søpapegøje Skrevet tirsdag kl 21:41 #17501 Del Skrevet tirsdag kl 21:41 Huff orker ikke se 🙈 Snakk om å sette kjepper i hjulene for seg selv I hennes hode er hun en jente som setter pris på livets små gleder. Og det er dette hun har kommunisert til naboen med ord og på deres Maldivene-tur og på backpacking, men vi kjenner'a bedre og hun er lik seg selv 😅 men blokkering var litt drøyt av han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet tirsdag kl 21:41 #17502 Del Skrevet tirsdag kl 21:41 agent skrev (34 minutter siden): KK har blokkert henne ??? Skjønner han godt, hadde gjort det samme. Stakkars fyr er sikkert skremt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 21:43 #17503 Del Skrevet tirsdag kl 21:43 søpapegøje skrev (Akkurat nå): Huff orker ikke se 🙈 Snakk om å sette kjepper i hjulene for seg selv I hennes hode er hun en jente som setter pris på livets små gleder. Og det er dette hun har kommunisert til naboen med ord og på deres Maldivene-tur og på backpacking, men vi kjenner'a bedre og hun er lik seg selv 😅 men blokkering var litt drøyt av han Han kom vel til et punkt hvor grensen hans var nådd også. Husk at vi bare har Isabel sin side av saken. Det kan være mye vi ikke vet. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet tirsdag kl 21:44 #17504 Del Skrevet tirsdag kl 21:44 søpapegøje skrev (Akkurat nå): Huff orker ikke se 🙈 Snakk om å sette kjepper i hjulene for seg selv I hennes hode er hun en jente som setter pris på livets små gleder. Og det er dette hun har kommunisert til naboen med ord og på deres Maldivene-tur og på backpacking, men vi kjenner'a bedre og hun er lik seg selv 😅 men blokkering var litt drøyt av han Hun er jo overhode ikke fornøyd med blomster, hennes sanne jeg har virkelig kommet frem idag. «De små tingene» er absolutt ikke nok for henne når hun forventer at en kk skal slippe jobb og droppe familiebesøk for å dra nok en tur til Maldivene med henne. 🥴 en getaway med naboen på en fin resort i Dubai var ikke nok for henne, undrer meg hva hun mener med de små tingene da 😂 skjønner godt at fyren har blokkert, han har sikkert blitt livredd 🚩🚩 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 21:47 #17505 Del Skrevet tirsdag kl 21:47 Hun trenger korrigering. Det ligger mye kjærlighet i det. Hva får hun av vennene sine? Heiarop😳 Det er nødt til å bli skjærings. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 21:48 #17506 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Har naboen blokkert henne? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet tirsdag kl 21:48 #17507 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Sirah skrev (1 minutt siden): Han kom vel til et punkt hvor grensen hans var nådd også. Husk at vi bare har Isabel sin side av saken. Det kan være mye vi ikke vet. Ja, du har rett 😕 Kjenner jeg menn rett tenker han sikkert nå at han kastet fra seg alt for å glede henne og det var likevel ikke bra nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet tirsdag kl 21:48 #17508 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Nei men i alle dager da…Hva skjer med henne i dag? Er det bare jeg som synes at det hun driver med nå er flaut? Og hvor lenge har hun tenkt å melke denne «shirog»? Jeg synes rett og slett det begynner å bli pinlig, også for hennes del. Hva tenker samarbeidspartnerne hennes? Hvorfor gråter hun over en fyr som så tydelig har vist at han ikke vil ha henne? For det gjør han virkelig ikke. Hvis han ville ha henne, hadde hun ikke vært i den situasjonen hun er i nå. Når har hun tenkt å innse at han bare bruker henne som 6-dukke? Og dette med at bursdag er så viktig for henne fordi hun ikke fikk det som barn … Jeg mener ikke at man ikke skal ta psykisk helse og traumer på alvor, og jeg forstår at slike ting kan påvirke mennesker. Men ærlig talt, veldig mange har ikke hatt store bursdagsfeiringer av ulike grunner. Hun lever her og nå. Hvis det å ha en fin bursdag er så viktig for henne, hvorfor ødelegger hun den ved å gråte over en fyr fordi han ikke vil bli med henne til Maldivene? Hun har jo nettopp vært på Maldivene med han? Og hun har vært der mange ganger? Hvorfor kan hun ikke dra et helt nytt sted; utforske, kanskje blir hun kjent med ny folk eller får nye perspektiver?. Hjelp. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet tirsdag kl 21:50 #17509 Del Skrevet tirsdag kl 21:50 (endret) Kønn skrev (4 minutter siden): Hun trenger korrigering. Det ligger mye kjærlighet i det. Hva får hun av vennene sine? Heiarop😳 Det er nødt til å bli skjærings. Heiarop er det siste hun trenger nå, det lærer hun ingenting av. Endret tirsdag kl 21:51 av Ellenn 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet tirsdag kl 21:51 #17510 Del Skrevet tirsdag kl 21:51 Psykolillmissy skrev (12 minutter siden): Han ringte jo mange ganger og sende sms og hu bare ignorerte samtalene hans. Da skjønner jeg at han ikke gidder. Det lyser jo dramaqueen. Det er forståelig at han bare blokkerer og går videre. Han har jo vist at han kan være impulsiv for henne, for å glede hu, men da får han bare drama tilbake. Helt syk oppførsel fra IR. This 👆🏼 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet tirsdag kl 21:52 #17511 Del Skrevet tirsdag kl 21:52 Hvis det er ille å være alene på bursdagen sin, hvorfor dro familien rett før bursdagen da? Hun har all forutsetninger for å skape seg en bra bursdag, men nei da. Hun skal ha en kraftig reaksjon på sin synkende «situationSHIP»🚢⬇️. »Jeg kjenner ingen influencere som har hatt det like ille som meg»….ehmmmm?? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet tirsdag kl 21:53 #17512 Del Skrevet tirsdag kl 21:53 Løvejenta skrev (8 minutter siden): Hun er jo overhode ikke fornøyd med blomster, hennes sanne jeg har virkelig kommet frem idag. «De små tingene» er absolutt ikke nok for henne når hun forventer at en kk skal slippe jobb og droppe familiebesøk for å dra nok en tur til Maldivene med henne. 🥴 en getaway med naboen på en fin resort i Dubai var ikke nok for henne, undrer meg hva hun mener med de små tingene da 😂 skjønner godt at fyren har blokkert, han har sikkert blitt livredd 🚩🚩 Hvordan vet vi at han har blokkert henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet tirsdag kl 21:54 #17513 Del Skrevet tirsdag kl 21:54 Ellenn skrev (2 minutter siden): Heiarop er det siste hun trenger nå, det lærer hun ingenting av. Ekte venner korrigerer, rettleder og setter ting i perspektiv.. De setter ned foten når ting har gått for langt.. De sitter ikke på sidelinja og klapper i hendene og sender venninna si utfor stupet.. Kun de som ikke bryr seg.. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet tirsdag kl 21:56 #17514 Del Skrevet tirsdag kl 21:56 girl1995 skrev (2 minutter siden): Hvordan vet vi at han har blokkert henne? Han har sikkert bare lagt seg. Vet om flere som slår av telefon, nett, setter på stille modus osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet tirsdag kl 21:57 #17515 Del Skrevet tirsdag kl 21:57 (endret) girl1995 skrev (4 minutter siden): Hvis det er ille å være alene på bursdagen sin, hvorfor dro familien rett før bursdagen da? Hun har all forutsetninger for å skape seg en bra bursdag, men nei da. Hun skal ha en kraftig reaksjon på sin synkende «situationSHIP»🚢⬇️. »Jeg kjenner ingen influencere som har hatt det like ille som meg»….ehmmmm?? Tenk å si det, hva veit hu? Er ikke alle som deler alt. Endret tirsdag kl 21:57 av agent 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet tirsdag kl 21:57 #17516 Del Skrevet tirsdag kl 21:57 Fansy skrev (23 minutter siden): Hvordan er det fortjent egentlig? Vi vet ikke hva ho har sagt eller skrevet til han. Om han bare har blokkert ho randomly så er ikke han helt god heller. Er isåfall normalt å si ifra takk men ellers takk hade bra først Om man har noe å takke for ja. Men så hysterisk og direkte kvalm hun har vært mot han det siste døgnet så kvalifiserer det mer til en blokk for å skjerme seg selv enn å takke for uakseptabel oppførsel. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 21:58 #17517 Del Skrevet tirsdag kl 21:58 Ellenn skrev (6 minutter siden): Heiarop er det siste hun trenger nå, det lærer hun ingenting av. Nettopp. Disse heiaropene forsterker selvmedlidenheten. Men, nå er det snart lansering på Maldivene og om ikke annet har hun mye content fremover. Om hundre år er all ting glemt….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet tirsdag kl 22:06 #17518 Del Skrevet tirsdag kl 22:06 girl1995 skrev (12 minutter siden): Hvordan vet vi at han har blokkert henne? Hun har lagt ut på story såklart! Stakkars fyren er sikkert livredd henne 🚩 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet tirsdag kl 22:09 #17519 Del Skrevet tirsdag kl 22:09 søpapegøje skrev (23 minutter siden): Huff orker ikke se 🙈 Snakk om å sette kjepper i hjulene for seg selv I hennes hode er hun en jente som setter pris på livets små gleder. Og det er dette hun har kommunisert til naboen med ord og på deres Maldivene-tur og på backpacking, men vi kjenner'a bedre og hun er lik seg selv 😅 men blokkering var litt drøyt av han Hun har utlevert, grått og laget drama helt siden hun kom på Snap i dag. Han ringer, og vil åpenbart rydde opp. Verden er ikke sort/hvit. Mulig han fikk dårlig samvittighet, men når han da ringer, svarer hun ikke, men legger ut på snap. Jeg hadde også blokkert. Pr nå er hun et stort rødt, vandrende flagg. Så rett han gjør. Han kan aldri heale henne. Hun må faktisk bli voksen og rydde opp i eget sjeleliv. Det er synd at hun selv ikke ser det åpenbare. Hun er ikke et barn. Hun er en millionbedrift. Da bør hun te seg deretter. 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet tirsdag kl 22:10 #17520 Del Skrevet tirsdag kl 22:10 (endret) Du sa du ikke ville, men så ville du alikevel! Endret tirsdag kl 22:11 av Luvinesta 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå