Really Skrevet 4. mai #19241 Skrevet 4. mai Naboen hadde sagt til I at hun var kravstor. Mer kravstor enn noen dame han hadde datet før. Digger han sier det til henne, men det ser ikke ut til å hjelpe. Hun så nå for seg at de skulle reise på weekendtur i ørkenen, om ikke en gang i måneden, så annenhver måned. Det sykeste var at hun ble skuffa over, og frustrert, når naboen sa nei til å reise på konsert og bli borte en weekend. Han svarte henne, du vet jeg vil prioritere jobben dette året. Isabel får det ikke som hun vil, selv om hun prøver å forandre naboen. Tipper naboen kommer til å få nok, og gå. Håper han finner seg ei kjekk dame i Europa. 4 8
Sirah Skrevet 4. mai #19242 Skrevet 4. mai Guris skrev (3 minutter siden): Jeg ville aldri brukt tiden min på å prøve å spore en mann som I kjenner selv, men med så mange følgere så synes Jeg dette tross alt er ganske uskyldig i forhold til hva mange kjente personer har opplevd. For eksempel John Lennon! Klart mange mennesker ikke vet hvor grenser går o.s.v. men de er ikke nødvendigvis gale, sinnsyke 'psyko' for det. Så når dette er det verste i hennes liv med så mye eksponering og provoserende oppførsel så synes Jeg ikke det er krise. Vi alle får vel meldinger på Whatsapp og sosiale medier fra tid til annen som vi velger å blokkere !? Jeg tror ærlig talt at I elsker at dette skjer og at hun egentlig skulle ønske det skjedde mer drama i livet hennes som kunne engasjere folk og selvsagt gi henne medlidenhet som hun eeeeelsker. Jeg er helt enig med deg i alt du skriver. Dette er ikke "verdens undergang", men samtidig når det gjentar seg gang på gang så skjønner jeg jo at hun blir lei og velger å si ifra. Som du sier: Det er content det også. Og når vi først snakker om folk man får meldinger av på sosiale medier... Jeg skjønner seriøst ikke hvordan de finner meg og hvorfor de syntes at utstyret sitt er en bedre åpningsreplikk enn "hei" 😅 Blokkeringslisten er lang for å si det sånn. Folk er så gale....... 1
Guris Skrevet 4. mai #19243 Skrevet 4. mai Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg er helt enig med deg i alt du skriver. Dette er ikke "verdens undergang", men samtidig når det gjentar seg gang på gang så skjønner jeg jo at hun blir lei og velger å si ifra. Som du sier: Det er content det også. Og når vi først snakker om folk man får meldinger av på sosiale medier... Jeg skjønner seriøst ikke hvordan de finner meg og hvorfor de syntes at utstyret sitt er en bedre åpningsreplikk enn "hei" 😅 Blokkeringslisten er lang for å si det sånn. Folk er så gale....... Huff sånne meldinger er ekkelt, da er det virkelig grunn til å klage. Enig at de folkene overskrider grenser ved å kontakte de mennene, men når folk er så profilerte som I er det nesten rart at det ikke har skjedd virkelig alvorlige ting, nettopp fordi det er så mange gale folk i denne verden. I kan vel ikke være så naiv å tro at det blant en halv million følgere ikke vil være noen som oppfører seg litt på siden av normalen og det som oppfattes som akseptabel oppførsel ? Jeg synes mange av de meldingene hun legger ut på snap er grunn til stor bekymring hvis de er seriøse og ikke bare tuller! Jeg synes det er mer 'psyko' og virkelighets fjærnt enn å prøve å finne ut hvilke menn hun roter med. Kanskje det er de samme folkene 🤷🏻 3
Sirah Skrevet 4. mai #19244 Skrevet 4. mai Guris skrev (11 minutter siden): Huff sånne meldinger er ekkelt, da er det virkelig grunn til å klage. Enig at de folkene overskrider grenser ved å kontakte de mennene, men når folk er så profilerte som I er det nesten rart at det ikke har skjedd virkelig alvorlige ting, nettopp fordi det er så mange gale folk i denne verden. I kan vel ikke være så naiv å tro at det blant en halv million følgere ikke vil være noen som oppfører seg litt på siden av normalen og det som oppfattes som akseptabel oppførsel ? Jeg synes mange av de meldingene hun legger ut på snap er grunn til stor bekymring hvis de er seriøse og ikke bare tuller! Jeg synes det er mer 'psyko' og virkelighets fjærnt enn å prøve å finne ut hvilke menn hun roter med. Kanskje det er de samme folkene 🤷🏻 Jeg er fullstendig enig i absolutt alt du skriver. Og ja, jeg har tenkt samme tanke på at det kan være de samme folkene. Helt greit at vi også er nysgjerrige på naboen, men ærlig talt. Det er jo ganske psykt både å skrive sånne meldinger til henne som noen gjør - og å faktisk gå til det skrittet å stalke ukjente menn for å finne ut av det. Så at de er noen av de samme tror jeg absolutt du har rett i. 2 2
Seva Skrevet 4. mai #19245 Skrevet 4. mai Synes egentlig synd på Sidra. Hvorfor er hun i Dubai på ubestemt tid, når hun har vennene sine i Norge? Hun gjør jo ingenting, drar seg i senga til kl 14, bestiller mat og shopper av og til. Hvis hun vil leve av some og bo der må hun få sine egne venner og leve livet litt. 5 1
Tippsi Skrevet 4. mai #19246 Skrevet 4. mai Seva skrev (14 minutter siden): Synes egentlig synd på Sidra. Hvorfor er hun i Dubai på ubestemt tid, når hun har vennene sine i Norge? Hun gjør jo ingenting, drar seg i senga til kl 14, bestiller mat og shopper av og til. Hvis hun vil leve av some og bo der må hun få sine egne venner og leve livet litt. Grunnen er vell fordi I ikke takkler å være alene, hun går jo på veggen...I må ha underholdning 24/7... broren er ikke tilgjengelig sånn som før..så da blir det S.... er jo bare familie som holder ut i lengden ( knapt)🫣.. spesielt at en ung dame vil henge med søsteren hele tiden..men pengene rår.. 5 8
Kønn Skrevet 4. mai #19247 Skrevet 4. mai Hallo. Hun har ny lansering i kveld og trenger litt medlidenhet. Dette mønsteret bør være kjent nå. 3 12
Kønn Skrevet 4. mai #19248 Skrevet 4. mai Seva skrev (39 minutter siden): Synes egentlig synd på Sidra. Hvorfor er hun i Dubai på ubestemt tid, når hun har vennene sine i Norge? Hun gjør jo ingenting, drar seg i senga til kl 14, bestiller mat og shopper av og til. Hvis hun vil leve av some og bo der må hun få sine egne venner og leve livet litt. Synd at hun er så lat, ja. Fort gjort å havne i dårlige rutiner. Snappingen hennes er dørgende kjedelig. Hun har ingen visjoner. Hva er hun interessert i? Brenner hun for noe? Hun er jo søt og virker snill, men å være 19 og leve slik er ikke bra. 7 4
Sirah Skrevet 4. mai #19249 Skrevet 4. mai Tippsi skrev (1 time siden): Grunnen er vell fordi I ikke takkler å være alene, hun går jo på veggen...I må ha underholdning 24/7... broren er ikke tilgjengelig sånn som før..så da blir det S.... er jo bare familie som holder ut i lengden ( knapt)🫣.. spesielt at en ung dame vil henge med søsteren hele tiden..men pengene rår.. Men denne gangen ønsket jo ikke Isabel at hun skulle bo hos henne pga naboen. Meninga var at hun skulle bo hos Rami, men så dukket jo Hassan opp. Det ble jo til og med drama pga at Rami ville være med kameraten sin og ikke bare være "barnevakt" for Sidra. Da fikk jeg faktisk vondt av Sidra. Men ja, Sidra burde absolutt skaffe seg et liv selv. 4
Sirah Skrevet 4. mai #19251 Skrevet 4. mai hei_paa_deg skrev (13 minutter siden): HAR BÅDE SEHED OG SIDRA FILLERS I LEPPENE! Shehed har ja, det har hun sagt mange ganger.
Guris Skrevet 4. mai #19252 Skrevet 4. mai hei_paa_deg skrev (19 minutter siden): HAR BÅDE SEHED OG SIDRA FILLERS I LEPPENE! Sidra sa for et par dager siden hun har fylt på 1,5 ml. 2
agent Skrevet 4. mai #19253 Skrevet 4. mai (endret) Mummy1 skrev (16 timer siden): I dag har jeg avfulgt og blokkert både I og søstrene. Gjør nok det samme med broren ( eg nekter å kalle han Baddie ), men vil gi ham en sjanse. Jeg har fulgt dem lenge, men fikk en helt ny og herlig kveld uten dem i dag 🙂❤️ Alle må gjøre som de vil, men for meg ble dette helt "Texas" Har ikke sett på snappen , men nå ble jeg nysgjerrig 😂🤣 Endret 4. mai av agent
Guris Skrevet 4. mai #19254 Skrevet 4. mai Seva skrev (3 timer siden): Synes egentlig synd på Sidra. Hvorfor er hun i Dubai på ubestemt tid, når hun har vennene sine i Norge? Hun gjør jo ingenting, drar seg i senga til kl 14, bestiller mat og shopper av og til. Hvis hun vil leve av some og bo der må hun få sine egne venner og leve livet litt. Sidra anser seg selv som offisiell Ivorie modell nå ! 1 1
Margit777 Skrevet 4. mai #19255 Skrevet 4. mai Johannadee skrev (På 28.4.2025 den 3.24): Hotellet ligner litt på Danske båten? Hele Dubai ser ut som Danskebåten. Og leiligheten hennes ser ut som fra 80 tallet. 4 2
agent Skrevet 4. mai #19256 Skrevet 4. mai Sirah skrev (6 timer siden): Det finnes vel ingen som bare er happy vibes dessverre. Jeg følger ikke så mange, men jeg syntes Tim Kristian er ganske underholdende (selv om det også blir litt voldsomt innimellom). Han er festlig 🕶👜🪭👛💄💋💯👀
Hatsumomo Skrevet 4. mai #19257 Skrevet 4. mai Seva skrev (3 timer siden): Synes egentlig synd på Sidra. Hvorfor er hun i Dubai på ubestemt tid, når hun har vennene sine i Norge? Hun gjør jo ingenting, drar seg i senga til kl 14, bestiller mat og shopper av og til. Hvis hun vil leve av some og bo der må hun få sine egne venner og leve livet litt. Fatter ikke at den jenta har nesten 60.000 følgere. Hun har ikke fått stjerne enda, og det er vel for innholdet er kjedelig, men RS ville jo støttet en snegles Snap om dronningen ba dem om det. 2 2
Sirah Skrevet 4. mai #19258 Skrevet 4. mai Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Fatter ikke at den jenta har nesten 60.000 følgere. Hun har ikke fått stjerne enda, og det er vel for innholdet er kjedelig, men RS ville jo støttet en snegles Snap om dronningen ba dem om det. Nei jeg har også stusset på hvorfor Shehed har fått stjerne men ikke Sidra. Hun fikk jo stjerna nesten med en gang, mens Sidra har hatt over 50K lenge. Men Shehed er jo veldig mye flinkere til å snappe, så er jo sikkert derfor?
Sirah Skrevet 4. mai #19260 Skrevet 4. mai Hatsumomo skrev (1 minutt siden): EKTE venner, vettu 👀 Fint skal det være 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå