Jada! Skrevet torsdag kl 10:18 #17841 Del Skrevet torsdag kl 10:18 Really skrev (2 timer siden): Husker ikke så mye. Han skrev at hun hadde større ego enn han. Hun svarte det handlet ikke om ego, og at hun bare ville han skulle forstå henne. Hun ser ingen andre enn seg selv. Jeg er enig med deg når de kommer til kommentaren hun ser ingen andre enn seg selv. Hun evner ikke å se at denne situasjonen har hun skapt helt alene, og det er ingen overraskelse hvis naboen har fått nok. Hun sier at han må se henne, men hva med at hun må se han? Hvis man ønsker å bygge en relasjon med ett annet menneske så betyr det både å gi og ta. For naboen var Maldivene problematisk med tanke på jobb og at hans bror kommer senere i april, og han kom med flere gode forslag om hvordan de kunne feire bursdagen. Det normale da ville vært å være åpen for å diskutere andre muligheter slik at hun fikk en fin dag med naboen hvor hun ble gjort stas på, men i stedefor går hun rett i forsvar og er helt uinteressert i å diskutere andre alternativer og velger heller å legge ett press på naboen om å bli med. Hun sier at ting hadde vært helt i orden hvis naboen hadde sagt nei med engang, men med respekt å melde så gjorde han det men han ble vinglete pga hennes reaksjon og oppførsel. Hun mener også at naboen burde planlagt besøket til broren på ett annet tidspunkt fordi han visste at hun hadde bursdag i begynnelsen av april, men de er ikke engang sammen så hvorfor skal hun bli hensyntatt i alle naboen sine valg og planer? Og ikke minst hva med hennes valg? Rett etter turen til Maldivene med naboen drar hun til Vietnam uten at naboen surmulte fordi han ble bortprioritert. Nå dro hun til Maldivene og planlegge å være der rundt 2 uker, og etter det så vurderer hun å dra på safari til Afrika. Altså ser hun virkelig ikke at hun overhodet ikke prioriterer naboen? Og hvordan kan ett menneskes forvente å bli prioritert til fordel for naboens familie når hun prioriterer naboen så lite som hun gjør? Altså jeg blir bare så frustrert over å vite at det finnes mennesker som Isabell som er så ekstremt egoistisk og som ikke evner å se sin egen destruktive oppførsel, og ja jeg må slutte å se på snappen hennes for min egen sjelero og sist men ikke minst unngå å være en del av inntektstømmen hennes. 7 2 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet torsdag kl 10:39 #17842 Del Skrevet torsdag kl 10:39 @Jada!Veldig bra skrevet. Det er så riktig alt du sier her. Dette skulle jeg ønske Isabel leste. 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet torsdag kl 10:50 #17843 Del Skrevet torsdag kl 10:50 Kan noen få det til å gå opp for henne at hennes sløseri leder til at delfiner og andre sjødyr dør? I Kina har forurensing nesten utryddet den kinesiske hvite delfin, og havet, land i Afrika osv. er ille forsøplet med plastikk og klær. Hun er en av verstingene i hele Norge på fast fashion sikkert. Hvis ikke det bor en eller annen galning et sted som bestiller kilovis fra shein daglig. Når hun snakker om hvor mye hun elsker delfiner og de er sjelen hennes osv. Tenker jeg bare at hun er så overfladisk og elsker delfiner som en del av hennes image eller for Instagram. Kanskje derfor hun planlegger terapi med nydelige hester (bra for Instagram) og ikke på klinikk (usedvanlig dårlig for Instagram). Og så skal hun kose seg på safari i Afrika, når de lokale der lider av forsøpling fra Europa. Sløseri gjør meg sint og jeg skjønner ikke at en som har vært "fattig" kan få seg til å leve sånn. Jeg vokste også opp på budsjett og det er brent inn i hjernen min at mat skal spises opp. 5 2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet torsdag kl 11:25 #17844 Del Skrevet torsdag kl 11:25 (endret) Dette var vel det siste egosentriske Isabel trengte nå. Selvbilde var overdimensjonert fra før. Er det virkelig ingen som realitetsorienterer henne. Fikk en skilpadde oppkalt etter seg som kun bryr seg om mat. Omg😳 Endret torsdag kl 12:22 av Kønn 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet torsdag kl 11:44 #17845 Del Skrevet torsdag kl 11:44 Fy fader. Jeg tror de parasosiale forholdene påvirker influenserne også. "Skal vi gå og spise frokost? Ja, vi gjør det. Kom!" Alt jeg ser er ei ensom kvinne sykle alene på Maldivene og prate med seg selv. 12 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl 12:09 #17846 Del Skrevet torsdag kl 12:09 Kønn skrev (39 minutter siden): Dette var vel det siste egosentriske Isabel trengte nå. Selvbilde var overdimensjonert fra før. Er det virkelig ingen som realiserorientere henne. Fikk en skilpadde oppkalt etter seg som kun bryr seg om mat. Omg😳 En skilpadde som Isabel har adoptert ved å betale penger. Kunne hun ikke i det minste kledd på seg litt før hun gikk inn der. Syntes det er respektløst å stille opp i en minimal bikini selv om hun er på en varm øy. Litt må det jo gå ann å ta på seg i enkelte settinger 😮💨 10 2 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet torsdag kl 12:14 #17847 Del Skrevet torsdag kl 12:14 Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): En skilpadde som Isabel har adoptert ved å betale penger. Kunne hun ikke i det minste kledd på seg litt før hun gikk inn der. Syntes det er respektløst å stille opp i en minimal bikini selv om hun er på en varm øy. Litt må det jo gå ann å ta på seg i enkelte settinger 😮💨 Viktig å få visst seg frem vettu.. Hele greia er så patetisk og vulgært.. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet torsdag kl 12:35 #17848 Del Skrevet torsdag kl 12:35 Classy skrev (18 minutter siden): Viktig å få visst seg frem vettu.. Hele greia er så patetisk og vulgært.. Enig. Kunne like godt gå naken. Aldri sett noen gå til slik spisesalen når jeg har vært på ferie. Den ene dagen går hun i islamdrakt og den neste går hun rundt slik. 13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet torsdag kl 12:40 #17849 Del Skrevet torsdag kl 12:40 Jeg har vært på Maldivene og tok en dagstur til Male. Da måtte vi ha med livvakt fordi jeg var kvinne. Vi så nesten bare menn i gatene og de få kvinnene vi så gikk sammen med menn og de bar nikab. Det er sharia som gjelder der. På øyene er det ikke slik. De innfødte ser nok ikke på I som et forbilde…… 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smukgid Skrevet torsdag kl 12:41 #17850 Del Skrevet torsdag kl 12:41 Kønn skrev (17 timer siden): Hva med storesøster da? Rart de ikke har sett og hørt om den på alle de årene. Hvorfor dukket den opp akkurat nå? Egentlig det samme, men poenget mitt er at jeg tror hun lyver. Det er så mye som skurrer med henne. Vis jeg skal være helt ærlig. Jeg tar alt med en klype salt 🖖🏻 sier ikke hun juger, men sier heller ikke det er sant, jeg har bare vanskelig for å kunne tru 100% fordi det er ikke live, det er klippet og limt sånn hun vill ha det. Så bruker det som sagt som underholdning, ser ikke på annen «reality» 🤭 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet torsdag kl 12:48 #17851 Del Skrevet torsdag kl 12:48 Kønn skrev (6 minutter siden): Enig. Kunne like godt gå naken. Aldri sett noen gå til slik spisesalen når jeg har vært på ferie. Den ene dagen går hun i islamdrakt og den neste går hun rundt slik. Ja, det er noe som heter å vise respekt for andre mennesker rundt seg. Så hun kunne fint slengt på seg en tynn sarong bare for å dekke seg til pittelitt.. På stranden og ved svømmebassenget kan hun sprade rundt i bikini, men man må ha litt grenser for seg selv og andre med kleskoder … Huff huff.. Hun er ikke 16år lengre, men ei godt voksen dame på 31år.. Dette er kun vulgært og smakløst. Nothing else 8 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet torsdag kl 12:51 #17852 Del Skrevet torsdag kl 12:51 Kønn skrev (9 minutter siden): Jeg har vært på Maldivene og tok en dagstur til Male. Da måtte vi ha med livvakt fordi jeg var kvinne. Vi så nesten bare menn i gatene og de få kvinnene vi så gikk sammen med menn og de bar nikab. Det er sharia som gjelder der. På øyene er det ikke slik. De innfødte ser nok ikke på I som et forbilde…… Hun unngår de mest muslimske øyene på Maldivene.. Hun kan verken sprade rundt naken eller rølpe rundt som en full sjømann der vettu.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet torsdag kl 13:02 #17853 Del Skrevet torsdag kl 13:02 Jada! skrev (2 timer siden): Jeg er enig med deg når de kommer til kommentaren hun ser ingen andre enn seg selv. Hun evner ikke å se at denne situasjonen har hun skapt helt alene, og det er ingen overraskelse hvis naboen har fått nok. Hun sier at han må se henne, men hva med at hun må se han? Hvis man ønsker å bygge en relasjon med ett annet menneske så betyr det både å gi og ta. For naboen var Maldivene problematisk med tanke på jobb og at hans bror kommer senere i april, og han kom med flere gode forslag om hvordan de kunne feire bursdagen. Det normale da ville vært å være åpen for å diskutere andre muligheter slik at hun fikk en fin dag med naboen hvor hun ble gjort stas på, men i stedefor går hun rett i forsvar og er helt uinteressert i å diskutere andre alternativer og velger heller å legge ett press på naboen om å bli med. Hun sier at ting hadde vært helt i orden hvis naboen hadde sagt nei med engang, men med respekt å melde så gjorde han det men han ble vinglete pga hennes reaksjon og oppførsel. Hun mener også at naboen burde planlagt besøket til broren på ett annet tidspunkt fordi han visste at hun hadde bursdag i begynnelsen av april, men de er ikke engang sammen så hvorfor skal hun bli hensyntatt i alle naboen sine valg og planer? Og ikke minst hva med hennes valg? Rett etter turen til Maldivene med naboen drar hun til Vietnam uten at naboen surmulte fordi han ble bortprioritert. Nå dro hun til Maldivene og planlegge å være der rundt 2 uker, og etter det så vurderer hun å dra på safari til Afrika. Altså ser hun virkelig ikke at hun overhodet ikke prioriterer naboen? Og hvordan kan ett menneskes forvente å bli prioritert til fordel for naboens familie når hun prioriterer naboen så lite som hun gjør? Altså jeg blir bare så frustrert over å vite at det finnes mennesker som Isabell som er så ekstremt egoistisk og som ikke evner å se sin egen destruktive oppførsel, og ja jeg må slutte å se på snappen hennes for min egen sjelero og sist men ikke minst unngå å være en del av inntektstømmen hennes. Spot on, @Jada!!!! 👍🏻 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet torsdag kl 13:03 #17854 Del Skrevet torsdag kl 13:03 Teflonhjernen skrev (53 minutter siden): En skilpadde som Isabel har adoptert ved å betale penger. Kunne hun ikke i det minste kledd på seg litt før hun gikk inn der. Syntes det er respektløst å stille opp i en minimal bikini selv om hun er på en varm øy. Litt må det jo gå ann å ta på seg i enkelte settinger 😮💨 Helt enig👍 vært nye puppe filming idag 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet torsdag kl 14:04 #17855 Del Skrevet torsdag kl 14:04 lajlaj skrev (2 timer siden): Fy fader. Jeg tror de parasosiale forholdene påvirker influenserne også. "Skal vi gå og spise frokost? Ja, vi gjør det. Kom!" Alt jeg ser er ei ensom kvinne sykle alene på Maldivene og prate med seg selv. Jeg ser en dame som underholder følgerne sine og tjener en haug med penger på det. Jeg har ikke vært innom snapen hennes i dag men vet allerede at hun har hatt frokost og fått en skilpadde oppkalt etter seg. Holder nesten å følge med her inne på denne tråden 🐬🦇🦩🐢 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet torsdag kl 14:04 #17856 Del Skrevet torsdag kl 14:04 Følger ikke I hele tiden, egentlig svært lite. Men Maldivene igjen? Etter en "backpacking" tur, som var etter en tur med naboen til Maldivene? Som igjen var etter en tur til Maldivene med familien? Går det bra med henne egentlig, sånn seriøst? Så mye pengebruk, ikke snakk om all shoppingen hun har gjort. Fikk iallefall feil bilde av henne de siste månedene....jeg kan furte for meg selv i regnværet her i Norge, men wowzers, hvor kommer all pengene fra? Jeg tenker sånn, regninger (leiligheten, osv) all pengene som går til familien, dyre gaver, alle disse turene i det siste. Tjener hun faktisk SÅ mye? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet torsdag kl 14:14 #17857 Del Skrevet torsdag kl 14:14 Sitron10 skrev (6 minutter siden): Følger ikke I hele tiden, egentlig svært lite. Men Maldivene igjen? Etter en "backpacking" tur, som var etter en tur med naboen til Maldivene? Som igjen var etter en tur til Maldivene med familien? Går det bra med henne egentlig, sånn seriøst? Så mye pengebruk, ikke snakk om all shoppingen hun har gjort. Fikk iallefall feil bilde av henne de siste månedene....jeg kan furte for meg selv i regnværet her i Norge, men wowzers, hvor kommer all pengene fra? Jeg tenker sånn, regninger (leiligheten, osv) all pengene som går til familien, dyre gaver, alle disse turene i det siste. Tjener hun faktisk SÅ mye? Ja, hun sparer flere millioner hver måned. Men det er et hinsides sløseri, helt villt. Hvis noe skulle ha skjedd og inntektene sviktet så tror jeg hun ville revet av seg det flotte håret av frustrasjon og anger på hva hun har drevet med spesielt det siste året. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet torsdag kl 14:22 #17858 Del Skrevet torsdag kl 14:22 (endret) Sitron10 skrev (19 minutter siden): Følger ikke I hele tiden, egentlig svært lite. Men Maldivene igjen? Etter en "backpacking" tur, som var etter en tur med naboen til Maldivene? Som igjen var etter en tur til Maldivene med familien? Går det bra med henne egentlig, sånn seriøst? Så mye pengebruk, ikke snakk om all shoppingen hun har gjort. Fikk iallefall feil bilde av henne de siste månedene....jeg kan furte for meg selv i regnværet her i Norge, men wowzers, hvor kommer all pengene fra? Jeg tenker sånn, regninger (leiligheten, osv) all pengene som går til familien, dyre gaver, alle disse turene i det siste. Tjener hun faktisk SÅ mye? Hun tjener sånn ca 3mill i mnd på snap og har 500.000kr i budsjett på shopping pr mnd.. Noe hun sprenger både 1,2,3,4 og 5 ganger.. Så det er ikke mange milioner som blir spart hver måned nei.. Regnestykket vil ikke gå opp viss folk setter seg ned å regner litt på hva hun kan svi av på bare 1mnd…. Endret torsdag kl 14:23 av Classy 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet torsdag kl 14:26 #17859 Del Skrevet torsdag kl 14:26 Fint man har KG til å diskutere situasjonen med naboen og I. På RS er det nå innført sensur om å «prate om» det som skjedde med naboen. Med en videre oppfordring om at girlsa nå må «kose seg på hytta». For et liv - med imaginære vennskap og hytter… 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet torsdag kl 14:30 #17860 Del Skrevet torsdag kl 14:30 Zena33 skrev (2 minutter siden): Fint man har KG til å diskutere situasjonen med naboen og I. På RS er det nå innført sensur om å «prate om» det som skjedde med naboen. Med en videre oppfordring om at girlsa nå må «kose seg på hytta». For et liv - med imaginære vennskap og hytter… Dette kalles totalitært diktatur!! Send dem til kina 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå