Velinda Skrevet 29. april #18981 Skrevet 29. april Nå synker verdiene på designervesker,både Dior,chanel og Hermes og andre logo vesker er blitt en influenserveske å de som kjøpte veskene for å være luxseriøs og exsklusive vil ikke assosieres med de,vesken som før var håndlaga og veldig god kvalitet er nå masseprodusert å mye dårligere,de søeriøse samlerene selger unna for de regner med at innen 2 år er det ingen etterspørsel etter de lenger,dumt for IR 4 1 10
Istapp Skrevet 29. april #18982 Skrevet 29. april Sveits35 skrev (På 27.4.2025 den 20.24): Sidra har jobbet som Ivories modell og Rami er blitt brukt som fotograf, så de er nok regnet som en del av teamet. Så snakkes laber profesjonalitet på markedsbiten hos Ivories. Bruk av det enkleste og billigste i alle ledd - også produksjonsledd. 3 3
agent Skrevet 29. april #18983 Skrevet 29. april Dobbelmoralsk 🤬hun kunne ikke se aper i fangenskap, men dette helt ok.🤮😡 https://investigations.peta.org/crocodile-alligator-slaughter-hermes/ 2 1 19
Korpsnerden Skrevet 29. april #18984 Skrevet 29. april Velinda skrev (14 minutter siden): Nå synker verdiene på designervesker,både Dior,chanel og Hermes og andre logo vesker er blitt en influenserveske å de som kjøpte veskene for å være luxseriøs og exsklusive vil ikke assosieres med de,vesken som før var håndlaga og veldig god kvalitet er nå masseprodusert å mye dårligere,de søeriøse samlerene selger unna for de regner med at innen 2 år er det ingen etterspørsel etter de lenger,dumt for IR Ja, de fleste designermerker sliter, men ikke Hermes. https://www.cnn.com/2025/04/15/style/hermes-worlds-most-valuable-luxury-company/index.html 1
Korpsnerden Skrevet 29. april #18985 Skrevet 29. april lajlaj skrev (54 minutter siden): Har hun ikke tidligere sagt 1 million? Tror hun har snakket om denne før, da hun var på venteliste. Men det var kjøp fra et mellomledd ved hjelp av en "personal shopper", feks Love Luxury (hun sa ikke hvilken butikk). De legger på prisen for å kunne tjene på å være mellomleddet. Men ja, det er en av de dyreste veskene til Hermes mtp at det er en "exotic" (alligator elns).
Sveits35 Skrevet 29. april #18986 Skrevet 29. april Istapp skrev (47 minutter siden): Så snakkes laber profesjonalitet på markedsbiten hos Ivories. Bruk av det enkleste og billigste i alle ledd - også produksjonsledd. Tror ikke det er penger som er motivet for å bruke disse unge. Heller en mulighet til å gi dem arbeidserfaring tenker jeg. De har ikke akkurat framstilt seg som noen «skolelys» så de må utdanne seg noe alternativt. Jeg har stor respekt for firma som gir unge slike muligheter. 2
Sveits35 Skrevet 29. april #18987 Skrevet 29. april agent skrev (42 minutter siden): Dobbelmoralsk 🤬hun kunne ikke se aper i fangenskap, men dette helt ok.🤮😡 https://investigations.peta.org/crocodile-alligator-slaughter-hermes/ Enig faktisk 😨 2 3
agent Skrevet 29. april #18988 Skrevet 29. april Sveits35 skrev (21 minutter siden): Enig faktisk 😨 Det var hyggelig, vi pleier som regel ikke være det. 🤭🤭
Istapp Skrevet 29. april #18989 Skrevet 29. april Sveits35 skrev (58 minutter siden): Tror ikke det er penger som er motivet for å bruke disse unge. Heller en mulighet til å gi dem arbeidserfaring tenker jeg. De har ikke akkurat framstilt seg som noen «skolelys» så de må utdanne seg noe alternativt. Jeg har stor respekt for firma som gir unge slike muligheter. Da hadde Ivorie virket mer profesjonelle om de ga f.eks. kompetente nyutdannede fra yrkesstudier og mer ukjente modeller en arbeidserfaring, enn å gi særdeles ukompetente familiemedlemmer av IR arbeidserfaring. De er jo totalt giddalause og burde heller blitt motivert av nærmeste familie til å gjennomføre noe utdannelse. Nå motiveres de til "lettjente" penger ervervet ved å sko seg på IR og hennes brøyting inn til snapteamet. 5 10
Sveits35 Skrevet 29. april #18990 Skrevet 29. april Istapp skrev (8 minutter siden): Da hadde Ivorie virket mer profesjonelle om de ga f.eks. kompetente nyutdannede fra yrkesstudier og mer ukjente modeller en arbeidserfaring, enn å gi særdeles ukompetente familiemedlemmer av IR arbeidserfaring. De er jo totalt giddalause og burde heller blitt motivert av nærmeste familie til å gjennomføre noe utdannelse. Nå motiveres de til "lettjente" penger ervervet ved å sko seg på IR og hennes brøyting inn til snapteamet. Veldige påstander du kommer med angående brøyting i snapsystemet. Ser ingen reklame hverken på Sidra eller Shehed sin Snap. Det går utelukkende på kriterier av trafikk og engasjement slik jeg har forstått linker tidligere i denne tråden. Når det gjelder å gi unge arbeidserfaring, så er vi uenige og det er helt greit 4
Guris Skrevet 29. april #18991 Skrevet 29. april (endret) agent skrev (4 timer siden): Dobbelmoralsk 🤬hun kunne ikke se aper i fangenskap, men dette helt ok.🤮😡 https://investigations.peta.org/crocodile-alligator-slaughter-hermes/ Helt grusomt å støtte slik dyremishandlig 😡 tenk så mye tortur som er forårsaket for alle de veskene hun har som hun ikke trenger. Merket 'Charles and Keith' har nydelige vesker helt uten huden til mishandlede dyr. Ja selvfølgelig er hun dobbelt moralsk. Dyrevelferd for I er kun så lenge hun ikke ønsker noe fra et dyr og for å ha litt kul image, ikke noe annet! Endret 29. april av Guris 3 6
Vanilje70 Skrevet 29. april #18992 Skrevet 29. april Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. 4 12
Istapp Skrevet 29. april #18993 Skrevet 29. april Vanilje70 skrev (14 minutter siden): Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. Hun har vel knapt venner igjen i Oslo - og i Dubai for den sakens skyld! 6 15
Angel75 Skrevet 29. april #18994 Skrevet 29. april Vanilje70 skrev (23 minutter siden): Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. Hun sa hun skulle. Og vi vet jo ikke hvem hun var ute med i går, bare at de ikke likte seg på kamera? 1
Sirah Skrevet 29. april #18995 Skrevet 29. april lajlaj skrev (4 timer siden): Har hun ikke tidligere sagt 1 million? Tror hun har snakket om denne før, da hun var på venteliste. Det var vel gjennom personal shopper? Da kan du jo fort tredobble prisen. Vanilje70 skrev (46 minutter siden): Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. Skulle hun ikke være med de i dag da? 1
Guris Skrevet 29. april #18996 Skrevet 29. april Vanilje70 skrev (1 time siden): Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. I klarer ikke å være en venn! 5 6
firetoen Skrevet 29. april #18997 Skrevet 29. april (endret) Vanilje70 skrev (1 time siden): Prioriterer hun aldri vennene sine i oslo, som at hyn kommer for å besøke de? Kommer i 48 timer for å hente en veske, da hadde jeg virkelig følt meg som ett andrevalg. Skjønner ikke at de gidder jeg. Rart de aldri er å besøker henne i D heller. Hun kjøpte i hvertfall godteri på taxfree og sa at det var til "tante" barn, så antar hun hadde planer om å treffe venninne og hennes barn som hun også tidligere har besøkt ved Oslo tur. Tidligere har vi vel kun sett små glimt av middagsbesøk o.l, men ikke ansikter. Er vel ikke så rart at småbarnsforeldre ikke besøker venninner som bor i utlandet? Jeg har flere gode venner som er utflyttet, har aldri reist å besøkt dem, men vi holder kontakten og sees når de er på besøk i Norge. Endret 29. april av firetoen La til siste setning 6
Sirah Skrevet 29. april #18998 Skrevet 29. april firetoen skrev (1 minutt siden): Hun kjøpte i hvertfall godteri på taxfree og sa at det var til "tante" barn, så antar hun hadde planer om å treffe vennine og hennes barn som hun tidligere har besøkt ved Oslo tur. Tidligere har vi vel kun sett små glimt av middagsbesøk o.l, men ikke ansikter. Jepp det gjorde hun. Hun sa hun hadde planer med dem i dag. Hun var jo også på middag med andre venner igår, men de fleste der ville ikke være med på snap og det respekterte hun. 4
Lana01 Skrevet 29. april #18999 Skrevet 29. april Korpsnerden skrev (5 timer siden): Ja, de fleste designermerker sliter, men ikke Hermes. https://www.cnn.com/2025/04/15/style/hermes-worlds-most-valuable-luxury-company/index.html Chanel har også steget mye de siste årene, og forvntes forsatt å stige Price Prediction for 2025 If we project the recent trends from 2020 to 2024 into 2025, it’s highly likely that Chanel will continue to raise prices. Let’s consider the following scenario: 2020 – 2024 Trend: The price of the Classic Medium Flap Bag increased by approximately $3,000 over four years. This amounts to an average annual increase of $750. 2025 Prediction: If Chanel follows this trajectory, we can anticipate the price of the Classic Medium Flap Bag to rise by at least $800 – $1,000 in 2025. Therefore, by the end of 2025, we expect the bag’s price to be in the range of $11,500 – $12,000. https://www.cloversac.com/chanel-price-increase-2025-prediction/?srsltid=AfmBOopAaLgfKXaUv6gmSi9RdWcyNAAN5osvSMFbL12_oHGBu-TAAzVW 1
Velinda Skrevet 29. april #19000 Skrevet 29. april Lana01 skrev (37 minutter siden): Chanel har også steget mye de siste årene, og forvntes forsatt å stige Price Prediction for 2025 If we project the recent trends from 2020 to 2024 into 2025, it’s highly likely that Chanel will continue to raise prices. Let’s consider the following scenario: 2020 – 2024 Trend: The price of the Classic Medium Flap Bag increased by approximately $3,000 over four years. This amounts to an average annual increase of $750. 2025 Prediction: If Chanel follows this trajectory, we can anticipate the price of the Classic Medium Flap Bag to rise by at least $800 – $1,000 in 2025. Therefore, by the end of 2025, we expect the bag’s price to be in the range of $11,500 – $12,000. https://www.cloversac.com/chanel-price-increase-2025-prediction/?srsltid=AfmBOopAaLgfKXaUv6gmSi9RdWcyNAAN5osvSMFbL12_oHGBu-TAAzVW chanel har tapt 3,5 bill dollar siden Januar og selger veskene sine med 40% rabatt til sine Vip kunder 1 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå