Sirah Skrevet 25. april #18801 Skrevet 25. april Sol2025 skrev (Akkurat nå): Jeg er vel ikke helt enig i at ikke det er forsvar her for I. Ja, jeg kan kritisere henne for operasjoner, hennes håpløse content osv Ryktespreding og spekulasjoner er ikke aktuelt. Selv er jeg ny bruker men det vil ikke si at jeg ikke har vært her før😉 Vi kan godt være uenige, det skader ingen. Men vi kan være uenige og likevel oppføre oss som folk. Jeg er langt fra enig i alt IR gjør og sier, men enkelte innlegg her inne er direkte stygge innimellom og det er ikke ok. Det var egentlig litt av poenget mitt, velkommen tilbake 😉 6 3
Bendie Skrevet 25. april #18802 Skrevet 25. april (endret) Sol2025 skrev (21 minutter siden): Forklar gjerne hvorfor dette er forakt! Du får puttet veldig mye inn få settinger og i tillegg helt fersk bruker. En ser tydelig agendaen. Du har vært her før, sier du. Flere brukere kanskje? Tenker om en dukker opp, med en agenda og spyr ut, har en kanskje godt av å logge ut av noens liv., Endret 25. april av Bendie 10
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18803 Skrevet 25. april Sirah skrev (1 minutt siden): Vi kan godt være uenige, det skader ingen. Men vi kan være uenige og likevel oppføre oss som folk. Jeg er langt fra enig i alt IR gjør og sier, men enkelte innlegg her inne er direkte stygge innimellom og det er ikke ok. Det var egentlig litt av poenget mitt, velkommen tilbake 😉 Der er vi enige så lenge det er lov å være kritiske. Enig i at enkelte innlegg når det gjaldt rus er uakseptabelt men ellers syns jeg det er greit å se innlegg som er kritiske fra de fleste brukere. Takk😉
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18804 Skrevet 25. april Bendie skrev (4 minutter siden): Du for putter veldig mye inn få settinger og i tillegg helt fersk bruker. En ser tydelig agendaen. Du har vært her før, sier du. Flere brukere kanskje? Tenker om en dukker opp, med en agenda og spyr ut, har en kansler godt av å logge ut av noens liv., Du om det! Nå spekulerer du om at jeg har flere brukere, jeg spyr ut, har agenda….du burde virkelig ta natta tenker jeg.
Sveits35 Skrevet 25. april #18805 Skrevet 25. april Sol2025 skrev (4 minutter siden): Der er vi enige så lenge det er lov å være kritiske. Enig i at enkelte innlegg når det gjaldt rus er uakseptabelt men ellers syns jeg det er greit å se innlegg som er kritiske fra de fleste brukere. Takk😉 Du synes det er greit å se innlegg som er kritiske fra de fleste brukere? Så det er ugreit for deg om noen er positive til Isabel? Virker ganske lite åpen for diskusjon du da. Eller misforstod jeg innlegget ditt? 2 4
Velinda Skrevet 25. april #18806 Skrevet 25. april Sol2025 skrev (1 minutt siden): Du om det! Nå spekulerer du om at jeg har flere brukere, jeg spyr ut, har agenda….du burde virkelig ta natta tenker jeg. Er så enig med deg,enkelte er så frekk her inne 6
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18807 Skrevet 25. april Sveits35 skrev (3 minutter siden): Du synes det er greit å se innlegg som er kritiske fra de fleste brukere? Så det er ugreit for deg om noen er positive til Isabel? Virker ganske lite åpen for diskusjon du da. Eller misforstod jeg innlegget ditt? Ja, jeg er glad for at brukere er kritisk til hva I har og gjør i forhold til sine følgere. Nei, jeg kan selv være positiv dersom det er noe å være positiv til. Beklager om du oppfattet meg som lite åpen for diskusjon når det gjelder I , dessverre er det ikke åpent for det her inne som du ser i de siste innleggene.
Sveits35 Skrevet 25. april #18808 Skrevet 25. april Sol2025 skrev (3 minutter siden): Ja, jeg er glad for at brukere er kritisk til hva I har og gjør i forhold til sine følgere. Nei, jeg kan selv være positiv dersom det er noe å være positiv til. Beklager om du oppfattet meg som lite åpen for diskusjon når det gjelder I , dessverre er det ikke åpent for det her inne som du ser i de siste innleggene. Joda, det går fint an å diskutere, vi gjør jo det nå. Jeg liker å diskutere, men hvis det blir veldig usaklig og hatefullt så blir klimaet veldig dårlig. Det går an å være høflige med hverandre selv om vi er uenige. 3
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18809 Skrevet 25. april Sirah skrev (11 minutter siden): Ja så klart kan man være kritisk, det er bare sundt. Det som ikke er greit er å si at hun har stygg hud Takk. Når det gjelder dårlig/ stygg hud eller hva som ble sagt så skjønte jeg det slik at de ble forbanna😉 fordi I bruker filter, møe filter og prøver å vise at huden er perfekt pågrunn av det hun reklamerer for. Det at I bruker filter syns jeg er en uting i det hun står i, men det er min mening.
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18810 Skrevet 25. april Sveits35 skrev (7 minutter siden): Joda, det går fint an å diskutere, vi gjør jo det nå. Jeg liker å diskutere, men hvis det blir veldig usaklig og hatefullt så blir klimaet veldig dårlig. Det går an å være høflige med hverandre selv om vi er uenige. Det er jeg helt enig med deg men vi ser jo hvordan de siste innleggene til meg blir servert og dessverre er det ikke noe nytt. Ett gammelt begrep som absolutt ikke burde brukes men passer her …..Angrep er beste forsvar
Sirah Skrevet 25. april #18811 Skrevet 25. april Sol2025 skrev (Akkurat nå): Takk. Når det gjelder dårlig/ stygg hud eller hva som ble sagt så skjønte jeg det slik at de ble forbanna😉 fordi I bruker filter, møe filter og prøver å vise at huden er perfekt pågrunn av det hun reklamerer for. Det at I bruker filter syns jeg er en uting i det hun står i, men det er min mening. Ja jeg er enig med deg i det og det var egentlig et dårlig eksempel. Tenkte egentlig ikke på den siste runda nå hvor de filtra ble diskutert, men en diskusjon for en god tid tilbake. Jeg er helt enig i at filter en en uting, men så kan man jo stille spørsmålet om hvorfor hun velger å bruke det? Har hun fått så mye stygge kommentarer for utseende sitt at hun føler at hun «må»? Jeg vil iallefall ikke være en sånn person som bidrar til at hun blir værre. 4
Neket Skrevet 25. april #18812 Skrevet 25. april Jaja. Å kalle disse flagrende gjennomsiktige gevantene som lanseres på søndag for silke, er vel hakket verre enn disse ullkjolene med svimlende 5% ull eller hva det var? Regner med de er 100% polyester? 13
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18813 Skrevet 25. april Neket skrev (2 minutter siden): Jaja. Å kalle disse flagrende gjennomsiktige gevantene som lanseres på søndag for silke, er vel hakket verre enn disse ullkjolene med svimlende 5% ull eller hva det var? Regner med de er 100% polyester? Vet du hva, jeg er ofte i varmen og tenkte med meg selv at det hadde vært herlig å ha på seg i varmen 😊 Tviler på at det er 100%polyester, men jeg kan ta feil. Skal sjekke den ut imorgen og kanskje… kanskje gjør jeg mitt første kjøp🙈
Sirah Skrevet 25. april #18814 Skrevet 25. april Sol2025 skrev (1 minutt siden): Vet du hva, jeg er ofte i varmen og tenkte med meg selv at det hadde vært herlig å ha på seg i varmen 😊 Tviler på at det er 100%polyester, men jeg kan ta feil. Skal sjekke den ut imorgen og kanskje… kanskje gjør jeg mitt første kjøp🙈 Da må du komme med en tilbakemelding på hva du syntes! Jeg syntes de så gode ut jeg også. 1
Gjest Sol2025 Skrevet 25. april #18815 Skrevet 25. april Sirah skrev (1 minutt siden): Da må du komme med en tilbakemelding på hva du syntes! Jeg syntes de så gode ut jeg også. Selvfølgelig😊
Heike72 Skrevet 26. april #18816 Skrevet 26. april Sol2025 skrev (12 timer siden): Trist å se gang på gang når man er kritisk til I og får slengt at det er personavhengig , hets og hat. At I har operert seg fra hue til ræv , at I har prøvd seg på ulike selskaper som har vist seg å være juks og bedrag, kjørt hardt på proana, vist vekt som er hårreisende, vist ambulanse som slår inn døra pågrunn av det hun selv la ut ( velger å ikke si hvorfor) osv osv det er fullstendig glemt fra enkelte her. IR er der hun er idag kun på grunn av Snap og RS, ingenting annet. Ikke glem at de fleste brukerene her inne reagerer på er hva familien Raad selv allerede har sagt og skrevet på Snap. For all del, forsvar I så mye dere vil her men vær i det minste edruelig! Hva er disse ulike selskapene hun har prøvd seg på? Er det flere enn den ene hun investerte i som Pierre drev? Den var ikke innafor den, men har ikke fått med meg at det er flere. Ivorie og Nude er jo ikke bare noe hun har prøvd seg på. Med investor og kompetente folk i og bak disse går jo disse bra nå eller vet du noe mer om disse selskapene? Jeg er ikke stor fan av Isabel nå da jeg synes hun har mistet helt bakkekontakten og det er viktig å belyse ting man er kritiske til, men det er også viktig å ikke tillegge henne mer negativt enn det som er reelt. Her inne er det flere som har synset mye og ilagt henne både rusproblemer, sykdommer og juks uten å ha ha nok kunnskap og bevis for det. Å sammenligne klær fra Ivorie med Temu blir også for dumt (slik noen brukere har gjort). Jeg har testet klær både fra Ivorie og Temu. Kvaliteten på det Ivorie har nå er veldig bra. Ivorie har forbedret seg og utviklet seg. Ny designer har hatt mye å si her. De nye bikiniene er av veldig god kvalitet og de er fine (jeg har den blå og har prøvd den grønne med spiler). 399,- for en så fin bikinioverdel er en grei pris og jeg kan like gjerne kjøpe disse som bikinier hos andre. Jeg kjøper bikinier jeg synes er fine. Størrelsene er normale nå også. Det er ingen hemmelighet at hun har operert seg. Det er hun rimelig åpen om selv og hun er også tydelig på det at hun angrer både på pupper og ræv nå. Hun fraråder folk fra å gjøre det. 1 9
Gjest Sol2025 Skrevet 26. april #18817 Skrevet 26. april Heike72 skrev (6 minutter siden): Hva er disse ulike selskapene hun har prøvd seg på? Er det flere enn den ene hun investerte i som Pierre drev? Den var ikke innafor den, men har ikke fått med meg at det er flere. Ivorie og Nude er jo ikke bare noe hun har prøvd seg på. Med investor og kompetente folk i og bak disse går jo disse bra nå eller vet du noe mer om disse selskapene? Jeg er ikke stor fan av Isabel nå da jeg synes hun har mistet helt bakkekontakten og det er viktig å belyse ting man er kritiske til, men det er også viktig å ikke tillegge henne mer negativt enn det som er reelt. Her inne er det flere som har synset mye og ilagt henne både rusproblemer, sykdommer og juks uten å ha ha nok kunnskap og bevis for det. Å sammenligne klær fra Ivorie med Temu blir også for dumt (slik noen brukere har gjort). Jeg har testet klær både fra Ivorie og Temu. Kvaliteten på det Ivorie har nå er veldig bra. Ivorie har forbedret seg og utviklet seg. Ny designer har hatt mye å si her. De nye bikiniene er av veldig god kvalitet og de er fine (jeg har den blå og har prøvd den grønne med spiler). 399,- for en så fin bikinioverdel er en grei pris og jeg kan like gjerne kjøpe disse som bikinier hos andre. Jeg kjøper bikinier jeg synes er fine. Størrelsene er normale nå også. Det er ingen hemmelighet at hun har operert seg. Det er hun rimelig åpen om selv og hun er også tydelig på det at hun angrer både på pupper og ræv nå. Hun fraråder folk fra å gjøre det. Mye mulig jeg tar feil men mener det var to selskaper hun var involvert i. Uten investor Reme hadde Nude og Ivorie vært lik null. I er kun ansikter bak, ingenting annet. Hold deg til det som er sant, jeg har aldri sammenlignet selskapene der I er involver med Temu….kanskje jeg burde…At I er operert er ikke noen hemmelighet og ja hun angrer påstår hun….hun anger ikke så mye enn at søstrene får betalt for å operere her og der.
Gjest Helene J. Skrevet 26. april #18818 Skrevet 26. april Én ting skal I ha. Hun har lært meg, og kanskje andre, at vi fortjener å bli prioritert i et forhold. Hun har allerede fått mer oppmerksomhet av naboen enn jeg har gjort av de kjærestene jeg har hatt, til sammen. Det kunne ikke falle meg inn å ønske så mye som hun gjør. Men hun har lært meg at jeg skal verdsette meg selv høyere.
Sveits35 Skrevet 26. april #18819 Skrevet 26. april Sol2025 skrev (10 minutter siden): Mye mulig jeg tar feil men mener det var to selskaper hun var involvert i. Uten investor Reme hadde Nude og Ivorie vært lik null. I er kun ansikter bak, ingenting annet. Hold deg til det som er sant, jeg har aldri sammenlignet selskapene der I er involver med Temu….kanskje jeg burde…At I er operert er ikke noen hemmelighet og ja hun angrer påstår hun….hun anger ikke så mye enn at søstrene får betalt for å operere her og der. Du leser like fort som meg du. Heike skrev at «noen» hadde sammenliknet Ivorie og Temu, ikke du. Hun skriver at det er viktig å ikke overdrive negativitet, og du svarer med å skrive at Isabel betaler søstrene «for å operere her og der». Du mister litt slagkraft når du legger på så saftig. 4 5
Gjest Sol2025 Skrevet 26. april #18820 Skrevet 26. april Sveits35 skrev (10 minutter siden): Du leser like fort som meg du. Heike skrev at «noen» hadde sammenliknet Ivorie og Temu, ikke du. Hun skriver at det er viktig å ikke overdrive negativitet, og du svarer med å skrive at Isabel betaler søstrene «for å operere her og der». Du mister litt slagkraft når du legger på så saftig. Noen kan like godt være meg eller deg. Om jeg mister slagkraft ( hva nå enn det betyr) får så være, vi vet hun har betalt operasjoner til begge søstrene så da blir det litt platt å si hun eier det med operasjonene ….men meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå