folk går til det steget at de sammenligner tomler og føflekker og kontakter random folk. Greit at hun må tåle en støyt når hun velger å dele så mye, men en plass går grensen. Vi her inne spekulerer jo også, men føler ikke at noen av oss tråkker over noen grense. Sikkert ikke alle som er enig med meg i det men. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 9 timer siden #19246 Del Skrevet 9 timer siden Nå har jeg også avfulgt Isabel. Orker ikke dette mer. Før var det litt gøy og hun var morsom, men så langt i 2025 har det vært for mye babling om og om igjen om det samme. Kjedelig snapping. Alt er oppbrukt. Ikke noe nytt. Hun sier en ting, men handler i strid med det i neste øyeblikk. Blir for ustabil. Rami og Sidra sluttet jeg å følge for flere uker siden. Skal følge Shehed en liten stund til. Ellers følger jeg Malin Nesvoll. Det får holde med influensere i mitt liv. Kommer ikke til å følge med her på KK heller. Uttaler meg ikke om folk jeg ikke følger med på. Kos dere videre 👍🏻🌸 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9 timer siden #19247 Del Skrevet 9 timer siden Følger Isabel for å bli underholdt og for å koble av en ellers støyende verden. Men jeg logger ikke inn for å høre sutring og jamring fra en influenser som tjener tre millioner pr måned på følgerne sine! Blir bare irritert på henne. Gå NED i inntekt og hold kjeft om naboen! Men dilemmaet hennes er garantert at hun vil ikke gå ned i noe inntekt, hun vil pengene skal komme seilende inn for å brødfø hele familien uten at det skal koste henne noe som helst. Noen som kan tipse om snappere som bare er «happy vibes»? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9 timer siden #19248 Del Skrevet 9 timer siden Sveits35 skrev (4 minutter siden): Følger Isabel for å bli underholdt og for å koble av en ellers støyende verden. Men jeg logger ikke inn for å høre sutring og jamring fra en influenser som tjener tre millioner pr måned på følgerne sine! Blir bare irritert på henne. Gå NED i inntekt og hold kjeft om naboen! Men dilemmaet hennes er garantert at hun vil ikke gå ned i noe inntekt, hun vil pengene skal komme seilende inn for å brødfø hele familien uten at det skal koste henne noe som helst. Noen som kan tipse om snappere som bare er «happy vibes»? Det finnes vel ingen som bare er happy vibes dessverre. Jeg følger ikke så mange, men jeg syntes Tim Kristian er ganske underholdende (selv om det også blir litt voldsomt innimellom). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9 timer siden #19249 Del Skrevet 9 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Det finnes vel ingen som bare er happy vibes dessverre. Jeg følger ikke så mange, men jeg syntes Tim Kristian er ganske underholdende (selv om det også blir litt voldsomt innimellom). Festlig fyr det 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 8 timer siden #19250 Del Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (47 minutter siden): Nei vi er garantert ikke helt i vater vi heller, men føler at vi jevnt over ikke er fult så.... hvordan skal jeg fremlegge dette på en ok måte... engasjerte? 😅 Jeg hørte gjennom store deler av ranten hennes nå og helt ærlig så forstår jeg henne. Det må jo være sykt creepy for henne også når folk går til det steget at de sammenligner tomler og føflekker og kontakter random folk. Greit at hun må tåle en støyt når hun velger å dele så mye, men en plass går grensen. Vi her inne spekulerer jo også, men føler ikke at noen av oss tråkker over noen grense. Sikkert ikke alle som er enig med meg i det men. Tror hun dikter det opp for å så ha en grunn for å anonymisere turen m nanoen. Alt er tajma og kynisk planlagt. Husk hiun viser kun drt hun vil vi sksl se 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 8 timer siden #19251 Del Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Var innom og så litt nå…orker ikke høre så hopper forbi alt, stopper bare og leser meldingene hun legger ut. Herremintid å mye svada folk klarer å lire av seg, halvparten av de er jo hobbypsykologer som analyserer hvorfor hun gjør som hun gjør, sårbarheten hennes, barndommen osv. Den andre halvparten eeeeeelsker henne uansett og kommer aldri til å slutte å følge henne. Sikkert ikke helt i vadder alltid jeg heller alltid, men fy det er mye skruller der ute 😆 Ha en god søndag 🤩 Det er det hun tjener penger på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet 8 timer siden #19252 Del Skrevet 8 timer siden Heike72 skrev (50 minutter siden): Nå har jeg også avfulgt Isabel. Orker ikke dette mer. Før var det litt gøy og hun var morsom, men så langt i 2025 har det vært for mye babling om og om igjen om det samme. Kjedelig snapping. Alt er oppbrukt. Ikke noe nytt. Hun sier en ting, men handler i strid med det i neste øyeblikk. Blir for ustabil. Rami og Sidra sluttet jeg å følge for flere uker siden. Skal følge Shehed en liten stund til. Ellers følger jeg Malin Nesvoll. Det får holde med influensere i mitt liv. Kommer ikke til å følge med her på KK heller. Uttaler meg ikke om folk jeg ikke følger med på. Kos dere videre 👍🏻🌸 Du også! Jeg koser meg med ekte, fine Ulrikke som har blitt mamma. 🌸 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 8 timer siden #19253 Del Skrevet 8 timer siden Tror også hun poster en dag etter. Hun har sånn begov for å si hvilken dag det er plutselig. Det har hun gjort siden hun kom tilbake 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 8 timer siden #19254 Del Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Hun sa en annen gang det hendte at absolutt alle mennene hun fulgte ble kontaktet av to-tre falske kontoer. Til og med kameratene til broren hennes. Skjønner jo at hun syntes at det er litt voldsomt 🙈 Men for all del, vil de sammenligne tommelnegler og føflekker så gjerne for meg, men jeg må jo innrømme at jeg syntes det er voldsomt spesielt å sende melding til en random fyr på Instagram: Hei! Ser du biter negler og har føflekker på (sett inn riktig kroppsdel). Er du naboen? 🙃 Da har du gått fra blodfan/blodhater til stalker i mine øyne. Har det skjedd noe spesielt nå? Jeg har tilbragt store deler av helgen i det virkelige livet og det var deilig 🤩 Jeg skal innrømme at jeg er nysgjerrig selv jeg, men SÅ nysgjerrig er jeg altså ikke 🙈 Syntes det er voldsomt spesielt og ganske creepy 😬 Nå er jeg kommet til det punktet at jeg også lurer på om det i hele tatt er er sant det hun sier🙈 Og hvis det er sant at random menn blir kontaktet, hvordan får DE igjen til å kontakte Isabel og fortelle om det? Får DU til å bare sende Isabel en melding og vite at hun leser den? Og de som evt blir kontaktet; Hva blir skrevet til dem? Jeg tror hun blåser storm i ett vannglass her som vanlig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #19255 Del Skrevet 7 timer siden Vanilje70 skrev (24 minutter siden): Tror også hun poster en dag etter. Hun har sånn begov for å si hvilken dag det er plutselig. Det har hun gjort siden hun kom tilbake Ja, hun poster minst en dag etter, det var 2 på det meste, men det funker dårlig der hun kan bli gjenkjent og spesielt ved juletider.. Hun mister respekt når hun drar dette for ekstremt og blir oppdaget. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #19256 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Natu skrev (37 minutter siden): Nå er jeg kommet til det punktet at jeg også lurer på om det i hele tatt er er sant det hun sier🙈 Og hvis det er sant at random menn blir kontaktet, hvordan får DE igjen til å kontakte Isabel og fortelle om det? Får DU til å bare sende Isabel en melding og vite at hun leser den? Og de som evt blir kontaktet; Hva blir skrevet til dem? Jeg tror hun blåser storm i ett vannglass her som vanlig. Dette hun anklager andre for nå er og blir oppspinn og eventyr..Dama følger andre store influensere og stjeler idéer til egen content som hun vet gir engasjement.. På tide å finne på noe nytt, for nå er disse triksa rett og slett brukt opp.. Pluss at dette her begynner å bli litt for lett å gjennomskue… Må man til stadighet sitte og forklare seg så vet man i hvert fall de har mye å skjule! Endret 7 timer siden av Classy 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #19257 Del Skrevet 7 timer siden Vanilje70 skrev (1 time siden): Tror hun dikter det opp for å så ha en grunn for å anonymisere turen m nanoen. Alt er tajma og kynisk planlagt. Husk hiun viser kun drt hun vil vi sksl se Så klart dikter hun opp. Det hadde vel vi gjort også om vi var i hennes situasjon. Hun viser oss nøyaktig det hun ønsker at vi skal se. Å tro noe annet er i beste fall svært naivt. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 7 timer siden #19258 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Natu skrev (59 minutter siden): Nå er jeg kommet til det punktet at jeg også lurer på om det i hele tatt er er sant det hun sier🙈 Og hvis det er sant at random menn blir kontaktet, hvordan får DE igjen til å kontakte Isabel og fortelle om det? Får DU til å bare sende Isabel en melding og vite at hun leser den? Og de som evt blir kontaktet; Hva blir skrevet til dem? Jeg tror hun blåser storm i ett vannglass her som vanlig. Det er vel på instagram hun får meldingene og der sendes det vel gjerne ikke tusenvis av meldinger slik som på Snap. Og det er vel ganske klart at dersom noen crazies melder disse mannfolka så spør de hvem denne Isabel er, så linker de vel til Instaen hennes naturligvis, der de kontakter henne. Det jo null stress. Endret 7 timer siden av Hatsumomo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #19259 Del Skrevet 7 timer siden Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Det er vel på instagram hun får meldingene og der sendes det vel gjerne ikke tusenvis av meldinger slik som på Snap. Og det er vel ganske klart at dersom noen crazies melder disse mannfolka så spør de hvem denne Isabel er, så linker de vel til Instaen hennes naturligvis. Det jo null stress. Tipper det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 6 timer siden #19260 Del Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (3 timer siden): Hun sa en annen gang det hendte at absolutt alle mennene hun fulgte ble kontaktet av to-tre falske kontoer. Til og med kameratene til broren hennes. Skjønner jo at hun syntes at det er litt voldsomt 🙈 Men for all del, vil de sammenligne tommelnegler og føflekker så gjerne for meg, men jeg må jo innrømme at jeg syntes det er voldsomt spesielt å sende melding til en random fyr på Instagram: Hei! Ser du biter negler og har føflekker på (sett inn riktig kroppsdel). Er du naboen? 🙃 Da har du gått fra blodfan/blodhater til stalker i mine øyne. Har det skjedd noe spesielt nå? Jeg har tilbragt store deler av helgen i det virkelige livet og det var deilig 🤩 Jeg skal innrømme at jeg er nysgjerrig selv jeg, men SÅ nysgjerrig er jeg altså ikke 🙈 Syntes det er voldsomt spesielt og ganske creepy 😬 Jeg ville aldri brukt tiden min på å prøve å spore en mann som I kjenner selv, men med så mange følgere så synes Jeg dette tross alt er ganske uskyldig i forhold til hva mange kjente personer har opplevd. For eksempel John Lennon! Klart mange mennesker ikke vet hvor grenser går o.s.v. men de er ikke nødvendigvis gale, sinnsyke 'psyko' for det. Så når dette er det verste i hennes liv med så mye eksponering og provoserende oppførsel så synes Jeg ikke det er krise. Vi alle får vel meldinger på Whatsapp og sosiale medier fra tid til annen som vi velger å blokkere !? Jeg tror ærlig talt at I elsker at dette skjer og at hun egentlig skulle ønske det skjedde mer drama i livet hennes som kunne engasjere folk og selvsagt gi henne medlidenhet som hun eeeeelsker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå