Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Frooken skrev (Akkurat nå):

Ja det syntes jeg også det virker som, og jeg ser absolutt gode ting også i Isabel, men jeg klarer ikke helt å stole på at vi får hele historien. Det er derfor den ikke gir mening.

Men tenker det går mange veier- syns også helt ærlig at naboen er litt teit jeg. Han er styrtrik (ref Isabel). Han ser broren sin annenhver mnd basically. Og visst han virkelig tenkte at Isabel er the one. Så hadde han faktisk klart helt fint å prioritert 3-4 dager på Maldivene med henne. Når han vet at det var det hun ønsket seg, og når han vet hvor viktig det er for henne. Jeg klandrer henne faktisk ikke for å tenke at okei, så var jeg ikke så viktig likevel. For jeg er enig med henne. Om du liker en person vil du være mest mulig med de, ja lag rom for familie og venner osv også. Men du klarer å sette av noen dager til den du er forelska i. Oooog i tillegg - hva er forskjellen på resort getaway 2 timer unna, og Maldivene 4 timer unna for to griserike mennesker egentlig?  det blir for enkelt å bare skylde på at IR er for kravstor også. For man må tenke ifht livssituasjonen de 2 befinner seg i. Og ikke vi andre med helt andre liv. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lana01 skrev (1 minutt siden):

Nei, vet vi det. Om han var frustrert  også, kan han ha blokkert uten hensikt? Vet ikke hvor «lett» det er da .. slengte fra seg telefonen eller noe 

Ja eller kort og greit satt appen/mobilen i flymodus for å få en pause. Da vil det vel heller ikke bli levert om mobilen ikke er aktiv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frooken skrev (3 minutter siden):

Ja dette tenkte jeg også på. Jack også skrev jo om at forholdet var sykt, ingenting fra hans side var godt nok og at alt handlet om henne. Det kunne selvsagt vært en falsk anklage, men jeg syntes jeg ser flere red flags hos Isabel som gjør at jeg virkelig tror hun er narsissist..

Vi har garantert sett det samme. 

Om hun har diagnoser eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men det er definitivt ting vi ikke vet,

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (3 minutter siden):

Ja eller kort og greit satt appen/mobilen i flymodus for å få en pause. Da vil det vel heller ikke bli levert om mobilen ikke er aktiv.

Han har vel en forklaring. Tror ikke han er ferdig med ho- og omvendt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (1 minutt siden):

Men tenker det går mange veier- syns også helt ærlig at naboen er litt teit jeg. Han er styrtrik (ref Isabel). Han ser broren sin annenhver mnd basically. Og visst han virkelig tenkte at Isabel er the one. Så hadde han faktisk klart helt fint å prioritert 3-4 dager på Maldivene med henne. Når han vet at det var det hun ønsket seg, og når han vet hvor viktig det er for henne. Jeg klandrer henne faktisk ikke for å tenke at okei, så var jeg ikke så viktig likevel. For jeg er enig med henne. Om du liker en person vil du være mest mulig med de, ja lag rom for familie og venner osv også. Men du klarer å sette av noen dager til den du er forelska i. Oooog i tillegg - hva er forskjellen på resort getaway 2 timer unna, og Maldivene 4 timer unna for to griserike mennesker egentlig?  det blir for enkelt å bare skylde på at IR er for kravstor også. For man må tenke ifht livssituasjonen de 2 befinner seg i. Og ikke vi andre med helt andre liv. 

Dette + at han skal ha svart lurt "så du vil det ja" når Isabel uttrykte at hun ville til Maldivene på sin bursdag er jeg enig kanskje ble litt feil, men igjen så tror jeg ikke vi får hele historien. Hvis han også er en type person som virkelig mentalt må forberede seg + pakke flere uker i forveien for å dra til Maldivene kan jeg liksom forstå han. Om resort er bedre kan man jo lure på, men jeg har ikke så vanskelig for å forstå at det sikkert er letter å følge treningsregimet hans osv på resort heller enn Maldivene, der blir det kanskje for "feriemodus"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (16 minutter siden):

jeg har litt vansker med å forstå at en man på 35-40 blokkerer sånn. Uten å liksom si ifra? At nå trenger jeg space typ. For meg er det like barnslig som Ir ofte holder på. Jeg drev med sånt når jeg var 22 liksom. Selv om det var i mine øyne berettiget. Men å blokke noen er liksom barnslig? Men hele opplegget med de to kommer stadig skeivt ut.. på tide å gå videre kanskje

Hun refererte i kveld til en melding han sendte henne i går kveld om at hun har et like stort ego som ham… så tviler bittelitt på om det der er en å samle på.. verste jeg vet. Menn som er høye på seg selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (1 minutt siden):

Om hun har diagnoser eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men det er definitivt ting vi ikke vet,

Glad vi er flere som ser dette

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (1 time siden):

Hun skulle ikke ha latt være å svare han når han ringte, blir for dumt. Da gikk han lei.

Løp nabo, løp! 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (Akkurat nå):

Tror ikke hun er/var enkel å ha med å gjøre. Men at hun er narsissist eller andre diagnoser er å ta litt hardt i faktisk. Men Isabell er work in progress tror jeg. Og Jack er vel ikke uskylden selv han heller. 3 sider av en sak- hennes, hans og sannheten som det sies. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frooken skrev (13 minutter siden):

Ja dette tenkte jeg også på. Jack også skrev jo om at forholdet var sykt, ingenting fra hans side var godt nok og at alt handlet om henne. Det kunne selvsagt vært en falsk anklage, men jeg syntes jeg ser flere red flags hos Isabel som gjør at jeg………

Endret da , det jeg siterte også blir endret 

Endret av Lana01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frooken skrev (2 minutter siden):

Dette + at han skal ha svart lurt "så du vil det ja" når Isabel uttrykte at hun ville til Maldivene på sin bursdag er jeg enig kanskje ble litt feil, men igjen så tror jeg ikke vi får hele historien. Hvis han også er en type person som virkelig mentalt må forberede seg + pakke flere uker i forveien for å dra til Maldivene kan jeg liksom forstå han. Om resort er bedre kan man jo lure på, men jeg har ikke så vanskelig for å forstå at det sikkert er letter å følge treningsregimet hans osv på resort heller enn Maldivene, der blir det kanskje for "feriemodus"?

jojo- men da må han si det da. Eller i det hele tatt tenke seg om han ønsker ett kvinnfolk som liker sånt? For visst han bare takler rutiner så må han nesten la ho gå? Det er dårlig gjort av han og. Men jeg tror nok all frustrasjonen i går kom av at han følte seg dratt i flere retninger selv. En del av han ville være med Isabel, og en annen del ville gjøre det som han hadde planlagt i sitt hode selv. Og når hun ikke vart helt mottakelig for en sånn tvetydig respons aka pittyparty. Så ble han nok frustrert og fikk sin egen lille meltdown. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (1 minutt siden):

Tror ikke hun er/var enkel å ha med å gjøre. Men at hun er narsissist eller andre diagnoser er å ta litt hardt i faktisk. Men Isabell er work in progress tror jeg. Og Jack er vel ikke uskylden selv han heller. 3 sider av en sak- hennes, hans og sannheten som det sies. 

Nei jeg skriver jo at jeg ikke vil uttale meg om diagnoser, for det har jeg ingen bakgrunn for å kunne gjøre. Det er alltid tre sider av en sak - alltid. Og vi har jo stort sett bare fått den ene siden. Derfor var det litt interessant å se Jack sin side også - om det i det hele tatt var han som skrev det som ble delt. Det aner man jo ikke, det er jo tross alt jodel 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (5 minutter siden):

Hun refererte i kveld til en melding han sendte henne i går kveld om at hun har et like stort ego som ham… så tviler bittelitt på om det der er en å samle på.. verste jeg vet. Menn som er høye på seg selv

Ja det reagerte jeg og på. Skulle hun ikke få ha det liksom? Mente han det som i at han har møtt sin match eller hur. Er vel en grunn til at en mann på snart 40 om enn ikke 40 er singel ennå å driver på sånn sjøl. Greit nok at han har god tid sånn altså. Men han er nok ikke perfekt han heller 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (16 minutter siden):

jeg har litt vansker med å forstå at en man på 35-40 blokkerer sånn. Uten å liksom si ifra? At nå trenger jeg space typ. For meg er det like barnslig som Ir ofte holder på. Jeg drev med sånt når jeg var 22 liksom. Selv om det var i mine øyne berettiget. Men å blokke noen er liksom barnslig? Men hele opplegget med de to kommer stadig skeivt ut.. på tide å gå videre kanskje

Jeg lurer på om jeg tar helt feil her,men driver du og analyserer isabels oppførsel opp mot din egen? Der du anser at du har fasiten på hva som rører seg i hodet hennes. Hvis du ikke er henne har du nok like mye kunnskap som veldig mange her inne,basert på det hun vil vi skal se. Du finner på snille forklaringer på det meste, og sier bl.a at det var barnslig av naboen å blokkere henne. Etter at hun la ut på snap at hun ignorerte han gjentatte ganger. Faktisk så skrøt hun litt av det,men du ser nok ikke den heller..

• Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Nei jeg skriver jo at jeg ikke vil uttale meg om diagnoser, for det har jeg ingen bakgrunn for å kunne gjøre. Det er alltid tre sider av en sak - alltid. Og vi har jo stort sett bare fått den ene siden. Derfor var det litt interessant å se Jack sin side også - om det i det hele tatt var han som skrev det som ble delt. Det aner man jo ikke, det er jo tross alt jodel 😅

Ja det er klart. Ikke godt å si nei hva som kommer frem fra hvem og hva 😮‍💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frooken skrev (Akkurat nå):

Ja dette tenkte jeg også på. Jack også skrev jo om at forholdet var sykt, ingenting fra hans side var godt nok og at alt handlet om henne. Det kunne selvsagt vært en falsk anklage, men jeg syntes jeg ser flere red flags hos Isabel som gjør at jeg virkelig tror hun er narsissist..

Det er en alvorlig diagnose å slenge ut og jeg på min side kan ikke se dette hos henne, overhode

Hun har hatt sine traumer og bærer nok preg av dette og har et stort trygghetsbehov og trenger å bli sett. Så at hun kan ta litt plass  og være opptatt av sine behov. Men hun er også en varm person, som ønsker å glede andre og er opptatt av at familien skal ha det bra. Hun sørger også for de økonomisk gjennom leiligheter.

Trekkene en ser hos personer med med narrisistiske personer er at de opptatt av at andre skal se de i et spesielt lys og er absolutt ikke villige til å vise sårbare sider. De har ingen  empati og tolererer ikke svakhet hos andre personer De er arrogante og ofte nedlatende ovenfor andre. De tålererer ikke svakheter. Kan ikke forstå at du ser disse sidene hos IR? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (17 minutter siden):

det tror jeg og. Å jeg tror nettop pga de har følelser at de to idiotene lager så mye drama seg i mellom. For det er ikke BARE Isabell her altså. Han gir mye mixed signals. Hele opplegget er litt sånn 10.klasse

Mixed signals i I sine øyne ja. Vi vet ingenting om hvordan han egentlig er.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror naboen følte at uansett hva han gjorde så var det ikke godt nok At han fikk nok av dramaet, blokkerte for natten og gikk til sengs. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på om jeg tar helt feil her,men driver du og analyserer isabels oppførsel opp mot din egen? Der du anser at du har fasiten på hva som rører seg i hodet hennes. Hvis du ikke er henne har du nok like mye kunnskap som veldig mange her inne,basert på det hun vil vi skal se. Du finner på snille forklaringer på det meste, og sier bl.a at det var barnslig av naboen å blokkere henne. Etter at hun la ut på snap at hun ignorerte han gjentatte ganger. Faktisk så skrøt hun litt av det,men du ser nok ikke den heller..

Ehm- er det bare lov å være sint og negativ her inne mot Isabell eller? Jeg syns det er barnslig å blokke folk når man er godt voksen, ihvertfall uten å gi beskjed. Mm det er snakk om farlige situasjoner. Nå kan jo det være Isabel er farlig da. Det vet ikke jeg 😉 men det var i drøyeste laget i mitt hode.  Alt jeg sier er som med alle andre rene spekulasjoner. Syns det er fint at folk presenterer flere perspektiver og derfor ble jeg med i forumet. 👍🏼 å prøve å forstå mennesker er vel en grunnleggende nyskjerrighet hos de fleste. Jeg har også gjentatte ganger sagt at vi vet ikke- vi ser bare det hun vil vi skal se- og at folk tolker ting forskjellig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...