Sveits35 Skrevet i går, 13:39 #17961 Del Skrevet i går, 13:39 Fansy skrev (1 time siden): Syns hun reflekterer mer (ihvertfall på kamera). Og tar tilbakemeldinger mer seriøst ifht oppførselen sin på flere områder. Hun var også mye mer bastant og enda mer selvsentrert syns jeg når jeg begynte å følge. Syns også hun har blirt flinkere å ha perioder uten å være på snap. Men alt dette er jo bare synsing fra utsiden Dette er noe jeg også observerer 😊 Tydeligvis alt etter hvilke briller vi bærer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 14:00 #17962 Del Skrevet i går, 14:00 Sveits35 skrev (19 minutter siden): Dette er noe jeg også observerer 😊 Tydeligvis alt etter hvilke briller vi bærer Jeg er enig i dette jeg også. Nå har jo ikke jeg fulgt henne så lenge, men jeg ser også en positiv utvikling på enkelte områder. Selv om det har eskalert negativt på andre som f.eks pengebruk. Men jeg har egentlig ikke fulgt henne lenge nok til at jeg vil mene så mye om det. Når det kommer til påkledning så BRA at hun har tatt det til seg Mulig jeg er gammel og snerpete, men når man spiser så har man på seg litt klær….. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 15:44 #17963 Del Skrevet i går, 15:44 Var innom litt i dag og så….Veldig spesielt og kleint at hun presenterer seg som business owner da hun treffer nye mennesker på Maldivene, da det i all hovedsak er Influenser jobben som gjør at hun faktisk kan velte seg i luksus på Maldivene og det som er hovedjobben hennes. Hvorfor ikke bare si det som det er? Skjemmes hun over sine nesten 400.000 elsklinger? 5 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23 timer siden #17964 Del Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Var innom litt i dag og så….Veldig spesielt og kleint at hun presenterer seg som business owner da hun treffer nye mennesker på Maldivene, da det i all hovedsak er Influenser jobben som gjør at hun faktisk kan velte seg i luksus på Maldivene og det som er hovedjobben hennes. Hvorfor ikke bare si det som det er? Skjemmes hun over sine nesten 400.000 elsklinger? Fin på det idag da tydeligvis. Er det ikke reklame-dame hun pleier å si hun er? Hvertfall til de norske følgerne sine 🤭 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 23 timer siden #17965 Del Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (16 minutter siden): Var innom litt i dag og så….Veldig spesielt og kleint at hun presenterer seg som business owner da hun treffer nye mennesker på Maldivene, da det i all hovedsak er Influenser jobben som gjør at hun faktisk kan velte seg i luksus på Maldivene og det som er hovedjobben hennes. Hvorfor ikke bare si det som det er? Skjemmes hun over sine nesten 400.000 elsklinger? Det har hun snakket om flere ganger. Hun ønsker ikke å si at hun er stor på sosiale medier fordi hun har hatt flere negative erfaringer med at nye bekjentskaper har brukt henne for å få flere følgere selv. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 23 timer siden #17966 Del Skrevet 23 timer siden Naboen som plutselig melder som ingenting? What? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23 timer siden #17967 Del Skrevet 23 timer siden Ellenn skrev (23 minutter siden): Det har hun snakket om flere ganger. Hun ønsker ikke å si at hun er stor på sosiale medier fordi hun har hatt flere negative erfaringer med at nye bekjentskaper har brukt henne for å få flere følgere selv. I Norge kanskje ja, men i utenlandsk skala så er hun jo en ukjent, liten influenser. Tror nok heller det er fordi business owner lyder ganske mye bedre og viktigere enn influencer. 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23 timer siden #17968 Del Skrevet 23 timer siden refill skrev (20 minutter siden): Naboen som plutselig melder som ingenting? What? 😅 Det er vel en måte å prøve å bryte isen på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22 timer siden #17969 Del Skrevet 22 timer siden Teflonhjernen skrev (32 minutter siden): I Norge kanskje ja, men i utenlandsk skala så er hun jo en ukjent, liten influenser. Tror nok heller det er fordi business owner lyder ganske mye bedre og viktigere enn influencer. Har hun ikke brent seg på at et par exer også kun har brukt henne for følgere? Noe som funka bra for begge de to britene iallefall. Og det har vel vært noe trøbbel med noen av venninnene i Dubai og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22 timer siden #17970 Del Skrevet 22 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Var innom litt i dag og så….Veldig spesielt og kleint at hun presenterer seg som business owner da hun treffer nye mennesker på Maldivene, da det i all hovedsak er Influenser jobben som gjør at hun faktisk kan velte seg i luksus på Maldivene og det som er hovedjobben hennes. Hvorfor ikke bare si det som det er? Skjemmes hun over sine nesten 400.000 elsklinger? Du vet hun har mange ansatte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22 timer siden #17971 Del Skrevet 22 timer siden Dupers skrev (16 minutter siden): Har hun ikke brent seg på at et par exer også kun har brukt henne for følgere? Noe som funka bra for begge de to britene iallefall. Og det har vel vært noe trøbbel med noen av venninnene i Dubai og. Jo. Jeg har en bekjent som har en del følgere (ca 150K). Traff henne på en fest en gang og da var hun skikkelig lei seg for hun hadde akkurat funnet ut at enda en «venninne» bare hadde vært venninne med henne for å få flere følgere på sin egen Instagram. Hun sa at det var helt vanlig for henne at folk ble venninner for å så begynne å mase om at hun måtte tagge dem osv. Når hun ikke ville gjøre dette hele tiden så var de ikke så interessert i vennskapet likevel. Så hun hadde konsekvent sluttet å tagge venner og kjente for å prøve å unngå at det var bare derfor de var «venner» med henne. Hun var overrasket over hvor mange som da hadde forsvunnet. Trist, for hun er en søt jente med mye mer å by på enn Instagram. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 22 timer siden #17972 Del Skrevet 22 timer siden Sveits35 skrev (4 minutter siden): Du vet hun har mange ansatte? Hvor er disse ansatt mener du? Det eneste selskapet med ansatte som I eier er Ivorie, som har mellom 1-4 ansatte ifølge proff.no. Deriblant en daglig leder, fordi Isabell har satt bort den jobben. Hun er ikke engang styreleder i sin egen bedrift, hun sitter som nestleder i styret. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 21 timer siden #17973 Del Skrevet 21 timer siden Zena33 skrev (18 minutter siden): Hvor er disse ansatt mener du? Det eneste selskapet med ansatte som I eier er Ivorie, som har mellom 1-4 ansatte ifølge proff.no. Deriblant en daglig leder, fordi Isabell har satt bort den jobben. Hun er ikke engang styreleder i sin egen bedrift, hun sitter som nestleder i styret. Det at hun har en daglig leder og styreleder forteller meg at IR har mer selvinnsikt enn jeg trodde. Som gründer er det jo viktig at riktig folk har de riktige rollene, og det å se at man selv ikke er den riktige til de viktige rollene er ganske bra gjort 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 21 timer siden #17974 Del Skrevet 21 timer siden Sveits35 skrev (34 minutter siden): Du vet hun har mange ansatte? Har hun egentlig så veldig mange? Globalt er både Nude og Ivorie bitte så firmaer. Pengene hennes kommer fra Snap. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 21 timer siden #17975 Del Skrevet 21 timer siden Dupers skrev (Akkurat nå): Det at hun har en daglig leder og styreleder forteller meg at IR har mer selvinnsikt enn jeg trodde. Som gründer er det jo viktig at riktig folk har de riktige rollene, og det å se at man selv ikke er den riktige til de viktige rollene er ganske bra gjort Vel, som gründer er det relativt normalt å ha kontroll på disse rollene selv. Men I har nok ikke den kapasiteten som trengs for å fylle disse rollene, hun er nok mer av den typen som må bli fortalt hvor hun skal signere. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 21 timer siden #17976 Del Skrevet 21 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): I Norge kanskje ja, men i utenlandsk skala så er hun jo en ukjent, liten influenser. Tror nok heller det er fordi business owner lyder ganske mye bedre og viktigere enn influencer. Hun har mange utenlandske følgere på Instagram, og vi vet heller ikke hvilket land mennene fra i går var fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 21 timer siden #17977 Del Skrevet 21 timer siden Zena33 skrev (9 minutter siden): Vel, som gründer er det relativt normalt å ha kontroll på disse rollene selv. Men I har nok ikke den kapasiteten som trengs for å fylle disse rollene, hun er nok mer av den typen som må bli fortalt hvor hun skal signere. Det at hun ikke har hatt management på mange år, men allikevel er en av de best betalt influenserne i Norge tyder vel på at hun har litt mer hjernekapasitet enn du tillegger henne. 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 21 timer siden #17978 Del Skrevet 21 timer siden Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): Har hun egentlig så veldig mange? Globalt er både Nude og Ivorie bitte så firmaer. Pengene hennes kommer fra Snap. I eier ingenting av Nude, og har ingen styreverv der. Hun er deres ansikt utad, og trolig fakturer hun for oppdrag hun gjør for Nude fra Isabel Raad AS. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 21 timer siden #17979 Del Skrevet 21 timer siden Ellenn skrev (Akkurat nå): Det at hun ikke har hatt management på mange år, men allikevel er en av de best betalt influenserne i Norge tyder vel på at hun har litt mer hjernekapasitet enn du tillegger henne. Må si jeg tar av meg hatten for hva hun har fått til, men mangelfull skolegang og ødelagt barndom. Tenker at det beviser det meste. Hun har absolutt hjernekapasitet. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21 timer siden #17980 Del Skrevet 21 timer siden At hun har hjernekapasitet er det ingen tvil om. Hun tjener bøtter og lass med penger. Ingen kan ta fra henne at hun er sykt flink til det hun driver på med. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå