Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest hei_paa_deg

Er en kjendis så må de tåle spekulasjoner rundt kjærester. Slik kongefamiliene må.

Og andre rikinger.

sehed var sliten under flytting. Hun som eier leiligheten kunne sendt hjelp!!!! Ikke gi «litt»’og droppe resten.

søskene til I er slaver ikke arvinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fansy skrev (19 timer siden):

iwema på Instagram ryktes nå å være naboen på jodel om noen lurte.. 😂 og andre mener ho er reist hjem

Det er faktisk kompisen til den forrige folk trodde var naboen 😂 så at de poserte på et bilde sammen på instaen hans 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg er virkelig ikke en hater og jeg liker I godt. Men i dag kjente jeg litt på den at hun skyter seg i foten heeeeeele tiden? Hun forteller på story at de kom i snakk om at de begge likte Lana del Rey mens de sitter på vei hjem, fra en fantastisk staycation der han har virkelig imponert og lagt ned mye energi. Når de da nærmer seg hjemme så slenger hun ut om ikke de skal fly avgående en weekend og dra på konsert?? Altså, i dag fikk jeg litt den «thank u, next» viben?? Følte litt at hun tester hvor langt hun kan tøye denne strikken, altså på 6 uker har hun fått han med på to turer liksom. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (31 minutter siden):

Er en kjendis så må de tåle spekulasjoner rundt kjærester. Slik kongefamiliene må.

Og andre rikinger.

sehed var sliten under flytting. Hun som eier leiligheten kunne sendt hjelp!!!! Ikke gi «litt»’og droppe resten.

Næmmen, var hun sliten? En frisk kvinne i 30 årene må da klare å organisere en flytting selv! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hei_paa_deg
Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Næmmen, var hun sliten? En frisk kvinne i 30 årene må da klare å organisere en flytting selv! 

Ikke når en styrtrik storesøster trykker henne ned psykisk så hun blir kvalm. Jeg tror ikke S liker situasjonen Isabell har satt henne i.

dessuten fører bsrndomstraumer bl.a. til at mye fort blir uhåndterlig. Nå ser det utanom at S klarer seg men, hun har nedturer som jeg tenker mitt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (33 minutter siden):

Hun har jo en «spesiell» venn også + venner som kan hjelpe. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei_paa_deg skrev (22 minutter siden):

Ikke når en styrtrik storesøster trykker henne ned psykisk så hun blir kvalm. Jeg tror ikke S liker situasjonen Isabell har satt henne i.

dessuten fører bsrndomstraumer bl.a. til at mye fort blir uhåndterlig. Nå ser det utanom at S klarer seg men, hun har nedturer som jeg tenker mitt om. 

Hva er det du fantaserer om her? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (49 minutter siden):

Men, jeg er virkelig ikke en hater og jeg liker I godt. Men i dag kjente jeg litt på den at hun skyter seg i foten heeeeeele tiden? Hun forteller på story at de kom i snakk om at de begge likte Lana del Rey mens de sitter på vei hjem, fra en fantastisk staycation der han har virkelig imponert og lagt ned mye energi. Når de da nærmer seg hjemme så slenger hun ut om ikke de skal fly avgående en weekend og dra på konsert?? Altså, i dag fikk jeg litt den «thank u, next» viben?? Følte litt at hun tester hvor langt hun kan tøye denne strikken, altså på 6 uker har hun fått han med på to turer liksom. 

Hun har et poeng om hvor ulike de er der. I. klarer ikke å være i ro. Naboen elsker ro og stabilitet, virker det som. Da går det ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene J. skrev (18 minutter siden):

Hun har et poeng om hvor ulike de er der. I. klarer ikke å være i ro. Naboen elsker ro og stabilitet, virker det som. Da går det ikke.

De passer ikke sammen i det hele tatt. I tror at alle som har penger og frihet ønsker å reise så mye som mulig, som selvfølgelig ikke er tilfellet. I har null respekt for andres ønsker. Han ønsker å spise og drikke sundt noe hun håner og prøver å dytte i han så mye dritt hun kan.

Han har det så mye bedre uten henne, så slipper han å hele tiden planlegge nye reiser, bli presset til å drikke alkohol og spise sukkersaker.

Hun synes han lever kjedelig, Jeg synes hun lever drit kjedelig!

• Liker 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene J. skrev (24 minutter siden):

Det er jeg helt enig i, men hun preacher at hun krever lite og hun hadde vært fornøyd med bare små ting osv osv, også snur hun seg rundt i neste moment og så var det ikke godt nok allikevel. Hun selv saboterer fordi han ikke vil jette av gårde til en konsert, men han planla helt på eget initiativ at hun skulle komme til feriestedet hans og være med på roadtrip igjennom flere land og til slutt hilse på delfinen han har kjøpt til henne. Han var med til Maldivene for 6 uker uker siden, han dro på staycation nå, tar henne med på trening, tennis og middager, fyller kjøleskapet med vannet hun liker og kommer å gir henne omsorg når hun er syk. Kjøper jordbær med sjokolade, husker matcha bestillingen hennes samt favoritt cookien! Han kjøpte en delfin og sendte blomster, han har utrettet mye på 6 uker men det er fremdeles ikke godt nok virker det som. Han tilbringer jo sommeren i Europa og reiser via jobb, hun kommer til å få seg mye reising. 

• Liker 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (1 time siden):

I får aldri nok av noen ting, hun planlegger alltid nye reiser når hun er på reise. Vanlige folk orker ikke et sånt nomade liv.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (1 time siden):

You nailed it !!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (2 minutter siden):

Det er jeg helt enig i, men hun preacher at hun krever lite og hun hadde vært fornøyd med bare små ting osv osv, også snur hun seg rundt i neste moment og så var det ikke godt nok allikevel. Hun selv saboterer fordi han ikke vil jette av gårde til en konsert, men han planla helt på eget initiativ at hun skulle komme til feriestedet hans og være med på roadtrip igjennom flere land og til slutt hilse på delfinen han har kjøpt til henne. Han var med til Maldivene for 6 uker uker siden, han dro på staycation nå, tar henne med på trening, tennis og middager, fyller kjøleskapet med vannet hun liker og kommer å gir henne omsorg når hun er syk. Kjøper jordbær med sjokolade, husker matcha bestillingen hennes samt favoritt cookien! Han kjøpte en delfin og sendte blomster, han har utrettet mye på 6 uker men det er fremdeles ikke godt nok virker det som. Han tilbringer jo sommeren i Europa og reiser via jobb, hun kommer til å få seg mye reising. 

Det blir aldri godt nok for I, fordi hun lager fantasier i hodet som en mann skal leve etter !

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei_paa_deg skrev (1 time siden):

Og andre rikinger.

Hvorfor skulle utleier hjelpe med flyttingen ?

Typisk I at S måtte bli med henne til Hermes o s.v. selv om S var midt i flytting, men at I selvfølgelig ikke gadd å hjelpe S med noen ting. Alltid sånn !

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og andre rikinger.

En voksen dame klarer helt fint å flytte selv. Det er helt normalt å bli sliten av det. Syntes det er pyton å flytte selv, men jeg leier da ikke inn hjelp likevel? Shehed har jo også fått masse hjelp av venner. Skjønner ikke hva Isabel skulle gjort for noe mer? Leid inn folk til å pakke ut av esker for henne?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hei_paa_deg
Sirah skrev (27 minutter siden):

En voksen dame klarer helt fint å flytte selv. Det er helt normalt å bli sliten av det. Syntes det er pyton å flytte selv, men jeg leier da ikke inn hjelp likevel? Shehed har jo også fått masse hjelp av venner. Skjønner ikke hva Isabel skulle gjort for noe mer? Leid inn folk til å pakke ut av esker for henne?

Ja?!! Klart Isabell skulle gjort det? Mener jeg da.

full pakke når de først skal vere slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hei_paa_deg skrev (1 minutt siden):

Så Isabel skal både betale leiligheten og sørge for at Shehed ikke trenger å løfte en finger selv? Hvorfor det?

Shehed er jo en relativt normal og oppegående person, hun klarer jo å gjøre ting selv? Det er helt normalt å være sliten. Det er ikke farlig det. De fleste bruker tid på å komme i orden i nytt hjem.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (8 minutter siden):

Hvordan slik?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg fantasien løper av med deg. Det er ingenting som tyder på at S ikke evner å organisere sin egen flytting. 

hei_paa_deg skrev (9 minutter siden):

Vi kjøpte leilighet til vårt barn når hn var ferdig utdannet. Jeg må si at det ikke falt oss inn at vi i tillegg burde betale folk for å flytte for hn.  

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg snappene til Isabel nå. Var da veldig til sutring fordi noen spekulerer i naboen. Jeg skjønner det er plagsomt når noen går for langt, men med nesten 400.000 følgere må en ta høyde på psykiatriske tilfeller. Og for 3 millioner i inntekt (det var før snap økte inntekten i februar) som gjør at hun kan ødsle penger som den største idioten jeg har sett, så går det virkelig ikke an å klage. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...