Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Bendie skrev (3 minutter siden):

Ja, det er mulig.  Men hvem betaler det, for en kveld? Tror rikets røst ikke gir de summene, til en enkelt deltager? Kan være programleder av noe slag. Vi må nok bare vente å se til det offentliggjøres. 

Syns hun sa at det var normalt at deltakerne ble tilbudt 200-300k for å være med ( husker det før jeg tenkte hun skulle spørre om 500k)  men hun spurte om 1 mill i stede 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smukgid skrev (1 minutt siden):

Syns hun sa at det var normalt at deltakerne ble tilbudt 200-300k for å være med ( husker det før jeg tenkte hun skulle spørre om 500k)  men hun spurte om 1 mill i stede 😅

Helt vilt om man betaler det for en kveld 🤪😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (5 minutter siden):

Jo at det ble 2 døgn i Oslo Elns. Tror også det er rikets roast

Om det iikke er vixen awards, programleder der. Snap er jo blitt veldig stort og hun er desidert den største i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukgid skrev (4 minutter siden):

Da er det nok det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukgid skrev (7 minutter siden):

Ja 😋 ser den ble ordlagt litt feil 😛 men tenker at hun tjener jo sin andel penger på nude også ☺️☺️

Man er ikke hater om man er tvilsom til bedriften IR. Man er ikke blodfan om man også ser noe fint i henne. Hun har sine skjønne sider også. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukgid skrev (11 minutter siden):

Ja 😋 ser den ble ordlagt litt feil 😛 men tenker at hun tjener jo sin andel penger på nude også ☺️☺️

Garantert en god slump med penger derfra også ja :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bendie skrev (6 minutter siden):

Om det iikke er vixen awards, programleder der. Snap er jo blitt veldig stort og hun er desidert den største i Norge. 

Det hadde hun ikke stilt opp på. Runkeringen vixen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keeping up with the Raad Squad ville blitt en suksess, helt klart , med opp mot 400 k følgere bare på snap , ville  det også kunne slått an internasjonalt ? . Skjønner  hun ikke ønsker  det nå .Hun har stor suksess med inntjening snap , og da styrer hun også alt selv . Men på sikt? Hvem vet ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 minutt siden):

Det hadde hun ikke stilt opp på. Runkeringen vixen

Nei, du har kanskje rett i det. Ser nok at rikets røst er mest logisk. Men synes 200 -300 tusen er vilt og en mill😳 Men det drar muligens store penger. Aldri sett på, men har fått med meg hva det går ut på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (37 minutter siden):

Hun er jo så imot Vixen, så det stiller hun nok ikke opp på. Vixen er jo ikke før på nyåret 2026 igjen heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (1 time siden):

Ja . Og pilene går bare opp. Og tv produksjon selskaper , står i kø. Spennende å se hva hun har signet opp  til , mot høsten. Kanskje programleder Love Island . 

Programlederjobb for Love Island tar jo flere uker. Aldri i verden om hun hadde gjort det for kun 1 mill. Det hun skal delta på er nok ikke noe langvarige greier.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne kanskje vært nytt på nytt også, men jeg merker at jeg faktisk blir litt sur om NRK betaler ut den typer summer på skattebetalernes regning 😬

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (2 timer siden):

Ahh håper det- trenger litt drama romanse underholdning nå. Er en sucker for en romantisk komedie.. 

❤️🤩❤️😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 1.4.2025 den 21.43):

Nå er man der igjen, hun strigråter over en fyr ifb med bursdagen sin. Tenk å ødelegge/lage så mye kvalme med en fyr hvert år på denne tiden 🙄 jeg klarer ikke syntes synd på henne, det er jo samme regla hver gang - «han» burde ha skjønt det/lest tankene hennes/tatt henne på ordet/hoppet når hun sa hopp hver gang. Hun skaper jo traumer rundt bursdagene sine hver gang - er jo ingen fyr som vil komme til å gjøre noe ekstra/hyggelig for henne på disse dagene for hun setter jo listen HIMMELHØYT - har null tro på at små ting som blomster betyr mest for henne som hun hele tiden påstår, det viser seg jo aldri. Det eneste som betyr noe er at personen sier ja til det hun vil og det skal skje på den måten hun ser for seg i hodet/fantaserer, skjer ikke det - så faller alt i knus.

Dette er så spot on! 💯

En annen ting jeg vil legge til er, jeg tror NULL på at hun går til psykolog. Jeg tror ikke på det et sekund engang. Ja såklart skulle hun holdt timene og hva de snakket om privat, men hun hadde 100% sagt fra på snap at da og da skulle hun ha psykolog-time. Det står aldri nedskrevet på disse planene hun legger ut, og bare generelt av alt hun deler så er det aldri noe at hun har time. Jeg tror det er ren løgn! For meg så synes jeg det er lett å se også at hun lyver om det. F.eks her om dagen når Shehed stakkars forsøkte å trøste henne på sofaen, og hun sa til isabel at hun burde fått seg en skikkelig god psykolog, og da sa isabel jaaa også var det akkurat som om hun fikk "panikk" i blikket et lite nanosekund og la til: ja en til psykolog... Altså.. Nei, jeg tror ikke på det. Hun har ødelagt det med naboen, jeg håper han kutter henne helt ut nå.

• Liker 7
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Løvejenta skrev (På 1.4.2025 den 23.44):

Hun er jo overhode ikke fornøyd med blomster, hennes sanne jeg har virkelig kommet frem idag. «De små tingene» er absolutt ikke nok for henne når hun forventer at en kk skal slippe jobb og droppe familiebesøk for å dra nok en tur til Maldivene med henne. 🥴 en getaway med naboen på en fin resort i Dubai var ikke nok for henne, undrer meg hva hun mener med de små tingene da 😂 skjønner godt at fyren har blokkert, han har sikkert blitt livredd 🚩🚩

100 % denne!!! 👏🏼👏🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upsidedownfrown skrev (14 minutter siden):

Dette er så spot on! 💯

En annen ting jeg vil legge til er, jeg tror NULL på at hun går til psykolog. Jeg tror ikke på det et sekund engang. Ja såklart skulle hun holdt timene og hva de snakket om privat, men hun hadde 100% sagt fra på snap at da og da skulle hun ha psykolog-time. Det står aldri nedskrevet på disse planene hun legger ut, og bare generelt av alt hun deler så er det aldri noe at hun har time. Jeg tror det er ren løgn! For meg så synes jeg det er lett å se også at hun lyver om det. F.eks her om dagen når Shehed stakkars forsøkte å trøste henne på sofaen, og hun sa til isabel at hun burde fått seg en skikkelig god psykolog, og da sa isabel jaaa også var det akkurat som om hun fikk "panikk" i blikket et lite nanosekund og la til: ja en til psykolog... Altså.. Nei, jeg tror ikke på det. Hun har ødelagt det med naboen, jeg håper han kutter henne helt ut nå.

Spot on👍🏼🎯💯💯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (6 timer siden):

Jepp. Om ho sløser 1 mill i mnd. (Sykt som det er). Så går ho fremdeles godt i pluss. Hun har proffe penge forvaltere både i Norge og Dubai. Og investerte penger vokser av seg selv også

I disse tider vokser ikke investerte penger, de krymper voldsomt og raskt. Investerte penger i eiendom er ikke like sårbare for den nedgangen, som foreligger i fra mars i store deler av  fond- og aksjesparing.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (15 timer siden):

Ja, hun sparer flere millioner hver måned. Men det er et hinsides sløseri, helt villt. Hvis noe skulle ha skjedd og inntektene sviktet så tror jeg hun ville revet av seg det flotte håret av frustrasjon og anger på hva hun har drevet med spesielt det siste året.

Hun kan ikke ha spart flere millioner i måneden dette året. Det har vært et sinnsykt pengeforbruk, mer enn tidligere. Den ene ferien etter den andre, shopping og ferier til både henne og familien. Det blir jo bare verre og verre. Bare 4 dager på Maldivene kosta 400tusen sa hun, og hun har planer om å bli der i 2-3 uker. Nå kjøpte hun seg også 1 klasse på fly

Endret av Really
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...