Lana01 Skrevet i går, 07:12 #17921 Del Skrevet i går, 07:12 Really skrev (1 time siden): Hun kan ikke ha spart flere millioner i måneden dette året. Det har vært et sinnsykt pengeforbruk, mer enn tidligere. Den ene ferien etter den andre, shopping og ferier til både henne og familien. Det blir jo bare verre og verre. Bare 4 dager på Maldivene kosta 400tusen sa hun, og hun har planer om å bli der i 2-3 uker. Nå kjøpte hun seg også 1 klasse på fly Husk på at hun tjener penger på å bruke penger. « You need to spend money, to make money» Helt sykt . Det er dette som har gjort henne rik ( hun har skjønt hva som engasjerer) + det at hun gir veldig mye av seg selv, deler alt både oppturer og nedturer. På den turen hun brukte 400 k på Maldivene , tjente hun det dobbelte. Før hun dro hadde hun brukt 250 K på Chanel+ +, og alt dette ble tjent inn , de dagene hun var på Maldivene turen . Pilene peker oppover på snap, noe som betyr at inntekten er økende. I tillegg tjener hun på mye annet. Hun vet nok veldig godt hva hun gjør, og pengene renner inn også til sparing 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 07:14 #17922 Del Skrevet i går, 07:14 Sveits35 skrev (16 timer siden): Ja, hun sparer flere millioner hver måned. Men det er et hinsides sløseri, helt villt. Hvis noe skulle ha skjedd og inntektene sviktet så tror jeg hun ville revet av seg det flotte håret av frustrasjon og anger på hva hun har drevet med spesielt det siste året. Det vet vi ingenting om, at hun sparer millioner. Dette sier hun bare. For alt vi vet har hun null oversikt over sin egen økonomi. Så utrolig flaut at hun klarer å innbille seg at Rami lurer på hvilket resort hun er på bursdagen for at han gjør UNDERCOVER-arbeid fra naboen? Det er jo åpenbart at de skal sende en kake. Denne dagdrømmingen ødelegger mulighetene for en sunn og vanlig relasjon for henne. Fordi mennene svikter fantasiene hun har skapt i sitt eget hode. Nå går hun med en forventning om at naboen skal komme, bare fordi broren vil sende blomster på bursdagen... Skal ikke gå inn på hvilken diagnose dagdrømming er klassisk for, tråden er oversvømt av diagnosepreik nå. Men tror også hun har blitt vant til å skape disse fantasiene fordi det gir content. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:25 #17923 Del Skrevet i går, 07:25 Really skrev (1 time siden): Hun kan ikke ha spart flere millioner i måneden dette året. Det har vært et sinnsykt pengeforbruk, mer enn tidligere. Den ene ferien etter den andre, shopping og ferier til både henne og familien. Det blir jo bare verre og verre. Bare 4 dager på Maldivene kosta 400tusen sa hun, og hun har planer om å bli der i 2-3 uker. Nå kjøpte hun seg også 1 klasse på fly Har hun bestilt privatfly? 😂 Dette med sparing har hun sagt selv og jeg har aldri tatt henne i løgn. Men det er et villt pengeforbruk og jeg mistenker det enten renner inn penger fra Nude eller så har hun justert sparebeløpet. Det er en sammensatt dame altså, hun satt og festet i rønnene til kelnerene i går kveld og i dag seiler hun inn på privatfly. Er det rart vi blir fascinert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 07:26 #17924 Del Skrevet i går, 07:26 Harnoejegvilsi skrev (12 timer siden): Det tror jeg. Jeg tror han dukker opp. Han gjør ikke det. Han er et rutinemenneske. Sånne ting skjer bare i kvinners fantasier. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 07:28 #17925 Del Skrevet i går, 07:28 (endret) Bendie skrev (12 timer siden): Ja, det er mulig. Men hvem betaler det, for en kveld? Tror rikets røst ikke gir de summene, til en enkelt deltager? Kan være programleder av noe slag. Vi må nok bare vente å se til det offentliggjøres. Gutta-roasten betalte 100 000 kroner til deltakerne. Hun snakket om at de vanligvis betalte 100 000. Så kan godt hende det er de som har spurt. Hun vet jo at gutta er villige til å bla opp for content. Problemet er at det eneste de har å komme på disse roastene er "Du er ei hore, et høl, har operert fitta di" osv. Ref. Øyunn Krogh sin roast. Endret i går, 07:32 av lajlaj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:33 #17926 Del Skrevet i går, 07:33 (endret) lajlaj skrev (27 minutter siden): Det vet vi ingenting om, at hun sparer millioner. Dette sier hun bare. For alt vi vet har hun null oversikt over sin egen økonomi. Så utrolig flaut at hun klarer å innbille seg at Rami lurer på hvilket resort hun er på bursdagen for at han gjør UNDERCOVER-arbeid fra naboen? Det er jo åpenbart at de skal sende en kake. Denne dagdrømmingen ødelegger mulighetene for en sunn og vanlig relasjon for henne. Fordi mennene svikter fantasiene hun har skapt i sitt eget hode. Nå går hun med en forventning om at naboen skal komme, bare fordi broren vil sende blomster på bursdagen... Skal ikke gå inn på hvilken diagnose dagdrømming er klassisk for, tråden er oversvømt av diagnosepreik nå. Men tror også hun har blitt vant til å skape disse fantasiene fordi det gir content. Jeg hadde det litt travelt i går og har tydeligvis klikket altfor fort igjennom storyen hennes. Har ikke fått alt med meg. Isabel har alltid dagdrømt, eller manifestert, som hun kaller det og det har også tatt henne langt. La henne drømme 😂 Men klart det er oppmerksomhet fra familien som kommer, ikke naboen. Det hadde vært bra content da, hvis han kom ❤️ Endret i går, 07:42 av Sveits35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 07:44 #17927 Del Skrevet i går, 07:44 Sveits35 skrev (9 minutter siden): Jeg hadde det litt travelt i går og har tydeligvis klikket altfor fort igjennom storyen hennes. Har ikke fått alt med meg. (Allikevel fant jeg tid til å yppe meg med et par her inne og Sol måtte rydde opp) 🫢 Isabel har alltid dagdrømt, eller manifestert, som hun kaller det og det har også tatt henne langt. La henne drømme 😂 Men klart det er oppmerksomhet fra familien som kommer, ikke naboen. Det hadde vært bra content da, hvis han kom ❤️ Problemet er at dagdrømmingen gjør at hun tar valg basert på det hun har fantasert om. Hun dro ikke på reise med Rami som hun hadde lovet, fordi hun ville være hjemme i Dubai på Valentines "i tilfelle". Hun dagdrømte om at naboen skulle hive seg på Maldivene-tur til bursdagen hennes, og ble så skuffet når han sa nei. Når man bikker 30 år og dagdrømmene kommer i veien for relasjonene dine, så er man nødt til å ta grep for å komme seg ut av sitt eget hode. Det er utrolig viktig for å kunne ha relasjoner basert på riktige premisser. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 07:45 #17928 Del Skrevet i går, 07:45 Sveits35 skrev (18 minutter siden): Har hun bestilt privatfly? Jeg sa ingenting om privat fly. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:50 #17929 Del Skrevet i går, 07:50 Really skrev (4 minutter siden): Jeg sa ingenting om privat fly. Ups! 1. klasse var det ja, da hun reiste til Maldivene.. går litt fort av og til her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:56 #17930 Del Skrevet i går, 07:56 lajlaj skrev (6 minutter siden): Problemet er at dagdrømmingen gjør at hun tar valg basert på det hun har fantasert om. Hun dro ikke på reise med Rami som hun hadde lovet, fordi hun ville være hjemme i Dubai på Valentines "i tilfelle". Hun dagdrømte om at naboen skulle hive seg på Maldivene-tur til bursdagen hennes, og ble så skuffet når han sa nei. Når man bikker 30 år og dagdrømmene kommer i veien for relasjonene dine, så er man nødt til å ta grep for å komme seg ut av sitt eget hode. Det er utrolig viktig for å kunne ha relasjoner basert på riktige premisser. Isabel er i endring og har modnet mye det siste året. Og hun virker reflekter og har selvinnsikt på alle de «feilene» du beskriver her. Hun vil nok aldri slutte å fantasere, men kanskje hun får mer kontroll på følelsene sine etterhvert? Det verste som kan skje for denne tråden sin del er vel at hun trekker seg gradvis og rolig tilbake fra Snap fordi hun tjener nok på de andre firmaene sine. Da får vi aldri vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 08:21 #17931 Del Skrevet i går, 08:21 (endret) Sveits35 skrev (24 minutter siden): Isabel er i endring og har modnet mye det siste året. Og hun virker reflekter og har selvinnsikt på alle de «feilene» du beskriver her. Hun vil nok aldri slutte å fantasere, men kanskje hun får mer kontroll på følelsene sine etterhvert? Det verste som kan skje for denne tråden sin del er vel at hun trekker seg gradvis og rolig tilbake fra Snap fordi hun tjener nok på de andre firmaene sine. Da får vi aldri vite. Det kommer aldri til å skje. Hun er så avhengig av de parasosiale "venninnene" sine til å fylle hverdagen, som støtte i utfordrende stunder, som ekkokammer og heiagjeng når hun oppfører seg dumt. Hun er like avhengig av dem som de er av henne. Hun er ensom, alene og har ingen trygge, stabile, sunne relasjoner å støtte seg på, og til å utvikle seg i. Jeg ser ingen endring det siste året, derimot synes jeg hele tilstanden hennes er forverret. (Og nei, familie er ikke trygge, stabile, sunne relasjoner der man er likeverdige mennesker i en relasjon, for det er alltid en rolle der: mor/datter, storesøster/lillesøster, storesøster/lillebror etc) Endret i går, 08:22 av lajlaj 3 1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 08:35 #17932 Del Skrevet i går, 08:35 lajlaj skrev (9 minutter siden): Det kommer aldri til å skje. Hun er så avhengig av de parasosiale "venninnene" sine til å fylle hverdagen, som støtte i utfordrende stunder, som ekkokammer og heiagjeng når hun oppfører seg dumt. Hun er like avhengig av dem som de er av henne. Hun er ensom, alene og har ingen trygge, stabile, sunne relasjoner å støtte seg på, og til å utvikle seg i. Jeg ser ingen endring det siste året, derimot synes jeg hele tilstanden hennes er forverret. (Og nei, familie er ikke trygge, stabile, sunne relasjoner der man er likeverdige mennesker i en relasjon, for det er alltid en rolle der: mor/datter, storesøster/lillesøster, storesøster/lillebror etc) Ouch! I dag var det nattsvart altså. Jeg kan være negativ jeg også, så jeg dømmer deg ikke. Men er nok mer positivt til Isabel og hennes fremtidsutsikter enn det du beskriver. Har ikke så mye å parere med enn dette altså. Vi er uenige og det er helt greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 08:39 #17933 Del Skrevet i går, 08:39 (endret) Sveits35 skrev (4 minutter siden): Ouch! I dag var det nattsvart altså. Jeg kan være negativ jeg også, så jeg dømmer deg ikke. Men er nok mer positivt til Isabel og hennes fremtidsutsikter enn det du beskriver. Har ikke så mye å parere med enn dette altså. Vi er uenige og det er helt greit. Jeg er enig med @lajlaj Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg du måtte være ironisk. Vi kan umulig se på samme dame, så her er vi flere som er uenige med deg. Jeg begynte å følge Isabel ifjor høst, og bare på disse månedene så har jeg sett en utvikling i negativ retning. Endret i går, 08:40 av Really 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet i går, 08:44 #17934 Del Skrevet i går, 08:44 (endret) lajlaj skrev (24 minutter siden): Det kommer aldri til å skje. Hun er så avhengig av de parasosiale "venninnene" sine til å fylle hverdagen, som støtte i utfordrende stunder, som ekkokammer og heiagjeng når hun oppfører seg dumt. Hun er like avhengig av dem som de er av henne. Hun er ensom, alene og har ingen trygge, stabile, sunne relasjoner å støtte seg på, og til å utvikle seg i. Jeg ser ingen endring det siste året, derimot synes jeg hele tilstanden hennes er forverret. (Og nei, familie er ikke trygge, stabile, sunne relasjoner der man er likeverdige mennesker i en relasjon, for det er alltid en rolle der: mor/datter, storesøster/lillesøster, storesøster/lillebror etc) Der er jeg uenig, en familie er ofte trygge, stabile og sunne relasjoner. Ikke alle har nære relasjoner til sin familie, men svært mange har. Jeg anser min søster som min aller næreste relasjon, nærere enn andre venninner og også nærere enn min mann, Selvom jeg også har et nært forhold til han. Jeg har et absolutt likeverdig forhold til min søster.. I andre kulturer er familiebåndene ofte enda tettere. IR er ikke ensom og alene. Hun har en familie hun har tette bånd med. Hun ønsker å finne en mann og stifte en familie. Noe som svært mange andre også gjør. Så det er hun ikke alene om. Når det gjelder andre venner vet jeg ikke hvor nær hun er disse, men hun har venner. Jeg tror nok hun finner en viss støtte i «vennene» hun har blant følgerne, men hun ser nok ikke på disse som nære. Det har jeg ingen tro på. At hun har den tonen med følgerne er for å skape en følelse av nærhet. Det er noe helt annet. Slikt skaper engasjement. Jeg tror også de færreste av følgerne ser på IR som en venninne. De finnes helt sikkert, men det er nok ytterst få og gjelder nok personer med enkle ressurser. Endret i går, 08:46 av Bendie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 08:53 #17935 Del Skrevet i går, 08:53 (endret) Bendie skrev (9 minutter siden): Der er jeg uenig, en familie er ofte trygge, stabile og sunne relasjoner. Ikke alle har nære relasjoner til sin familie, men svært mange har. Jeg anser min søster som min aller næreste relasjon, nærere enn andre venninner og også nærere enn min mann, Selvom jeg også har et nært forhold til han. Jeg har et absolutt likeverdig forhold til min søster.. I andre kulturer er familiebåndene ofte enda tettere. IR er ikke ensom og alene. Hun har en familie hun