Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Zena33 skrev (33 minutter siden):

Nei, jeg snakker om å være en som kun har startet opp for seg selv og driver med sitt selskap (gründer) i motsetning til de som driver i gründerbransjen (skoler, ulike community, Innovasjon Norge, konsulentvirksomhet etc.). Altså at det å ha kunnskap fra gründerbransjen er noe mer enn bare erfaring fra sin egen lille bedrift. Så uklart var ikke dette, du kunne bare ha søkt på hva en bransje var istedenfor gründer. Lag gjerne egen tråd om dette og inviter meg der, men respekter at jeg ikke vil ødelegge denne tråden noe mer nå.

Vi er vel fortsatt i tråden til I, og diskuterer måten hun driver «sin egen lille bedrift», så jeg vet ikke hvorfor du drar inn communities og Innovasjon Norge?

Nå var min «lille bedrift» en del av et community i USA, men det har ingenting med saken å gjøre. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellenn skrev (3 minutter siden):

Vi er vel fortsatt i tråden til I, og diskuterer måten hun driver «sin egen lille bedrift», så jeg vet ikke hvorfor du drar inn communities og Innovasjon Norge?

Nå var min «lille bedrift» en del av et community i USA, men det har ingenting med saken å gjøre. 

Nei, vi diskuterer langt utenfor I nå. Og jeg har bedt dere om å la være, dette er 3.gang.

Har nå selv rapportert for avsporing, så får vi se hva som evt står igjen av diskusjonen som begynte med I og endte med deg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (8 timer siden):

Altså, hæ. Snakket dere om det sykkelshorts-skjørtet og trenings-BH-en hun hadde på seg som "plutselig har hun tatt på seg noe klær??". At KG liksom skal ha påvirket henne til å kle på seg "mer" og dette er det som er "mer"? Snakker om å være innbilsk her inne...

Husker dere hvor mye hun har kjøpt som"er fint til å slenge over en bikini"? Hvor er disse antrekk? Er jo nå hun skulle brukt de. Nei de henger i skapet uten å bli brukt. Bare gøy å kjøpe. 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (25 minutter siden):

Husker dere hvor mye hun har kjøpt som"er fint til å slenge over en bikini"? Hvor er disse antrekk? Er jo nå hun skulle brukt de. Nei de henger i skapet uten å bli brukt. Bare gøy å kjøpe. 

For ikke å snakke om disse lange ivoriekjolene hun syklet rundt i og satt fast i sykkelen en gang 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen isabel fikk av naboen, hva tenker dere? Var han ironisk?

For de som ikke fikk det med dere så skrev han: Håper du har det fint. Du er veldig moden og jeg er stolt av deg. Savner deg.

Jeg tok det som isabel, at han var ironisk når han skrev you are very mature.

Hun var ihvertfall ikke very mature når hun ikke svarte han. Det er som hun går inn for å straffe han .

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 minutter siden):

For de som ikke fikk det med dere så skrev han: Håper du har det fint. Du er veldig moden og jeg er stolt av deg. Savner deg.

Hun var ihvertfall ikke very mature når hun ikke svarte han. Det er som hun går inn for å straffe han .

Jeg har ikke fått med meg denne greia, men om det var en krangel og hele krangelen handlet on hvor umoden hun er, så kan jo dette være måten han sier unnskyld på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (3 minutter siden):

Virker som de er like selvsaboterende begge to. Hun fortalte en gang at han har liknende forhistorie som henne, så det forklarer vel mye av det de surrer med akkurat nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke fått med meg denne greia, men om det var en krangel og hele krangelen handlet on hvor umoden hun er, så kan jo dette være måten han sier unnskyld på.

Nei det handlet ikke om det. Det ble anspent mellom de pga naboen ikke ville være med til Maldivene på bursdagen hennes

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (13 minutter siden):

Virker som de er like selvsaboterende begge to. Hun fortalte en gang at han har liknende forhistorie som henne, så det forklarer vel mye av det de surrer med akkurat nå

Like selvsaboterende begge to blir vel ikke riktig? Isabel klikka for naboen ikke ville bli med henne til Maldivene på bursdagen. 

Men han vinner ikke noe på å skrive du er very mature, selv om Isabel fortjener å høre det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 minutter siden):

Like selvsaboterende begge to blir vel ikke riktig? Isabel klikka for naboen ikke ville bli med henne til Maldivene på bursdagen. 

Men han vinner ikke noe på å skrive du er very mature, selv om Isabel fortjener å høre det.

Han var veldig vinglete og ga henne håp om å bli med før turen og den dagen hun ventet på bekreftelse unngikk han henne nesten et døgn før han sa at han ikke ville bli med. Jeg synes han har oppført seg klønete uansett grunn og forstår nå bedre hvorfor hun ble så dypt skuffet. Ekstra ille er det nok fordi de var i et veldig bra flyt før denne uheldige situasjonen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (3 minutter siden):

Han var veldig vinglete og ga henne håp om å bli med før turen og den dagen hun ventet på bekreftelse unngikk han henne nesten et døgn før han sa at han ikke ville bli med. Jeg synes han har oppført seg klønete uansett grunn og forstår nå bedre hvorfor hun ble så dypt skuffet. Ekstra ille er det nok fordi de var i et veldig bra flyt før denne uheldige situasjonen. 

^ og klikka? Hun var sår og gråt og var lei seg. Hun klikka da vel strengt tatt ikke? Jeg er litt sånn bekymret for hva folk mener klikking er. Merker jeg tilhører en helt annen menneskeart. Om det er å klikke. 

gud forby man har følelser liksom.  

naboen åpenbart messed up sjøl, og liker Isabel, ellers så hadde han ikke sendt den meldingen når han fikk roet seg… det var et forsøk på en icebreaker. Virker det som. Og Isabell kan godt ha svart for alt vi vet. Alt blir ikke postet og alt blir ikke live postet ihvertfall

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Det jeg synes er problemet med hele situasjonen er at Isabel verdsetter det han gjør for henne i ca 2 sekunder før hun glemmer og krever mer. 

Han har NETTOPP vært på Maldivene med henne. En fantastisk tur, mener begge. 

Han har kommet med blomster. 

Han har fylt opp kjøleskapet sitt med hennes favorittvann. 

Han bestiller hennes favorittcookie

Han hadde allerede kjøpt en gave (som hun presterte å si at hun ikke bryr seg om😵‍💫)

Det virket som om han hadde planer for bursdagen hennes SOM HAN HAR FUNNET PÅ SELV  

…men det er ikke bra nok fordi hun absolutt skal til Maldivene. 

Hun krever at han skal prioritere henne. På samme tid viser hun hvor lite hun prioriterer han. Hun drar hit og dit - Vietnam, Maldivene ++ Stikker av hele tiden. Han respekterer det og viser forståelse. Gjentatte ganger viser han tillit til henne og sier at han er stolt av henne. Kanskje hun skal begynne å gi han litt slack også? 

Og tenk. Nå får hun ikke vite hva han faktisk hadde planlagt på bursdagen hennes. Hun som sier at det er de små ting som betyr noe? Nei, det som betyr noe er at ting MÅ skje på hennes premisser! 

• Liker 1
  • Nyttig 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (16 minutter siden):

^ og klikka? Hun var sår og gråt og var lei seg. Hun klikka da vel strengt tatt ikke? Jeg er litt sånn bekymret for hva folk mener klikking er. Merker jeg tilhører en helt annen menneskeart. Om det er å klikke. 

gud forby man har følelser liksom.  

naboen åpenbart messed up sjøl, og liker Isabel, ellers så hadde han ikke sendt den meldingen når han fikk roet seg… det var et forsøk på en icebreaker. Virker det som. Og Isabell kan godt ha svart for alt vi vet. Alt blir ikke postet og alt blir ikke live postet ihvertfall

Kanskje du svarte på feil kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (49 minutter siden):

Jeg er bare overrasket over at han i det hele tatt gadd å svare henne. At ikke han har fått nok, skjønner jeg ikke. Hun er jo virkelig et vandrende rødt flagg. Jeg kan like Isabel på mange måter. Hun er underholdende å følge til tider og kan ha litt selvironi, men hun er dessverre helt ute å kjøre ndg å opprettholde et forhold til en mann. Det virket som om hun var på rett spor der en stund, men makan til sabotering. 

Vil legge til at jeg har stor respekt for det Isabel har vært gjennom i oppveksten og forstår at hun har store issues ift dette. I mine øyne er likevel naboen en svært tålmodig mann som virkelig prøver å forstå. Men han kan liksom aldri gjøre ting bra nok for henne. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lili-S skrev (4 minutter siden):

Det jeg synes er problemet med hele situasjonen er at Isabel verdsetter det han gjør for henne i ca 2 sekunder før hun glemmer og krever mer. 

Han hadde allerede kjøpt en gave (som hun presterte å si at hun ikke bryr seg om😵‍💫)

Det virket som om han hadde planer for bursdagen hennes SOM HAN HAR FUNNET PÅ SELV  

Hun krever at han skal prioritere henne. På samme tid viser hun hvor lite hun prioriterer han. Hun drar hit og dit - Vietnam, Maldivene ++ Stikker av hele tiden. Han respekterer det og viser forståelse. Gjentatte ganger viser han tillit til henne og sier at han er stolt av henne. Kanskje hun skal begynne å gi han litt slack også? 

Og tenk. Nå får hun ikke vite hva han faktisk hadde planlagt på bursdagen hennes. Hun som sier at det er de små ting som betyr noe? Nei, det som betyr noe er at ting MÅ skje på hennes premisser! 

Fantastisk bra observert 🎯💯💯

Folk må også huske på at IR er en voksen dame på 31år.. 31ÅR! 
Hun er IKKE ett barn.

• Liker 6
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lili-S skrev (6 minutter siden):

Det har vel ligget i kortene at det er Maldivene hun ville være på sin bursdag? At han kommer opp med alternativer når det ikke passer for ham er jo fint gjort, men det er jo ingen selvfølge at Isabel skal justere seg etter ham? Og dette er garantert en mann som er vant med damer som justerer seg etter ham og hans ego. Tror Isabel er en god læring for ham og han for henne. Det kan bli smertefullt for dem begge å fortsette denne relasjonen, men veldig lærerikt

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har sagt han vil til Europa i mai. Hu skal være på Maldivene i 3 uker nå. Om de får sett hverandre før sommeren gjenstår jo å se. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Det har vel ligget i kortene at det er Maldivene hun ville være på sin bursdag? At han kommer opp med alternativer når det ikke passer for ham er jo fint gjort, men det er jo ingen selvfølge at Isabel skal justere seg etter ham? Og dette er garantert en mann som er vant med damer som justerer seg etter ham og hans ego. Tror Isabel er en god læring for ham og han for henne. Det kan bli smertefullt for dem begge å fortsette denne relasjonen, men veldig lærerikt

…men tenk så kjedelig å «planlegge» en bursdag for noen som allerede har planlagt… Maldivene for tredje gang hittil i år?? Jada, han har nok skjønt det nå, men det er da veldig spesielt, er det ikke? 

Hvis man måler egoene i dette forholdet, mener jeg Isabel viser at hun har det absolutt største. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lili-S skrev (1 minutt siden):

…men tenk så kjedelig å «planlegge» en bursdag for noen som allerede har planlagt… Maldivene for tredje gang hittil i år?? Jada, han har nok skjønt det nå, men det er da veldig spesielt, er det ikke? 

Hvis man måler egoene i dette forholdet, mener jeg Isabel viser at hun har det absolutt største. 

Det er spesielt for Isabel med Maldivene, det er jo ikke opp til andre å diktere om det er spesielt eller ikke. 
Ikke vet jeg hvem som har størst ego av disse to, men det er slett ikke umulig at de er like gode begge to 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (5 minutter siden):

Han har sagt han vil til Europa i mai. Hu skal være på Maldivene i 3 uker nå. Om de får sett hverandre før sommeren gjenstår jo å se. 

Hvem tenker du skal justere planene sine for å kunne møtes?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...