Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Janne1975 skrev (10 timer siden):

Jeg er veldig sjeldent inne og kikker. Blir helt skremt av hvor fort man blir massesuggerert inn iinnholdet, egentlig både her og på snap..Men det med vesken fikk jeg med meg, og tenkte, som du poengterte, på klimaavtrykket blant annet.. 

Og hun ønsker å sette barn til denne verdenen som hun selv er med på å pulverisere

Jeg har nå sluttet å følge henne. Hun skal ikke tjene en krone mer på meg.

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dårligbrukernavn skrev (På 23.4.2025 den 10.16):

PPS: Det er også rimelig syk at en 21-åring gidder å bruke 68k på en VESKE til søsteren sin. Det sier vel mer om hvordan I er enn noen andre egentlig... Tenker iallefall jeg.......... Fysj... Hadde faktisk ikke latt min bror gjøre det om jeg hadde en. Virkelig ikke. Hadde ikke fått sove eller klart å leve med meg selv heller, så det hadde blitt en tvungen retur om ikke annet.

58 k minus mva som vil si 46400, rett skal være rett. 
Nå spanderer hun veldig mye på søsknene sine også, og kan mangedoble det beløpet , med det hun har spandert på han.

Han kan leve det livet han lever nå, pga av henne 

Han ville gi noe tilbake , hva er så galt med det. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Hun hadde en veske «på gang» med en personal shopper i Dubai som hun måtte betale 3 ganger prisen for, 900.000 for en veske som koster 300.000. Den hun skal hente i Oslo tror jeg hun betaler normal pris for og får igjen momsen også. Hvis det er tilfelle skjønner jeg hun tar turen.

Helt ærlig, men dette vil jeg ikke skjønne. Det er galskap uansett. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig, men dette vil jeg ikke skjønne. Det er galskap uansett. 

Jeg er enig. I min «verden» er dette et vanvittig sløseri. Jeg forsvarte det ikke, men jeg ser logikken i å ta den turen til Oslo.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Jeg er enig. I min «verden» er dette et vanvittig sløseri. Jeg forsvarte det ikke, men jeg ser logikken i å ta den turen til Oslo.

Enig økonomisk sett er dette smart av henne, så lucky for henne at hun fikk kjøpe vesken I Norge. Samtidig som hun vil betale langt mindre for vesken, en hva hun ville måtte gjøre i Dubai, selv inkl reisen på business clas ,vil hun nok dra inn masse cash , ved å skape content. 

Endret av Lana01
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Ok, men for meg er det 100% ulogisk. Dette er usunt på alle mulige måter. To billetter tur/retur på første klasse etter som jeg har skjønt. Hun eier verken fast eiendom eller bil….. Leier boliger i tre ulike land. Nei, nå synes jeg det har gått for langt. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Josephine3 skrev (33 minutter siden):

Jeg har nå sluttet å følge henne. Hun skal ikke tjene en krone mer på meg.

Tenker det er en lur ide. Men å avfølge betyr også at en ikke burde stikke innom snap overhode og også slutte å følge med på livet hennes totalt også i andre kanaler og forum. 

Selv finner jeg henne underholdende, selvom mye  er galskap, er det et innhold som gir meg noe. Det blir som annen reality. Jeg følger med på det jeg liker og ser overhode ikke på det jeg ikke liker. Samme på snap og andre SoMe kanaler. Kan ikke  skjønne de som følger med til livet til noen de har forakt for, hvorfor? For å få utløp for eder og galle?  For meg er det totalt bortkastet tid.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (7 minutter siden):

Enig økonomisk sett er dette smart av henne, så lucky for henne at hun fikk kjøpe vesken I Norge. Samtidig som hun vil betale langt mindre for vesken, en hva hun ville måtte gjøre i Dubai, selv inkl reisen på business clas ,vil hun nok dra inn masse cash , ved å skape content. 

Tror den vesken blir tjent inn på den turen, vel og merke om hun snapper mye fra selve Norge også. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Tror den vesken blir tjent inn på den turen, vel og merke om hun snapper mye fra selve Norge også. 

Handler det bare om penger tjent da? For meg handler det mye om galskap satt i system, samtidig som jeg synes hun har en spennende personlighet langt utenfor min fatteevne. Det er litt fascinerende å følge med på selv om jeg modererer mine klikk der inne på snap nå. Får med meg det meste her inne, tror jeg. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 timer siden):

Hun hadde en veske «på gang» med en personal shopper i Dubai som hun måtte betale 3 ganger prisen for, 900.000 for en veske som koster 300.000. Den hun skal hente i Oslo tror jeg hun betaler normal pris for og får igjen momsen også. Hvis det er tilfelle skjønner jeg hun tar turen.

Ja for all del. Hun trenger virkelig flere vesker til å ha til pynt. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe?

Men kom rett innpå sminken og reklame,  hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter .

Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet.  Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. 

Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅

Dårlig bilde, ha meg unnskyldt 🤭

Screenshot_20250424_134635_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (16 minutter siden):

Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe?

Men kom rett innpå sminken og reklame,  hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter .

Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet.  Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. 

Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅

The Queen of filter 🤪😂😂

Hårfestet rundt ansiktet er ett resultat av at hun tok laser for å fjerne de såkalte babyhårene og for heve pannen sin for mange år siden.En av få laser behandlinger hun fullførte🙈 Dette ser dessverre ikke bra ut når hun setter håret opp.. 

Når det kommer til produktene hun reklamerer for fra Nude så har de ingen aktive ingredienser som vil hjelpe huden på sikt, kun der og da..Så disse produktene kan jeg trygt si er bortkastede penger og kun lureri.. 

Ang ÅK så brukte nok hun parykk.. 

Endret av Classy
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (15 timer siden):

Jeg er klar over at influencere og mange flere, ser på Kvinneguiden som gamle, bitre, uutdannede hurper. Fra nå av og ut, skulle jeg så ønske at både Raadsquad og Raadsquad 2 (den andre gruppen) strømmet til KG og lærte noe. 
Hva er det vi ser, som de ikke ser? 
Hva er det de ser, som vi ikke ser? 
Isabel har over 380000 følgere, som lever og ånder for galskapen hun viser frem. 
380000 kvinner i alle aldre, som forsvarer henne med nebb og klør. Det er så spesielt at jeg forstår ikke at det ikke blir et større fokus på, fra medias side….Også tror jeg det må være noe savn i eget liv, når den kyniske dama, som utelukkende spiller på følelser, får en sånn heltestatus. Jeg blir på ekte kvalm av å se pengebruken, manipuleringen og tårene som settes i sving, når livet ikke går hennes vei. 
Jeg håper virkelig naboen våkner og faktisk ser hva han har med å gjøre…

Det er jo ikke 380 000 som er raadsquad. 50k Max. De fleste ser av underholdning. Ikke for å forgude personen. Sånn er det med alt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det før og sier det igjen, I blir aldri gift !! Hun har for mye tanker og forestillinger om hvordan ting skal være og det er ikke noe rom for en manns tanker, meninger og ønsker.

Det skal være akkurat som hun tenker og alle andre skal være med og elske det.

Tenk så koselig å dratt til 'Hatta' for noen dager i forbindelse med bursdagen hennes. Dubai er fantastisk i begynnelsen på April.

Men nei da, må til en øde øy å sykle rundt. Fy fader så kjedelig hun er 🥱😴

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (23 minutter siden):

The Queen of filter 🤪😂😂

Hårfestet rundt ansiktet er ett resultat av at hun tok laser for å fjerne de såkalte babyhårene og for heve pannen sin for mange år siden.En av få laser behandlinger hun fullførte🙈 Dette ser dessverre ikke bra ut når hun setter håret opp.. 

Når det kommer til produktene hun reklamerer for fra Nude så har de ingen aktive ingredienser som vil hjelpe huden på sikt, kun der og da..Så disse produktene kan jeg trygt si er bortkastede penger og kun lureri.. 

Ang ÅK så brukte nok hun parykk.. 

Mann kan lure på hva som er naturlig på henne, tror man skal leite lenge.

Med all den plastikken og alt det usunne hun inntar, begynner hun å få dårlig tid til å finne Babydad. For regner med at nye inngrep ikke vil forbedre utseende hennes til det bedre. 🤭🤭🤭🤭

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Ja for all del. Hun trenger virkelig flere vesker til å ha til pynt. 

Ja og sko på de forferdelig stygge reolene helt malplasert  på ett rom som overhode de ikke passer inn

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
agent skrev (46 minutter siden):

Haha ja enig! Men når hun var på ph hadde hun grusomt lavt hårfeste. Klarer ikke se at det er samme nå

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (1 minutt siden):

Mann kan lure på hva som er naturlig på henne, tror man skal leite lenge.

Med all den plastikken og alt det usunne hun inntar, begynner hun å få dårlig tid til å finne Babydad. For regner med at nye inngrep ikke vil forbedre utseende hennes til det bedre. 🤭🤭🤭🤭

Det er veldig lite som er naturlig der i gården ja og folk som har tatt så mye fillers og botox i ansiktet vil aldri eldes med stil.Det kan heller ikke reverseres. Helt utrolig at de ødelegger utseende sitt når det er utseende de i utgangspunktet er så himla opptatt av.. 

Dama er nok reddet av høy forbrenning enn så lenge, men når hormonene begynner å droppe så får vi nok se resultatet av sukkerlaken hun levde av 🙈🙈 (sukker er livsfarlig i så høye dagsdoser både ang livstruende sykdommer og utseende)

Dama selger en illusjon og that’s it.. Nothing else.. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (1 minutt siden):

Det er veldig lite som er naturlig der i gården ja og folk som har tatt så mye fillers og botox i ansiktet vil aldri eldes med stil.Det kan heller ikke reverseres. Helt utrolig at de ødelegger utseende sitt når det er utseende de i utgangspunktet er så himla opptatt av.. 

Dama er nok reddet av høy forbrenning enn så lenge, men når hormonene begynner å droppe så får vi nok se resultatet av sukkerlaken hun levde av 🙈🙈 (sukker er livsfarlig i så høye dagsdoser både ang livstruende sykdommer og utseende)

Dama selger en illusjon og that’s it.. Nothing else.. 

må få mye hull i tennene, er hun aldri til tannlgen?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (4 minutter siden):

må få mye hull i tennene, er hun aldri til tannlgen?

Hun tok med seg hele familien til tannlegen i Oslo før jul.Det er ikke tennene jeg er bekymret for, men heller livstruende sykdommer etc..inkl vekta når den tid kommer.. Hun trener jo ikke og hater alt som er sundt 

Kiloene vil komme snikende om hun liker det eller ikke med alt det usunne hun inntar daglig

Endret av Classy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...