har tette bånd med. Hun ønsker å finne en mann og stifte en familie. Noe som svært mange andre også gjør. Så det er hun ikke alene om. Når det gjelder andre venner vet jeg ikke hvor nær hun er disse, men hun har venner. Jeg tror nok hun finner en viss støtte i «vennene» hun har blant følgerne, men hun ser nok ikke på disse som nære. Det har jeg ingen tro på. At hun har den tonen med følgerne er for å skape en følelse av nærhet. Det er noe helt annet. Slikt skaper engasjement. Jeg tror også de færreste av følgerne ser på IR som en venninne. De finnes helt sikkert, men det er nok ytterst få og gjelder nok personer med enkle ressurser. Men hun har ingen fortrolige venner og maktforholdet mellom henne og familien er skeivt. Det skaper ikke en nær og fortrolig relasjon. Du sier søsteren din og du har en veldig nær relasjon, men du har også andre venninner og en mann, som du sier - så det kan ikke sammenlignes. Hun sykler rundt på Maldivene og prater med seg selv. Hun er alene. Hun er ensom. For om hun hadde lagt vekk SnapChat så hadde hun ikke hatt noe selskap og måtte tåle å stå i seg selv og sitt eget følelsesliv istedenfor, og dette ser vi alle at hun flykter konstant fra. Jeg sier ikke hun ser på dem som nære i den forstand, men hun er avhengig av feedbacken for å fylle livet sitt, det er ikke bra. Endret i går, 08:54 av lajlaj 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 08:55 #17936 Del Skrevet i går, 08:55 Really skrev (13 minutter siden): Jeg er enig med @lajlaj Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg du måtte være ironisk. Vi kan umulig se på samme dame, så her er vi flere som er uenige med deg. Jeg begynte å følge Isabel ifjor høst, og bare på disse månedene så har jeg sett en utvikling i negativ retning. Jeg har fulgt henne i veldig mange år og ser masse endringer i positiv retning. Men det siste året har hun blitt ufattelig rik og hun må få lande i den situasjonen før vi dømmer henne for hardt mener jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 09:06 #17937 Del Skrevet i går, 09:06 Sveits35 skrev (10 minutter siden): Jeg har fulgt henne i veldig mange år og ser masse endringer i positiv retning. Men det siste året har hun blitt ufattelig rik og hun må få lande i den situasjonen før vi dømmer henne for hardt mener jeg. Vi er nok mange som har "fulgt" henne siden PH. Penger er ingen unnskyldning for å oppføre seg dramatisk og pushe folk fra seg. 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet i går, 09:08 #17938 Del Skrevet i går, 09:08 Upsidedownfrown skrev (11 timer siden): Dette er så spot on! 💯 En annen ting jeg vil legge til er, jeg tror NULL på at hun går til psykolog. Jeg tror ikke på det et sekund engang. Ja såklart skulle hun holdt timene og hva de snakket om privat, men hun hadde 100% sagt fra på snap at da og da skulle hun ha psykolog-time. Det står aldri nedskrevet på disse planene hun legger ut, og bare generelt av alt hun deler så er det aldri noe at hun har time. Jeg tror det er ren løgn! For meg så synes jeg det er lett å se også at hun lyver om det. F.eks her om dagen når Shehed stakkars forsøkte å trøste henne på sofaen, og hun sa til isabel at hun burde fått seg en skikkelig god psykolog, og da sa isabel jaaa også var det akkurat som om hun fikk "panikk" i blikket et lite nanosekund og la til: ja en til psykolog... Altså.. Nei, jeg tror ikke på det. Hun har ødelagt det med naboen, jeg håper han kutter henne helt ut nå. mener på hun har sagt tidligere at hun går til psykolog ifbm spiseforstyrrelsen hennes. Men at hun burde kanskje hatt en til som er mer spisset på relasjonstraumer også 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 09:09 #17939 Del Skrevet i går, 09:09 lajlaj skrev (Akkurat nå): Vi er nok mange som har "fulgt" henne siden PH. Penger er ingen unnskyldning for å oppføre seg dramatisk og pushe folk fra seg. Er ikke du dramatisk noen gang? Alltid i vater? Forskjellen på oss i en «krise» og henne er jo ganske stor. Hun deler alt med offentligheten og legger seg for «hogg». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet i går, 09:09 #17940 Del Skrevet i går, 09:09 Istapp skrev (10 timer siden): I disse tider vokser ikke investerte penger, de krymper voldsomt og raskt. Investerte penger i eiendom er ikke like sårbare for den nedgangen, som foreligger i fra mars i store deler av fond- og aksjesparing. Okei- det kan ikke jeg nok om til å uttale meg om ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå