Heike72 Skrevet 1. mai #19101 Skrevet 1. mai Janmar skrev (2 timer siden): Jeg ble blokka fra raadsquad fordi jeg mente anantara var finere enn joali. Vipps blokkert. Ikke fikk jeg noe godt svar på hvorfor. Bare at jeg var ufin. Og det vet jeg at jeg ikke var. Men tydeligvis kan man ikke få mene noe sånt heller uten å bli kasta ut. På Raadsquad er det kun en som bestemmer og der deles kun det som stemmer med denne personens meninger. Et lite diktatur som jeg forlot sist høst. Den gruppa ga meg ikke noe. 3 1 1
Sirah Skrevet 1. mai #19102 Skrevet 1. mai Sveits35 skrev (5 timer siden): Rami går i lære hos Isabel og er «godt opplært». Jeg synes også det er tåpelig og spesielt etter en 48 timers tur i Norge. Nå er Rami MYE mer fornuftig enn Isabel da og kjøper disse bukettene i en billigere del av Dubai og ikke på flyplassen der de koster mange tusen kroner. Jeg såg han gjorde det på en snap for noen uker siden i alle fall, så det gjorde han nok i går også. Slik jeg har forstått han, så sparer han og tenker langsiktig. Litt påvirket blir han nok av sløsingen, men håper virkelig ikke han også blir «ødelagt». Syntes faktisk jeg ser mer og mer av de trekkene hos Rami også, selv om det så klart er i en helt annen grad. Han er blitt mye mer opptatt av merker enn han var iallfall. Det er jo kanskje naturlig nå som han faktisk har ganske god økonomi, men det er tydelig at han blir påvirket han også. Å kjøpe en dyr bil er lissom en ting. Det er en ting man faktisk har bruk for. Men badeshortser fra Prada (bare for å ta et eksempel) trenger vel faktisk ingen? En fin genser eller noe blir lissom noe annet føler jeg? Janmar skrev (3 timer siden): Jeg ble blokka fra raadsquad fordi jeg mente anantara var finere enn joali. Vipps blokkert. Ikke fikk jeg noe godt svar på hvorfor. Bare at jeg var ufin. Og det vet jeg at jeg ikke var. Men tydeligvis kan man ikke få mene noe sånt heller uten å bli kasta ut. Hæ? 😅 Det er jo en bagatell! Personlig syntes jeg Joali er finere, men jeg syntes jo ikke du er teit som har en annen mening og interiøret på en resort enn meg Sol2025 skrev (1 time siden): Det var ikke noe hun sa, det var skrevet ganske mye men jeg rakk ikke å få det med meg hva som stod der. Det var borte på sekunder🥴 Tør ikke gjengi noe så lenge jeg ikke rakk å ta screenshot . Der har jeg lært🥴 Nei best å ikke spekulere i det Håper hun skriver noe mer 😬 Det trenger faktisk ikke være noe annet enn: "Dette var jeg ikke klar over når jeg kjøpte vesken. Jeg støtter overhodet ikke dyremisshandling og dette blir det siste krokodillevesken jeg kjøper" Ferdig. Hun trenger ikke si noe mer. Krokodillene til denne vesken er allerede døde og det hjelper dem ikke at denne vesken ikke blir brukt. Men man kan la være å kjøpe flere. 1 1
Hatsumomo Skrevet 1. mai #19103 Skrevet 1. mai Tror neppe Isabel slutter å kjøpe disse veskene, det blir naivt å tro uansett hvor mange meldinger dere eller andre måtte sende angående det. Der tror jeg grensen går for Isabel med tanke på dyremishandling - disse dyre veskene betyr jo tydeligvis alt for henne, er man villig til å betale 1 mill for en veske, så overgår nok det tanken på dyremishandling. Det at IR slutter å kjøpe veskene betyr heller ikke at mishandlingen tar slutt, så hun ser nok ikke mye vitsen i det. 3 1 2
Sirah Skrevet 1. mai #19104 Skrevet 1. mai Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Tror neppe Isabel slutter å kjøpe disse veskene, det blir naivt å tro uansett hvor mange meldinger dere eller andre måtte sende angående det. Der tror jeg grensen går for Isabel med tanke på dyremishandling - disse dyre veskene betyr jo tydeligvis alt for henne, er man villig til å betale 1 mill for en veske, så overgår nok det tanken på dyremishandling. Det at IR slutter å kjøpe veskene betyr heller ikke at mishandlingen tar slutt, så hun ser nok ikke mye vitsen i det. Du har nok dessverre noen veldig god poenger her. 1
smiiiley Skrevet 1. mai #19105 Skrevet 1. mai Var innom snappen til Sehed i dag. Hun snakket om at hun var dårlig og kvalm pga mye bilkjøring de siste dagene, pga hun satt bak i bilen. En følger spurte da om det kanskje ikke ble noe av roadtripen med familien som de har snakket om pga bilsyke. Hun forklarte da at hun syns det var bedre å sitte forran og følge med på veien, men det kunne hun ikke på roadtripen for I ville sitte forran med Rami når de kjørte. Er det ikke normalt å la de som blir bilsyke sitte forran? 🙈 kanskje bare i min verden… 7 16
Mummy1 Skrevet 1. mai #19106 Skrevet 1. mai smiiiley skrev (3 minutter siden): Var innom snappen til Sehed i dag. Hun snakket om at hun var dårlig og kvalm pga mye bilkjøring de siste dagene, pga hun satt bak i bilen. En følger spurte da om det kanskje ikke ble noe av roadtripen med familien som de har snakket om pga bilsyke. Hun forklarte da at hun syns det var bedre å sitte forran og følge med på veien, men det kunne hun ikke på roadtripen for I ville sitte forran med Rami når de kjørte. Er det ikke normalt å la de som blir bilsyke sitte forran? 🙈 kanskje bare i min verden… Jo, jeg må også sitte foran for ikke bli dårlig, og det har familien min alltid respektert 🙂❤️ Hvor er det Naboen har tatt henne med mon ? Er det bra nok for henne ?😆 1
Heike72 Skrevet 1. mai #19107 Skrevet 1. mai Mummy1 skrev (6 minutter siden): Jo, jeg må også sitte foran for ikke bli dårlig, og det har familien min alltid respektert 🙂❤️ Hvor er det Naboen har tatt henne med mon ? Er det bra nok for henne ?😆 Han har nok tatt henne med til et sted i nærheten som ikke blir effort nok for storforlangende crazyBella. At hun kun er opptatt av de små tingene er ord totalt uten mening. Hun har nok skapt en illusjon i hode om hvordan dette skulle bli og blir skuffet fordi det ikke kommer til å bli så over the top som hun egentlig vil ha. 3 7
Gjest hei_paa_deg Skrevet 1. mai #19108 Skrevet 1. mai (endret) Hvem og hva og hvor er raadsquad? er det utvalgte venninner og kompiser hun har og svarer på snap? Endret 1. mai av hei_paa_deg
Fansy Skrevet 1. mai #19109 Skrevet 1. mai hei_paa_deg skrev (15 minutter siden): Hvem og hva og hvor er raadsquad? er det utvalgte venninner og kompiser hun har og svarer på snap? Raadsquad er en Facebook fanpage. Isabell har adoptert uttrykket om jeg har skjønt riktig til å omfavne hennes følgere. I anonyme forum blir det brukt om alle som ikke nødvendigvis hopper rett på negativt ladet kritikk og eller hat. Da er du en raadsquad. Men det gjelder ikke alle selvsagt. Mange har nyanserte tanker om IR uten å være raadsquad. Mange er med i gruppen uten å identifisere seg som raadsquad. Da de fleste ser på de som de hardnakka og ihuga fansene. Personlig er jeg ikke raadsquad. Men har fått det slengt etter meg som noe nedsettende ett par ganger hvor jeg har sagt hyggelige ting om IR f.eks. Hele fenomenet er igrunn interessant og burde studeres. 5
Sveits35 Skrevet 1. mai #19110 Skrevet 1. mai hei_paa_deg skrev (16 minutter siden): Hvem og hva og hvor er raadsquad? er det utvalgte venninner og kompiser hun har og svarer på snap? Godt spørsmål. Jeg blir kalt for raadsquad ofte i i forbindelse med at jeg ikke er kritisk nok til Isabel. Men Raadsquad er en facebookgruppe for Isabelfans. Her inne på denne tråden blir det brukt for å håne meningsmotstandere av de som er svært kritiske til Isabel. 5
agent Skrevet 1. mai #19111 Skrevet 1. mai Blir helt målløs 🤮 vi får håpe det ikke var krokodille babyer.😡 3
Fansy Skrevet 1. mai #19112 Skrevet 1. mai agent skrev (2 minutter siden): Blir helt målløs 🤮 vi får håpe det ikke var krokodille babyer.😡 kanskje det er bare meg men- er ikke det hyggelig da😂 at dyr får mat. 1 5
agent Skrevet 1. mai #19113 Skrevet 1. mai Fansy skrev (1 minutt siden): kanskje det er bare meg men- er ikke det hyggelig da😂 at dyr får mat. Normalt sett er det kjempefint 🤣😂 Men når det kommer fra henne blir det flåsete, hun har bevist at hun ikke er en dyrevenn. Da hun viser sånn lykke, over å ha kjøpt 3 krokodille babyer på Hermes. Dyr som har levd i forferdelige forhold, avlivet på grotesk vis. 😡 3 11
Sirah Skrevet 1. mai #19114 Skrevet 1. mai Dette er ment som en dårlig spøk: Plutselig er alle medlemmene av denne tråden også medlem av krokodillenes venner 😅🐊 Tror aldri jeg har bekymret meg over krokodiller før nå 🫣 3 2
Guris Skrevet 1. mai #19115 Skrevet 1. mai agent skrev (18 minutter siden): Normalt sett er det kjempefint 🤣😂 Men når det kommer fra henne blir det flåsete, hun har bevist at hun ikke er en dyrevenn. Da hun viser sånn lykke, over å ha kjøpt 3 krokodille babyer på Hermes. Dyr som har levd i forferdelige forhold, avlivet på grotesk vis. 😡 Husker hvordan I hoppet og provoserte lamaen så den ble så frustrert at den spyttet på henne, og hun skrek og hylte av glede. I er ingen dyrevenn i det hele tatt. Kun ord som blir sagt for image og content. 5 14
Pigaloppa Skrevet 1. mai #19116 Skrevet 1. mai Fansy skrev (47 minutter siden): kanskje det er bare meg men- er ikke det hyggelig da😂 at dyr får mat. Veier ikke opp for alle som er blitt slaktet for å bli til vesker som er på utstilling i hylla 2 6
Gjest hei_paa_deg Skrevet 1. mai #19117 Skrevet 1. mai agent skrev (37 minutter siden): Normalt sett er det kjempefint 🤣😂 Men når det kommer fra henne blir det flåsete, hun har bevist at hun ikke er en dyrevenn. Da hun viser sånn lykke, over å ha kjøpt 3 krokodille babyer på Hermes. Dyr som har levd i forferdelige forhold, avlivet på grotesk vis. 😡 Det skulle vært skilpaddeskjellveske eller delfinskinn….
Gjest hei_paa_deg Skrevet 1. mai #19118 Skrevet 1. mai Men hvem lar seg lure til å tro at de er venninnene hennes bare fordi hun svarer dem på snap? Vet hun at disse er medlemmer av squaden? facinert 🫣
lajlaj Skrevet 1. mai #19119 Skrevet 1. mai (endret) Sol2025 skrev (23 timer siden): Så godt å se noen kan være kritisk til hva I bedriver med uten å få høre man er en hater, en hetser, en forakter og gud vet hva. I har sikkert mange gode sider men er så viktig å få frem hvilke bedritne sider en influenser på størrelse I er driver med og står for. Forsett å være kritisk jenter 👏👏 Det er maaaange innlegg i denne tråden der folk her kritiske og det er full enighet i kritikken. Det er kun når det går på utseende og irrelevant drittkasting at man får høre det. Sol2025 skrev (22 timer siden): Selv har jeg visst dette men er ikke alltid lett å komme frem med det man er kritisk til når man vet at neste innlegg blir nedsablet som ny her. Må bli tøffere 😉 Man blir ikke nedsablet "som ny". Det er generelt stemning for kritikk i denne tråden. Det er som sagt kun når man er usaklig, spydig, hetsende og går på utseende at kritiker-flokken samler seg og tar IR i forsvar. Endret 1. mai av lajlaj 2
agent Skrevet 1. mai #19120 Skrevet 1. mai Sirah skrev (1 time siden): Dette er ment som en dårlig spøk: Plutselig er alle medlemmene av denne tråden også medlem av krokodillenes venner 😅🐊 Tror aldri jeg har bekymret meg over krokodiller før nå 🫣 Jepp ❤️🐊🫣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå