Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synker verdiene på designervesker,både Dior,chanel og Hermes og andre logo vesker er blitt en influenserveske å de som kjøpte veskene for å være luxseriøs og exsklusive vil ikke assosieres med de,vesken som før var håndlaga og veldig god kvalitet er nå masseprodusert å mye dårligere,de søeriøse samlerene selger unna for de regner med at innen 2 år er det ingen etterspørsel etter de lenger,dumt for IR

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Sveits35 skrev (På 27.4.2025 den 20.24):

Sidra har jobbet som Ivories modell og Rami er blitt brukt som fotograf, så de er nok regnet som en del av teamet.

Så snakkes laber profesjonalitet på markedsbiten hos Ivories. Bruk av det enkleste og billigste i alle ledd - også produksjonsledd.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (14 minutter siden):

Nå synker verdiene på designervesker,både Dior,chanel og Hermes og andre logo vesker er blitt en influenserveske å de som kjøpte veskene for å være luxseriøs og exsklusive vil ikke assosieres med de,vesken som før var håndlaga og veldig god kvalitet er nå masseprodusert å mye dårligere,de søeriøse samlerene selger unna for de regner med at innen 2 år er det ingen etterspørsel etter de lenger,dumt for IR

Ja, de fleste designermerker sliter, men ikke Hermes. 

https://www.cnn.com/2025/04/15/style/hermes-worlds-most-valuable-luxury-company/index.html

• Liker 1
Skrevet
lajlaj skrev (54 minutter siden):

Har hun ikke tidligere sagt 1 million? Tror hun har snakket om denne før, da hun var på venteliste.

Men det var kjøp fra et mellomledd ved hjelp av en "personal shopper", feks Love Luxury (hun sa ikke hvilken butikk). De legger på prisen for å kunne tjene på å være mellomleddet. 

Men ja, det er en av de dyreste veskene til Hermes mtp at det er en "exotic" (alligator elns). 

Skrevet
Istapp skrev (47 minutter siden):

Så snakkes laber profesjonalitet på markedsbiten hos Ivories. Bruk av det enkleste og billigste i alle ledd - også produksjonsledd.

Tror ikke det er penger som er motivet for å bruke disse unge. Heller en mulighet til å gi dem arbeidserfaring tenker jeg. De har ikke akkurat framstilt seg som noen «skolelys» så de må utdanne seg noe alternativt. Jeg har stor respekt for firma som gir unge slike muligheter. 

• Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (21 minutter siden):

Enig faktisk 😨

Det var hyggelig,  vi pleier som regel ikke være det. 🤭🤭

Skrevet
Sveits35 skrev (58 minutter siden):

Tror ikke det er penger som er motivet for å bruke disse unge. Heller en mulighet til å gi dem arbeidserfaring tenker jeg. De har ikke akkurat framstilt seg som noen «skolelys» så de må utdanne seg noe alternativt. Jeg har stor respekt for firma som gir unge slike muligheter. 

Da hadde Ivorie virket mer profesjonelle om de ga f.eks. kompetente nyutdannede fra yrkesstudier og mer ukjente modeller en arbeidserfaring, enn å gi særdeles ukompetente familiemedlemmer av IR arbeidserfaring. De er jo totalt giddalause og burde heller blitt motivert av nærmeste familie til å gjennomføre noe utdannelse. Nå motiveres de til "lettjente" penger ervervet ved å sko seg på IR og hennes brøyting inn til snapteamet.

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Istapp skrev (8 minutter siden):

Da hadde Ivorie virket mer profesjonelle om de ga f.eks. kompetente nyutdannede fra yrkesstudier og mer ukjente modeller en arbeidserfaring, enn å gi særdeles ukompetente familiemedlemmer av IR arbeidserfaring. De er jo totalt giddalause og burde heller blitt motivert av nærmeste familie til å gjennomføre noe utdannelse. Nå motiveres de til "lettjente" penger ervervet ved å sko seg på IR og hennes brøyting inn til snapteamet.

Veldige påstander du kommer med angående brøyting i snapsystemet. Ser ingen reklame hverken på Sidra eller Shehed sin Snap. Det går utelukkende på kriterier av trafikk og engasjement slik jeg har forstått linker tidligere i denne tråden. Når det gjelder å gi unge arbeidserfaring, så er vi uenige og det er helt greit 

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
agent skrev (4 timer siden):

Dobbelmoralsk 🤬hun kunne ikke se aper i fangenskap, men dette helt ok.🤮😡

https://investigations.peta.org/crocodile-alligator-slaughter-hermes/

Helt grusomt å støtte slik dyremishandlig 😡 tenk så mye tortur som er forårsaket for alle de veskene hun har som hun ikke trenger. Merket 'Charles and Keith' har nydelige vesker helt uten huden til mishandlede dyr.

Ja selvfølgelig er hun dobbelt moralsk. Dyrevelferd for I er kun så lenge hun ikke ønsker noe fra et dyr og for å ha litt kul image, ikke noe annet!

Endret av Guris
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Vanilje70 skrev (14 minutter siden):

Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. 

Hun har vel knapt venner igjen i Oslo - og i Dubai for den sakens skyld!

• Liker 6
  • Nyttig 15
Skrevet
Vanilje70 skrev (23 minutter siden):

Hun sa hun skulle. Og vi vet jo ikke hvem hun var ute med i går, bare at de ikke likte seg på kamera?

• Liker 1
Skrevet
lajlaj skrev (4 timer siden):

Har hun ikke tidligere sagt 1 million? Tror hun har snakket om denne før, da hun var på venteliste.

Det var vel gjennom personal shopper? Da kan du jo fort tredobble prisen.

Vanilje70 skrev (46 minutter siden):

Skulle hun ikke være med de i dag da?

• Liker 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

I klarer ikke å være en venn!

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Hun kjøpte i hvertfall godteri på taxfree og sa at det var til "tante" barn, så antar hun hadde planer om å treffe venninne og hennes barn som hun også tidligere har besøkt ved Oslo tur. Tidligere har vi vel kun sett små glimt av middagsbesøk o.l, men ikke ansikter. 

Er vel ikke så rart at småbarnsforeldre ikke besøker venninner som bor i utlandet? Jeg har flere gode venner som er utflyttet, har aldri reist å besøkt dem, men vi holder kontakten og sees når de er på besøk i Norge.

Endret av firetoen
La til siste setning
  • Liker 6
Skrevet
firetoen skrev (1 minutt siden):

Hun kjøpte i hvertfall godteri på taxfree og sa at det var til "tante" barn, så antar hun hadde planer om å treffe vennine og hennes barn som hun tidligere har besøkt ved Oslo tur. Tidligere har vi vel kun sett små glimt av middagsbesøk o.l, men ikke ansikter. 

Jepp det gjorde hun. Hun sa hun hadde planer med dem i dag. Hun var jo også på middag med andre venner igår, men de fleste der ville ikke være med på snap og det respekterte hun. 

• Liker 4
Skrevet
Korpsnerden skrev (5 timer siden):

Chanel  har også steget mye de siste årene, og forvntes forsatt å stige 

Price Prediction for 2025

If we project the recent trends from 2020 to 2024 into 2025, it’s highly likely that Chanel will continue to raise prices. Let’s consider the following scenario:

• Nyttig 1
Skrevet
Lana01 skrev (37 minutter siden):

Chanel  har også steget mye de siste årene, og forvntes forsatt å stige 

Price Prediction for 2025

If we project the recent trends from 2020 to 2024 into 2025, it’s highly likely that Chanel will continue to raise prices. Let’s consider the following scenario:

chanel har tapt 3,5 bill dollar siden Januar og selger veskene sine med 40% rabatt til sine Vip kunder

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...