Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Helene J.
Skrevet (endret)
Miimosa skrev (8 minutter siden):

Ja så langt har ingen tålt hennes «nykker» så bra som naboen har! Han virker til å virkelig like henne for den hun her. Man skal ikke undervurdere menn som står like støtt og rolig selv når man oppfører seg loco. 

Så sant @Miimosa! 🥰 En slik mann er virkelig verdt å ta vare på. 

Endret av Helene J.
Skrevet
Fansy skrev (1 time siden):

💀 magisk manifesterte i frysedisken ja. Mye rart… men jeg selv syns det er spesielt at luksusmerker som hermes er så grådige at de ikke gidder å ta hensyn til dyrevelferd i produksjonen sin. Gjør seg enda mer lukrative i befolkningen. Flaut egt. 

Ja jeg er også veldig overrasket over det! Som sagt håper jeg virkelig at de har tatt seg sammen siden 2015 og driver dyrevennlig i dag! Skulle ønske vi kunne finne noe informasjon om det.

Skrevet
Helene J. skrev (26 minutter siden):

Så sant @Miimosa! 🥰 En slik mann er virkelig verdt å ta vare på. 

Du har så rett min venn 🥰🥰

Skrevet

Ja han mannen er nok glad nå fordi I godkjente, men problemet er at han alltid må gjøre slike ting, flere ganger i året og ikke det samme hver gang selvsagt. Han må alltid finne på noe nytt for at hun skal være fornøyd, så han kommer til å bli utslitt og I kommer til å furte mye.

Bedre at han avslutter nå enn å kaste bort mer tid og penger.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

De to er ikke på bølgelengde i det hele tatt.

Han: Ahh hun ble så glad, Jeg skal jammen bestille dette igjen neste år for hennes bursdag.

I: Ahh, nå har han endelig skjønt hva han må gjøre for meg (stadig vekk) lurer på når neste gang blir og hvor vi skal da.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Guris skrev (23 minutter siden):

De to er ikke på bølgelengde i det hele tatt.

Han: Ahh hun ble så glad, Jeg skal jammen bestille dette igjen neste år for hennes bursdag.

I: Ahh, nå har han endelig skjønt hva han må gjøre for meg (stadig vekk) lurer på når neste gang blir og hvor vi skal da.

Hvordan vet du hva han tenker? Og hun også, for den saks skyld. 

Jeg syns det er idiotisk å lage seg en fantasi om hva andre mennesker tenker og føler. Kan vi ikke holde oss til ting vi vet?

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Ja jeg er også veldig overrasket over det! Som sagt håper jeg virkelig at de har tatt seg sammen siden 2015 og driver dyrevennlig i dag! Skulle ønske vi kunne finne noe informasjon om det.

Her er informasjon om det😉:

( Fra Hermès hjemmeside)

IMG_4709.png

IMG_4710.png

Skrevet
Nilla:-) skrev (1 minutt siden):

Her er informasjon om det😉:

( Fra Hermès hjemmeside)

IMG_4709.png

IMG_4710.png

Dette har jeg linket til tidligere i tråden, men vi skulle jo helst hatt det fra uavhengige kilder :)

• Nyttig 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Det fascinerer meg hvordan den eldste søsteren til Isabell takler at søsteren bader i luksus. 

Samme med Pilotfruen og hennes søsken som ikke har rike foreldre.

Skrevet
hei_paa_deg skrev (11 minutter siden):

Det fascinerer meg hvordan den eldste søsteren til Isabell takler at søsteren bader i luksus. 

Samme med Pilotfruen og hennes søsken som ikke har rike foreldre.

Drypper vel ganske så bra på alle søskenene til I.

Eldste søsteren til J har samme kilde for penger som J, nemlig fra gubben til moren deres. Kun hun yngste søsteren som har en annen mor.

• Nyttig 1
Skrevet

Den modellen de leide inn til shoot har jo null sjarm. Slik var det med forrige også. Må le litt av de filmsnuttene hvor hun poserer 100 ganger i minuttet 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

iwema på Instagram ryktes nå å være naboen på jodel om noen lurte.. 😂 og andre mener ho er reist hjem

Skrevet
Fansy skrev (36 minutter siden):

iwema på Instagram ryktes nå å være naboen på jodel om noen lurte.. 😂 og andre mener ho er reist hjem

Sånn for å bidra: Hun fikk jo med litt av han i speilet i bilen og den personen hadde mørkt hår. Han fyren her er jo blond 😅 

Æsj nå må jeg inn på Jodel igjen 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Sånn for å bidra: Hun fikk jo med litt av han i speilet i bilen og den personen hadde mørkt hår. Han fyren her er jo blond 😅 

Æsj nå må jeg inn på Jodel igjen 🙈

Men han var blond ish på Maldivene 🧐😂 visst hab er dirty blond påvirkes nok fargen av lyset. However. Er ikke sikker pp om jeg tror det er han. Gøy likevel

Skrevet

Men har hun ikke flere ganger sagt at han ikke har sosiale medier?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Men har hun ikke flere ganger sagt at han ikke har sosiale medier?

Nei- at han ikke er aktiv på sosiale medier. Typ influencer. Han har Instagram det har hun sagt men at de ikke følger hverandre for det får han ikke lov til. Og så at han ikke bruker snap. Men det kan være en generasjonsting. Visst han f.eks er på fb og ig. Men ikke interessert i some utover vennene sine typ. 

Skrevet
Fansy skrev (47 minutter siden):

Men han var blond ish på Maldivene 🧐😂 visst hab er dirty blond påvirkes nok fargen av lyset. However. Er ikke sikker pp om jeg tror det er han. Gøy likevel

Det fikk jeg ikke med meg 😅 Ja det er gøy å spekulere i det 🙈 Enig. Vi finner sikkert ikke ut av det uansett 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...