Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Miimosa skrev (3 minutter siden):

Hvorfor drar familien rett før bursdagen hennes? 

Tror hun pleier (eller bare ønsker?) å reise bort på bursdagen, så vil anta derfor? Hun skulle jo til Maldivene uansett utfra hva jeg har fått med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kommer gråtinga, Shirog og traumer. Men ingen antydning til at hun selv tenker at hun trenger seriøs hjelp. Denne bursdagen går jo mot tidenes katastrofe. 

• Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (1 minutt siden):

Nå kommer gråtinga, Shirog og traumer. Men ingen antydning til at hun selv tenker at hun trenger seriøs hjelp. Denne bursdagen går jo mot tidenes katastrofe. 

De fleste satt bare å venta på det. Pinlig og flaut med nok en reprise.

• Liker 4
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huder skrev (21 minutter siden):

De fleste satt bare å venta på det. Pinlig og flaut med nok en reprise.

Hun velger dette livet selv. Hun spiller på barndom og bruker Shirog der det passer inn i bildet. Når jeg så snappen hennes og hvor lei seg hun er, tenkte jeg samtidig på de drepte barna på Gaza, på de som har mistet ALT pga krigen i Ukraina, på russiske mødre, som har mistet en far, en sønn og et evt barnebarn til krig. Jeg tenkte på ungdommene, de virkelig store forbildene i «Team Pølsa», samtidig klarer jeg ikke ha medynk med ei som sitter å sutrer over en 31 års dag. Det eneste jeg har lyst å si til godeste Isabel er: Bli voksen! Ta ansvar! Det er mange år siden du var Shirog! Jeg biter ikke på krokodilletårer! Det provoserer faktisk 

Endret av Harnoejegvilsi
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korpsnerden skrev (39 minutter siden):

Moren husket ikke riktig dato en gang 🙈

Mistenker at moren begynner å bli preget av alder. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sitter å leser alt dette så lurte jeg på en ting. Bruker hun fortiden sin aktivt egentlig eller det bare "vi" som drar det opp? Her inne eller kommentarer til henne. Har hørt hun har sagt Shirog, men kun fordi noen sa det ang at klokka hennes kunne hete det pga hennes barndom og plutselig har hun brukt det mer og mer.  Men hun het jo Shirog helt til hun byttet da hun var 17-18 år. Så Shirog hører jo også til da hun bodde med fosterfamilien.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Mistenker at moren begynner å bli preget av alder. 

Det kan hende. Hvor gammel er hun egentlig? De begynner ofte tidlig med barn der hun er fra, så jeg tenkte hun var i midten av 50-årene jeg.. 

Kan også hende at norsken hennes ikke er god nok til å huske at 5. er 5. og ikke 4. heller. Begge begynner på f. Men da hun sa 4. foran IR så så jeg det "evil eye" blikket som det har vært referert til i tråden her 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (9 minutter siden):

Når jeg sitter å leser alt dette så lurte jeg på en ting. Bruker hun fortiden sin aktivt egentlig eller det bare "vi" som drar det opp? Her inne eller kommentarer til henne. Har hørt hun har sagt Shirog, men kun fordi noen sa det ang at klokka hennes kunne hete det pga hennes barndom og plutselig har hun brukt det mer og mer.  Men hun het jo Shirog helt til hun byttet da hun var 17-18 år. Så Shirog hører jo også til da hun bodde med fosterfamilien.

Hvis du følger med litt er det tydelig at hun bruker Shirog aktivt, og drar henne frem for å forklare diverse oppførsel som ikke er normalt. Hun stykker seg selv opp, Suzy har skyld for alt hun gjør på fylla osv osv. Dubai Laila er harry og nyrik merkehore.  Jeg så ikke disse tingene før, men etter jula gikk jeg fra å være er blodfan(RS) til å bli veldig kritisk og ser henne i helt nytt lys. Beregnende, kalkulert, alltid penger i tankene. Klarer ikke slutte følge med på henne dessverre. Men tror det er fordi jeg vet hun vil krasje og jeg må få det med meg. (Ja, jeg er jo helt syk selv)

Endret av Natu
  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (1 minutt siden):

Det kan hende. Hvor gammel er hun egentlig? De begynner ofte tidlig med barn der hun er fra, så jeg tenkte hun var i midten av 50-årene jeg.. 

Kan også hende at norsken hennes ikke er god nok til å huske at 5. er 5. og ikke 4. heller. Begge begynner på f. Men da hun sa 4. foran IR så så jeg det "evil eye" blikket som det har vært referert til i tråden her 😂

Tror hun er 58 år. Men hun kan ikke håndtere en snapkonto hvis jeg husker riktig. Norskspråket har også blitt betydelig dårligere med få gjentagende ord. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Tror hun er 58 år. Men hun kan ikke håndtere en snapkonto hvis jeg husker riktig. Norskspråket har også blitt betydelig dårligere med få gjentagende ord. 

Jeg regner nok med hun greier fint å manøvrere en snapkonto.. Men det kunne blitt farlig pga IR kunne blitt avslørt .. IR er den som styrer hele showet og fortiden som hun vil den skal bli servert! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (10 minutter siden):

Jeg regner nok med hun greier fint å manøvrere en snapkonto.. Men det kunne blitt farlig pga IR kunne blitt avslørt .. IR er den som styrer hele showet og fortiden som hun vil den skal bli servert! 

Hvis du har rett, så lider iallefall ikke familien av at hun styrer showet. Skal de snylte får de vel finne seg i litt også tenker jeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natu skrev (19 minutter siden):

Hvis du følger med litt er det tydelig at hun bruker Shirog aktivt, og drar henne frem for å forklare diverse oppførsel som ikke er normalt. Hun stykker seg selv opp, Suzy har skyld for alt hun gjør på fylla osv osv. Dubai Laila er harry og nyrik merkehore.  Jeg så ikke disse tingene før, men etter jula gikk jeg fra å være er blodfan(RS) til å bli veldig kritisk og ser henne i helt nytt lys. Beregnende, kalkulert, alltid penger i tankene. Klarer ikke slutte følge med på henne dessverre. Men tror det er fordi jeg vet hun vil krasje og jeg må få det med meg. (Ja, jeg er jo helt syk selv)

Slutta å følge henne i høst engang, men har vel kjika innom 3-4 ganger. Men føler egentlig ikke at det er hun som bruker barndommen sin, men de som følger henne og skriver til henne..  Bortsett fra hvor langt hun er kommet. Hvis ikke noe drastisk har sjedd siden jeg sluttet å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (2 timer siden):

Ehhh ja??? Hva mener du? De var nettopp på Maldivene - normalt ville man da tenkt at den turen var litt forskudd på bursdagstur. Kjerringdivaen er 31 straks - ikke rundt tall og ikke fjortis!

Nå tror jeg du misforsto litt. Skal forklare😊 Hvis naboen hadde valgt å være med delfinene i stedet for henne hadde hun blitt sur. Delfinene er viktigere for henne enn en bursdagsfeiring med han. Skjønner? 

Hun må få skikkelig hjelp til å legge ting bak seg. Hun dyrker faenskapen i oppveksten. Som du skriver blir hun 31 år. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (3 timer siden):

Hun er lei seg…. La ut snap nå hun våkna i senga si ihvertfall 

IMG_9584.jpeg

Beklager om jeg er kynisk og slem nå, men om hun gråter fordi naboen ikke ville være med, så synes jeg ikke synd på henne. Hun er 31, ikke 9. 

RS går nok av hengslene nå, nabodrama i paradis og pengene rullet inn fordi hennes elsklinger er der for henne. 
En må ikke tro på alt hun legger ut på snap. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Moren husket ikke riktig dato en gang 🙈

Det la jeg òg merke til! Helt krise faktisk. Er så lei av at den moren som ikke klarte å være omsorgsperson for barna som små plutselig skal behandles som «the queen». Tiden etter PH var også veldig turbulent mellom IR og moren. Jeg har lest begge bøker å vet mor har vært gjennom ett rent helvette. Uansett veldig spesielle familierelasjoner. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (10 minutter siden):

Nå tror jeg du misforsto litt. Skal forklare😊 Hvis naboen hadde valgt å være med delfinene i stedet for henne hadde hun blitt sur. Delfinene er viktigere for henne enn en bursdagsfeiring med han. Skjønner? 

Hun må få skikkelig hjelp til å legge ting bak seg. Hun dyrker faenskapen i oppveksten. Som du skriver blir hun 31 år. 

Det er helt utrolig at Isabell ikke forstår at hennes valg forteller naboen hvor lite viktig han er da hun velger delfiner og Maldivene istedefor å feire bursdagen med han. Jeg håper virkelig for naboens del at han bryter tvert med henne og aldri ser seg tilbake, gjør han ikke det så har han påtatt sg ett problem ingen bør påtå seg frivillig.

• Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!!! Nå må du ta deg sammen kvinne du er 31 år snart!!!! Sitter sipper som en liten unge pga bursdagen din. Seriøst er lenge til du kan ha både mann og barn du trenger terapi du sitter hyl gråter pga han ikke kunne være med nå må du stramme deg litt opp seriøst Isabel! Flaut å se på, å nok en gang traumer ifra barndommen. Slutt å skyld alt på det og søk en psykiater. Pinlig dette 

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (1 minutt siden):

Herregud!!!! Nå må du ta deg sammen kvinne du er 31 år snart!!!! Sitter sipper som en liten unge pga bursdagen din. Seriøst er lenge til du kan ha både mann og barn du trenger terapi du sitter hyl gråter pga han ikke kunne være med nå må du stramme deg litt opp seriøst Isabel! Flaut å se på, å nok en gang traumer ifra barndommen. Slutt å skyld alt på det og søk en psykiater. Pinlig dette 

Rett og slett flaut og barnslig.. Tårene er oppbrukt.. Dama trenger profesjonell hjelp ASAP.. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...