Bendie Skrevet onsdag kl 08:42 #17601 Del Skrevet onsdag kl 08:42 NeonNinja skrev (33 minutter siden): Godt skrevet, og helt enig med deg! At hun trenger hjelp til å håndtere følelser, og kanskje livet generelt, er det ingen tvil om, men jeg ser ikke det mange andre i denne tråden ser når de kaller henne psykopat og at alt bare er et spill. Kall meg gjerne naiv, men jeg syntes stort sett at hun virker veldig genuin. Det er jo klart at dama er på jobb, og kanskje ting melkes mer enn nødvendig for klikk, men jeg syntes det blir i overkant mye hat her inne. Også enig i at hele greia med naboen kunne vært håndtert mye bedre og kanskje hun til og med er skyld i egen lidelse her, men det gjør jo på ingen måte lidelsen mindre legitim. Vi er tross alt bare mennesker alle sammen. We live and we learn. Forhåpentligvis. Så enig med deg og @Fansyher. Tror mange ønsker å se henne feile. Skinner igjennom i flere innlegg. Tommelen opp fordi naboen ser ut til å kutte henne ut. Er enig med hun håndterte det dårlig rundt naboen, men noen ganger er ikke fornuften styrende. Det er lett å sitte på din høye hest. Når en selv ikke har traumer i barndommen. 3 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet onsdag kl 08:42 #17602 Del Skrevet onsdag kl 08:42 Kønn skrev (1 time siden): Nei, hun trenger korrigering. Det ligger som nevnt før mye kjærlighet i det. Nettopp! Korrigering av destruktiv adferd er nøkkelen til et bedre liv. Kjenner jeg blir så frustrert over RS, de er med på å dytte henne utenfor stupet istedenfor å stoppe henne - før hun detter utenfor. Det er i korrigering kjærligheten ligger ja, hylingen fører henne bare over kanten på stupet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 08:44 #17603 Del Skrevet onsdag kl 08:44 agent skrev (1 time siden): Aldri sett den før.🙉 "Den bamsen dere har sett jeg har i sengen , cody..." og alle trykker som gal gjennom storyer for å finne bevis på om det er sant eller ikke. Penga renner inn 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 08:51 #17604 Del Skrevet onsdag kl 08:51 Fansy skrev (20 minutter siden): Akkurat det er jeg enig i- Men å kalle henne kynisk og manipulerende osv. fordi hun poster alt også shitshow på nett og tenker might as well make some money. Er ikke noe jeg forbinder med kynisme og manipulering. Det som er dumt er kanskje at en del av følgerne hennes ser ut til å være lettere psykisk utviklingshemmet blant annet og derav ha noen usunne tilknytninger til en dame over nett. Isabell raad er først og fremst underholdning og reklamedame. De som tar til seg «bestevenninner» status har problemer. Og det er liksom ikke Isabell sin jobb å passe på de. Samtidig har hun nok fått en makt hun ikke har vært helt klar for å forstår nok ikke at det er potensielt skadelig for enkelte mennesker. Og det handler nok mer om ignoranse og uvitenhet enn ondskap. Alle er et resultat av både oppveksten vår og ting vi har gått igjennom i livet. Jeg tror absolutt ikke Isabel er ond - like lite som jeg tror Pimpen prøver å være en dårlig mor (som noen beskylder henne for å være). De har opplevd mye grusomt begge to og er så klart et resultat av dette. Jeg er personlig helt enig med deg i at Isabel ikke skal behøve å passe på følgerne sine. Min personlige mening er at dersom en person ikke bidrar med noe positivt i livet ditt eller får deg til å føle deg dårlig eller ta dårlige valg, så trykker du avfølg. I virkeligheten så er det jo dessverre ikke sånn det funker. Bare ta alt bråket Sophie har laget med tanke på operasjonene sine! Jeg har syntes det har vært spennende og interessant å følge Sophie på denne reisen (selv om jeg ikke er enig i alt hun har gjort så klart). Hun har aldri påvirket meg i negativ retning eller fått meg til å ønske å putte implantater i rumpa. Dessverre har hun påvirket selvbildet til mange andre følgere negativt ved å dele dette, og man HAR faktisk et ansvar når man har så mange følgere som både Sophie og Isabel har. For å dra en parallell til mitt eget liv: Jeg har i mange år jobbet med hester og en veldig varm sommerdag for sikkert 25 år siden tok jeg meg en rolig rideøkt uten hjelm (veldig dumt av meg, jeg vet det). Da kom sjefen min bort og sa at hun skjønte godt hvorfor jeg valgte dette, men jeg måtte huske på at jeg var et forbilde for alle de yngre jentene på stallen. Alt jeg gjorde ville de potensielt se opp til og kopiere. Jeg har aldri sittet på en hest uten hjelm siden. Jeg er 100 prosent enig med deg i at Isabel er underholdning og reklamedame, og det samme ser nok de aller fleste følgerne hennes. Dessverre ser vi også de som helt tydelig tror at de er venninner og at «vi» er på vei til Maldivene. Jeg har kjøpt produkter Isabel selger selv jeg, men jeg kjøper ikke 10 iskaffeglass for å støtte venninnen min som er mangemillionær når jeg ikke engang drikker iskaffe. Isabel har et ansvar ovenfor disse menneskene, enten hun er klar over det eller ikke. Dessverre. 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 08:56 #17605 Del Skrevet onsdag kl 08:56 Zenhouse skrev (16 minutter siden): Hun har vel sagt at hun ville holde eventuelle nye forhold unna SoMe, og holde de private så langt det gikk. Med tanke på erfaringene med alle J’ene hun holdt på med. Men selv om hun ikke deler navn og bilde av naboen, så er jo dette «forholdet» på mange måter det mest utleverende. Makes no sense. Ja selv om selve navnet og bildet hans er skjult så vet vi jo ekstremt mye om denne mannen. Håper for hans skyld at dersom han virkelig er ferdig nå at identiteten hans forblir skjult. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet onsdag kl 08:56 #17606 Del Skrevet onsdag kl 08:56 Aldri sett den bamsen før og jeg ser ofte på henne😅. Han er med i hvert bilde/video nå plutselig. Noen har sikkert spurt hva historien til den er, men hun kommer sikkert ikke til å svare …. Som noen da «den er gjenglemt i resepsjonen»😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet onsdag kl 08:59 #17607 Del Skrevet onsdag kl 08:59 NeonNinja skrev (1 time siden): Jeg er stort sett helt enig i det som har blitt skrevet de siste dagene, men jeg må likevel innrømme at jeg forstår skuffelsen hennes når det kommer til bursdag. Jeg er ei 30-og-noe dame med adhd, og før jeg startet på medisiner var følelsesregisteret og håndtering av følelser helt på bærtur. Det var ikke unormalt for meg å få helt ekstreme reaksjoner på helt vanlige ting. Der noen ville blitt bittelitt skuffa og så gått videre med livet, ville jeg fått et sammenbrudd med gråt og hjertesorg i noen timer før jeg fikk hentet meg inn igjen. Oppi disse kraftige reaksjonene klarte jeg likevel å være litt rasjonell, som å se at min reaksjon var litt vel overdreven i forhold til situasjon, kunne forstå at ingen mente å gjøre meg vondt, men hadde det likevel ekstremt vondt selv. Litt av dette ser jeg også igjen i IR, så jeg syntes ikke hun er en helt tapt sak. Bursdager har alltid vært stort for meg, og jeg har ofte hatt forventninger fordi jeg har tenkt at mine nærmeste har visst om hvor mye det betyr for meg, og blitt skuffet flere enn en gang. Så jeg kan forstå at dette er vondt for IR, og skjønner at hun reagerer på at naboen plutselig vil være med helt i siste liten når han egentlig ikke ville. Jeg liker IR, og syntes stort sett hun er morsom å følge. Men jeg liker ikke Suzy/DubaiLaila/andre alterego med fullstendig overtenning og på grensen til mani, og jeg syntes ikke noe om at Shirog og dårlig barndom brukes for å rettferdiggjøre adferd og høste masse kjærlighet, for hun må faktisk komme seg videre i livet. Ja, livet kan være skikkelig urettferdig, og selv om jeg ikke har lest bøkene hennes, så har jeg forstått at livet ikke har vært helt enkelt for den familien, men se så bra det er nå, med penger, reiser, designer ditt og datt og friheten til å leve som man vil. Man kan ikke la fortid få ødelegge for fremtid resten av livet. Jeg har også adhd med har aldri gjort noe stort ut av bursdagen min før i år. Ei heidundrende 40årsfeiring! 🥳 Men blir 40år til neste gang også. Jeg skjønner ikke disse divatendensene men slutten å følge henne for lenge siden. Tror naboen gjør lurt i å stikke. Hun trenger behandling for et eller annet. Blir for lett å henge alt på udiagnotisert adhd. Jeg fikk diagnosen når jeg var 34 men behandlet da fortsatt folk bra og brukte fornuften stort sett 99% av tiden selv med u.d adhd. Dette blir en rant men er så sykt lei av at sånne folk har fritt spillerom til å påvirke dagens ungdom og i tillegg tjener rått på det. Kan vi ikke bare finne tilbake til hverdagsgleder? 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 09:00 #17608 Del Skrevet onsdag kl 09:00 girl1995 skrev (2 minutter siden): Aldri sett den bamsen før og jeg ser ofte på henne😅. Han er med i hvert bilde/video nå plutselig. Noen har sikkert spurt hva historien til den er, men hun kommer sikkert ikke til å svare …. Som noen da «den er gjenglemt i resepsjonen»😅 Kanskje hun har fått den fra naboen? Viktig å ha den med siden han kanskje gløtter inn på snap.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet onsdag kl 09:02 #17609 Del Skrevet onsdag kl 09:02 girl1995 skrev (1 minutt siden): Aldri sett den bamsen før og jeg ser ofte på henne😅. Han er med i hvert bilde/video nå plutselig. Noen har sikkert spurt hva historien til den er, men hun kommer sikkert ikke til å svare …. Som noen da «den er gjenglemt i resepsjonen»😅 Historien fikk vi for noen dager siden, jeg gjenforteller det jeg husker/hvordan jeg husker det: Isabel så denne bamsen på Nille da hun var liten, typ 8 år, og ønsket seg den så veldig. Siden familien hadde så dårlig råd så løy hun til moren og sa at de hadde fått i lekse å ha med en grå bamse på skolen slik at hun skulle få den. Snille moren ofret matpenger for å kjøpe den til henne. Isabel og bamsen var etter det alltid sammen, men en dag kastet hun den i buskene, som lek, da hun satt og husket, og borte var bamsen - til tross for masse leting. Et år senere lå plutselig bamsen på trappen. Moren vasket den tre ganger. Denne bamsen var så viktig for Shirog, og har alltid vært med henne siden det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeonNinja Skrevet onsdag kl 09:05 #17610 Del Skrevet onsdag kl 09:05 Eyr skrev (Akkurat nå): Jeg har også adhd med har aldri gjort noe stort ut av bursdagen min før i år. Ei heidundrende 40årsfeiring! 🥳 Men blir 40år til neste gang også. Jeg skjønner ikke disse divatendensene men slutten å følge henne for lenge siden. Tror naboen gjør lurt i å stikke. Hun trenger behandling for et eller annet. Blir for lett å henge alt på udiagnotisert adhd. Jeg fikk diagnosen når jeg var 34 men behandlet da fortsatt folk bra og brukte fornuften stort sett 99% av tiden selv med u.d adhd. Dette blir en rant men er så sykt lei av at sånne folk har fritt spillerom til å påvirke dagens ungdom og i tillegg tjener rått på det. Kan vi ikke bare finne tilbake til hverdagsgleder? Jeg mener overhodet ikke å henge noe på udiagnostisert adhd, ptsd eller andre ting. Det jeg mente med mitt innlegg er bare at jeg har vært der selv med kraftige følelsesutbrudd, så jeg kan forstå det og relatere når andre også får store og "urimelige følelser". Adhd har aldri noen sinne vært en unnskyldning for meg eller noen andre å oppføre seg dårlig. (Og bare så det er sagt, disse store og "urimelige" følelsene er jo gjerne veldig ekte for de som står i det, også føler man jeg gjerne litt dum når det går over, det opplevde hvertfall jeg.) Jeg mente ikke at jeg tror IR har adhd, og jeg syntes aldri at en diagnose er en god unnskyldning for å oppføre seg dårlig. Samme hva diagnosen er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 09:06 #17611 Del Skrevet onsdag kl 09:06 (endret) Really skrev (3 timer siden): Hva skjedde på bursdagen til Isabel ifjor som hun snakker om? Har fått inntrykk av hun ble skuffet over naboen da også? De hadde akkurat begynt å date og hun fylte 30. Hun var veldig opptatt av princess treatment og hadde bygget opp masse forventninger om at hun skulle få tilsendt en overraskelse på Maldivene. Hun bygget opp dette hele dagen. Da hun kom tilbake til rommet hadde hun fått tilsendt masse greier (blant annet fra resepsjonen, teamet og fra en til). Hun så at hun hadde fått fra Basketgjøken - og brast ut i nærmest gråt og sa "Åååh! Jeg velger alltid feil!". (Når det senere viste seg at Basketgjøken hadde stalkertendenser - og også litt vel urovekkende å sende blomster og kake til en øy når han aldri noen sinne har møtt henne, så bare det sier mye om hennes evne til å velge mann). Da hun ringte og konfronterte han med at han ikke sendte noe sa han at han planla noe når hun var tilbake igjen. Hun var sur for at han ikke ALLEREDE hadde planlagt, men "skulle" planlegge noe. Det var ikke bra nok. Til slutt skulle han dra en anekdote om eksen der en lignende situasjon hadde skjedd, men han rakk ikke å komme lenger før Isabel la på fordi han sa "du minner meg om eksen". Han reagerte på at hun la på og hun svarte med "We are better off as friends". Og dermed hadde hun - i sitt hode - helt tydelig avsluttet relasjonen fordi det "ikke funket". Dette er altså hennes referanse hver gang hun sier at de avsluttet første gangen. De hadde datet i fem minutter og hun skrev på sms at hun ville være kompis. Så kom hun hjem og fikk en prada-veske etc., fordi han måtte overkompensere, mens hun gikk rundt og innbilte seg at de "bare var venner", fordi hun hadde jo skrevet det i affekt på sms etter at hun la på......... Og så siktet hun seg heller inn på basketgjøken. En mann som drev med kontinuerlig love bombing og aldri hadde møtt henne. Endret onsdag kl 09:10 av lajlaj 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet onsdag kl 09:18 #17612 Del Skrevet onsdag kl 09:18 lajlaj skrev (8 minutter siden): De hadde akkurat begynt å date og hun fylte 30. Hun var veldig opptatt av princess treatment og hadde bygget opp masse forventninger om at hun skulle få tilsendt en overraskelse på Maldivene. Hun bygget opp dette hele dagen. Da hun kom tilbake til rommet hadde hun fått tilsendt masse greier (blant annet fra resepsjonen, teamet og fra en til). Hun så at hun hadde fått fra Basketgjøken - og brast ut i nærmest gråt og sa "Åååh! Jeg velger alltid feil!". (Når det senere viste seg at Basketgjøken hadde stalkertendenser - og også litt vel urovekkende å sende blomster og kake til en øy når han aldri noen sinne har møtt henne, så bare det sier mye om hennes evne til å velge mann). Da hun ringte og konfronterte han med at han ikke sendte noe sa han at han planla noe når hun var tilbake igjen. Hun var sur for at han ikke ALLEREDE hadde planlagt, men "skulle" planlegge noe. Det var ikke bra nok. Til slutt skulle han dra en anekdote om eksen der en lignende situasjon hadde skjedd, men han rakk ikke å komme lenger før Isabel la på fordi han sa "du minner meg om eksen". Han reagerte på at hun la på og hun svarte med "We are better off as friends". Og dermed hadde hun - i sitt hode - helt tydelig avsluttet relasjonen fordi det "ikke funket". Dette er altså hennes referanse hver gang hun sier at de avsluttet første gangen. De hadde datet i fem minutter og hun skrev på sms at hun ville være kompis. Så kom hun hjem og fikk en prada-veske etc., fordi han måtte overkompensere, mens hun gikk rundt og innbilte seg at de "bare var venner", fordi hun hadde jo skrevet det i affekt på sms etter at hun la på......... Og så siktet hun seg heller inn på basketgjøken. En mann som drev med kontinuerlig love bombing og aldri hadde møtt henne. Jeg sitter her med hakeslepp. Dette er ikke friskt. Tror jeg må logge meg av litt, blir litt for engasjert. Dama er ikke frisk. Jeg har så lyst å skrive hva jeg tenker og mener, men kan ikke da det mest sannsynlig blir slettet. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 09:26 #17613 Del Skrevet onsdag kl 09:26 Sirah skrev (2 timer siden): Jeg fulgte henne ikke på bursdagen hennes i fjor, så det har jeg bare forstått at var et shitshow… Bare fylla , det ble helt svart. Venninnene kontaktet fam. osv.🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittitt Skrevet onsdag kl 09:27 #17614 Del Skrevet onsdag kl 09:27 Veldig rart om hun plutselig bryr seg om bamser, når hun har gjort narr av Sidra flere ganger når hun har kjøpt bamser på shopping, og sagt at hun er voksen og må slutte å kjøpe bamser. Samt har mast på Sidra om å få med seg den store bamsen som var hos Isabel hjem, fordi det var flaut om noen så den på gjesterommet hennes. Jeg lurer på om Isabel tror bestevennene hennes bor inne i telefonen og er på «liksom», siden hun utleverer seg sånn. 400k besties, de fleste i Norge, hun kommer jo garantert til å treffe på mange av de, og alle vet om gravid-drama, nabo-drama, ligging, bever, sammenbrudd, klamydia, krangel med familien osv. trodde hun slet med angst, men jeg hadde ikke gått ut døra om jeg hadde utlevert livet mitt på den måten, og jeg har aldri hatt angst engang. Hun snakker om at hun får fylleangst, men oppførselen hennes i edru tilstand er jo verre. Synes det blir veldig feil å drive på å lete etter unnskyldninger for oppførselen hennes, og skylde relasjonsvansker på onkler hun ikke har sett på 20 år. i følge henne selv hadde hun drømme oppveksten hos fosterfamilien sin, så kanskje fokusere litt på at hun tross alt er heldigere enn de fleste andre i hennes situasjon, som kom til en kjærlig fosterfamilie som behandlet henne som sitt eget barn. Fra det hun selv skriver i bøkene sine, har hun alltid vært opptatt av seg selv, og hatt veldig mye selvmedlidenhet. Hvilke barn bryr seg om hvilket merke pølsene eller makaronien er? Særlig om en er vant til å ha lite, er man takknemlig for det man har. Man klager ikke for maten heter noe annet, eller om klærne er kjøpt brukt eller på cubus. Mine barn har da vokst opp med arve-klær da de var små, og folk flest kjøper jo de billigste merkene av matvarer. Når hun selv vet hvilket liv moren har hatt, så burde det ha satt hennes eget i perspektiv. Og selv om det VAR dritt, så må man jo på et tidspunkt velge om man vil ha fokus på det som var positivt og at det tross alt gikk bra(!), eller om man vil grave seg ned i selvmedlidenhet og bruke alt som en unnskyldning for oppførselen 20 år etter. På et tidspunkt må man komme seg videre. Håper hun får hjelp, for emosjonelt er hun virkelig ikke en suksesshistorie. Og jeg håper hun har noen ordentlige venner som sier ifra at ALT er ikke verdt penger, når man prostituerer livet sitt så må man leve med følgene av det også. Hun deler ihvertfall ikke for å bli bedre, for hun driter jo i all kritikk og tar kun til seg de kommentarene som booster egoet hennes. Lurer på om hun faktisk tror hun må utlevere seg så grovt for å ha følgere og klikk? Jeg hadde mye heller fulgt henne om hun valgte å komme seg videre i livet, starte med blanke ark, aktivt gikk i terapi, fikk seg noen sunne hobbyer, hadde meningsfulle relasjoner med venner (som ikke nødvendigvis var champagne på beach club), men bare helt vanlig spasertur f.eks. Hun trenger ikke utlevere seg selv og de rundt henne for at folk skal se på(tror jeg da). Håper ihvertfall ikke at det er sånn at RS hadde avfulgt om hun hadde levert mindre drama, og mer oppløftende innhold. 4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 09:28 #17615 Del Skrevet onsdag kl 09:28 Har hun kommet frem? Har litt problemer med snapchat idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 09:31 #17616 Del Skrevet onsdag kl 09:31 Tittitt skrev (3 minutter siden): Veldig rart om hun plutselig bryr seg om bamser, når hun har gjort narr av Sidra flere ganger når hun har kjøpt bamser på shopping, og sagt at hun er voksen og må slutte å kjøpe bamser. Samt har mast på Sidra om å få med seg den store bamsen som var hos Isabel hjem, fordi det var flaut om noen så den på gjesterommet hennes. Jeg lurer på om Isabel tror bestevennene hennes bor inne i telefonen og er på «liksom», siden hun utleverer seg sånn. 400k besties, de fleste i Norge, hun kommer jo garantert til å treffe på mange av de, og alle vet om gravid-drama, nabo-drama, ligging, bever, sammenbrudd, klamydia, krangel med familien osv. trodde hun slet med angst, men jeg hadde ikke gått ut døra om jeg hadde utlevert livet mitt på den måten, og jeg har aldri hatt angst engang. Hun snakker om at hun får fylleangst, men oppførselen hennes i edru tilstand er jo verre. Synes det blir veldig feil å drive på å lete etter unnskyldninger for oppførselen hennes, og skylde relasjonsvansker på onkler hun ikke har sett på 20 år. i følge henne selv hadde hun drømme oppveksten hos fosterfamilien sin, så kanskje fokusere litt på at hun tross alt er heldigere enn de fleste andre i hennes situasjon, som kom til en kjærlig fosterfamilie som behandlet henne som sitt eget barn. Fra det hun selv skriver i bøkene sine, har hun alltid vært opptatt av seg selv, og hatt veldig mye selvmedlidenhet. Hvilke barn bryr seg om hvilket merke pølsene eller makaronien er? Særlig om en er vant til å ha lite, er man takknemlig for det man har. Man klager ikke for maten heter noe annet, eller om klærne er kjøpt brukt eller på cubus. Mine barn har da vokst opp med arve-klær da de var små, og folk flest kjøper jo de billigste merkene av matvarer. Når hun selv vet hvilket liv moren har hatt, så burde det ha satt hennes eget i perspektiv. Og selv om det VAR dritt, så må man jo på et tidspunkt velge om man vil ha fokus på det som var positivt og at det tross alt gikk bra(!), eller om man vil grave seg ned i selvmedlidenhet og bruke alt som en unnskyldning for oppførselen 20 år etter. På et tidspunkt må man komme seg videre. Håper hun får hjelp, for emosjonelt er hun virkelig ikke en suksesshistorie. Og jeg håper hun har noen ordentlige venner som sier ifra at ALT er ikke verdt penger, når man prostituerer livet sitt så må man leve med følgene av det også. Hun deler ihvertfall ikke for å bli bedre, for hun driter jo i all kritikk og tar kun til seg de kommentarene som booster egoet hennes. Lurer på om hun faktisk tror hun må utlevere seg så grovt for å ha følgere og klikk? Jeg hadde mye heller fulgt henne om hun valgte å komme seg videre i livet, starte med blanke ark, aktivt gikk i terapi, fikk seg noen sunne hobbyer, hadde meningsfulle relasjoner med venner (som ikke nødvendigvis var champagne på beach club), men bare helt vanlig spasertur f.eks. Hun trenger ikke utlevere seg selv og de rundt henne for at folk skal se på(tror jeg da). Håper ihvertfall ikke at det er sånn at RS hadde avfulgt om hun hadde levert mindre drama, og mer oppløftende innhold. Dette var fint skrevet❤️👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:33 #17617 Del Skrevet onsdag kl 09:33 agent skrev (5 minutter siden): Bare fylla , det ble helt svart. Venninnene kontaktet fam. osv.🙈 Huff nesten rart at familien dro fra henne med tanke på hva som skjedde i fjor. De har jo sett oppbyggingen til dette de også. Da tenker jeg først og fremst på foreldrene og Shehed. Ikke Rami og Sidra, de er for unge. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:36 #17618 Del Skrevet onsdag kl 09:36 agent skrev (6 minutter siden): Har hun kommet frem? Har litt problemer med snapchat idag. Tidsmessig bør hun jo være fremme etterhvert, men jeg må innrømme at jeg ikke vet hva tidsforskjellen mellom Dubai, Maldivene og Norge er 🙈 Hun har ikke lagt ut noe enda. Håper det er fordi hun har krasjet i en seng og sover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet onsdag kl 09:36 #17619 Del Skrevet onsdag kl 09:36 Samme greia som ifjor.... "Bursdagen min ødelagt!!" Med store svarte bokstaver på gul bakgrunn.... Det er jo hun selv som ødelegger. Hun har for høye krav! Hun skal selv ha regien! Når noen skal overraske henne, så skal hun bestemme hva "overraskelsen" skal være. Hvem vet hva naboen hadde i planene. Uansett hva, det var ikke bra nok. -Kun Maldivene duger!! En resort i Dubai gir jo ikke like mye klikk, må vite! Hun er kalkulerende i hvert eneste trekk hun gjør. Men skjuler seg bak et søtt og vevert ytre, samt "vi-et". Det skaper en illusjon hos følgerene hennes, at hun virkelig er der for dem, ergo må de være der tilbake. Hun støter bort alle som virkelig har vært ekte venner. Familien er avhengig av henne økonomisk, så de finner seg jo i alt. En person som fanger 400k på snap, som en "ekte venninne", burde i realiteten hatt flere ekte venner også... Hun er jo bare søt, rar og snill? -Er hun ikke...? 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 09:36 #17620 Del Skrevet onsdag kl 09:36 Sirah skrev (44 minutter siden): Alle er et resultat av både oppveksten vår og ting vi har gått igjennom i livet. Jeg tror absolutt ikke Isabel er ond - like lite som jeg tror Pimpen prøver å være en dårlig mor (som noen beskylder henne for å være). De har opplevd mye grusomt begge to og er så klart et resultat av dette. Jeg er personlig helt enig med deg i at Isabel ikke skal behøve å passe på følgerne sine. Min personlige mening er at dersom en person ikke bidrar med noe positivt i livet ditt eller får deg til å føle deg dårlig eller ta dårlige valg, så trykker du avfølg. I virkeligheten så er det jo dessverre ikke sånn det funker. Bare ta alt bråket Sophie har laget med tanke på operasjonene sine! Jeg har syntes det har vært spennende og interessant å følge Sophie på denne reisen (selv om jeg ikke er enig i alt hun har gjort så klart). Hun har aldri påvirket meg i negativ retning eller fått meg til å ønske å putte implantater i rumpa. Dessverre har hun påvirket selvbildet til mange andre følgere negativt ved å dele dette, og man HAR faktisk et ansvar når man har så mange følgere som både Sophie og Isabel har. For å dra en parallell til mitt eget liv: Jeg har i mange år jobbet med hester og en veldig varm sommerdag for sikkert 25 år siden tok jeg meg en rolig rideøkt uten hjelm (veldig dumt av meg, jeg vet det). Da kom sjefen min bort og sa at hun skjønte godt hvorfor jeg valgte dette, men jeg måtte huske på at jeg var et forbilde for alle de yngre jentene på stallen. Alt jeg gjorde ville de potensielt se opp til og kopiere. Jeg har aldri sittet på en hest uten hjelm siden. Jeg er 100 prosent enig med deg i at Isabel er underholdning og reklamedame, og det samme ser nok de aller fleste følgerne hennes. Dessverre ser vi også de som helt tydelig tror at de er venninner og at «vi» er på vei til Maldivene. Jeg har kjøpt produkter Isabel selger selv jeg, men jeg kjøper ikke 10 iskaffeglass for å støtte venninnen min som er mangemillionær når jeg ikke engang drikker iskaffe. Isabel har et ansvar ovenfor disse menneskene, enten hun er klar over det eller ikke. Dessverre. er enig i det du sier - ansvarsmakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå