Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Really skrev (33 minutter siden):

Jeg er enig med @lajlaj

Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg du måtte være ironisk. Vi kan umulig se på samme dame, så her er vi flere som er uenige med deg.

Jeg begynte å følge Isabel ifjor høst, og bare på disse månedene så har jeg sett en utvikling i negativ retning.

Jeg har følgt henne ett år lenger enn deg. Og ser en positiv utvikling men med et mønster. Hun kræsjer ut på samme tid

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lajlaj skrev (6 minutter siden):

Men hun har ingen fortrolige venner og maktforholdet mellom henne og familien er skeivt. Det skaper ikke en nær og fortrolig relasjon. Du sier søsteren din og du har en veldig nær relasjon, men du har også andre venninner og en mann, som du sier - så det kan ikke sammenlignes. 

Hun sykler rundt på Maldivene og prater med seg selv. Hun er alene. Hun er ensom. For om hun hadde lagt vekk SnapChat så hadde hun ikke hatt noe selskap og måtte tåle å stå i seg selv og sitt eget følelsesliv istedenfor, og dette ser vi alle at hun flykter konstant fra.

Jeg sier ikke hun ser på dem som nære i den forstand, men hun er avhengig av feedbacken for å fylle livet sitt, det er ikke bra.

At det ikke er sunt å være konstant på er sikkert. Hun hadde hatt godt av å logge av i perioder, men kan forså at hun ikke gjør dette. Hun er i en unik posisjon på snap, som kan glippe. Men hun har økonomiske rådgivere, som hjelper å plassere overskudd av penger. Det er tross alt ikke så lenge siden summene ble elleville. Vil tro hun etterhvert trapper ned, når pengene vokser stort utenfor snap. 

Tror nok hun har hatt lite tid til å pleie venninne forhold, i takt med at hun har vokst og at hun i tillegg har flyttet på seg. Tror neppe dette er et prioritert område nå. Men disse båndene kan gjenopptas eller hun kan skape nye. Det er vanlig,  hos de fleste, at venner kommer og går, i ulike faser av livet.

IR har sin  familie og de er svært nære og bruker mer tid sammen en familier flest. Og etterhvert får hun forhåpentligvis sin egen familie. Hun er en pen jente, med masse sjarm og personlighet. Så hun har ikke problemer med å møte menn. Men hun trenger å vokse i relasjoner og der er hun ikke alene. Svært mange sliter i parforhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (1 minutt siden):

At det ikke er sunt å være konstant på er sikkert. Hun hadde hatt godt av å logge av i perioder, men kan forså at hun ikke gjør dette. Hun er i en unik posisjon på snap, som kan glippe. Men hun har økonomiske rådgivere, som hjelper å plassere overskudd av penger. Det er tross alt ikke så lenge siden summene ble elleville. Vil tro hun etterhvert trapper ned, når pengene vokser stort utenfor snap. 

Tror nok hun har hatt lite tid til å pleie venninne forhold, i takt med at hun har vokst og at hun i tillegg har flyttet på seg. Tror neppe dette er et prioritert område nå. Men disse båndene kan gjenopptas eller hun kan skape nye. Det er vanlig,  hos de fleste, at venner kommer og går, i ulike faser av livet.

IR har sin  familie og de er svært nære og bruker mer tid sammen en familier flest. Og etterhvert får hun forhåpentligvis sin egen familie. Hun er en pen jente, med masse sjarm og personlighet. Så hun har ikke problemer med å møte menn. Men hun trenger å vokse i relasjoner og der er hun ikke alene. Svært mange sliter i parforhold. 

Bingo. Hun er ikke spesielt ekstrem i noen retninger. Annet enn at hun bruker ekstremt mye penger. Men det er det mange andre som gjør og. Uten å nødvendigvis ha det som yrke. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (20 minutter siden):

Jeg har følgt henne ett år lenger enn deg. Og ser en positiv utvikling men med et mønster. Hun kræsjer ut på samme tid

Hvilket mønster tenker du på?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (45 minutter siden):

Hvilken positiv utvikling? I hva da? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (15 timer siden):

Ahh håper det- trenger litt drama romanse underholdning nå. Er en sucker for en romantisk komedie.. 

Hadde vært en mer typisk romantisk komedie om "divaen som er redd for å binde seg" innså at alt hun egentlig ville ha var den jordnære mannen, og dro hjem for å feire bursdagen sin med han foran TVen med pizza 😄 "Jeg trenger ikke alle disse tingene. Jeg trenger deg" 🤣 

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lajlaj skrev (1 time siden):

Det kommer aldri til å skje. Hun er så avhengig av de parasosiale "venninnene" sine til å fylle hverdagen, som støtte i utfordrende stunder, som ekkokammer og heiagjeng når hun oppfører seg dumt. Hun er like avhengig av dem som de er av henne. Hun er ensom, alene og har ingen trygge, stabile, sunne relasjoner å støtte seg på, og til å utvikle seg i.

Jeg ser ingen endring det siste året, derimot synes jeg hele tilstanden hennes er forverret. 

(Og nei, familie er ikke trygge, stabile, sunne relasjoner der man er likeverdige mennesker i en relasjon, for det er alltid en rolle der: mor/datter, storesøster/lillesøster, storesøster/lillebror etc)

Dette!! Her oppsummerer du henne utrolig bra. Jeg ser ingen sunnhetstegn hos henne i det hele tatt, heller det motsatte, at hun oppfører seg mer og mer ekstremt foran kamera. Ref. den syke oppførselen i Vietnam, og hennes meltdown akkurat foran åpent kamera. Hun er 100% avhengig av sine følgere som backer henne i alt. Og ja, jeg ser en svært ensom dame som er virker veldig psykisk ustabil.

Endret av Natu
  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (6 minutter siden):

Det lurer jeg på også.. For jeg ser den samme hun alltid har vært siden første gang hun var på PH.. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (12 minutter siden):

Hadde vært en mer typisk romantisk komedie om "divaen som er redd for å binde seg" innså at alt hun egentlig ville ha var den jordnære mannen, og dro hjem for å feire bursdagen sin med han foran TVen med pizza 😄 "Jeg trenger ikke alle disse tingene. Jeg trenger deg" 🤣 

Dette hadde vært tidenes beste utfall!😅

Men det skjer jo aldri. Er kun gjøkene som skal gjøre slikt for henne🫠

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun leser her inne på kvinneguiden er jeg ikke i tvil om. Plutselig har hun tatt på seg noe klær. Bra å se at hun kan ta til seg noe kritikk. Hun har aldri syklet rundt i annet enn en bikini truse som gå langt opp i ræva.

Endret av Really
  • Liker 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (1 time siden):

Syns hun reflekterer mer (ihvertfall på kamera). Og tar tilbakemeldinger mer seriøst ifht oppførselen sin på flere områder. Hun var også mye mer bastant og enda mer selvsentrert syns jeg når jeg begynte å følge. Syns også hun har blirt flinkere å ha perioder uten å være på snap.  Men alt dette er jo bare synsing fra utsiden

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (1 time siden):

Ja det hadde vært veldig Nice det også- bare det er underholdende så sign me up. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 timer siden):

Hvilket mønster tenker du på?

At hun er mer skjør rundt denne tiden på året - 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fansy skrev (4 minutter siden):

At hun er mer skjør rundt denne tiden på året - 

Du har fulgt henne denne våren og i fjor vår, og ut i fra det så ser du et mønster som relaterer seg til våren? Eller er det to bursdagsfeiringer med samme KK og behov for oppmerksomhet du referer til?

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (1 minutt siden):

Du har fulgt henne denne våren og i fjor vår, og ut i fra det så ser du et mønster som relaterer seg til våren? Eller er det to bursdagsfeiringer med samme KK og behov for oppmerksomhet du referer til?

Det er litt mer nyansert enn det. Men kanskje jeg ser noe annet om 5 år. Kan ikke observere ting lengre tilbake i tid. Akkurat. Om jeg tar feil eller riktig er vel ikke så nøye. Jeg syns jeg ser et mønster. Andre syns ikke det 🤷🏽‍♀️

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (47 minutter siden):

Det at hun leser her inne på kvinneguiden er jeg ikke i tvil om. Plutselig har hun tatt på seg noe klær. Bra å se at hun kan ta til seg noe kritikk. Hun har aldri syklet rundt i annet enn en bikini truse som gå langt opp i ræva.

Det håper jeg virkelig ikke hun gjør. Det hadde vært helt forferdelig for hennes selvbilde. 

Det jeg derimot tror er at hun har sett hvordan de hun har blitt kjent med kler seg, og forhåpentligvis hermer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Really skrev (51 minutter siden):

Nå fikk hun spørsmål om dette på snap i går, så det er vel i såfall det hun har tatt til seg.  Så det er definitivt ikke et tegn. 

Endret av Bendie
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (23 minutter siden):

Det håper jeg virkelig ikke hun gjør. Det hadde vært helt forferdelig for hennes selvbilde. 

Det jeg derimot tror er at hun har sett hvordan de hun har blitt kjent med kler seg, og forhåpentligvis hermer dem.

Merkelig. Hun har fått x antall spørsmål om hvorfor  hun ikke tar på seg noe klær slik de andre gjør. Isabel har svart det er helt vanlig. Altså, hun mener det er helt ok å vandre rundt naken i frokost salen.  Men, plutselig tok hun på seg et skjørt

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (2 timer siden):

Dette!! Her oppsummerer du henne utrolig bra. Jeg ser ingen sunnhetstegn hos henne i det hele tatt, heller det motsatte, at hun oppfører seg mer og mer ekstremt foran kamera. Ref. den syke oppførselen i Vietnam, og hennes meltdown akkurat foran åpent kamera. Hun er 100% avhengig av sine følgere som backer henne i alt. Og ja, jeg ser en svært ensom dame som er virker veldig psykisk ustabil.

Spot on 🎯 hilsen en som har fulgt henne siden PH

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (22 minutter siden):

Merkelig. Hun har fått x antall spørsmål om hvorfor  hun ikke tar på seg noe klær slik de andre gjør. Isabel har svart det er helt vanlig. Altså, hun mener det er helt ok å vandre rundt naken i frokost salen.  Men, plutselig tok hun på seg et skjørt

Kan også være at hun har fått tilsnakk av personalet, noe jeg tror hun aldri ville ha delt om så var. Hadde en venninne som fløy sånn i Thailand som er mye mer liberalt i forhold til bekledning. Endte med at hun ble sendt hjem til bungalowen for å kle på seg litt mer 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...