Smukgid Skrevet onsdag kl 18:22 #17721 Del Skrevet onsdag kl 18:22 Lana01 skrev (1 time siden): Hvordan tenker du/dere at hun har tid til det? Hun rekker kun å lese gjennom en brøkdel av de kommentarene hun selv får på snap. Det hun evnt får med seg , er om noen kommenterer noe av det samme på snap Hun leser garantert ikke her inne. Hun bruke allerede uendelig mye tid på å snappe å redigere, så den tiden hun har til rådighet bruker hun helt klart på andre ting, en å lese her inne. Hun rakk jo knapt å pakke til turen Ikke gir det penger i kassa heller Så på forje dagen når hun snakket men mammaen sin eller en av søsknene sine at appen hun hadde hvert inne på før var jodel 😉😉😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smukgid Skrevet onsdag kl 18:36 #17722 Del Skrevet onsdag kl 18:36 Bendie skrev (15 minutter siden): IR har vel sagt hun har gått inn å lest på noe av det som ble skrevet av en viss person som nærmest trakasserte henne og som ble IS varslet henne om. Hun sa vel også at hun ikke normalt brydde seg om det hun ble meddelt, men at denne personen gikk for langt. Hvor hun så gikk inn å leste, men det kan like gjerne ha vært på fb iR2 eller jodel. Jeg har ingen tro på hun leser selv her eller hun bryr seg nevneverdig om kg,. Og jeg tror heller ikke søsknene gjør dette. Mulig Shehed gjorde etter denne personen forsøkte å ødelegge for henne. Hvem vet? At noe av den samme kritikken løftes frem på hennes snap er vel heller et tegn på at iR2 må forvise seg om at hun ser kritikken og også poster det samme på hennes snap. Er ikke overrasket at opptil flere er representert her inne. En ser i hvert at en del åpenbart at en del ikke følger henne, fordi de finner det som en underholdning og som gir de noe positiv i hverdagen. Så da kan en jo spørre seg om hvorfor de følger henne. Hun var inne på jodel i går eller forje dagen, da hun fikk en telefon og viste samtalen så man den forje appen hun hadde hvert inne på var Jodel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 18:44 #17723 Del Skrevet onsdag kl 18:44 Smukgid skrev (7 minutter siden): Hun var inne på jodel i går eller forje dagen, da hun fikk en telefon og viste samtalen så man den forje appen hun hadde hvert inne på var Jodel Men er ikke jodel plass avhengig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet onsdag kl 18:46 #17724 Del Skrevet onsdag kl 18:46 Fansy skrev (Akkurat nå): Men er ikke jodel plass avhengig? Ikke Bloggersnikksnakk eller hva den kanalen hvor man diskuterer influenser heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet onsdag kl 18:46 #17725 Del Skrevet onsdag kl 18:46 Smukgid skrev (2 timer siden): Bare en ting når det gjelder denne bamsen, hun sa hun fikk den når hun var 8 år, da var verken Rami eller Sidra født, hun satt på trappa til barnevernet når hun var 11 år, da var Rami rundt 1 år Sidra ikke født. Så er kanskje ikke så rart at de ikke er så opphengt i bamsen, for henne kan det være et av få lyspunkt fra tiden før hun havnet i forsterhjem. Hva med storesøster da? Rart de ikke har sett og hørt om den på alle de årene. Hvorfor dukket den opp akkurat nå? Egentlig det samme, men poenget mitt er at jeg tror hun lyver. Det er så mye som skurrer med henne. 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet onsdag kl 19:37 #17726 Del Skrevet onsdag kl 19:37 Å bli så «gased» fordi en annen kvinne reiser alene «åh, en ny venninne»… Det er ganske trist… 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet onsdag kl 19:45 #17727 Del Skrevet onsdag kl 19:45 Hun er så rar i dag 😪 det er så åpenbart at hun trenger hjelp. Og det gjør faktisk vondt å se på. Jeg ble også som en annen nevnte tidligere her, sint på henne i går, på et menneske jeg ikke kjenner.. Men altså, naboen, stakkars! Tipper han var så dratt mellom å bli fordi det er enklest, best mtp jobb og det han trengte, og å være med Isabel. Mens hun tror at han ikke ville være med, at det ble påtvunget osv osv. Ikke kom å si at du er lykkelig innerst inne, alene på den øya for ørtende gang, når du kunne sittet trygt i armkroken hos naboen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet onsdag kl 19:46 #17728 Del Skrevet onsdag kl 19:46 Hun skulle ikke ha latt være å svare han når han ringte, blir for dumt. Da gikk han lei. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 19:46 #17729 Del Skrevet onsdag kl 19:46 Lana01 skrev (3 timer siden): Hvordan tenker du/dere at hun har tid til det? Hun rekker kun å lese gjennom en brøkdel av de kommentarene hun selv får på snap. Det hun evnt får med seg , er om noen kommenterer noe av det samme på snap Hun leser garantert ikke her inne. Hun bruke allerede uendelig mye tid på å snappe å redigere, så den tiden hun har til rådighet bruker hun helt klart på andre ting, en å lese her inne. Hun rakk jo knapt å pakke til turen Ikke gir det penger i kassa heller Det er flere influensere som har sagt at de aktivt leser hva som blir skrevet om dem her inne. Blant annet Sophie Elise og Linnea Myre. Sophie har snakket om det flere ganger på snappen sin at hun faktisk blir lei seg av å lese her inne. Mener at Isabel også nevnte det en gang, men der kan det være jeg husker feil. Så helt usannsynlig er det jo ikke. Fansy skrev (1 time siden): Men er ikke jodel plass avhengig? Du kan søke opp hvilken som helst plass du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet onsdag kl 19:48 #17730 Del Skrevet onsdag kl 19:48 Hvordan tør Isabel skrive offentlig at hun har sex i Dubai? Kan hun ikke havne i fengsel og bli halshugget for det? Hun er jo ikke gift. Er nok av gærninger der ute, tenk om noen tipser politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 19:49 #17731 Del Skrevet onsdag kl 19:49 Sirah skrev (2 minutter siden): Det er flere influensere som har sagt at de aktivt leser hva som blir skrevet om dem her inne. Blant annet Sophie Elise og Linnea Myre. Sophie har snakket om det flere ganger på snappen sin at hun faktisk blir lei seg av å lese her inne. Mener at Isabel også nevnte det en gang, men der kan det være jeg husker feil. Så helt usannsynlig er det jo ikke. Du kan søke opp hvilken som helst plass du vil ja der ser du- alt jeg ikke vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 19:49 #17732 Del Skrevet onsdag kl 19:49 Ellie Italia skrev (Akkurat nå): Hvordan tør Isabel skrive offentlig at hun har sex i Dubai? Kan hun ikke havne i fengsel og bli halshugget for det? Hun er jo ikke gift. Er nok av gærninger der ute, tenk om noen tipser politiet. Tror de har egne regler for rike expats 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 19:50 #17733 Del Skrevet onsdag kl 19:50 Marlenene skrev (4 minutter siden): Hun er så rar i dag 😪 det er så åpenbart at hun trenger hjelp. Og det gjør faktisk vondt å se på. Jeg ble også som en annen nevnte tidligere her, sint på henne i går, på et menneske jeg ikke kjenner.. Men altså, naboen, stakkars! Tipper han var så dratt mellom å bli fordi det er enklest, best mtp jobb og det han trengte, og å være med Isabel. Mens hun tror at han ikke ville være med, at det ble påtvunget osv osv. Ikke kom å si at du er lykkelig innerst inne, alene på den øya for ørtende gang, når du kunne sittet trygt i armkroken hos naboen. skrek nesten til telefonen og skrev det til hun «TA TELEFONEN OG LA HAN BLI MED». Eller i det minste møt han å prat. Men hun var nok ikke i riktig headspace for det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 19:51 #17734 Del Skrevet onsdag kl 19:51 Kønn skrev (1 time siden): Hva med storesøster da? Rart de ikke har sett og hørt om den på alle de årene. Hvorfor dukket den opp akkurat nå? Egentlig det samme, men poenget mitt er at jeg tror hun lyver. Det er så mye som skurrer med henne. Uten at jeg skal si for sikkert. Men virker som at shehed og Isabell har hatt ett anstrengt forhold en periode tidligere også. Og levd veldig seperate liv inntil nylig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 19:52 #17735 Del Skrevet onsdag kl 19:52 Ellie Italia skrev (1 minutt siden): Hvordan tør Isabel skrive offentlig at hun har sex i Dubai? Kan hun ikke havne i fengsel og bli halshugget for det? Hun er jo ikke gift. Er nok av gærninger der ute, tenk om noen tipser politiet. Dubai er ikke så crazy som det en gang var - heldigvis 🙃 Det har kommet så mange europeere og turister dit at de har myknet opp i lovene sine ganske kraftig. Fansy skrev (1 minutt siden): ja der ser du- alt jeg ikke vet Er virkelig ingen stor jodelbruker jeg heller, men akkurat det har jeg funnet ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet onsdag kl 19:52 #17736 Del Skrevet onsdag kl 19:52 Fra dagen igår til dagen idag... fra å virke som et vrak til å virke "helt på det jevne" mens bikini og beautyprodukter reklameres for. Jammen ikke rart Naboen blir forvirra, for de som ser snappene hennes så blir man like forvirret over at en person kan gå fra totalt nede til å være helt motsatt på dagen omtrent. Det blir for dumt, det virke så falskt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 19:52 #17737 Del Skrevet onsdag kl 19:52 Er bare "weird" å se hennes "late som ingenting" story i dag. Nesten ubehagelig. En annen her inne nevnte meltdowns ifbm adhd. Jeg er autist og har også meltdowns over "bagateller", men føler det greiene i går var av en litt annen karakter. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 19:53 #17738 Del Skrevet onsdag kl 19:53 Fansy skrev (1 minutt siden): Uten at jeg skal si for sikkert. Men virker som at shehed og Isabell har hatt ett anstrengt forhold en periode tidligere også. Og levd veldig seperate liv inntil nylig? Jeg har også det inntrykket, men det er veldig mye mulig bare innbilning fra min side. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 19:56 #17739 Del Skrevet onsdag kl 19:56 refill skrev (Akkurat nå): Er bare "weird" å se hennes "late som ingenting" story i dag. Nesten ubehagelig. En annen her inne nevnte meltdowns ifbm adhd. Jeg er autist og har også meltdowns over "bagateller", men føler det greiene i går var av en litt annen karakter. Ja jeg har et snev av ADHD og jeg kan også ha meltdowns. Men ikke på det nivået der. Og det er stort sett ikke noe problem å snakke meg til fornuft igjen ganske så kjapt. Det vi så igår var noe annet enn en «normal» meltdown hvor ting er kjipt, dumt og teit. Det der var noe helt annet…. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 20:01 #17740 Del Skrevet onsdag kl 20:01 Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Fra dagen igår til dagen idag... fra å virke som et vrak til å virke "helt på det jevne" mens bikini og beautyprodukter reklameres for. Jammen ikke rart Naboen blir forvirra, for de som ser snappene hennes så blir man like forvirret over at en person kan gå fra totalt nede til å være helt motsatt på dagen omtrent. Det blir for dumt, det virke så falskt. Igjen- jeg ser ikke det du ser.. jeg kan også ha en meltdown og «klikke» men være normal og rolig når jeg har summet meg. Ikke at det skjer noe særlig nå i mitt voksne liv. Men jeg har ett stabilt liv relasjonsmessig. det har ikke hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå