Miimosa Skrevet i går, 14:42 #19221 Del Skrevet i går, 14:42 Sveits35 skrev (2 minutter siden): Såg snappene til Isabel nå. Var da veldig til sutring fordi noen spekulerer i naboen. Jeg skjønner det er plagsomt når noen går for langt, men med nesten 400.000 følgere må en ta høyde på psykiatriske tilfeller. Og for 3 millioner i inntekt (det var før snap økte inntekten i februar) som gjør at hun kan ødsle penger som den største idioten jeg har sett, så går det virkelig ikke an å klage. Jeg tror vi er kommet til den grensen at Isabel er faktisk blitt kjendis og ikke bare influencer lenger. Prisen for å stoppe all prat om dating livet er jo da lavere inntekt, og hun må da ta ett valgt til slutt. Tror naboen drar inn mange penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 14:51 #19222 Del Skrevet i går, 14:51 Miimosa skrev (8 minutter siden): Jeg tror vi er kommet til den grensen at Isabel er faktisk blitt kjendis og ikke bare influencer lenger. Prisen for å stoppe all prat om dating livet er jo da lavere inntekt, og hun må da ta ett valgt til slutt. Tror naboen drar inn mange penger. Det tror jeg også. Hvem tror hun ofrer en birkin for å få holde kjeft om datinglivet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miimosa Skrevet i går, 15:20 #19223 Del Skrevet i går, 15:20 Sveits35 skrev (23 minutter siden): Det tror jeg også. Hvem tror hun ofrer en birkin for å få holde kjeft om datinglivet sitt? Helt ærlig så tror jeg hun er ute på for dypt vann allerede, altså det finnes jo alltid mulighet for å forsvinne av sosiale medier og ut av søkelyset osv og gå tilbake til privatperson bare man gir det noen år. Det jeg mener er, hun deler så og si alt, dersom hun ikke forsetter videre med dette vil jo mye av følgerne falle av lasset på en måte, for dette er jo det hun har bygget dem opp på. Skulle hun velge å stoppe og prate om dating liv og evt skjerme barnene hennes fullstendig vil hun til slutt bli «untouchable» for følgerne som er basert på at de er «venninner». Det er trist og jeg er veldig i mot eksponering av barn, men dersom hun vil forbli relevant må hun dele det. Hun går jo da inn i en ny epoke og vil miste mange følgere bare på at innholdet hennes forandrer seg. Hun må da «ta» med følgerne sine på reisen dersom hun vil beholde de som sitter igjen og finner familieliv/barn interessant. Har man barn tar jo det opp hele livet på en god måte! Men å sjonglere begge tror jeg ikke vil fungere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet i går, 15:24 #19224 Del Skrevet i går, 15:24 hei_paa_deg skrev (3 timer siden): Er en kjendis så må de tåle spekulasjoner rundt kjærester. Slik kongefamiliene må. Og andre rikinger. sehed var sliten under flytting. Hun som eier leiligheten kunne sendt hjelp!!!! Ikke gi «litt»’og droppe resten. søskene til I er slaver ikke arvinger. Selvfølgelig må hun tåle spekulasjoner. Men!!!! Det er et langt skritt fra spekulasjoner til at folk oppsøker og terroriserer vilt fremmede menn de har «detektivisert» seg fram til at er naboen. Sååå flaut. Hvem GÅR til det skrittet, liksom? Noen her inne? Få høre hvorfor dere evt gjør det, da😅 Helt fuckings psyco👀 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 15:52 #19225 Del Skrevet i går, 15:52 Lili-S skrev (26 minutter siden): Selvfølgelig må hun tåle spekulasjoner. Men!!!! Det er et langt skritt fra spekulasjoner til at folk oppsøker og terroriserer vilt fremmede menn de har «detektivisert» seg fram til at er naboen. Sååå flaut. Hvem GÅR til det skrittet, liksom? Noen her inne? Få høre hvorfor dere evt gjør det, da😅 Helt fuckings psyco👀 Det er helt sinnsykt ja! En ting er å spøke med det slik som de fleste her inne gjør, men å sitte å sammenligne føflekker og kontakte folk 🫣 Helt vilt! Så det på jodel! 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet i går, 16:11 #19226 Del Skrevet i går, 16:11 Enkelte kvinner e faen meg heilt saiko! Å da mener eg ikkje Isabel. Få dåkke bedre verdier i livet, snakke om at Isabel har dårlige verdier 🤮 Hvilket jag etter status er det dere er ute etter? Finne ut hvem naboen er? Jag heller etter en bedre personlighet, sikker på at det er mulighet for å noe godt gjemt langt inne i hjerte mellom all bitterhet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet i går, 16:45 #19227 Del Skrevet i går, 16:45 slipset skrev (På 2.5.2025 den 18.03): Den modellen de leide inn til shoot har jo null sjarm. Slik var det med forrige også. Må le litt av de filmsnuttene hvor hun poserer 100 ganger i minuttet 🙈 Den modellen reagerte jeg også på. Hun så ut som hun holdt på å kjede seg ihjel, og totalt usjarmerende sur. Jeg så ikke på bikiniene en gang, bare henne, pga den unormale oppførselen 😂 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 23 timer siden #19228 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Først sitter Isabel og forteller om gale følgere men sier : Jeg vet jo det ikke er dere damer. Så litt senere sier hun ; Nå må dere slutte og sende meldinger til random gjøker. Jeg tror hun må stikke fingen litt i jorda her og skjønne at dessverre er prisen for luksuslivet hennes at det blir finansiert OGSÅ av psykisk syke folk, som enten er besatt av henne ved å ville møte henne, vite alt, finne ut av hvor hun bor, hvem naboen er osv som ikke vil henne vondt, de er bare syke og besatt. Men også haters legger igjen penger så hun kan kjøpe Hermes vesken sin mens de stalker og lurer på hvordan de kan gjøre livet surt for henne. Dette er prisen hun må betale. Det er absolutt ikke riktig, men det er heller ikke livsstilen hennes og måten verden er skrudd sammen på. Hun bruker heavy psykologi, "vi" "oss" "opp med nebbet" " nå skal vi på ferie" "venninnene mine" osv osv, så skjønner virkelig ikke at hun blir sjokkert over at dette slår negativt tilbake. Verden er ikke rosa, selv om hun og Raadsquad sabler ned alt av kritikk for å rettferdiggjøre sirkusshowet. Endret 23 timer siden av Natu 5 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 23 timer siden #19229 Del Skrevet 23 timer siden Lili-S skrev (1 time siden): Selvfølgelig må hun tåle spekulasjoner. Men!!!! Det er et langt skritt fra spekulasjoner til at folk oppsøker og terroriserer vilt fremmede menn de har «detektivisert» seg fram til at er naboen. Sååå flaut. Hvem GÅR til det skrittet, liksom? Noen her inne? Få høre hvorfor dere evt gjør det, da😅 Helt fuckings psyco👀 Sikkert bare noen tenåringer som ville syntes det var stas å finne ut hvem I treffer. I hauser opp dette som alt annet, det er virkelig ikke big deal at 1 eller 2 menn blir kontaktet av noen ungjenter. I er flink til å lage drama ut av ingenting! Men det må hun jo siden det ikke skjer noen ting i livet hennes. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 23 timer siden #19230 Del Skrevet 23 timer siden Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Næmmen, var hun sliten? En frisk kvinne i 30 årene må da klare å organisere en flytting selv! Hun er så utrolig lat. Klaget over hvor mye jobb det var å flytte fra 30 kvadrat. Folk flest får en flyttedag og er ellers i full jobb. NAV og lillesøster som sørger for henne. At hun ikke er flau. 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 23 timer siden #19231 Del Skrevet 23 timer siden Miimosa skrev (2 timer siden): Jeg tror vi er kommet til den grensen at Isabel er faktisk blitt kjendis og ikke bare influencer lenger. Prisen for å stoppe all prat om dating livet er jo da lavere inntekt, og hun må da ta ett valgt til slutt. Tror naboen drar inn mange penger. D- kjendis da 🥴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 22 timer siden #19232 Del Skrevet 22 timer siden Guris skrev (1 time siden): Sikkert bare noen tenåringer som ville syntes det var stas å finne ut hvem I treffer. I hauser opp dette som alt annet, det er virkelig ikke big deal at 1 eller 2 menn blir kontaktet av noen ungjenter. I er flink til å lage drama ut av ingenting! Men det må hun jo siden det ikke skjer noen ting i livet hennes. Jeg tror ikke det er tenåringer i det heeeeletatt faktisk. Tror det heller er de litt oppi åra med ingenting å gjøre 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 22 timer siden #19233 Del Skrevet 22 timer siden Gjesti7654 skrev (18 minutter siden): Jeg tror ikke det er tenåringer i det heeeeletatt faktisk. Tror det heller er de litt oppi åra med ingenting å gjøre 🙈 Ja mye mulig det, men at kun 2-3 menn er kontaktet er vel ikke veldig dramatiskt og ikke er de 'psyko' eller gale pga. dette, heller mer ensomme som du nevner. La de nå sitte å studere tomler og føflekker hvis det gir de noe mening i hverdagen. Men det burde jo være lett å se hvem det er hvis de kontakter disse 2-3 mennene!? Bare be de om profilen deres !? I er drama så det holder og smører på for å skape engasjement i hennes ellers kjedelige liv. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 20 timer siden #19234 Del Skrevet 20 timer siden Gjesti7654 skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke det er tenåringer i det heeeeletatt faktisk. Tror det heller er de litt oppi åra med ingenting å gjøre 🙈 Og dum som jeg er, tror jeg at det er ingen. Dette er content som skaper krystaller på snap. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 19 timer siden #19235 Del Skrevet 19 timer siden Harnoejegvilsi skrev (16 minutter siden): Og dum som jeg er, tror jeg at det er ingen. Dette er content som skaper krystaller på snap. Helt klart er det ingen.. Hun er kjent for å følge med både her inne og på Jodel, så selvfølgelig har hun snappet opp hva som skrives.. Dette skaper content og engasjement.. Nærmer seg ny lansering også.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 17 timer siden #19236 Del Skrevet 17 timer siden I dag har jeg avfulgt og blokkert både I og søstrene. Gjør nok det samme med broren ( eg nekter å kalle han Baddie ), men vil gi ham en sjanse. Jeg har fulgt dem lenge, men fikk en helt ny og herlig kveld uten dem i dag 🙂❤️ Alle må gjøre som de vil, men for meg ble dette helt "Texas" 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 17 timer siden #19237 Del Skrevet 17 timer siden Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden): Og dum som jeg er, tror jeg at det er ingen. Dette er content som skaper krystaller på snap. Classy skrev (2 timer siden): Helt klart er det ingen.. Hun er kjent for å følge med både her inne og på Jodel, så selvfølgelig har hun snappet opp hva som skrives.. Dette skaper content og engasjement.. Nærmer seg ny lansering også.. Er så enig, så klart det er content og krystaller! 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 14 timer siden #19238 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Harnoejegvilsi skrev (5 timer siden): Og dum som jeg er, tror jeg at det er ingen. Dette er content som skaper krystaller på snap. Haha ja kanskje det. Forundrer meg ikke om det bare er tomt prat. Hun har jo egentlig ingenting å prate om så hun lager historier for a dra ut tiden. Og om det er sant at 2 eller 3 menn har blitt kontaktet, hva så 🤷🏻 er jo ikke en sensasjon som bør snakkes om i TIMESVIS ! Det viser Jo bare hvor intetsigende og kjedelig liv hun har. Endret 14 timer siden av Guris 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 9 timer siden #19239 Del Skrevet 9 timer siden Guris skrev (4 timer siden): Haha ja kanskje det. Forundrer meg ikke om det bare er tomt prat. Hun har jo egentlig ingenting å prate om så hun lager historier for a dra ut tiden. Og om det er sant at 2 eller 3 menn har blitt kontaktet, hva så 🤷🏻 er jo ikke en sensasjon som bør snakkes om i TIMESVIS ! Det viser Jo bare hvor intetsigende og kjedelig liv hun har. Ja, og om det er noen som har kontaktet menn, så kan vel ikke I stå til ansvar for det. Så hvorfor er hun så dramatisk? Kun kontent og krystaller. Hun sier ingen ting om at hun har svart disse mennene. Hvor mange gidder å følge henne om datinglivet uteblir? Om hun klarer å få seg et forhold er vel det som engasjerer mest. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 9 timer siden #19240 Del Skrevet 9 timer siden Lili-S skrev (16 timer siden): Selvfølgelig må hun tåle spekulasjoner. Men!!!! Det er et langt skritt fra spekulasjoner til at folk oppsøker og terroriserer vilt fremmede menn de har «detektivisert» seg fram til at er naboen. Sååå flaut. Hvem GÅR til det skrittet, liksom? Noen her inne? Få høre hvorfor dere evt gjør det, da😅 Helt fuckings psyco👀 Helt enig. En ting er å være nyskjerrig å leke gjett hvem. Men å ta steget å sende meldinger ? For hva? Hva ønsker de å oppnå? Sykt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå