Sirah Skrevet 17 timer siden #18841 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): hun sier at hun skaffer sovemedisin og angstmedisin,du kaller det dop?? Du har helt tydeligvis gått glipp av en del vesentlig som er skrevet her så vi avslutter denne diskusjonen her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 17 timer siden #18842 Del Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (6 minutter siden): Nei det er ikke løgn. Det har de selv sagt mange ganger. Men spekulasjonene rundt at de skaffer dop på denne måten er jo ikke helt ryddig… Der er jeg enig men er det blitt gjort? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17 timer siden #18843 Del Skrevet 17 timer siden Sveits35 skrev (2 minutter siden): Det blir omtalt som «å skaffe» seg medisiner. Det høres ille ut. Jeg sender også melding til min lege når jeg trenger medisiner. Da går resepten på Helsenorge og til apotek som vanlig. Det gjør alle,jeg også men jeg sender ikke snap til noen som ikke er fastlegen min,en kompis som hun sa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 17 timer siden #18844 Del Skrevet 17 timer siden Sveits35 skrev (7 minutter siden): Joda, det går fint an å diskutere, vi gjør jo det nå. Jeg liker å diskutere, men hvis det blir veldig usaklig og hatefullt så blir klimaet veldig dårlig. Det går an å være høflige med hverandre selv om vi er uenige. Det er jeg helt enig med deg men vi ser jo hvordan de siste innleggene til meg blir servert og dessverre er det ikke noe nytt. Ett gammelt begrep som absolutt ikke burde brukes men passer her …..Angrep er beste forsvar 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17 timer siden #18845 Del Skrevet 17 timer siden Sol2025 skrev (Akkurat nå): Takk. Når det gjelder dårlig/ stygg hud eller hva som ble sagt så skjønte jeg det slik at de ble forbanna😉 fordi I bruker filter, møe filter og prøver å vise at huden er perfekt pågrunn av det hun reklamerer for. Det at I bruker filter syns jeg er en uting i det hun står i, men det er min mening. Ja jeg er enig med deg i det og det var egentlig et dårlig eksempel. Tenkte egentlig ikke på den siste runda nå hvor de filtra ble diskutert, men en diskusjon for en god tid tilbake. Jeg er helt enig i at filter en en uting, men så kan man jo stille spørsmålet om hvorfor hun velger å bruke det? Har hun fått så mye stygge kommentarer for utseende sitt at hun føler at hun «må»? Jeg vil iallefall ikke være en sånn person som bidrar til at hun blir værre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 17 timer siden #18846 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): Det gjør alle,jeg også men jeg sender ikke snap til noen som ikke er fastlegen min,en kompis som hun sa Jeg kan fint sende snap til min lege også. En melding er en melding. Men alt går videre gjennom Helsenorge og så på apotek. Hvordan vi kontakter legen vår er jo helt uvesentlig, systemet i Norge når det gjelder medisiner er veldig trygt. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 17 timer siden #18847 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (3 minutter siden): Det gjør alle,jeg også men jeg sender ikke snap til noen som ikke er fastlegen min,en kompis som hun sa Jeg leste ikke kommentaren din godt nok. Vet vi hvem som er hennes fastlege da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17 timer siden #18848 Del Skrevet 17 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Jeg leste ikke kommentaren din godt nok. Vet vi hvem som er hennes fastlege da? nei men jeg kan love deg at kompiser som dette ikke er fastlege til noen,han har egen profil på Insta og er mer opptatt av rampelyset en å være fastlege 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 17 timer siden #18849 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (6 minutter siden): Det gjør alle,jeg også men jeg sender ikke snap til noen som ikke er fastlegen min,en kompis som hun sa Tenker dette er grunnløse spekulasjoner, som ikke fører noen sted hen. Om de var så at de kjøpte illegale legemidler, tror noen virkelig at det hadde blitt delt på snap? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 17 timer siden #18850 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): nei men jeg kan love deg at kompiser som dette ikke er fastlege til noen,han har egen profil på Insta og er mer opptatt av rampelyset en å være fastlege Har han legelisens så har han lov å skrive ut medisiner. Vi har fastlege i Norge, men står fritt til å bruke hvilken lege vi vil egentlig. Det er ikke så firkantet. Det er for å lette brukeropplevelsen at fastlege ble oppfunnet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17 timer siden #18851 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Bendie skrev (5 minutter siden): Tenker dette er grunnløse spekulasjoner, som ikke fører noen sted hen. Om de var så at de kjøpte illegale legemidler, tror noen virkelig at det hadde blitt delt på snap? Det er mye jeg tenker ikke burde vært delt på snap fra den kanten for å si det sånn Endret 17 timer siden av Velinda 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 17 timer siden #18852 Del Skrevet 17 timer siden Bendie skrev (3 minutter siden): Tenker dette er grunnløse spekulasjoner, som ikke fører noen sted hen. Om de var så at de kjøpte illegale legemidler, tror noen virkelig at det hadde blitt delt på snap? Det må være første gangen jeg er enig med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 17 timer siden #18853 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Det er mye jeg tenker ikke burde hvert delt på snap fra den kanten for å si det sånn Det burde ikke vært delt men ikke bra vi blir ved dette, kommer ikke noe bra ut av det. De som vet, vet😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17 timer siden #18854 Del Skrevet 17 timer siden Sol2025 skrev (Akkurat nå): Det må være første gangen jeg er enig med deg! 😅😅 Der ser du, når man kan diskutere på en god måte så kan selv «motparten» (i mangel på et bedre ord) overraske 😁😀 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 17 timer siden #18855 Del Skrevet 17 timer siden Jaja. Å kalle disse flagrende gjennomsiktige gevantene som lanseres på søndag for silke, er vel hakket verre enn disse ullkjolene med svimlende 5% ull eller hva det var? Regner med de er 100% polyester? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17 timer siden #18856 Del Skrevet 17 timer siden God helg,nå tar jeg frem godisen å ser netflix 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17 timer siden #18857 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): God helg,nå tar jeg frem godisen å ser netflix Kom gjerne med et godt serietips, så gjør jeg det samme! God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 17 timer siden #18858 Del Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): 😅😅 Der ser du, når man kan diskutere på en god måte så kan selv «motparten» (i mangel på et bedre ord) overraske 😁😀 Jeg kan hvis jeg vil😉❤️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 17 timer siden #18859 Del Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): God helg,nå tar jeg frem godisen å ser netflix Ny sesong av You ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17 timer siden #18860 Del Skrevet 17 timer siden Sol2025 skrev (Akkurat nå): Jeg kan hvis jeg vil😉❤️😂 Jeg tror deg 😅😁🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå